Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 314 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19 ... 21  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: jakie opony ?
PostNapisane: 2011-10-10 11:54:15 
Funkiel Nówka

Dołączył(a): 2011-09-16 20:06:38
Posty: 3
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Thundercat
Witam mam zamiar zmienić przez sezon zimowy opony w swoim thundercacie i chciałbym was prosić o pomoc,najlepiej jakbyście napisali modele opony które cieszą się najlepszą opinią zależy mi na dobrej przyczepności m.in w deszczu.Szukam opon szosowo-turystycznych tył 180/55 R17 przód 120/60 R17 pozdrawiam serdecznie :moto:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: jakie opony ?
PostNapisane: 2011-10-10 11:54:15 
admin ręczy i poleca:)

Dołączył(a):2011-10-03
Posty: 714

PostNapisane: 2011-10-10 13:09:34 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2009-11-20 20:50:13
Posty: 121
Lokalizacja: Krapkowice
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZ6 08
viewtopic.php?f=3&t=952


Polecam przeczytać :), wystarczy opcja szukaj i już masz :)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2011-10-28 13:03:45 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2011-10-01 21:52:57
Posty: 188
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Yamaha FZS600 2001
Mam takie pytanko.
Czy do Fazerka 600 gdzie nie przewiduje raczej latac powyzej 170 :-) powinienem mocno cisnac sie na indeks ZR zamiast R?
No bo R'ki są i tańsze i większy wybór...


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2011-10-28 14:52:34 
Prawie jak Mistrz Europy

Dołączył(a): 2009-11-23 20:31:27
Posty: 621
Lokalizacja: Wawa Włochy
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: brak
smithpl napisał(a):
Czy do Fazerka 600 gdzie nie przewiduje raczej latac powyzej 170 powinienem mocno cisnac sie na indeks ZR zamiast R?


ZR/R/VR - przed rozmiarem felgi, mówią o maksymalnej prędkości przy pełnym obciążeniu.

Ja mam R i jakoś żyje. A z pełnym obciążeniem zdarzało mi się jeździć powyżej 200 :)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2012-02-18 21:39:10 
Niemowlak

Dołączył(a): 2010-02-10 01:03:28
Posty: 28
Lokalizacja: Miłosław / Września
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: V-Strom 650 K4
Idzie wiosna a ja musze obuc kota w nowe gumy i tak sie rozgladam.
Mial ktos stycznosc z takimi Continentalami?
http://www.motofactory.pl/pl/p/Continental-Conti-Motion-16060-ZR17-69W/1454

Cena dobra ale ciezko znalezc cos na ich temat, tylko pare opinii na zagranicznych forach i generalnie ludzie sobie chwala. Zakladal to ktos do Thunercata?

Zastanawiam sie jeszcze nad Conti Road Attack albo Sport Attack, ew. Pilot Power (zwykly, nie 2CT), tylko ich trwalosc to dla mnie zagadka, ale widze ze sa dosc popularne wiec prosilbym o jakies konkretne wypowiedzi ile taka guma w kocie moze wytrzymac :)

Nie chce typowej gumy turystycznej ale tez nie chce takiej, ktora po 5 tys. km bedzie sie nadawac do smietnika.

Realne jest co najmniej ~10-12 tys. km na tych przeze mnie wymienionych przy dosyc spokojnej jezdzie?
Albo jakies inne propozycje? Koniecznie nowa, gorna granica to tak do ok. 500 zl za tylna (przod dokupie tez w tym sezonie, ale troche pozniej)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2012-02-18 23:57:22 
Legenda forum

Dołączył(a): 2008-04-10 22:54:31
Posty: 4037
Lokalizacja: Bydgoszcz
Płeć: Mężczyzna
Telefon: Czarny
Obecne moto: YZF 600R
mikun87 napisał(a):
Pilot Power (zwykly, nie 2CT)

Tył 12-15 tys max, przod 2-3 razy dluzej. Przy w miare spokojnej jezdzie. Kleja rewelacyjnie.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2012-02-19 00:53:59 
Niemowlak

Dołączył(a): 2009-11-08 18:57:35
Posty: 43
Lokalizacja: Łańcut
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Thundercat
W tamtym sezonie założyłem na tył road attack a na przód sport attack (przód był używka ale w bardzo ładnym stanie a tył nówka) zrobiłem na nich około 10 tys km w tym dwie wizyty na torze i jeszcze starczą na tak 2-3 tys km. Przód dla mnie bardzo dobra opona, tył trochę odstawał ale do turystycznej jazdy też się świetnie nadaje, dodam że road attack jest dość miękki jak na turystyczną oponę i dobrze sprawuję się na mokrym :)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2012-02-19 12:14:11 
Niemowlak

Dołączył(a): 2010-02-10 01:03:28
Posty: 28
Lokalizacja: Miłosław / Września
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: V-Strom 650 K4
Jak wytrzyma 15 tys. to przy moich przebiegach starczy spokojnie na 3-4 sezony albo i wiecej :)

A jak wyglada bezposrednie porownanie pilot power i pilot road? Duza roznica w trwalosci i przyczepnosci?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2012-02-20 11:37:41 
Prawie jak Mistrz Świata

Dołączył(a): 2008-02-03 20:08:05
Posty: 868
Lokalizacja: Kobyłka
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Ktm 950 sm
mikun87 napisał(a):
Idzie wiosna a ja musze obuc kota w nowe gumy i tak sie rozgladam.
Mial ktos stycznosc z takimi Continentalami?
http://www.motofactory.pl/pl/p/Continen ... 7-69W/1454

Cena dobra ale ciezko znalezc cos na ich temat, tylko pare opinii na zagranicznych forach i generalnie ludzie sobie chwala. Zakladal to ktos do Thunercata?


Też sie nad nimi zastanawiałem i znalazłem kolesia który miał je załozone w hajce. i mówił że ok, rewelacji nie było ( bo tył sie czasem ślizgał) ale dawały rade. Myśle ze w thundercacie sprawdzą się zdecydowanie lepiej


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2012-03-02 16:26:11 
Niemowlak

Dołączył(a): 2011-03-08 22:13:33
Posty: 19
Lokalizacja: Tomaszów Lubelski
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Thundercat
mam takie pytanko, a mianowicie chce kupić opony pilot road 3 tylko chciałbym kupić z roku 2012 a nie z 2011, może ktoś kojarzy kiedy mniej więcej kończą się zapasy z ze wcześniejszego rocznika, bo tak mi się wydaje że chyba taka zasada jest dopóki michelin polska nie wyprzeda starych zapasów to nowych nie wypości na rynek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2012-03-05 09:43:58 
Prawie jak Mistrz Świata

Dołączył(a): 2010-08-13 11:38:35
Posty: 962
Lokalizacja: Lublin
Płeć: Mężczyzna
opona może być sprzedana jako nowa z datą produkcji do 2 lat wstecz, więc teraz mógłbyś kupić nową zarówno z początku 2012, jak nawet z kwietnia 2010

a co do pilot road 3, z testów wynikało że rewelacji nie ma, a przede wszystkim najpierw polecam lekture tego:
http://forum.motocyklistow.pl/index.php ... rzestodze/
wg mnie masakra jakaś...


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2012-03-06 23:37:48 
Niemowlak

Dołączył(a): 2010-07-01 23:23:37
Posty: 29
Lokalizacja: Pabianice
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: 2002 Thundercat
Ja założyłem w maju 2011 komplet michelin pilot road 3 i jestem bardzo zadowolony. Uważam, że typowo sportowe opony dla Thundercat, który śmiga po zwykłych ulicach, a nie po torze mijają się z celem. Za to jak złapie Cię konkretny deszcz to podziękujesz sobie za dobry wybór. Wcześniej miałem Pilot Power i gdy robiło się ślisko to nie widziałem czy jako jechać czy pchać moto szczególnie, że świeżak jestem w temacie :) Chwilami miałem wrażenie, że jadę na łyżwach. Fakt, że Pilot Powery nie były pierwszej młodości, ale wg mnie Pilot Road 3 do normalnego użytkowania więcej niż dobre.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2012-03-07 09:21:59 
Niemowlak

Dołączył(a): 2011-03-08 22:13:33
Posty: 19
Lokalizacja: Tomaszów Lubelski
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Thundercat
No ja się wącham nad pilot road 2 albo 3 różnica w cenie niewielka, czytając na forach większość ludzi raczej odradza 3 i piszą że 2 niby lepsze, a tak ogólnie tym więcej czytam tym gorzej mi podjąć decyzje :-)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2012-03-07 09:44:51 
Prawie jak Mistrz Świata

Dołączył(a): 2008-07-28 16:59:02
Posty: 902
Lokalizacja: NOS
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Kawasaki ZRX 1100
Nemmo napisał(a):
Tył 12-15 tys max, przod 2-3 razy dluzej.


kurna mania- to u mnie niecałe 6 tysi i szrot :? nie będę dodawał, że gumy-nigdy nie paliłem 8)
dopiero doczytalem, ze rzecz ma sie do zwyklych powerow, no tak, ja mam 2ct...


Ostatnio edytowano 2012-03-07 13:11:40 przez miki, łącznie edytowano 2 razy

Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2012-03-07 09:51:33 
Prawie jak Mistrz Europy

Dołączył(a): 2011-07-05 15:51:48
Posty: 521
Lokalizacja: Opole
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZS600 01
Nikt sensownie nie napiszę o Pilot Road 3 bo to nowe opony. Co najwyżej ludzie ją mają jakoś 1,5 sezonu.
Wiadomo, że PR 2 są bardziej przetestowane i większy czas są w użyciu.
Sieger, popieram Twoje zdanie. Dla mnie opona ma jak najlepiej trzymać w deszczu. To dla mnie podstawa bo wiem, że jak jest mokro jest mega ślisko.
A jeżdżę zazwyczaj długie trasy i często trafiam na deszcz - dlatego mam PR 3 :D


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 314 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19 ... 21  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
cron
Administracja forum: admin@motocykl.org