Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 58 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona

Czy przy zmianie biegu z jedynki na dwójkę słychać u Ciebie wyraźny zgrzyt??
TAK 28%  28%  [ 32 ]
NIE 25%  25%  [ 28 ]
CZASAMI (NIEUMIJĘTNA ZMIANA BIEGU) 47%  47%  [ 54 ]
Liczba głosów : 114
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-09-11 13:57:19 
Prawie jak Mistrz Europy

Dołączył(a): 2009-04-28 10:19:35
Posty: 653
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Telefon: 603873840
Obecne moto: Thundercat
Wojt@s napisał(a):
Luterq z tym zgrzytaniem to lekka przesada. Biegi przynajmniej u mnie nie licząć jedynki i dwójki wchodzą cicho, tylko jedna dobra zasada noga kończy i noga zaczyna. I nie ma bata by cos weszło nie tak.


o technikach zmiany biegów można pisać i pisać. ja osobiście noga zaczyna i noga kończy stosuję tylko przy dwójce na zasadzie słynnego "preloading" wtedy 2 wskakuje aż miło, staram się tego nie robić w pozostałych biegach z myślą o tym co czują widełki podczas jazdy z wywieraniem nacisku na dzwignię, mimo, że tak uczą w promotorze i innych szkołach.
A na końcu tej drogi są ludzie którzy startują z odkręconą manetką i ciągłym preloading a kotek podczas odcięcia sam bez sprzęgła przeskakuje na kolejny bieg, prawie jak automat. Osobiści tego nie testowałem ale podobno działa.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re:
PostNapisane: 2009-09-11 13:57:19 
admin ręczy i poleca:)

Dołączył(a):2011-10-03
Posty: 714
Lokalizacja: Polska

 Tytuł:
PostNapisane: 2009-09-11 14:18:09 
Prawie jak Mistrz Europy

Dołączył(a): 2007-12-29 01:27:59
Posty: 540
Lokalizacja: Skierniewice/w-wa
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: GSX-R 750 K5
Podobno Kot nie przeskakuje na kolejny bieg podczas odcięcia, gdzieś tak czytałem, ale nie sprawdzałem.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-09-11 14:31:57 
Legenda forum

Dołączył(a): 2009-07-15 23:58:19
Posty: 3245
Lokalizacja: ELE
Płeć: Mężczyzna
Telefon: czarny
Obecne moto: r1100gs
Luterq każda metoda ma swoje zalety, u mnie to weszło w nawyk i myślę że umiejętne naciskanie na wajchę to podstawa, bo niektórzy tak naciskają że im biegi przeskakują albo wpada między luz :twisted: Ja zawsze preloading skupiam na dolnych biegach( 1,2,3 ) gdyż później przełożenia 4,5 i 6 są zbliżone:)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-09-12 09:43:11 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2009-08-02 21:22:53
Posty: 188
Lokalizacja: Łochów
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: T-cat
podstawa to dobre buty zdecydowane wbijanie 2 reszta biegów miód no i można zmieniać wcześniej nie ciągnąc na 1


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-09-12 19:45:03 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2008-09-23 22:02:38
Posty: 114
Lokalizacja: Wadowice
kurde a mi zawsze chrobotnie i wyskoczy jak chce wbić na 2 powyżej 8 tys obr:(( na niższych obrotach jest git:(....musze jeszcze pare razy ztestować i pociągnąć z większą siłą.......


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-09-12 23:29:51 
Główny Wódz Bractwa

Dołączył(a): 2007-03-27 11:57:43
Posty: 1123
Lokalizacja: Elbląg
Płeć: Mężczyzna
Telefon: 735 200 934
Obecne moto: BMW K1600GT
Co do mojej czarnej bestii, to Nemm ma rację, choć nie do końca. Wszystko zależy od doświadczeń jeźdźca. Ostatnio jest ekstra, bo ćwiczę zmiany bez sprzęgła.[/b]


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-09-13 02:34:42 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2009-07-15 12:33:18
Posty: 85
Lokalizacja: warszawa
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: ThunderCat
Nie chce zakladac nowego tematu wiec pisze tu troche nie na temat
Czy mieliście kiedykolwiek problemy z redukcją do niższych biegów
Ja miałem taką sytuację raz czy dwa razy możliwe ze to wynika z mojego bledu a moze nie ... nie wiem :D


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-09-13 10:11:08 
Prawie jak Mistrz Europy

Dołączył(a): 2009-04-28 10:19:35
Posty: 653
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Telefon: 603873840
Obecne moto: Thundercat
riganoo, jeśli się bardziej rozpiszesz to może coś poradzimy...

jeśli chodzi ci o zrzucenie kilku biegów na postoju to jest to normalne. generalnie redukuje się podczas hamowania i to po jednym biegu. Jeśli już stoisz na 4 i nie chce wskoczyć niższy, delikatnie puszczasz sprzęgło aż załapie i redukujesz dalej...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-09-13 11:58:20 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2008-09-23 22:02:38
Posty: 114
Lokalizacja: Wadowice
rigano00 napisał(a):
Nie chce zakladac nowego tematu wiec pisze tu troche nie na temat
Czy mieliście kiedykolwiek problemy z redukcją do niższych biegów
Ja miałem taką sytuację raz czy dwa razy możliwe ze to wynika z mojego bledu a moze nie ... nie wiem :D


ja miałem raz problem :lol: ...jak zredukowałem raz przy 10 tys z 3 na 2 przed zakrętem to myślałem że mi tylne koło wyrwie :oops: ...oj głupi ja głupi był xd


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-09-13 12:27:15 
Funkiel Nówka

Dołączył(a): 2009-09-12 10:24:32
Posty: 1
Lokalizacja: Poznań
Ciekaw jestem czy problem "dwójki" występuje tylko u starszych roczników? Taki kotek z 05-07 też wymaga specjalnego obchodzenia się ze skrzynią?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-09-13 13:08:53 
Prawie jak Mistrz Europy

Dołączył(a): 2009-04-28 10:19:35
Posty: 653
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Telefon: 603873840
Obecne moto: Thundercat
skrzynia jest taka sama, od początku do końca....


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-09-13 13:19:58 
Legenda forum

Dołączył(a): 2009-07-15 23:58:19
Posty: 3245
Lokalizacja: ELE
Płeć: Mężczyzna
Telefon: czarny
Obecne moto: r1100gs
Tylko kotek był produkowany chyba do 2004 jak mnie pamięć nie myli.

Jak stoimy, i mamy zapięty 4 bieg, to spokojnie oprócz metody co podał luterq można nogą lekko do tyłu, lekko do przodu się odpychąć też pomaga:):)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-09-13 13:50:26 
Legenda forum

Dołączył(a): 2008-04-10 22:54:31
Posty: 4037
Lokalizacja: Bydgoszcz
Płeć: Mężczyzna
Telefon: Czarny
Obecne moto: YZF 600R
Wojt@s napisał(a):
Tylko kotek był produkowany chyba do 2004 jak mnie pamięć nie myli.

W Europie do 2003 byl TCat sprzedawany ale w Stanach do 2007 wlacznie kocurki wychodzily.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-09-13 22:04:23 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2009-07-15 12:33:18
Posty: 85
Lokalizacja: warszawa
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: ThunderCat
Luterq napisał(a):
generalnie redukuje się podczas hamowania i to po jednym biegu

Luterq czy poprawnie powinno sie robic w ten sposob że sprzeglo redukcja puscic sprzeglo wcisnac sprzeglo redukcja itd?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-09-13 22:08:02 
Legenda forum

Dołączył(a): 2008-04-10 22:54:31
Posty: 4037
Lokalizacja: Bydgoszcz
Płeć: Mężczyzna
Telefon: Czarny
Obecne moto: YZF 600R
rigano00 napisał(a):
Luterq napisał(a):
generalnie redukuje się podczas hamowania i to po jednym biegu

Luterq czy poprawnie powinno sie robic w ten sposob że sprzeglo redukcja puscic sprzeglo wcisnac sprzeglo redukcja itd?

To ucza w ogole teraz czegos na nauce jazdy? :shock:

Oczywiscie, ze kazdy bieg pokolei... sprzeglo... miedzygaz....redukcja....i znowu.... sprzglo...miedzygaz....redukcja...


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 58 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Administracja forum: admin@motocykl.org