Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 58 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 2008-10-08 23:22:15 
Prawie jak Mistrz Europy

Dołączył(a): 2007-10-29 18:54:05
Posty: 567
A ja kładąc się nie przesuwam się po siedzeniu tylko przerzucam unosząc lekko zadek :twisted: Ładnie szarpie tylko czasem się zapominam jak jadę z plecaczkiem i dostaje wtedy po kasku bo ta wtedy stracha dostaje :lol:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re:
PostNapisane: 2008-10-08 23:22:15 
admin ręczy i poleca:)

Dołączył(a):2011-10-03
Posty: 714

 Tytuł:
PostNapisane: 2008-10-09 08:40:59 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2007-12-18 22:29:47
Posty: 156
Lokalizacja: Kraków
centrum relaksu napisał(a):
a ja ma jeden podstawowy problem: spodnie mi sie do siodła przylepiają i zupełnie nie mogę tyłkiem jeździć na boki... :? co polecacie na ten problem?


sa dwa sposoby.. spryskać kanapę jakimś środkiem do pielęgnacji obić skórzanych (czyszczenia mebli itp) potem siodło jest śliskie jak cholera haha przypadkiem to odkryłem jeszcze mając bandita.. ale ja tak nie lubię się ślizgać w siodle więc nie stosuję..
Gdzieś coś czytałem o tym że można talkiem siodło posypać.

PS no i do lepszego składania ważne jest ciśnienie w ogumieniu ;)
wyczytałem ostatnio w serwisówce że do ostrej szybkiej jazdy w tyle ma być 2,8atm przód coś koło 2,5. no i fakt po dopompowaniu dużo bardziej się moto pochyla ;) .


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2008-10-09 09:21:28 
Prawie jak Mistrz Świata

Dołączył(a): 2008-07-28 16:59:02
Posty: 902
Lokalizacja: NOS
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Kawasaki ZRX 1100
Rafal_84 napisał(a):
talkiem siodło posypać

a co jak Ci taki cymes zamoknie??
zacierki gotowe :lol: moze warto pomyśleć o innym materiale na obiciu kanapy, tylko bez weluru;)
a co do ciśnienia-zbyt mocno napompowana opona zaowocuje nerwowym zachowaniem na winklach (najbardziej tych nierównych ), szczególnie tylna opona z twardej mieszanki, co innego jeśli chodzi o oponę torową, zresztą w tych ciśnienie się dobiera do (nad)wagi jeźdźca..najlepiej napompować oponę do ciśnienia zalecanego i skorygować w zależności od wrażeń subiektywnych....


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2008-10-09 09:37:14 
Legenda forum

Dołączył(a): 2008-04-10 22:54:31
Posty: 4037
Lokalizacja: Bydgoszcz
Płeć: Mężczyzna
Telefon: Czarny
Obecne moto: YZF 600R
Ja jak napopmpuje 2,2 i 2,5 jak wg ksiazki nalezy do jazdy solo to mam wrazenie, ze moto plywa z zakretach tak jakos nienaturalnie i czuje sie na nim niepewnie. Zawsze pompuje wiec 2,5 i 2,8 tak jak jest zalecane do sportowej jazdy lub z pasazerem. Zdecydowanie lepiej sie moto prowadzi.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2008-10-09 11:56:57 
Prawie jak Mistrz Świata

Dołączył(a): 2008-07-28 16:59:02
Posty: 902
Lokalizacja: NOS
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Kawasaki ZRX 1100
czyli dokładnie tak jak napisałem wyżej-pływanie to wrażenie subiektywne..
ja na macadam na tyle musiałem nieco upuszczać żeby pływania nie było, jak nadymałem więcej-dziwnie się zachowywał na kiepskiej drodze


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2008-10-09 12:53:14 
Legenda forum

Dołączył(a): 2007-08-28 13:23:30
Posty: 4617
Obecne moto: jamaha pw 50
miki napisał(a):
jak nadymałem więcej-dziwnie się zachowywał na kiepskiej drodze


No właśnie, a u nas takich najwięcej :?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2008-10-09 13:37:34 
Prawie jak Mistrz Europy

Dołączył(a): 2007-06-14 18:49:22
Posty: 622
Lokalizacja: Kraków
Rafal_84 napisał(a):
spryskać kanapę jakimś środkiem do pielęgnacji obić skórzanych (czyszczenia mebli itp) potem siodło jest śliskie jak cholera

To nie jest najlepszy pomysł :shock: Mój kumpel tak raz zrobił i od tej pory zaczął walczyć o utrzymanie się na motocyklu! Podczas gwałtownych przyśpieszeń musiał się dobrze trzymać ,żeby moto z pod niego nie wyjechało :D


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2008-10-09 15:30:09 
Zamykacz opon

Dołączył(a): 2008-06-23 09:36:20
Posty: 231
Lokalizacja: Legnica
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: RSV 1000 R
Ja jak sobie popryskałem siedzenie takim szitem to każde mocniejsze hamowanie kończyło sie jajami na baku... Zmyłem to gówno bo wole swoje kulki o cos innego obijać niż o bak :p


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2008-10-09 17:34:10 
Zamykacz opon

Dołączył(a): 2008-07-28 16:52:28
Posty: 204
Lokalizacja: Stolyca
spodnie mam skórzane i w czasie jazdy staram się nie walić w gacie. o patencie z talkiem też myślałem ale jakoś nie przemawiała do mnie upaprana na biało kanapa, no i rzeczywiście po deszczu mój tyłek może wyglądać jak bym jeździł z fascynatem motocykli na plecaku (płci męskiej :) ). co do ciśnienia jak jeździłem jak się później okazało z 1,4 z tyłu i dobiłem do 2,4 to jest teraz o niebo lepiej... niedopompowana opona słabiej się klei do nawierzchni i mam wrażenie że nie tłumi w ogóle nierówności na drodze


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2008-10-10 12:46:07 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2007-12-18 22:29:47
Posty: 156
Lokalizacja: Kraków
Paweł napisał(a):
Rafal_84 napisał(a):
spryskać kanapę jakimś środkiem do pielęgnacji obić skórzanych (czyszczenia mebli itp) potem siodło jest śliskie jak cholera

To nie jest najlepszy pomysł :shock: Mój kumpel tak raz zrobił i od tej pory zaczął walczyć o utrzymanie się na motocyklu! Podczas gwałtownych przyśpieszeń musiał się dobrze trzymać ,żeby moto z pod niego nie wyjechało :D


Wiem wiem , ale kolega miał problem z tym że się klei do siodła więc jak jemu to przeszkadza to to jest sposób..

i jak napisałem Ja tego nie znoszę jak się ślizgam bo tak jak napisałeś ciężko się utrzymać na moto podczas przyspieszania i hamowania.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2008-10-28 23:19:26 
Mistrz Polski

Dołączył(a): 2008-01-26 07:51:22
Posty: 446
Lokalizacja: 50km na Pd. od Wawy k/Garwolina
Ja kolanka tez jeszcze nie przytarlem... glównym powodem jest to ze mam spodnie cisne i nie moge go wystawic za bardzo :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2008-11-01 00:13:38 
Mistrz Polski

Dołączył(a): 2008-05-17 21:04:01
Posty: 411
Lokalizacja: Wawa
Płeć: Mężczyzna
E.Cat bo kolana nie powinno się wysuwać na bok, tylko do przodu i leciutko na bok i wtedy jest prawdziwe zejście. Widać to na wielu fotach z wyścigów, ale opony muszą być super dogrzane - przyspiecha i hamowanie i tak na odcinku ze 4 km i powierzchnia musi być gładka i nieśliska. Generalnie, na ulicy prawdziwego zejścia nie zrobi dużo osób, bo zawodowcy nie będą głupio ryzykować, a debil się wyłoży. Chociaż przechylam moto dość mocno to jeszcze nigdy kolanem nie szorowałem. Thundercat98, kładź się bliżej baku i pochyl się na nim i ciężar ciała na bok dopiero. Zobaczysz, że będzie zdecydowanie mocniej skręcał i będziesz mógł się bardziej przechylić.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2008-11-03 19:21:12 
Prawie jak Mistrz Europy

Dołączył(a): 2008-06-18 21:46:31
Posty: 777
Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Kocur
Ja bardzo bym chciał się fajnie składać ale sie boję że mi sie moto obśliźnie i będzie gleba o zamknięciu opony to mogę pomarzyć no ale to dopiero mój pierwszy sezon więc jestem dobrej myśli choć bardzo chętnie wysłuchałbym jakiś wskazówek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2008-11-08 00:54:27 
Prawie jak Mistrz Europy

Dołączył(a): 2008-06-18 21:46:31
Posty: 777
Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Kocur
Tak w ogóle to mam pytanko czy ktoś z was już miał taką sytuację że się złożył do zakrętu za mocno w wyniku czego zaliczył glebę? Bo ja chętnie bym się poskładał tylko się trochę boję bo nie znam granic możliwości na jakie mogę sobie pozwolić


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2008-11-09 14:33:51 
Mistrz Polski

Dołączył(a): 2008-05-17 21:04:01
Posty: 411
Lokalizacja: Wawa
Płeć: Mężczyzna
nie miałem gleby, ale o mały włos bym miał- tylne koło zaczęło buksować na wyjściu z zakrętu jak dodałem za mocno gazu. Na szczęście nogą się ratowałem. Ucz się na łukach najpierw, a nie na zakrętach i najlepiej tam gdzie nie ma dużo samochodów.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 58 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Administracja forum: admin@motocykl.org