Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 28 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 2008-12-31 01:20:38 
Prawie jak Mistrz Europy

Dołączył(a): 2008-07-14 17:14:18
Posty: 502
Lokalizacja: Gdańsk
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Honda CBR 600 F
Glide. Zależy czego od motocykla oczekujesz, jeśli masz zamiary szaleńcze, sportowe albo gumowanie po każdej prostej, jak już opanujesz podstawy - bierz F4. Mocniejszy i lżejszy (aluminiowa rama). Jest też chyba troszkę nowocześniejszy, ma np. immobilizer. Ma też mały schowek i nie widziałem F4 z kuframi, do turystyki lepszy będzie TCat. A masą się nie przejmuj w pierwszej kolejności, w trakcie jazdy turystycznej to tylko zaleta. Jeśli to możliwe, postaraj się przymierzyć do obu sprzętów.
Doczytaj :

http://www.scigacz.pl/Honda,CBR,600F,1210.html
http://www.scigacz.pl/Uzywane,Yamahy,R6,vs,Thundercat,vs,Fazer,1403.html

I uważaj na Agresora :twisted: Znajdziesz go też w TC i F3. Jeździłeś kiedyś jakimkolwiek motocyklem ?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re:
PostNapisane: 2008-12-31 01:20:38 
admin ręczy i poleca:)

Dołączył(a):2011-10-03
Posty: 714
Lokalizacja: Polska

 Tytuł:
PostNapisane: 2008-12-31 01:38:50 
Zamykacz opon

Dołączył(a): 2008-09-07 15:50:31
Posty: 208
Lokalizacja: Radom/okolice
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: yzf600r
Glide23 ja osobiście nie pomogę Ci jeśli chodzi o suke, ale gdybym ja wiedział że moto nie zmienię wcześniej jak za trzy latka to (i tu chyba większości podpadnę) wybrał bym F4 (2001-2002), jest to na pewno nowocześniejszy motocykl któremu T-cat już ustępuje, a jeśli chodzi o "agresor" jest to wyczuwalne bo samo to że praktycznie przy tej samej mocy co kotek jest lżejsza o prawie 30kg.
Z drugiej strony jeśli ma to być twój pierwszy motocykl a ty masz prawie zerowe doświadczenie to nie wiem czy dobrze Ci radzę, honda lepiej ciągnie od dołu i nie wiem czy np. w zakrętach się nie zdziwisz. Ale to jest takie moje skromne zdanie.
pzdr.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2008-12-31 01:59:20 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2008-03-16 21:53:40
Posty: 117
Lokalizacja: Wrocław
Glide23 napisał(a):
lukasz_cbr rozumiem .I też uważam że tcat możemy porównywać z F3 .Ale biorę pod uwagę albo tcata albo F4 ,tylko nie wiem do końca czy różnica w pracy silnika hondy jest tak znaczna żeby z niej zrezygnować skoro to ma być pierwszy motocykl. Czy ten niby agresor F4 jest minimalnie bardziej wyczuwalny ...O to mi tylko chodzi :wink:


dobra szefie, ogolenie mowiac musisz przetestowac to wszystko. Zakladaj szalik i wsiadz sobie na jedno i drugie, jesli nie masz takie mozliwosci to kupuj f4 :twisted: To tylko pare koni roznicy, moze kilka niutonometrow, wszystko opanujesz, na poczatku bedziesz delikatnie szachował maneta i TYLE w temacie. Jesli masz kase na f4 to kupuj f4 BO to wytrzymalszy, lzejszy i szybszy sprzet.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2008-12-31 11:41:26 
Prawie jak Mistrz Świata

Dołączył(a): 2008-02-03 20:08:05
Posty: 868
Lokalizacja: Kobyłka
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Ktm 950 sm
Ale ja dodam że jeśli obawiasz sie o to ze thundercat ci sie znudzi to raczej nie ma takiej opcji. Kotem też można poszaleć. Honda też fajna. Tak wiec decyzja należy do ciebie.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2008-12-31 12:01:51 
electronic supersonic

Dołączył(a): 2008-08-04 21:17:27
Posty: 1717
Lokalizacja: Koło Koła
Płeć: Mężczyzna
Telefon: czarny
Obecne moto: Tiger 1050
Co do kota i jego masy to nie wiem o co wam chodzi ze jest ciezki ( nie był to moj pierwszy moto) slaby to on nie jest na pewno ale zawsze sie znajdzie cos co bedzie mocniejsze szybsze itp.Wszystko zalezy od kierowcy a nie motocykla ( no moze wiekszosc) i ja uważam ze na pierwsze moto kot a ni cebra nei nadaje sie dla wiekszosci uzytkownikow. Prosto to nie sztuka jechac sztuka miec wpojone zachowanie w razie czegokolwiek nieprzewidzianego a tego jadac na sprzecie ktorego sie nei potrafi opanowac sie nei nauczymy.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2008-12-31 13:32:45 
Prawie jak Mistrz Europy

Dołączył(a): 2008-07-14 17:14:18
Posty: 502
Lokalizacja: Gdańsk
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Honda CBR 600 F
Robgie, jestem tego samego zdania i zaraz nas ukamieniują ;) Zwłaszcza, gdy ktoś w życiu nigdy nie jeździł jednośladem (a to chyba właśnie ten przypadek). Lepiej zacząć od kursu na prawko i zobaczyć, czy w ogóle jazda się spodoba, a przy okazji oszczędzić sobie kłopotów w przyszłości. Nie wiem o co chodzi z tą stratą na wartości - po półtorej roku na GS-ie straciłem bodajże 300 zł.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2008-12-31 14:41:57 
Legenda forum

Dołączył(a): 2007-08-28 13:23:30
Posty: 4605
Obecne moto: jamaha pw 50
lukasz_cbr napisał(a):
Robgie, jestem tego samego zdania i zaraz nas ukamieniują


Też jestem tego zdania od czasu kiedy przeczytałem ostatnio to pytanie o tylnim hamulcu :?

P.S Glide uzupełnij proszę miejscowośc w profilu.

Glide od kiedy masz prawo jazdy na moto? czym wczesniej jeździłeś? I ile czasu?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2008-12-31 15:12:58 
Legenda forum

Dołączył(a): 2008-04-10 22:54:31
Posty: 4037
Lokalizacja: Bydgoszcz
Płeć: Mężczyzna
Telefon: Czarny
Obecne moto: YZF 600R
lukasz_cbr napisał(a):
Robgie, jestem tego samego zdania i zaraz nas ukamieniują Wink

To jest nas wiecej ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2008-12-31 22:11:16 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2008-12-31 21:43:53
Posty: 56
Lokalizacja: okolice Brodnicy
Moge Ci pomóc tylko z opisem CBR f4 i sport w tym sezonie posiadałem ten motocykl a przesiadłem się na niego z gs 500 E .Przesiadka była że tak powiem dużym szokiem gs bardzo ładnie jeździł ale cbr katapultuje CIe do 240 bez zająknięcia dalej to zależne od stanu maszyny.Pozycja jest bardzo wygodna i przy trasach 200 km bez zsiadania z moto nie czułem zmęczenia ani bulu pleców czy nadgarstków minusem jest brak oparcia "tyłka" przy normalnej jeździe aby oprzeć tylna cześć ciała o siedzenie plecaczka trzeba dosłownie było wyciągnąć się , napisze ktoś ze to sportowa maszyna i tal trzeba na nich jeździć ale mając przeszło 180 cm wzrostu chowałem się za owiewka już przy zwykłym pochyleniu sie a kładzenie sie na baku niczym sie nie różniło(opór powietrza) . Siedzenie plecaczka nie jest komfortowe i jest to razcej moto dla 1 osoby .oja honda zadowalała sie małymi ilościami paliwa średnio wychodziło 6,5 l co uważam za bardzo dobry wynik . F4 sport ma te zalety że jest na wtrysku ma wzmocniona ramę dodatkowa tarcze sprzęgła immobilajzer i o 1 ząb wiecej w tylniej zębatce niż zwykła f4. Moto zrywne ale poprzez wtrysk liniowo oddaje moc czyli nie ma żadnych niespodzianek typu potężny kop przy 9 tys obr. Dlamnie CBr to motocykl bardziej turystyczny ale dla 1 osoby i tu pewnie sobie u niektórych nagrabię ale takie jest moje zdanie.
Jesli to ma byc Twój pierwszy motocykl to się zastanów ja się przesiadłem na niego po kilku ładnych tysiącach na gs 500 a i tak przeżyłem duże ździwienie.Lepiej zacząć od czegoś z segmentu 500-setek i uczyć się jeździć i czerpać z tego przyjemnosc a nie męczyć się nad opanowaniem zbyt dużej ilości KM.
Pozdrawiam matoshiba


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-01-02 01:43:41 
Zamykacz opon

Dołączył(a): 2008-03-04 00:02:24
Posty: 266
Lokalizacja: Wrocław
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: GSXR750
Uważam tak jak kolega matoshiba napisał. I wcale na gs500 nie bedziesz sie nudził.
myslę że 600 na pierwsze moto sie nie nadaje!!
bo już czasem na prawdę mnie rozpieprza jak ktoś pisze w opisie np. nowej zx6r 136 KM że idelne na pierwsze moto ... no coment


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-01-02 02:23:10 
Prawie jak Mistrz Europy

Dołączył(a): 2008-07-14 17:14:18
Posty: 502
Lokalizacja: Gdańsk
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Honda CBR 600 F
Cytuj:
na prawdę mnie rozpieprza jak ktoś pisze w opisie np. nowej zx6r 136 KM że idelne na pierwsze moto

Znam takiego kozaka. W życiu nie śmigał, nawet jako plecak. No to kupił ZX-a 6 z 2003 (stan ideał), coby oszczędzić troszkę Peelenów i nie zmieniać za rok. Początek: tu sprzęgło, tu gaz, tu hamulec ;) "Nic prostszeego !", a po 8-10 metrach artystyczny szlif, bo manetkę się odkręciło. Sprzęt zjechany, skóra zjechana i odechciało się ścigaczy.
Chyba nie tędy droga :roll:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-01-02 13:24:53 
Legenda forum

Dołączył(a): 2007-08-28 13:23:30
Posty: 4605
Obecne moto: jamaha pw 50
U nas w okolicy trzech w tym sezonie kozaków zakupiło sobie sportowe motocykle. Maja kase, motory teraz modne :lol: Co nie dadzą rady? Jeździli parę razy na motorach. Dwóch do tej pory leżą poskładani, jeden nie żyje.
Nie żebym kogoś straszył, mówię tylko jak u nas było.
Nie ma reguły różne bywaja przypadki, jeden da sobie rade drugi nie.
Ale po co kusić los.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-01-02 19:29:46 
Funkiel Nówka

Dołączył(a): 2008-12-30 13:46:55
Posty: 7
Lokalizacja: Żywiec
No jestem . Ludziska ja chcę żyć :wink: Wiem że długa droga przede mną no ale życie mnie trochę nauczyło .Nie ważne o co chodzi . Chciałem się tylko dowiedzieć czy jest jakaś różnica w f4 i kotku . Nie spieszno mi do KM, aczkolwiek nie chcę 500tki. Rozważam już teraz tylko Kotka oczywiście albo SV650s . Dzięki wielkie za pomoc


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 28 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Administracja forum: admin@motocykl.org