Forum Motocykli Yamaha
https://www.motocykl.org/

Ściąganie kotka!
https://www.motocykl.org/viewtopic.php?f=1&t=3117
Strona 1 z 3

Autor:  aiwen [ 2009-09-10 22:33:49 ]
Tytuł:  Ściąganie kotka!

Proponuję przeprowadzić ankietę, ponieważ bardzo nurtuje mnie to pytanie...

Autor:  thundercat_98 [ 2009-09-10 22:39:21 ]
Tytuł: 

przy 200 puszczę i mnie nic nie ściąga:)

Autor:  ShadowZ [ 2009-09-10 22:40:57 ]
Tytuł: 

Mnie ściąga :D lekko w lewo, ale to przez to że jak wymieniałem olej w lagach to pewnie sie mylłem z ilością w którejś :mrgreen: Wcześniej oczywiście latał prosto :wink:

Autor:  Vitu [ 2009-09-10 22:44:45 ]
Tytuł: 

Mi sciaga w lewo troche , sklada sie na to wiele rzeczy np wymiana wkladu w tlumiku i oleju w lagach.

Autor:  delta [ 2009-09-11 07:56:06 ]
Tytuł: 

Mi nie ściąga bo zawsze jeżdżę trzeźwy :!:

Autor:  sony [ 2009-09-11 08:06:06 ]
Tytuł: 

hehe...Delta dobre....:) ale rzeczywiście puszczę kierę przy dowolnej prędkości i jest ok...moim zdaniem lagi lub opony, no i jeszcze zostaje rama...ale nie przypuszczam, jestem dobrej myśli

Autor:  Wojt@s [ 2009-09-11 08:47:39 ]
Tytuł: 

ściąganie to źle zestawione tylne koło, moto jeździ nie osiowo, w ostateczności przekoszone opony, a różnica oleju w zawieszeniu rzędu nawet 50ml nie będzie miała takiego wpływu.

Ja bym zaczął od ustawienia tylnego koła i zestawienia zawieszenia na standart.

Autor:  Nemmo [ 2009-09-11 08:50:15 ]
Tytuł: 

Cytuj:
Ja bym zaczął od ustawienia tylnego koła i zestawienia zawieszenia na standart.

Bardzo czesto powodem lekkiego sciagania sa nierowno zestrojone przednie lagi. Lukasz chyba o tym pisal, ze poprawil ustawienie i moto przestalo sciagac.

Autor:  delta [ 2009-09-11 10:20:16 ]
Tytuł: 

No właśnie, ustawienie tylnego koła. Ostatnio jak zmienialiśmy napęd, koleżka naciągając łańcuch przykładał (nie wiem jak to się nazywa) taki laser do zębatki który świecił wzdłuż łańcucha i ustawiał względem tego. Co okazuje się, te kreski na wahaczu trochę przekłamują.

Autor:  Luterq [ 2009-09-11 10:29:53 ]
Tytuł: 

Delta81 napisał(a):
No właśnie, ustawienie tylnego koła. Ostatnio jak zmienialiśmy napęd, koleżka naciągając łańcuch przykładał (nie wiem jak to się nazywa) taki laser do zębatki który świecił wzdłuż łańcucha i ustawiał względem tego. Co okazuje się, te kreski na wahaczu trochę przekłamują.


dobry patent...

ja ustawiałem przy użyciu znalezionej w garażu 2m poziomnicy względem przedniego koła, moto od razu zaczęło prosto jeździć. Pół kreseczki niedokładności na wahaczu i moto samo po rondzie jeździ ;)

Autor:  aiwen [ 2009-09-11 10:32:21 ]
Tytuł: 

Czyli co? Warto tego brać, skoro dwójka to kwestia wprawy, a ściąganie do regulacji??

http://allegro.pl/item737403414_yamaha_ ... 6_gsx.html

Jakie jest prawdopodobieństwo, że rama krzywa???

Autor:  Luterq [ 2009-09-11 10:40:29 ]
Tytuł: 

aiwen napisał(a):
Czyli co? Warto tego brać, skoro dwójka to kwestia wprawy, a ściąganie do regulacji??

http://allegro.pl/item737403414_yamaha_ ... 6_gsx.html

Jakie jest prawdopodobieństwo, że rama krzywa???


szczera rada, nie kupuj moto sam albo jedź z nim na przegląd do mechanika bo sam tego raczej nie ocenisz.
jeśli to będzie krzywa rama a nie regulacja to jesteś 1000zł w plecy a jeśli to faktycznie jest dwójka to do tego 2000zł.

Autor:  delta [ 2009-09-11 10:50:43 ]
Tytuł: 

aiwen aleś uparty :lol:

Autor:  aiwen [ 2009-09-11 11:13:42 ]
Tytuł: 

troszeczkę jestem... nie powiem:)

Autor:  Wojt@s [ 2009-09-11 13:19:17 ]
Tytuł: 

dwójka to koszt 1300zł do 2000 zł.
Kot jak dla mnie nic specjalnego, poszukaj czegoś jeszcze, czasami lepiej wydać z 300zł na mechanika i wziąć go ze sobą niż wydać później 3 kafle których nie odzyskamy.

W moim kocie przekłamanie jest o pół odległości między kreskami, ja ustawiam na tzw. koło. Patrzę jak się ślad wydziera, tak samo suwmiarką sprawdzą odległość środka ośki do końca wachacza. Jeśli zebątka ma bicie lub jest na tyle krzywa, metoda laserem odpada.

Strona 1 z 3 Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/