Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 23 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 2005-06-18 08:55:23 
Założyciel forum

Dołączył(a): 2005-06-15 18:42:35
Posty: 738
Lokalizacja: Piaseczno/Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Brak.
Czytam właśnie forum na YZF600R.com i będę was zasypywał co ciekawszymi informacjami, jak wyczytam ;) Tym razem o wentylatorze - wg gości załącza się dopiero przy 100-105 stopniach...

W życiu nie słyszałem żeby mi wentylator chodził, a trzeba przyznać, że już parę razy przekroczyłem 100 w mieście... Ktoś może potwierdzić, że tak późno się włącza? A może mam po prostu zepsuty/czujnik?

Jestem przewrażliwiony na tym punkcie, bo kiedys mi sie w CB 500 podczas parady zagotowal plyn i sie wylal, nielze sie wtedy wystraszylem :)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2005-06-18 08:55:23 
admin ręczy i poleca:)

Dołączył(a):2011-10-03
Posty: 714
Lokalizacja: Polska

 Tytuł:
PostNapisane: 2005-06-18 09:18:24 
Założyciel forum

Dołączył(a): 2005-06-15 18:42:35
Posty: 738
Lokalizacja: Piaseczno/Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Brak.
Doczytałem jeszcze, że Tcat ma tak naprawde dwa termostaty. Jeden mniej dokładny, który daje wskazania na kontrolkę i drugi bardziej dokładny, który znajduje się gdzieś po prawej stronie i to właśnie on zawiaduje włączaniem wentylatora...

Dodatkowo znalazłem opis jak sobie dorobić przełącznik wentylatora. Tyle, że nie do końca rozumiem co tam jest napisane, bo ze mnie technik-elektronik żaden ;) Czy ktoś mógłby na podstawie tego co tam jest napisane zrobić jakiś sensowny poradnik dla laika?

http://www.yzf600r.com/phpBB2/viewtopic ... 200#213200


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: wentylator
PostNapisane: 2005-06-18 12:35:33 
Niemowlak

Dołączył(a): 2005-06-18 12:26:13
Posty: 16
Ja miałem ten sam problem, wystraszyłem się że przegrzeje silnik. 100 stopni i nic, ciągle rośnie a gdy się włanczał to było już 105. Myślałem że powinien przy 98 stopniach się włanczać bo kumpel ma kawe zx-6 i jemu chodzi wentylator przy 98. Wymieniłem na nowy płyn chłodzący i nadal 105. Zadzwoniłem do serwisu i potwierdzili mi że przy 105 ma się włanczać i tak jest dobrze.

[admin mode:on] pisze sie wŁĄczać :) [admin mode: off]


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2005-06-18 20:40:41 
Funkiel Nówka

Dołączył(a): 2005-06-15 21:58:38
Posty: 9
Lokalizacja: Ujsoły
no ja też pytałem się przy ilu to mi nawet powiedzieli że przy 108 pierwsze włączenie a kolejne przy 105.

mi nigdy jeszcze się nie załączył, choć w korkach sporo już się nastałem. Nie wiem czy się cieszyć czy co, u kumpla w CBR 600f4 jak jedziemy razem to już na betonówce (przed miastem od strony wrocka) wentylator się załącza i przez całe Gliwice mu chłodzi, a mi nie!!!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2005-06-19 12:45:53 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2005-06-16 01:08:18
Posty: 58
Lokalizacja: zabrze
u mnie przekroczyło gdzieś tydzień po kupnie 110 stopni.Wystraszyłem sie troche bo wentyl nic!Stał.Zadzwoniłem do salonu i gostek ni powiedział że dopiero przy 115 sie w kocie załącza.I to sie potwierdziło,na otwarciu w Wa-wie w 2002 na paradzie mi sie pierwszy raz śmigło załączyło.Czyli że rzeczywiście pużno.[/list]


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2005-06-20 08:39:08 
Funkiel Nówka

Dołączył(a): 2005-06-16 09:23:05
Posty: 5
Lokalizacja: Katowice
No i dokladnie tak jest, ze pomiedzy 100 a 110 sie wlaczy i nie bac sie chlopaki bo do czerwonej kreski jeszcze troche jest. A komu sie nie wlacza wcale, to albo ma zepsuty albo nie kreci maszyny odpowiednio ;) pozatym i tak przy dluzszym kreceniu wentylator nic nie da. Maszynke trzeba albo na chwile odstawic (zgasic silniek ale stacyjka na ON niech wentylator pracuje, albo co lepsze wyskoczyc na prosta i szybsza, ale spokojniejsza jazda zdecydowanie szybcie ostudic.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2005-06-21 19:12:18 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2005-06-16 01:08:18
Posty: 58
Lokalizacja: zabrze
jak ktoś cykorzy ,że my śmigło nie chodzi jak należy.może w prosty sposób je sprawdzić.Wystarczy odpiąc dwa kabelki i podłączyć do akuma


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: witajcie !
PostNapisane: 2006-02-16 09:41:30 
Funkiel Nówka

Dołączył(a): 2006-02-11 13:47:49
Posty: 9
Miałęm ten sam kłopot ale w aucie - chodzi o to że w niektórych modelach silników układ chłodzenia działa na wyższym Ciśnieniu ( powiedzieli spece ) dlatego moja asterka włacza wentyle dopiero przy 1) 110 stopniach 2) 115 - są to 2 układy - jak jeden padnie - jest jeszcze drugi - może to tu ma miejsce właśnie ...znajomi, którzy nie znają czegoś takiego jadąc ze mną gadają "TY nie gotuje ci się " ;) - fakt podczas szybkiej jazdy ( lubie ja za to )
ma 90-95 stopni i możesz cisnąć na maxa... ale w korkach nabiera temperatury strasznie szybko.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2006-02-16 11:34:54 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2006-01-22 20:42:37
Posty: 72
Lokalizacja: Mogilno
u mnie od 100 sie włącza :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2006-08-05 21:28:39 
Niemowlak

Dołączył(a): 2006-07-14 21:25:18
Posty: 43
Lokalizacja: Wszystkie 2-pasmowe asfaltówki ;)
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZ8-SA
U mnie podczas jazdy w Londyńskich korkach wentylator odpalał przy 105-110 stopniach.
Ale fakt za pierwszym razem wpadłem w panikę ze wskazówka dochodzi do 100 stopni i nic ;)heheh
Tu w Polsce nie zdażył mi sie taki duży korek żeby wentylator był konieczny;)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2006-08-22 11:55:40 
Założyciel forum

Dołączył(a): 2005-06-15 18:42:35
Posty: 738
Lokalizacja: Piaseczno/Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Brak.
a mnie pdoczas jazdy po wawie w korkach zawsze wskazowka laduje przy 100 i wiecej i wentylator sie wlacza conajmniej kilka-kilkanascie razy.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2008-12-31 20:05:08 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2008-12-06 08:07:18
Posty: 192
Lokalizacja: krakow
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: yzf 600r tcat
a ja mam trochu inne pytanie wiatrak sie zalancza przy okolo 105 stopniach ale nawet w dni takie jak dzis zimno na postoju potrafi sie zagotowac (plyn w chlodnicy goracy a w zbiorniczku wyrownawczym lodowaty) moze ktos bedzie wiedzial o co kaman??


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-01-01 16:44:14 
electronic supersonic

Dołączył(a): 2008-08-04 21:17:27
Posty: 1717
Lokalizacja: Koło Koła
Płeć: Mężczyzna
Telefon: czarny
Obecne moto: Tiger 1050
zapowietrzony uklad


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-01-01 21:13:34 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2008-12-06 08:07:18
Posty: 192
Lokalizacja: krakow
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: yzf 600r tcat
no spoko tylko jak go odpowietrzyc odkrecilem korek od chlodnicy i chodzil i chodzil az sie zagotowal i dalej nie wiem o co chodzi


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-01-01 22:11:39 
Mistrz Polski

Dołączył(a): 2008-08-17 21:11:53
Posty: 448
Lokalizacja: Małomice
Płeć: Mężczyzna
Telefon: 509129655
Obecne moto: YZF 600R ThunderCat
a moze termostat sie nie otwiera?? sprawdz czy doplyw i odplyw z chlodnicy jest goracy


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 23 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Administracja forum: admin@motocykl.org