Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 16 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 2009-05-30 21:45:35 
Zamykacz opon

Dołączył(a): 2009-03-07 20:39:35
Posty: 268
Lokalizacja: Lublin
jak w temacie, zastanowiło mnie jedno: motorek mało jeżdżony. Właściciel wyprowadził moto, uruchomił, motor pochodził na ssaniu później gość wyłączył ssanie oznajmiając że już sie nagrzał, lekkie podkręcenie manetki i obroty 5k i jak spadały to gasł... tak ze 3 razy później już było ok nawet sam wsiadłem i pojeździłem.Kolega z którym byłem stwierdził że nierówno chodzi silnik ja nie zauważyłem. I teraz moje pytanie przy okazji co powinien zawierać po zakupowy serwis ? Na pewno olej filtr i teraz czy te gaśnięcie mogło być spowodowane koniecznością zmiany świec regulacji zaworów i czego jeszcze?
Pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Po oględzinach...
PostNapisane: 2009-05-30 21:45:35 
admin ręczy i poleca:)

Dołączył(a):2011-10-03
Posty: 714
Lokalizacja: Polska

 Tytuł:
PostNapisane: 2009-05-30 21:57:52 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2008-07-01 00:23:41
Posty: 177
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: YZF600 KOTEK
moim zdanie skromnym to był po prostu zimny...ile chodził na ssaniu? jeśli ze 2- 3 min to za mało....jak po tym czasie wyłączyłeś ssanie to miał prawo zgasnąć...mój też tak ma ...ja zaczynam jazdę po ok 3 min..i to ze ssanie po paru km wyłączam i jest git...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-05-30 22:11:31 
Prawie jak Mistrz Europy

Dołączył(a): 2009-02-06 22:07:49
Posty: 649
Lokalizacja: Tarnów
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Yamaha R1 RN12
u mnie jak zlapie wyzsze obroty po parunastu sekundach to wtedy jest gotowy do jazdy i nic mi nie muli czy tez gasnie :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-05-30 22:16:37 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2008-01-25 23:30:13
Posty: 127
Lokalizacja: Rybnik / Warszawa
Moze gazniki do regulacji. Moj, podomnie jak u Tomka88 nie musi dlugo na ssaniu chodzic, zeby nie gasl.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-05-30 22:20:08 
Wcale nie jestem uzależniony od forum

Dołączył(a): 2007-09-22 20:05:58
Posty: 1077
Lokalizacja: Ełk
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Suzuki SV1000S
Jarosław Co do gaśnięcie to lepiej przyjrzyj się temu. Najlepiej z osobą ,która się zna troszkę na gaźnikowcach.
Jeśli chodzi o sprawy serwisowe to.
Olej na pierwszym miejscu.
Bardzo ważna sprawa to sprawdzenie luzów zaworów przy 42 tys km. Świece można wymienić ale nie koniecznie. Lepiej najpierw ją wykręć i sprawdzić według serwisówki, bo mogą być dobre. Serwisówka gdzieś była w wersji elektronicznej na forum.
Warto wymienić płyny ,chłodniczy i hamulcowy ale jak widać ,że są świeże to od biedy można sezon polatać.
Sprawdzić klocki hamulcowe, naciąg i stan napędu oraz opony.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-05-31 05:54:46 
Prawie jak Mistrz Świata

Dołączył(a): 2008-07-28 16:59:02
Posty: 902
Lokalizacja: NOS
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Kawasaki ZRX 1100
a może zwykła proza: jako, że gaźniki maja skłonności do "samoregulacji"-może po prostu wystarczy lekko podkręcić obroty biegu jałowego :?:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-05-31 17:41:57 
Zamykacz opon

Dołączył(a): 2009-03-07 20:39:35
Posty: 268
Lokalizacja: Lublin
Mam okazje kupić tego Thundercata z 2004 roku za 10 tysięcy zarejestrowanego, ubezpieczonego... tylko mały zonk ewidentnie miał dwa niewielkie szlify i na prawo i na lewo; plastiki porysowane, nawet dekiel z lewej porysowany i pęknięty prawy plastik pod prawą manetką. Sprzęt w ciągłej sporadycznej eksploatacji tylko nie do końca zadbany. Kolega mówił że po prostu nie chce go robić żeby było widać jaki przyjechał. Jak myślicie opłaca się?
Pozdro


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-05-31 17:45:53 
Zamykacz opon

Dołączył(a): 2009-03-07 20:39:35
Posty: 268
Lokalizacja: Lublin
Dodam tylko że jeździ prosto, bo sam próbowałem puszczałem kierownice itp


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-05-31 19:56:41 
Wcale nie jestem uzależniony od forum

Dołączył(a): 2007-09-22 20:05:58
Posty: 1077
Lokalizacja: Ełk
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Suzuki SV1000S
Zapodaj jakieś fotki dobrej jakości to coś pomożemy bo tak trudno cokolwiek powiedzieć.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-05-31 22:00:31 
Prawie jak Mistrz Świata

Dołączył(a): 2008-07-28 16:59:02
Posty: 902
Lokalizacja: NOS
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Kawasaki ZRX 1100
Jarosław napisał(a):
jeździ prosto, bo sam próbowałem puszczałem kierownice

zdziwiłbys sie po jakich dzwonach motocykle jada prosto po puszczeniu kierownicy...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-05-31 22:41:59 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2008-10-07 22:13:40
Posty: 184
Lokalizacja: Łódź
Płeć: Mężczyzna
miki napisał(a):
Jarosław napisał(a):
jeździ prosto, bo sam próbowałem puszczałem kierownice

zdziwiłbys sie po jakich dzwonach motocykle jada prosto po puszczeniu kierownicy...


podpisuje się pod tym, sam się naciąłem kiedyś na takie coś, pare drobiazgów wzbudziło moje podejżenie ale w sumie przejechałem się, puszczałem kierownice i nic, hamowałem i nic itp itd a nie zwróciłem uwagi, że koło jest ustawione krzywo na naciągu łańcucha, błotnik był zdjęty a po wahaczu nie dało się tego na peirwszy rzut oka poznać. Po ustawieniu obu kresek napięcia na równo motocykl cały czas kładł się na lewo i niemiłosiernie darł opony. To jest jeden przykład, a takich różnych "patentów" osób próbujących za wszelką cenę sprzedać motocykl jest więcej. Dlatego należy pamiętać DIABEŁ TKWI W SZCZEGÓŁACH, nie lekceważcie rzadnych usterek czy niepokojących objawów.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-06-01 17:58:38 
Zamykacz opon

Dołączył(a): 2009-03-07 20:39:35
Posty: 268
Lokalizacja: Lublin
http://img269.imageshack.us/gal.php?g=moto2p.jpg
Troche mi nie wyszły zdjęcia, ale strasznie lało i nie wychodziliśmy na dwór, właściwie to nie widać na tych zdjęciach nic oprócz przytartego tłumika, braku szyby ,pod prawą manetką brakuje plastiku i tego czarnego plastiku osłaniającego, nie wiem jak sie nazywa ta cześć, którą zamówił i ma mi dołożyć, równiesz szybe tylk że jakąś nie bieską.
Moje dodatkowe pytanie dam rade sam przykręcić szybe i co jest mi potrzebne, śruby czy co?
No i czeka mnie zakup crash padów do thundercata, jakie polecacie?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-06-01 18:15:52 
Zamykacz opon

Dołączył(a): 2009-03-07 20:39:35
Posty: 268
Lokalizacja: Lublin
Szukam instrukcji znajdzie sie coś bo na forum znaleźć nie moge :(
Oczywiście mówie o instrukcji w naszym ojczystym języku


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-06-01 19:23:40 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2009-04-19 21:40:39
Posty: 147
Lokalizacja: Bruksela
Jaroslaw juz 2 raz piszesz post po poscie. Uzywaj opcji "edytuj"


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-06-02 07:56:25 
Legenda forum

Dołączył(a): 2007-08-28 13:23:30
Posty: 4619
Obecne moto: jamaha pw 50
Jarosław napisał(a):
Moje dodatkowe pytanie dam rade sam przykręcić szybe i co jest mi potrzebne, śruby czy co?
No i czeka mnie zakup crash padów do thundercata, jakie polecacie?


No śruby, przeca że nie klej :wink:
O crash-ach było w innym dziale użyj opcji "szukaj"

I posłuchaj kolegi Ryny


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 16 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Administracja forum: admin@motocykl.org