Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 23 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 2009-05-08 20:31:59 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2009-05-01 12:03:40
Posty: 142
Lokalizacja: Lubelskie
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: zx6r
Nie wiem czy to jest w jakiś sposób miarodajne ale chce się dowiedzieć jaka prędkość wasze kotki wyciągają przy danych obrotach.

Np. na 6 biegu przy 5 tys obrotach mam 100 km/h a wy ?

I jeszcze jedno u was tez moto dostaje wibracji powyzej 6 tys obrotów ?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2009-05-08 20:31:59 
admin ręczy i poleca:)

Dołączył(a):2011-10-03
Posty: 714
Lokalizacja: Polska

 Tytuł:
PostNapisane: 2009-05-08 20:42:49 
electronic supersonic

Dołączył(a): 2008-08-04 21:17:27
Posty: 1717
Lokalizacja: Koło Koła
Płeć: Mężczyzna
Telefon: czarny
Obecne moto: Tiger 1050
Obroty na danym biegu MUSZA dawac taka sama predkosc. Nie ma innej opcji lancuch koła zebate szkrzynia to wszystko jest układ zamkniety o stałych przełożeniach.
A wibracji nie dostaje i nie powinien.
Jestes w stanie puscic kierownice przy predkosci w okolicachj tych 6 tys powiedzmy 120 ??


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-05-08 20:55:52 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2008-05-21 22:33:45
Posty: 101
Lokalizacja: Kielce
Płeć: Mężczyzna
Telefon: zawsze zapominam
Obecne moto: Thundercat
Zmieniłem ostatnio zębatkę przednią miałem 14-tkę na 6 biegu 100 km przy 5 tyś teraz mam 16-tkę i przy 5 tyś. 120km/h tył dedykowana - 47 zębów


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-05-08 21:03:26 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2009-05-01 12:03:40
Posty: 142
Lokalizacja: Lubelskie
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: zx6r
plakat napisał(a):
Zmieniłem ostatnio zębatkę przednią miałem 14-tkę na 6 biegu 100 km przy 5 tyś teraz mam 16-tkę i przy 5 tyś. 120km/h tył dedykowana - 47 zębów


Taki zabieg nie ma jakiś złych konsekwencji dla silnika ?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-05-08 21:50:30 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2008-05-21 22:33:45
Posty: 101
Lokalizacja: Kielce
Płeć: Mężczyzna
Telefon: zawsze zapominam
Obecne moto: Thundercat
mniejszą z przodu zakładasz jak chcesz by motor był zrywniejszy i mocniejszy - mnie mocy wystarcza - raczej używam GO do turystyki, jeżdżę sam.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-05-08 21:52:23 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2009-05-01 12:03:40
Posty: 142
Lokalizacja: Lubelskie
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: zx6r
plakat napisał(a):
mniejszą z przodu zakładasz jak chcesz by motor był zrywniejszy i mocniejszy - mnie mocy wystarcza - raczej używam GO do turystyki, jeżdżę sam.


Ale czy to jest bezpieczne dla silnika ?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-05-08 21:57:49 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2008-05-21 22:33:45
Posty: 101
Lokalizacja: Kielce
Płeć: Mężczyzna
Telefon: zawsze zapominam
Obecne moto: Thundercat
dla kieszeni na pewno :) (mniej pali) silnikowi też nie zaszkodzi :)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2009-05-08 23:20:41 
Prawie jak Mistrz Europy

Dołączył(a): 2008-06-18 21:46:31
Posty: 777
Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Kocur
Vitu napisał(a):
Nie wiem czy to jest w jakiś sposób miarodajne ale chce się dowiedzieć jaka prędkość wasze kotki wyciągają przy danych obrotach.

Np. na 6 biegu przy 5 tys obrotach mam 100 km/h a wy ?

I jeszcze jedno u was tez moto dostaje wibracji powyzej 6 tys obrotów ?

Mój też dostaje wibracji szczególnie jak się go przytrzymie np na 7 tys obrotach i ani nie zwiększa ani nie zmniejsza tylko stale trzymie to wibruje że aż dłonie drętwieją


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-05-08 23:21:45 
electronic supersonic

Dołączył(a): 2008-08-04 21:17:27
Posty: 1717
Lokalizacja: Koło Koła
Płeć: Mężczyzna
Telefon: czarny
Obecne moto: Tiger 1050
A co ma byc niebiezpieczne. zmieniasz przełozenie i tyle


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-05-09 07:52:23 
Mistrz Polski

Dołączył(a): 2009-01-01 17:30:39
Posty: 408
Lokalizacja: Ślesin k\Konina
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZS 1000 05r
u mnie w fzs 600 też drży przy około 6tys ale prawy podnóżek nic więcej


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-05-09 10:50:37 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2009-05-01 12:03:40
Posty: 142
Lokalizacja: Lubelskie
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: zx6r
Właśnie o to mi chodzi , od 6 tys obrotów na manetkach i podnóżkach czuć drgania.


Robgie nie znam się dlatego pytam ;)

Wiec przy zmianie tej zębatki mniej pali i jeszcze do tego szybciej jedzie ? :D


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-05-09 12:03:23 
electronic supersonic

Dołączył(a): 2008-08-04 21:17:27
Posty: 1717
Lokalizacja: Koło Koła
Płeć: Mężczyzna
Telefon: czarny
Obecne moto: Tiger 1050
Jesli zmieniasz zebatke na większą (przednia) zmieniasz przelozenie ze maleje ci moment obrotowy ale rosnie predkosc. Ponieważ przy pewnej predkosci masz mniejsze obroty , maleje ci spalanie. Jednak jesli zmienisz zębatkę tak ze silnik nie bedzie dawał rady nie wzrośnie ci prędkość bo nie będzie mogl sie wkręcić na obroty maksymalne.Ale to przypadek mysle ze przy kocie nie powinno byc to az tak odczuwalne.
Jesli zmienisz zębatkę (przednia ) na mniejsza wzrośnie ci moment obrotowy ( przyspieszenie) ale zmaleje v max i będziesz go musiail wiece wkręcać na obroty co sie wizae ze zwiększonym spalaniem.
Podobnie ma sie sytuacja z tylna zębatką tylko analogicznie odwrotnie (w dużym uproszczeniu) czyli im większa tym większy moment mniejsza prędkość.

NIe no ja rozumie że pytasz nie miałem nic złego na myśli.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-05-09 12:20:47 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2009-05-01 12:03:40
Posty: 142
Lokalizacja: Lubelskie
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: zx6r
Dzieki za wyjaśnienie :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-05-09 23:35:51 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2008-05-21 22:33:45
Posty: 101
Lokalizacja: Kielce
Płeć: Mężczyzna
Telefon: zawsze zapominam
Obecne moto: Thundercat
Vitu musisz się "obieździć" a potem jak juz wyczujesz moto zrobić sobie go pod siebie


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-05-10 10:55:37 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2009-05-01 12:03:40
Posty: 142
Lokalizacja: Lubelskie
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: zx6r
plakat napisał(a):
Vitu musisz się "obieździć" a potem jak juz wyczujesz moto zrobić sobie go pod siebie



Witem o tym , narazie nie mam zamiaru nic zmieniać z przeniesieniem , chciałem dopytać z ciekawość :)


A można teoretycznie założyć ze :

Jeśli przy 5 tys obrotów jedziemy 100 km/h to przy 10 tys osiągniemy 200 km/h?


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 23 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Administracja forum: admin@motocykl.org