Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 314 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 21  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-04-04 09:30:02 
Prawie jak Mistrz Europy

Dołączył(a): 2008-06-18 21:46:31
Posty: 777
Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Kocur
Maciek na tył ma kilka sztuk 160/60/17 Dunlop Sportmax D 208 opony z 2008 roku z tyłem nie ma problemu, za to na przód właśnie ma tylko 120/70/17 a do kota powinien być profil 60 i tu moje obawy czy jak kupie 70 czy mi wejdzie pod błotnik. Kurde jak patrze na inne motoru to zazwyczaj mają 70 profil


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re:
PostNapisane: 2009-04-04 09:30:02 
admin ręczy i poleca:)

Dołączył(a):2011-10-03
Posty: 714
Lokalizacja: Polska

 Tytuł:
PostNapisane: 2009-04-04 15:49:19 
Wcale nie jestem uzależniony od forum

Dołączył(a): 2007-09-22 20:05:58
Posty: 1077
Lokalizacja: Ełk
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Suzuki SV1000S
Wejdzie spokojnie jak pisałem miałem taką w kocie. Co wybierzesz Twoja sprawa. Jednak wiem ,że większość powie aby zakładać tą zalecaną.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-04-04 17:32:20 
Prawie jak Mistrz Świata

Dołączył(a): 2008-02-03 20:08:05
Posty: 868
Lokalizacja: Kobyłka
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Ktm 950 sm
jojo to jeszcze powiedz jaka cena i czy trzeba sie spieszyc?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-04-06 19:27:27 
Prawie jak Mistrz Europy

Dołączył(a): 2008-06-18 21:46:31
Posty: 777
Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Kocur
Założyłem dziś tą z profilem 70,weszła bez najmniejszego problemu,co do jazdy to nie ma różnicy,zdecydowałem się na nią gdyż każdego mechanika którego pytałem stwierdził żebym zakładał że nie będzie różnicy i rzeczywiście. Profil 60 to rzadkość podobno tylko Yamahy thundercaty i R6 mają taki profil a czemu tego nie wie nikt,jeszcze stare bandity. Nakręciłem dziś na nich z 200km i jestem bardzo zadowolony, niesamowicie kleją się do asfaltu tylko podobno szybko się kończą.
Maciek Ja zapłaciłem 750zł ale z bardzo dużym rabatem bo normalnie takie około 1200zł-przykład http://allegro.pl/item579903871_dunlop_ ... _gsxr.html


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-04-06 20:45:25 
Zamykacz opon

Dołączył(a): 2009-01-18 15:07:21
Posty: 248
Lokalizacja: Pniów/Rzeszów
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: YZF600R Thundercat
jojo, akurat ten koleś na allegro ma strasznie drogo te opony, dla porównania ja kupiłem na początku tego roku Sportmax RoadSmart i za komplet dałem 950zł (z przesyłką), a ogólnie chyba te RoadSmarty powinny być droższe, ze względu na podwójną mieszankę. A trzymają też bardzo dobrze :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-04-06 21:15:12 
Prawie jak Mistrz Europy

Dołączył(a): 2008-06-18 21:46:31
Posty: 777
Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Kocur
Gość który mi je dziś zakładał powiedział mi że to są opony na tor mają w oznaczeniu podobno RR,świetnie się lepią do drogi ale też przez to szybko zdzierają, jak dla mnie-bomba mogę wymieniać opony co sezon ważniejsze dla mnie żeby mnie mocno trzymały na drodze


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-04-13 01:17:44 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2008-10-07 15:29:47
Posty: 113
Lokalizacja: Gliwice
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Tcat
Czy ktoś miał już może styczność z najnowszym dzieckiem Michelina, oponami Power One i moze powiedzieć coś więcej o nich? Producent jest podobno strasznie dumny, ale ile w tym marketingowego blablabla, a ile rzeczywistości?
Czeka mnie nieuchronna wymiana tylnego laczka, a miałbym możliwość dostać Power One znacznie taniej niż cena oficjalna, no i tak się skrobię po głowie, czy warto dołożyć te kilkadziesiąt złociszy, czy zostać przy Pilotach, które mam teraz.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-07-09 10:58:16 
forumowa amazonka

Dołączył(a): 2008-02-11 21:40:45
Posty: 1133
Lokalizacja: SI-SH-SK
Płeć: Kobieta
Telefon: 0700 :-)
Obecne moto: Yamaha
Podepne sie pod temat żeby nie zakładać nowego .
A więc Panowie i Panie mam dylemat ..... pilnie potrzebuje tylnej opony do mojego potworka DUNLOP SPORTMAX GP RACER 190/55/17 . Wszędzie są dostępne tylko komplety a mnie komplet nie potrzebny bo przód prawie nie ruszony.
Jakby komuś sie coś obiło o uszy to bardzo prosze o kontakt na PW.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-07-19 20:38:44 
Legenda forum

Dołączył(a): 2009-07-15 23:58:19
Posty: 3245
Lokalizacja: ELE
Płeć: Mężczyzna
Telefon: czarny
Obecne moto: r1100gs
Metzeler Sportec M1 - jedna z lepszych opon wedłu mnie, mam niestety tylko na przodzie, rewelacja, dogrzewa się bardzo szybko, heblowanie, stoppie i te sprawy trzyma moto, rewelacja, na mokrym w winklu nie ma z nią problemu , jeździ jak po sznurku. Podobno dużym minusem jest to że szybko się ściera .
oczywiście najlepsza to w miarę normalnej jazdy, nie torowej, bo tam nie daj e sobie już rady.

Nie polecam opon shinko, bridgestone battlax ( gówno straszne, mam na tyle, pod ostrym dogrzaniu na suchym jakoś daje radę, na mokrym porażka, tzw tokyo drift, na pasach na przejściu dla pieszych też potrafi maniane odstawić, a kapeć młody bo koniec 2008 )


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-07-19 21:40:07 
forumowa amazonka

Dołączył(a): 2009-07-17 18:35:36
Posty: 206
Lokalizacja: Oborniki
Płeć: Kobieta
Obecne moto: CBR 1000 RR sc59
Mam właśnie te bridgestony fabryczne we fazerku i ogólnie każde mocniejsze odkręcenie manetki i pojawia sie uślizg tylnego koła :(
Szczęście w nieszczęściu, że tylna opona sie powoli kończy i czeka mnie jej wymiana. Opona z przodu jest w bardzo dobrym stanie i nie trzeba jej zmieniać ale na tył nie chce już bridgestona tylko np. michelin pilot lub dunlupa qualifire II. Teraz pytanie jest takie czy zostawiona przednia bridgestonka bedzie współgrała z inną oponką z tyłu czy konieczna jest również zmiana przedniej gumy ???


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-07-19 22:20:08 
Legenda forum

Dołączył(a): 2009-07-15 23:58:19
Posty: 3245
Lokalizacja: ELE
Płeć: Mężczyzna
Telefon: czarny
Obecne moto: r1100gs
Widzę małą fazką latasz, miałem na serwisie ostatnio takowe moto z pełnym ogómieniem battlaxa i porażka. Choć mają fajną zalete, tam nie masz sprzęgła z antyhopą, i nie da się zablokować kapcia przy ostrej redukcji:)

Co do tylnej opony pomyśl na metzlerkiem tym co piszę wyżej albo dunlopik 209.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-07-19 23:15:06 
forumowa amazonka

Dołączył(a): 2009-07-17 18:35:36
Posty: 206
Lokalizacja: Oborniki
Płeć: Kobieta
Obecne moto: CBR 1000 RR sc59
Czyli, że mogę zmienić tylko tylną oponke a przód zostawić ???
Normalnie bym zmieniła obie oponki ale nie wiem czy jej nie sprzedam w najbliższym czasie i nie chce przepłacać niepotrzebnie, a tył już sie prosi o zmiane.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-07-19 23:27:31 
Legenda forum

Dołączył(a): 2009-07-15 23:58:19
Posty: 3245
Lokalizacja: ELE
Płeć: Mężczyzna
Telefon: czarny
Obecne moto: r1100gs
Ja w dwóch motocyklach, mam zupełnie inne kapcie i jeżdżę i nie narzekam, w deszczu, na patelni. Niektóre kapcie po prostu nadają się tylko na przód a niektóre tylko na tył ( nie mówię o radialnych, tylko o konstrukcji i kształcie bieżnika ). Wiele osób tak ma, a biorąc pod uwagę możliwość sprzedaży załóż dobrą oponkę na tył i tyle:)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-07-19 23:34:41 
forumowa amazonka

Dołączył(a): 2009-07-17 18:35:36
Posty: 206
Lokalizacja: Oborniki
Płeć: Kobieta
Obecne moto: CBR 1000 RR sc59
Dzięki bardzo za pomoc !!!
To teraz rozglądanie za dobrą oponką 8)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-07-20 01:37:06 
Wcale nie jestem uzależniony od forum

Dołączył(a): 2008-09-19 21:38:05
Posty: 1133
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Fz6S
Zajrzyj jeszcze tu.
http://www.conti-bike.pl/t3.php


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 314 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 21  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Administracja forum: admin@motocykl.org