Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 314 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 21  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-03-15 23:27:46 
Prawie jak Mistrz Europy

Dołączył(a): 2008-06-18 21:46:31
Posty: 777
Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Kocur
Ja patrząc na tył mam w tej chwili 160 i jakoś na oko nie widzę tego żeby sie zmieściło coś szerszego no może max 170 bo szersza to chyba by trzeba ściągnąć błotnik tylko ale to z kolei strasznie oszpeci motocykl bo ten błotnik jest ładny takie jest moje zdanie


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re:
PostNapisane: 2009-03-15 23:27:46 
admin ręczy i poleca:)

Dołączył(a):2011-10-03
Posty: 714
Lokalizacja: Polska

 Tytuł:
PostNapisane: 2009-03-16 17:36:23 
Niemowlak

Dołączył(a): 2009-03-15 10:48:19
Posty: 30
Lokalizacja: Łódź
Metzeler Sportec M1 ktoś ją kojarzy??czy jest czegoś warta??


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-03-17 02:20:35 
Zamykacz opon

Dołączył(a): 2008-07-28 16:52:28
Posty: 204
Lokalizacja: Stolyca
koczis napisał(a):
Też mam 180 tylko, że wysokość 55 a nie 60 i wchodzi na styk, na szerszą raczej trzeba by było błotnik ściągać



zmiana profilu opony to bardzo niebezpieczna zabawa...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-03-17 08:46:27 
Prawie jak Mistrz Europy

Dołączył(a): 2009-02-18 12:59:30
Posty: 728
Lokalizacja: Warmia
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: GTR 1400
centrum relaksu napisał(a):
zmiana profilu opony to bardzo niebezpieczna zabawa...

Założenie szerszej opony na wąską, nie przeznaczoną do niej felgę powoduje zmianę kształtu opony. W efekcie opona ma profil inny niż zaprojektowany i nie będzie poprawnie zachowywać się w zakręcie.
Więcej z tego kłopotów niż pożytku. Czy opony 160 są droższe niż 180? Bo jeśli ekonomia nie przemawia za taką "modyfikacją", bezpieczeństwo, trakcja też nie to po co?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-03-17 12:25:08 
Zamykacz opon

Dołączył(a): 2008-07-28 16:52:28
Posty: 204
Lokalizacja: Stolyca
pewien pan, mądry pan kiedyś mi powiedział: jeżeli nie potrafisz, a nie potrafisz bo potrafią tylko najlepsi w fabrykach to sie nie baw w zmiany wymiarów opon. zmiana kilku milimetrów w górę/dół powoduje całkowicie inne rozłożenie masy niż było zaprojektowane, inaczej rozkłada się ta masa na amortyzatorach (co spowoduje nam bezwiedną zmianę SAG), oraz zmienia kont między główką ramy a podłożem.
Cytuj:
Czy opony 160 są droższe niż 180? Bo jeśli ekonomia nie przemawia za taką "modyfikacją", bezpieczeństwo, trakcja też nie to po co?

podobno 180 są popularniejsze od 160 i dla tego są ciut tańsze. czasami też "fajnie wygląda szeroki kapeć" :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-03-17 19:49:27 
Prawie jak Mistrz Europy

Dołączył(a): 2009-02-18 12:59:30
Posty: 728
Lokalizacja: Warmia
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: GTR 1400
centrum relaksu napisał(a):
"fajnie wygląda szeroki kapeć"

No, nie ma jak lans :D Moto to nie katamaran, tu zmiana opon to większa ingerancja w trakcję. Ja bym nie ryzykował opony 200 do FZ6... ale jak by to fajnie wyglądało :D


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-03-17 23:25:32 
Niemowlak

Dołączył(a): 2009-03-09 09:05:13
Posty: 34
Lokalizacja: Stary Las
Cytuj:
zmiana profilu opony to bardzo niebezpieczna zabawa...


Po przejechaniu kilkuset km na takim profilu i oponie 180 uważam, że moto lepiej sie zachowuje i prowadzi niz na 160/60 ale to tez może być spowodowane zminą producenta z CONTINENTAL na DUNLOP, a kocur wygląda znacznie lepiej na 180 to swoją drogą ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-03-18 00:00:20 
Zamykacz opon

Dołączył(a): 2008-07-28 16:52:28
Posty: 204
Lokalizacja: Stolyca
myślę, że jeżeli taki zestaw byłby korzystniejszy producent mocował by seryjnie takie opony :wink:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-03-18 01:13:45 
Prawie jak Mistrz Europy

Dołączył(a): 2009-02-18 12:59:30
Posty: 728
Lokalizacja: Warmia
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: GTR 1400
Niewątpliwie wygląda zdecydowanie lepiej, tylko FELGA jest nieprzystosowana do takiej opony, jest zawąska. Jak zmieni się felgę na przystosowaną do opony 180, to ta opona będzie miała zachowany profil jaki ma zaprojektowany i wtedy będzie ok. A takie zakładanie szerszej opony mija się z celem. A jest lepiej bo nowa opona ma zaokrąglony profil, a nie wyjeżdżony środek i w zakrętach układa się lepiej niż zużyta opona, jednak po założeniu nowej 160 było by jeszcze lepiej. Nie musisz nas słuchać idź do fachowca.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-03-19 22:07:07 
Prawie jak Mistrz Europy

Dołączył(a): 2008-06-18 21:46:31
Posty: 777
Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Kocur
Dobra muszę zamówić sobie opony i muszę znać odpowiednie wszystkie wymiary do Thundercata. Ktoś może mi podać jakie producent przewiduje? Chodzi mi o dokładne szerokości i profil przód i tył, z góry dzięki :wink:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-03-19 22:31:18 
Prawie jak Mistrz Świata

Dołączył(a): 2008-02-03 20:08:05
Posty: 868
Lokalizacja: Kobyłka
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Ktm 950 sm
producent przwiduje przód 120/60/17 na tył 160/60/17


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-03-19 22:39:54 
Prawie jak Mistrz Europy

Dołączył(a): 2008-06-18 21:46:31
Posty: 777
Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Kocur
Maciek dzięki i wszystko jasne zamawiam takie jak producent przewidział bo też wydaje mi się że jeżeli na felgę która jest skonstruowana pod rozmiar 160 założy się 180 to profil nie będzie okrągły tylko jajowaty


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-04-03 13:23:31 
Prawie jak Mistrz Europy

Dołączył(a): 2008-06-18 21:46:31
Posty: 777
Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Kocur
Kurde mam okazję kupić fajne oponki Dunlop Sportmax D 208 (komplet za 750zł opony z 2008roku)i problem jest taki że na przód gość ma ale 120/70 R17 i mam pytanko czy ktoś ma może w swoim kocie opone o takim profilu? Chodzi mi o to czy mieści się ona pod błotnikiem,czy w ogóle można taką założyć?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-04-03 18:01:44 
Wcale nie jestem uzależniony od forum

Dołączył(a): 2007-09-22 20:05:58
Posty: 1077
Lokalizacja: Ełk
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Suzuki SV1000S
jojo Miałem taką w kocie i powiem ,że według mnie lepiej hamowała niż 120/60. Nie wiem czy to była wina gumy ,czy też tego ,że nieco wyższy profil powoduje większe ugięcie opony pod naciskiem podczas hamowania przez co powiększała się powierzchnia styku gumy z asfaltem? Na marginesie z tyłu miałem 180.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-04-03 19:27:05 
Prawie jak Mistrz Świata

Dołączył(a): 2008-02-03 20:08:05
Posty: 868
Lokalizacja: Kobyłka
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Ktm 950 sm
jojo A facet ma moze tylko na tył taka oponke? bo ja kupiłem w zimie przednia nie wiedzac o tym ze moja tylnia tez niedługo bedzie do wymiany.

Jesli chodzi o opone to przednia 120/60 trzyma super


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 314 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 21  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Administracja forum: admin@motocykl.org