Forum Motocykli Yamaha https://www.motocykl.org/ |
|
Opona 190 https://www.motocykl.org/viewtopic.php?f=1&t=21566 |
Strona 8 z 21 |
Autor: | jojo [ 2009-04-04 09:30:02 ] |
Tytuł: | |
Maciek na tył ma kilka sztuk 160/60/17 Dunlop Sportmax D 208 opony z 2008 roku z tyłem nie ma problemu, za to na przód właśnie ma tylko 120/70/17 a do kota powinien być profil 60 i tu moje obawy czy jak kupie 70 czy mi wejdzie pod błotnik. Kurde jak patrze na inne motoru to zazwyczaj mają 70 profil |
Autor: | Radekx [ 2009-04-04 15:49:19 ] |
Tytuł: | |
Wejdzie spokojnie jak pisałem miałem taką w kocie. Co wybierzesz Twoja sprawa. Jednak wiem ,że większość powie aby zakładać tą zalecaną. |
Autor: | Maciek [ 2009-04-04 17:32:20 ] |
Tytuł: | |
jojo to jeszcze powiedz jaka cena i czy trzeba sie spieszyc? |
Autor: | jojo [ 2009-04-06 19:27:27 ] |
Tytuł: | |
Założyłem dziś tą z profilem 70,weszła bez najmniejszego problemu,co do jazdy to nie ma różnicy,zdecydowałem się na nią gdyż każdego mechanika którego pytałem stwierdził żebym zakładał że nie będzie różnicy i rzeczywiście. Profil 60 to rzadkość podobno tylko Yamahy thundercaty i R6 mają taki profil a czemu tego nie wie nikt,jeszcze stare bandity. Nakręciłem dziś na nich z 200km i jestem bardzo zadowolony, niesamowicie kleją się do asfaltu tylko podobno szybko się kończą. Maciek Ja zapłaciłem 750zł ale z bardzo dużym rabatem bo normalnie takie około 1200zł-przykład http://allegro.pl/item579903871_dunlop_ ... _gsxr.html |
Autor: | porcupine [ 2009-04-06 20:45:25 ] |
Tytuł: | |
jojo, akurat ten koleś na allegro ma strasznie drogo te opony, dla porównania ja kupiłem na początku tego roku Sportmax RoadSmart i za komplet dałem 950zł (z przesyłką), a ogólnie chyba te RoadSmarty powinny być droższe, ze względu na podwójną mieszankę. A trzymają też bardzo dobrze :) |
Autor: | jojo [ 2009-04-06 21:15:12 ] |
Tytuł: | |
Gość który mi je dziś zakładał powiedział mi że to są opony na tor mają w oznaczeniu podobno RR,świetnie się lepią do drogi ale też przez to szybko zdzierają, jak dla mnie-bomba mogę wymieniać opony co sezon ważniejsze dla mnie żeby mnie mocno trzymały na drodze |
Autor: | tom [ 2009-04-13 01:17:44 ] |
Tytuł: | |
Czy ktoś miał już może styczność z najnowszym dzieckiem Michelina, oponami Power One i moze powiedzieć coś więcej o nich? Producent jest podobno strasznie dumny, ale ile w tym marketingowego blablabla, a ile rzeczywistości? Czeka mnie nieuchronna wymiana tylnego laczka, a miałbym możliwość dostać Power One znacznie taniej niż cena oficjalna, no i tak się skrobię po głowie, czy warto dołożyć te kilkadziesiąt złociszy, czy zostać przy Pilotach, które mam teraz. |
Autor: | Tweety [ 2009-07-09 10:58:16 ] |
Tytuł: | |
Podepne sie pod temat żeby nie zakładać nowego . A więc Panowie i Panie mam dylemat ..... pilnie potrzebuje tylnej opony do mojego potworka DUNLOP SPORTMAX GP RACER 190/55/17 . Wszędzie są dostępne tylko komplety a mnie komplet nie potrzebny bo przód prawie nie ruszony. Jakby komuś sie coś obiło o uszy to bardzo prosze o kontakt na PW. |
Autor: | Wojt@s [ 2009-07-19 20:38:44 ] |
Tytuł: | |
Metzeler Sportec M1 - jedna z lepszych opon wedłu mnie, mam niestety tylko na przodzie, rewelacja, dogrzewa się bardzo szybko, heblowanie, stoppie i te sprawy trzyma moto, rewelacja, na mokrym w winklu nie ma z nią problemu , jeździ jak po sznurku. Podobno dużym minusem jest to że szybko się ściera . oczywiście najlepsza to w miarę normalnej jazdy, nie torowej, bo tam nie daj e sobie już rady. Nie polecam opon shinko, bridgestone battlax ( gówno straszne, mam na tyle, pod ostrym dogrzaniu na suchym jakoś daje radę, na mokrym porażka, tzw tokyo drift, na pasach na przejściu dla pieszych też potrafi maniane odstawić, a kapeć młody bo koniec 2008 ) |
Autor: | Ewka [ 2009-07-19 21:40:07 ] |
Tytuł: | |
Mam właśnie te bridgestony fabryczne we fazerku i ogólnie każde mocniejsze odkręcenie manetki i pojawia sie uślizg tylnego koła :( Szczęście w nieszczęściu, że tylna opona sie powoli kończy i czeka mnie jej wymiana. Opona z przodu jest w bardzo dobrym stanie i nie trzeba jej zmieniać ale na tył nie chce już bridgestona tylko np. michelin pilot lub dunlupa qualifire II. Teraz pytanie jest takie czy zostawiona przednia bridgestonka bedzie współgrała z inną oponką z tyłu czy konieczna jest również zmiana przedniej gumy ??? |
Autor: | Wojt@s [ 2009-07-19 22:20:08 ] |
Tytuł: | |
Widzę małą fazką latasz, miałem na serwisie ostatnio takowe moto z pełnym ogómieniem battlaxa i porażka. Choć mają fajną zalete, tam nie masz sprzęgła z antyhopą, i nie da się zablokować kapcia przy ostrej redukcji:) Co do tylnej opony pomyśl na metzlerkiem tym co piszę wyżej albo dunlopik 209. |
Autor: | Ewka [ 2009-07-19 23:15:06 ] |
Tytuł: | |
Czyli, że mogę zmienić tylko tylną oponke a przód zostawić ??? Normalnie bym zmieniła obie oponki ale nie wiem czy jej nie sprzedam w najbliższym czasie i nie chce przepłacać niepotrzebnie, a tył już sie prosi o zmiane. |
Autor: | Wojt@s [ 2009-07-19 23:27:31 ] |
Tytuł: | |
Ja w dwóch motocyklach, mam zupełnie inne kapcie i jeżdżę i nie narzekam, w deszczu, na patelni. Niektóre kapcie po prostu nadają się tylko na przód a niektóre tylko na tył ( nie mówię o radialnych, tylko o konstrukcji i kształcie bieżnika ). Wiele osób tak ma, a biorąc pod uwagę możliwość sprzedaży załóż dobrą oponkę na tył i tyle:) |
Autor: | Ewka [ 2009-07-19 23:34:41 ] |
Tytuł: | |
Dzięki bardzo za pomoc !!! To teraz rozglądanie za dobrą oponką 8) |
Autor: | Bartek [ 2009-07-20 01:37:06 ] |
Tytuł: | |
Zajrzyj jeszcze tu. http://www.conti-bike.pl/t3.php |
Strona 8 z 21 | Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |