Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 28 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 2008-12-30 13:56:57 
Funkiel Nówka

Dołączył(a): 2008-12-30 13:46:55
Posty: 7
Lokalizacja: Żywiec
Witam Was.Na początku chciałbym się przywitać ponieważ jestem tu nowy :]
Chciałbym kupić jak dobrze pójdzie na wiosnę pierwszy motocykl . Mam 22 lata, 4 lata jeżdze samochodem ,no ale to nie ma nic do rzeczy . Wiem że nie będę miał pieniędzy żeby sobie zmieniać moto po sezonie czy dwóch, dlatego nie chcę kupić 500-tki. Zastanawiam się pomiędzy dwoma motocyklami
Thundercat - wielu z Was zaczynało od niego .
SV- też wielu zaczyna od niego i chwalą . Wiem że to jest całkiem inny silnik itp
Moje pytanie brzmi , kto z Was zaczynał na kotku ? Czy faktycznie jest fajnym motocyklem ?(czas świrowania mam już za sobą myślę) . Jak się ma ten motocykl do porównywalnej CBR f4 (f4i ) ?Jest faktycznie tak odczuwalna różnica ,że cbr jest bardziej agresywna ?Czym różnią się te moto ?
I jeszcze jedno . Thundercat jest cięższy od cbrki. Czy jest to odczuwalne ? Siedziałem na np na bandit 600 i ciężkie moto jest ... Jak jest z kotkiem ?Dobrze się przemieszcza nim w mieście ?Jest większy od f4?
Z góry dzięki


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2008-12-30 13:56:57 
admin ręczy i poleca:)

Dołączył(a):2011-10-03
Posty: 714
Lokalizacja: Polska

 Tytuł:
PostNapisane: 2008-12-30 14:13:47 
forumowa amazonka

Dołączył(a): 2008-02-11 21:40:45
Posty: 1133
Lokalizacja: SI-SH-SK
Płeć: Kobieta
Telefon: 0700 :-)
Obecne moto: Yamaha
A wiec fajnie że się tu witasz ale od tego jest inny dział .Zapraszam Cię tam serdecznie do napisania czegoś więcej o sobie np jak masz na imię gdzie mieszkasz i takie tam.
http://www.motocykl.org/thundercat/foru ... m.php?f=13.

A co do Kota to ja zaczynałam od niego i byłam bardzo zadowolona. Przede wszystkim wygodny i mało pali o wyglądzie nie muszę pisać bo tu same plusy. Minus jeden dla mnie niestety ważny (bo mam 165cm wzrostu) Kotek swoje waży ale w trakcie jazdy tego nie czuć. ogólnie więcej plusów niż minusów
:D


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2008-12-30 20:33:07 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2008-03-16 21:53:40
Posty: 117
Lokalizacja: Wrocław
Ja zaczynalem od kota.

Honda jak honda, jest niezawodna, silnik nie jest tak wyzylowany, w koncu tego sprzeta uzywaja stunterzy:)

Powiem tak, na duze miasto kot sie nie nadaje -sprawdzone na wlasnej skorze, zle sie manewruje w korku bo:
- za szeroki
- za ciezki

Co do SV meeega lekki 165 kg na sucho. Do 150km/h sie super zbiera.
Nie mozna go gumowac bo cholernie szybko leca panewki. Na miast super.

Na kota leca panieny, a chlopy mowia "to sie nazywa motur"


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2008-12-30 20:38:42 
Prawie jak Mistrz Świata

Dołączył(a): 2008-02-03 20:08:05
Posty: 868
Lokalizacja: Kobyłka
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Ktm 950 sm
JA tez zaczynałem od kota i z waga nei miałem problemów , wogóle z niczym nie miałem i naprawde jestem zadowolony z thundercata. W życiu bym nie zamienił na SV (chociaż nie wykluczone ze jak bym miał sv-ke to bym mowil na odwrót) Na cbr nie jeździłem wiec ci nie powiem ale myśle ze ktos cos wspomni o tym.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2008-12-30 20:48:25 
Funkiel Nówka

Dołączył(a): 2008-12-30 13:46:55
Posty: 7
Lokalizacja: Żywiec
No właśnie już wiem że tcat byłby ok , ale chodzi mi po głowie CBR f4i bo jest to nie ma co bardziej nowoczesny motocykl . Chciałbym się dowiedzieć czy jest ta różnica tak odczuwalna pomiędzy kotkiem a CBR ?Też wielu zaczynało od CBR , ale piszą że jest bardziej agresywny niż kot. Ale czy aż tak żebym to zauważył i rezygnował z hondy ?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2008-12-30 22:34:25 
Prawie jak Mistrz Świata

Dołączył(a): 2008-02-03 20:08:05
Posty: 868
Lokalizacja: Kobyłka
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Ktm 950 sm
Cbr napewno jest duzo bardziej niewygodna.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2008-12-30 22:40:29 
Funkiel Nówka

Dołączył(a): 2008-12-30 13:46:55
Posty: 7
Lokalizacja: Żywiec
No rozumiem . Tylko bardziej chciałbym się dowiedzieć towarzysze ,czy ta "agresywność" (tzn bardziej cbr jest agresywna) świeżak może dostrzec ?Czym się objawia ?Że Honda szaleje niżej niż yamaha czyli ok 7tyś a nie 9tyś ? i tylko w tym ? Poza tym wydaje mi się że jeśli motocykl jest lżejszy to lepiej się go prowadzi przez początkującego ?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2008-12-30 22:58:11 
Legenda forum

Dołączył(a): 2008-04-10 22:54:31
Posty: 4037
Lokalizacja: Bydgoszcz
Płeć: Mężczyzna
Telefon: Czarny
Obecne moto: YZF 600R
Co do jazdy w miescie na kota nie moge narzekac nawet przez chwile. Wygodny, juz podczas pierwszej jazdy smigalem miedzy autami bez najmniejszych problemow (nie zaczynalem od kota). Waga moze stanowic problem jedynie przy parkingowych predkosciach dla poczatkujacego.

Jesli mialbym zamienic na SVke to tylko na tysiaca :) ale to z oczywistych wzgledow :twisted:

Co do "agresywnosci" kot to chyba jeden z najbardziej liniowo oddajacych moc sprzetow na ktorych jezdzilem. Wiadomo, jak w kazdej rzedowce moc czuc dopiero w gornym zakresie obrotow ale w tym przypadku moc jest oddawana niezwykle płynnie.
Co do F4 sie nie wypowiem bo nie jezdzilem ot co. :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2008-12-30 23:01:21 
Legenda forum

Dołączył(a): 2007-08-28 13:23:30
Posty: 4605
Obecne moto: jamaha pw 50
Nemm napisał(a):
Co do jazdy w miescie na kota nie moge narzekac nawet przez chwile. Wygodny, juz podczas pierwszej jazdy smigalem miedzy autami bez najmniejszych problemow (nie zaczynalem od kota).


Potwierdzam także na swoim przykładzie.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2008-12-30 23:03:08 
Prawie jak Mistrz Europy

Dołączył(a): 2008-07-14 17:14:18
Posty: 502
Lokalizacja: Gdańsk
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Honda CBR 600 F
Kolego Glide - użyj opcji szukaj.

http://www.motocykl.org/thundercat/foru ... .php?t=480

http://www.motocykl.org/thundercat/foru ... .php?t=902

Skup się na postach coś wnoszących, te pt. "Honda gówno, Honda dla wieśniaków" możesz spokojnie przewinąć - szkoda wzroku.

Udanych łowów i jak czegoś nie doczytasz to pytaj.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2008-12-30 23:10:58 
Wcale nie jestem uzależniony od forum

Dołączył(a): 2007-09-22 20:05:58
Posty: 1077
Lokalizacja: Ełk
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Suzuki SV1000S
Z tego co wiem cbr idzie z gazu na koło. W Thundercacie nie ma tego zjawiska, no chyba ,że jedziesz pod górkę i ostro dasz po garach na 1.
Thundercat na pewno będzie tańszy od f4i.
W kocie musisz robić synchro i czyszczenie gaźników ,a w f4i nie bo jest na wtrysku ale f4i jest o wiele bardziej czuła na jakość paliwa.
W Thundercacie czasem szlag trafia drugi bieg ,w CBR nie słyszałem.
Co wybrać to trudno powiedzieć bo zależy co się bardziej podoba.
Jednak stawiałbym nieco bardziej na kota ze względu na łagodniejszą charakterystykę.
Thundercat jest też motocyklem trochę sportowym, trochę turystycznym ale nadaje się także do miasta. Mając kota wyczujesz w jakim kierunku pójdziesz dalej. Będziesz wiedział czy to będzie sport, turystyk ,a może miejski naked.
Jeśli chodzi o Sv to całkiem inna bajka. Jest to sprzęt ,który ciągnie od niższych obrotów i jest 2 cylindrowy. Będziesz miał na nim wibracje i piękny gang. Sv możesz kupić naprawdę młody rocznik za małe pieniądze. Jeżeli będziesz chciał jeździć na kole to od razu zapomnij o sv bo lecą panewki z braku smarowania.
Myślę ,że najlepiej jak byś dosiadł każdego z proponowanych sprzętów,
wtedy od razu będziesz wiedział na którym będziesz czuł się najlepiej.
Podsumował bym tak
Thundercat- uniwersalność
Cbr- bezawaryjność
Sv- niska cena, fajny gang

Wygląd wiadomo rzecz gustu
To jest moje prywatne zdanie.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2008-12-30 23:17:51 
Funkiel Nówka

Dołączył(a): 2008-12-30 13:46:55
Posty: 7
Lokalizacja: Żywiec
lukasz_cbr te tematy w sumie już widziałem ale dziękuje . W tym pierwszym jest porównanie kotka do F3 i użytkownik pisze że Cbrka gorzej idzie z dołu a powyżej to podobnie :shock: Czy to możliwe ?Być może F3 tak, ale nie sądzę żeby w F4 czy też f4i było podobnie .Przecież tam jest większa moc i mniejsza waga ?

radekss771 dzięki za wypocinę :lol:

Jeszcze chciałbym usłyszeć kogoś kto jeździł na F4 (i) i kotku ,no ale nie wiem czy ktoś taki się jeszcze znajdzie :wink:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2008-12-30 23:36:55 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2008-03-16 21:53:40
Posty: 117
Lokalizacja: Wrocław
ja sie scigalem z typem co byl na f3 wiec z dolu to f3 jest sporo mocniejsza ;/

Podobno, gosciu z salonu mowil, cbr f4 nadaje sie na 1,2,3,4,5....n-ty motocykl
cbr-a f4 ludzie robia niesamowite traski. Czytalem od gosciu co w kilka lat zrobil 100 tys i sprzedal moto, ktore bylo w pelni sprawne. Honda tworzy motocykle z mysla, ze tylko 5 procent uzytkownikow zabiera swoje moto na tor -tzn sciga sie, wic robi sprzet wygodny,ladnie wyposarzony(smarowanie lancucha i inn duperele) i nie wyzylowany, przez co jest malo zawodny.

F4 to po prostu nowoczesniejszy sprzet i nie sugeruj sie "domniemana" wygodnoscia sprzetu, gdybys tym mial sie sugerowac to szuklbys goldwinga.
Zdrowka życze:)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2008-12-31 00:21:47 
Prawie jak Mistrz Europy

Dołączył(a): 2008-07-14 17:14:18
Posty: 502
Lokalizacja: Gdańsk
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Honda CBR 600 F
Glide, nie śmigałem ani F4 ani F4i. TCatem jeździłem niewiele, m.in. na zlocie chwilowo zamieniłem się sprzętami z kolegą z forum, Chudym. Stwierdziliśmy zgodnie, że CBR żwawiej pracuje w dolnym zakresie obrotów, wyżej jest remis. F4i to znacznie nowsza konstrukcja zarówno od F3 jak i TCata i średnio nadaje się do porównań. Takie moje zdanie ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2008-12-31 00:28:57 
Funkiel Nówka

Dołączył(a): 2008-12-30 13:46:55
Posty: 7
Lokalizacja: Żywiec
lukasz_cbr rozumiem .I też uważam że tcat możemy porównywać z F3 .Ale biorę pod uwagę albo tcata albo F4 ,tylko nie wiem do końca czy różnica w pracy silnika hondy jest tak znaczna żeby z niej zrezygnować skoro to ma być pierwszy motocykl. Czy ten niby agresor F4 jest minimalnie bardziej wyczuwalny ...O to mi tylko chodzi :wink:


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 28 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Administracja forum: admin@motocykl.org