Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 117 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 4, 5, 6, 7, 8
Autor Wiadomość
PostNapisane: 2014-08-16 16:43:28 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2014-03-01 15:50:26
Posty: 136
Lokalizacja: Tarnobrzeg
Płeć: Mężczyzna
Czy thundercatem można pobrykać na kółku? I jak to najlepiej zrobić?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2014-08-16 16:43:28 
admin ręczy i poleca:)

Dołączył(a):2011-10-03
Posty: 714
Lokalizacja: Polska

PostNapisane: 2014-08-16 17:38:59 
Mistrz Polski

Dołączył(a): 2012-08-26 15:31:33
Posty: 416
Lokalizacja: Firlej/Newport
Płeć: Mężczyzna
Telefon: 726578606
Obecne moto: fzs 600 99r.
załatw sobie podnosnik, podnies przednie koło i juz :D


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2014-08-16 17:49:29 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2013-12-30 17:33:20
Posty: 62
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZ6 Black Edition
Nawet na komarq można ;D jak to mawiają "nie sprzęt a technika zrobią z Ciebie zawodnika". Osobiście nie śmigam na kole, po prostu szkoda mi mojej fz6 do takich rzeczy, wiadomo że nieraz da się do odciny żeby pokazał się większy banan na gębie ale z gumowania nic nie preferuje.

Wracając do gumowania, pewnie gaz do 6k obrotów, potem maneta na dół i szybko w opór, powinno się podnieść (przynajmniej kumpel mówił że tak robił, nie sprawdzałem). :D


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2014-08-16 18:28:27 
Prawie jak Mistrz Świata

Dołączył(a): 2010-08-13 11:38:35
Posty: 962
Lokalizacja: Lublin
Płeć: Mężczyzna
Na jedynce z gazu, na 2, może nawet 3 strzałem ze sprzęgła też pójdzie. Ale jak chcesz się tak bawić to kupiłeś nie ten motocykl co trzeba generalnie.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2014-08-16 20:41:09 
Zamykacz opon

Dołączył(a): 2010-11-13 16:55:41
Posty: 279
Lokalizacja: okolice Tarnowa
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: WR 426 SM MX
http://m.youtube.com/results?q=thunderc ... eelie&sm=1


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2014-08-17 02:50:25 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2014-06-18 19:10:10
Posty: 73
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: R1 RN09
Dziecko krzywde sobie zrobisz... A osoby ktore tu się wypowiadaja nie maja pojecia o lataniu na gumie, thundercaty wstajace z trojki, bicz plis...

Poza tym majac 100 koni nie trzeba zamykac calkowicoe gazu na jedynce, bo uczący się zrobi sobie kuku jak bd probowal z wysokich obrotow. Wystarczy lekko puscic i dodac, nawet przy 5k obrotow (w fz6)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2014-08-17 08:31:12 
Wcale nie jestem uzależniony od forum

Dołączył(a): 2012-01-29 15:38:22
Posty: 1298
Lokalizacja: Szprotawa
Płeć: Mężczyzna
Telefon: 697 226 949
Obecne moto: fzs 600 fazer 2000r
Damianek_Thundercat napisał(a):
Czy thundercatem można pobrykać na kółku? I jak to najlepiej zrobić?

napisz do miąchal'a ten gość ogarnia temat jak nikt na forum
memberlist.php?mode=viewprofile&u=5246


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2014-08-17 16:23:18 
Wesoły Grzybiarz

Dołączył(a): 2012-02-13 22:51:28
Posty: 987
Lokalizacja: WCI
Płeć: Mężczyzna
Telefon: ma ten kto powinien
Obecne moto: ZX636R 04
Temat wałkowany, prawda jest jak .... - każdy ma swoją.
Seryjny kot jest oporny, ale bardzo ładnie lata na kole jak ktoś odrobinę kuma co i jak robić, podniesienie i opuszczenie to newralgiczny moment gdzie masa motocykla robi swoje.
Notoryczne gumowanie kończy napęd a jeszcze wcześniej sprzęgło, obrywa łożysko główki ramy - z tym że wymienione "zniszczenia" wystąpią po kilku miesiącach - regularnego i uporczywego stawiania. Jeśli latasz od wielkiego dzwonu - co niedzielę - to o ile go nie zatrzesz w pionie - zaobserwujesz ubytki w sprzęcie dopiero w drugim sezonie.
Co do opinii "forumowych znawców" do których i mnie można wrzucić - zwrócę uwagę jedynie na fakt że nie można porównywać umiejętności i tego co można a co nie - bez porównywania składu napędu - ile zębów na zębatkach - bo -1 ząb na przodzie robi różnicę, przy -2 - moto wstaje na 2jce z gazu od dotknięcia a na 3jce ze strzału, dalsze modyfikacje powodują że kot robi co chcesz - tylko dalej jest o około 20-25 kg cięższy i jakieś 15cm dłuższy od cbr f3 czy f4/ przy niedzielnym gumowaniu nie znaczy to nic - przy codziennym treningu owszem.
4 litry oleju do silnika - zamiast 3,2. Jak zaczniesz zwalniać na gumie - pomyślisz o poprawieniu odmy.
Trening!!! :wink:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Wheelie...
PostNapisane: 2014-10-18 11:56:01 
Wesoły Grzybiarz

Dołączył(a): 2012-02-13 22:51:28
Posty: 987
Lokalizacja: WCI
Płeć: Mężczyzna
Telefon: ma ten kto powinien
Obecne moto: ZX636R 04
Nikt nic nie lata na kole? - no proszę was - niech się ktoś pochwali :wink:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Wheelie...
PostNapisane: 2014-10-18 12:05:41 
Prawie jak Mistrz Europy

Dołączył(a): 2011-09-07 17:54:43
Posty: 697
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Street Triple 675
Już nie... :( Zet się do tego średnio nadaje :(
Za to 954.... ojjjj jak to szło :D Wspomnienia zostają ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Wheelie...
PostNapisane: 2014-10-18 17:54:44 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2010-07-27 14:29:44
Posty: 164
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: cbr600 f4i
miąchal napisał(a):
Nikt nic nie lata na kole? - no proszę was - niech się ktoś pochwali :wink:


A no jak nie jak tak :) tyle że ja teraz na f4i - w porównaniu do FZS600 zdecydowanie bardziej 'przewidywalna' zabawa - inaczej wyważone moto i łatwiej go jak na moje podbić i utrzymać...

Na wiosne wrzucam na tył +10 zębów - zobaczymy co z tego będzie - obawiam się tylko że na torze już się z takim przełożeniem nie pobawię, więc trzeba będzie w drugiego sprzęta zainwestować :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Wheelie...
PostNapisane: 2014-10-18 23:17:07 
Wesoły Grzybiarz

Dołączył(a): 2012-02-13 22:51:28
Posty: 987
Lokalizacja: WCI
Płeć: Mężczyzna
Telefon: ma ten kto powinien
Obecne moto: ZX636R 04
snowak1 napisał(a):
na tył +10 zębów - zobaczymy co z tego będzie - obawiam się tylko że na torze już się z takim przełożeniem nie pobawię


Pobawisz dalej - tylko zamiast 2-3 będzie 4-6 używane do latania w zakrętach, tylko opony szybciej schodzą :mrgreen:


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 117 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 4, 5, 6, 7, 8


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Administracja forum: admin@motocykl.org