Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 38 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3
Autor Wiadomość
PostNapisane: 2012-10-01 22:56:44 
Prawie jak Mistrz Europy

Dołączył(a): 2010-09-27 10:32:49
Posty: 727
Lokalizacja: Łódź
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Czarna
Ypen napisał(a):
Jaki więc zakres obrotów mozna przypisac Thundercatowi dla najmniejszego spalania?

w motocyklach raczej nikt sie nie przejmuje takimi rzeczami,bardziej w ciezarowkach. :lol:
ja bym przyjal obroty przy ktorych zaczyna sprawnie przyspieszac,moze jakies .4000-6000?
ma ktos wykres z hamowni?
kiedys przyjmowalo sie zakres miedzy maks.momentem a maks.moca, ale silniki byly inne - mniej wysilone i mniej "zaworowe".


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2012-10-01 22:56:44 
admin ręczy i poleca:)

Dołączył(a):2011-10-03
Posty: 714
Lokalizacja: Polska

PostNapisane: 2012-10-02 19:38:43 
Kotek raczej nie jest paliwożerny.. :) Wszytko zależy czy będziesz jechać 100 na drugim czy na szóstym biegu :P heh :D A tak na serio to ja na kocie nie przekraczałem 6 litrów .. ale jak zaczęło się bardziej przeciągać na niskich biegach to spalanie trochę większe. ... Najniższe spalanie w kocie miałem coś ok 4,5 litra.. ale to naprawdę turystyka była...
Suzuki najniżej mam 5.1 przy turystyce.. ale przeważnie 6+..


Góra
  
 
PostNapisane: 2012-10-14 13:04:03 
Niemowlak

Dołączył(a): 2012-07-30 10:36:20
Posty: 17
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: YZF 600 R Thundercat
T-cat '97
Tankowania od mrugniecia rezerwy do następnej. Po przeliczeniach 3 ostatnich baków:
1 bak: 4,92l/100 - wycieczki krajoznawcze 100-130 km/h
2 bak: 5,1l/100 - 50/50 miasto/trasa
3 bak: 4,97l/100 wycieczka 300km krajoznawcza wiec trasa, ale z racji złej pogody i słabych lokalnych dróg b.duzo zmian biegów, zwalniania i przyspieszania, prędkości 80-120 km/h

Może moj kotek nie jest młody i piękny, ale wyniki spalania zamykają usta jego hejterom :D


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2012-10-15 21:40:52 
Legenda forum

Dołączył(a): 2010-11-08 15:23:23
Posty: 2331
Lokalizacja: Katowice
Płeć: Mężczyzna
Telefon: Note 10+
Obecne moto: KTM 1290 SAS
To ja trochę "pohejterzę" :D Chcesz zaoszczędzić na paliwie -> kup Pan fazera :D 4-4.5 to taka norma u mnie na szczęście :)
Rekord na + 3,8l (trasa do Liptovskiego Mikulasa)
Rekord na - 7 (targałem 150-200 przez 100km bo miałem 2 pary kluczy w kieszeni a piękna pod drzwiami) :D


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2012-10-15 22:21:44 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2010-11-02 23:00:47
Posty: 121
Lokalizacja: KCH / KRK
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Yzf 600R
To jak Wy to ja też..
Jako że mam dość dużą ilośc punktów to ostatnio jadąc w traskę 300 km spalanie mi wyszło 4l!
Tak jest to możliwe, mimo że jest to uciążliwe, jazda na 6 biegu do 110 km/h, unikanie gwałtownego odkrecania manetki.
A tak średnio to kocóry mało palą.. 5,5 w miescie, w trasie 4-4,5; a jak jeszcze mi punkty pozwalały to 3 l więcej.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2012-10-20 12:08:50 
Mistrz Polski

Dołączył(a): 2009-12-19 10:49:59
Posty: 432
Lokalizacja: Głogów/Radwanice
Płeć: Mężczyzna
Telefon: w Play
Obecne moto: Kawasaki ZX9R
Nie jestem jakimś piratem na motorze (wole tor) ale szczerze to te 110 kmh przez 300km to bym usnął za kierą :lol:


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2012-11-04 22:00:55 
Niemowlak

Dołączył(a): 2009-10-05 23:17:31
Posty: 35
Lokalizacja: Szczecin
Płeć: Mężczyzna
A u mnie średnio patrząc z kilku sezonów wychodzi:
miasto 5,5-6,.. l
trasa 120-150km/h 5,4-6l także jest zajeb...
trasa 90-100km/h zszedłem do 4,7l ale to raczej stan drogi na więcej nie pozwalał
Więc reasumując spalanie bardzo zadawalające w porównaniu z np. obecnym ZZR1200 gdzie po jeździe po mieście przy dystrybutorze można palpitacji serca dostać :shock:


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2012-12-27 01:02:18 
Funkiel Nówka

Dołączył(a): 2011-10-01 13:03:56
Posty: 12
Lokalizacja: Gubin, woj. Lubuskie
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: YZF600R
Może jestem nienormalny, ale poniżej 6,5 L jeszcze nie udało mi się zejść. Nie dojeżdżam motocyklem do pracy, a raczej traktuję go jako weekendową odskocznie od ciężkich aspektów życia codziennego. Kręcę kota zazwyczaj do 12-13t na rozgrzanym i czuć jak maszyna pod dupą żyje!!! Przeżyłem strzelenie rozrządu (na szczęście przy rozgrzewaniu przed garażem) a po remoncie wystrzelił mi silnik pod dupą przy 180km/h :) wstawiłem nowy silnik i jeżdżę dalej. piękna i wdzięczna maszyna.... nie mówię, że nie zamienię na nic innego, bo marzy mi się litr, ale póki co, to zastanawiam się jak doczyścić te dziurki w tarczach hamulcowych :)


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 38 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Administracja forum: admin@motocykl.org