Forum Motocykli Yamaha
https://www.motocykl.org/

Słabo pali na zimynm
https://www.motocykl.org/viewtopic.php?f=1&t=12674
Strona 3 z 3

Autor:  lancer340 [ 2014-07-28 23:08:44 ]
Tytuł:  Re: Słabo pali na zimynm

Podziękował.

Autor:  lancer340 [ 2014-07-31 22:12:58 ]
Tytuł:  Re: Słabo pali na zimynm

Świece wymienione i dalej to samo.

Możliwe że któryś gaźnik przytkany ???

Autor:  miąchal [ 2014-08-08 09:34:34 ]
Tytuł:  Re: Słabo pali na zimynm

W czym przeszkadza Ci to że nie pali od dotknięcia przycisku?
Jeśli dawka paliwa jest uboga - pali od przycisku, jeśli ustawisz optymalnie - mało który sprzęt na gaźniku odpali od razu z guzika, mały ruch manetki i po sprawie.
Oddaj komuś kto kuma - i zrobi tak jak chcesz.

Autor:  lelek [ 2014-08-08 14:27:33 ]
Tytuł:  Re: Słabo pali na zimynm

miąchal napisał(a):
mało który sprzęt na gaźniku odpali od razu z guzika, mały ruch manetki i po sprawie.

Mój tak ma :) po full serwisie (świece,czyszczenie,synchro itd itp) ustawione wszystko tak jak w końcu ma być czyli piękny ciągnie od dołu (predzej mialem lekkieko traktora) a odpala zawsze przy lekkim dodaniu manetki.


Gaźnik to gaźnik :) Dodam jeszcze i przypomnę ze thundercat ma 4 gaźniki które są podgrzewane! wiec działa optymalnie jak moto się rozgrzeje min to 60 stopni i razem z tym gaźniki są podgrzane więc nie oczekuj, że na zimno będzie odpalał od naciśnięcia guzika po tzw. pół przekręceniu. Nie szukaj dziury w całym bo jak Ci ustawią moto żeby palił od strzała itd (w końcu nasz klient nasz Pan) to później zacznie dziwnie jeździć na niskich obrotach itd. itp.

Pozdro

Autor:  ahamay [ 2016-03-28 11:29:57 ]
Tytuł:  Re: Słabo pali na zimynm

Trochę odkopię temat bo komuś może się przydać.
Do góry kolega skarży się, że jego fazer słabo pali na zimnym, a potem są głosy, że to przecież gaźnik i tak ma być.

Przyczyn było kilka.
1. Bardzo brudny filtr powietrza.
2. Źle ustawiony TPS, wymagał dostrojenia
3. Niestarannie założone gaźniki przez co występowały przedmuchy na 2 i trochę na 1 gaźniku przy łączeniu z airboxem.
4. Rozjechane gaźniki, wymagały delikatnej synchroniacji

Teraz motocykl lata jak motylek na wiosnę i na zimnym pali od strzała, gaźnik nie gaźnik ma chodzić i jak coś się dzieje to należy wszystko gruntownie sprawdzić. Cała reszta ok w tym gaźniki czyste i luz zaworowy poprawny.
lwg

Strona 3 z 3 Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/