Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 35 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3
Autor Wiadomość
PostNapisane: 2014-07-28 23:08:44 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2013-12-11 20:33:09
Posty: 55
Lokalizacja: Małopolska
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Yamaha FZS 600S
Podziękował.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2014-07-28 23:08:44 
admin ręczy i poleca:)

Dołączył(a):2011-10-03
Posty: 714
Lokalizacja: Polska

PostNapisane: 2014-07-31 22:12:58 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2013-12-11 20:33:09
Posty: 55
Lokalizacja: Małopolska
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Yamaha FZS 600S
Świece wymienione i dalej to samo.

Możliwe że któryś gaźnik przytkany ???


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2014-08-08 09:34:34 
Ostatni sprawiedliwy

Dołączył(a): 2012-02-13 22:51:28
Posty: 974
Lokalizacja: WCI
Płeć: Mężczyzna
GG: 9490710
Telefon: ma ten kto powinien
Obecne moto: ZX636R 04
W czym przeszkadza Ci to że nie pali od dotknięcia przycisku?
Jeśli dawka paliwa jest uboga - pali od przycisku, jeśli ustawisz optymalnie - mało który sprzęt na gaźniku odpali od razu z guzika, mały ruch manetki i po sprawie.
Oddaj komuś kto kuma - i zrobi tak jak chcesz.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2014-08-08 14:27:33 
Zamykacz opon

Dołączył(a): 2011-07-21 12:56:07
Posty: 231
Lokalizacja: Rybnik
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: YZF 600R
miąchal napisał(a):
mało który sprzęt na gaźniku odpali od razu z guzika, mały ruch manetki i po sprawie.

Mój tak ma :) po full serwisie (świece,czyszczenie,synchro itd itp) ustawione wszystko tak jak w końcu ma być czyli piękny ciągnie od dołu (predzej mialem lekkieko traktora) a odpala zawsze przy lekkim dodaniu manetki.


Gaźnik to gaźnik :) Dodam jeszcze i przypomnę ze thundercat ma 4 gaźniki które są podgrzewane! wiec działa optymalnie jak moto się rozgrzeje min to 60 stopni i razem z tym gaźniki są podgrzane więc nie oczekuj, że na zimno będzie odpalał od naciśnięcia guzika po tzw. pół przekręceniu. Nie szukaj dziury w całym bo jak Ci ustawią moto żeby palił od strzała itd (w końcu nasz klient nasz Pan) to później zacznie dziwnie jeździć na niskich obrotach itd. itp.

Pozdro


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2016-03-28 11:29:57 
Zamykacz opon

Dołączył(a): 2014-12-18 22:28:32
Posty: 247
Płeć: Mężczyzna
Trochę odkopię temat bo komuś może się przydać.
Do góry kolega skarży się, że jego fazer słabo pali na zimnym, a potem są głosy, że to przecież gaźnik i tak ma być.

Przyczyn było kilka.
1. Bardzo brudny filtr powietrza.
2. Źle ustawiony TPS, wymagał dostrojenia
3. Niestarannie założone gaźniki przez co występowały przedmuchy na 2 i trochę na 1 gaźniku przy łączeniu z airboxem.
4. Rozjechane gaźniki, wymagały delikatnej synchroniacji

Teraz motocykl lata jak motylek na wiosnę i na zimnym pali od strzała, gaźnik nie gaźnik ma chodzić i jak coś się dzieje to należy wszystko gruntownie sprawdzić. Cała reszta ok w tym gaźniki czyste i luz zaworowy poprawny.
lwg


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 35 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot]


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Administracja forum: admin@motocykl.org