Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 58 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona

Czy przy zmianie biegu z jedynki na dwójkę słychać u Ciebie wyraźny zgrzyt??
TAK 28%  28%  [ 32 ]
NIE 25%  25%  [ 28 ]
CZASAMI (NIEUMIJĘTNA ZMIANA BIEGU) 47%  47%  [ 54 ]
Liczba głosów : 114
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-09-13 23:48:26 
Pierwszy wydech regionu

Dołączył(a): 2009-03-06 23:13:29
Posty: 340
Lokalizacja: Berlin
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Suzuki GSX 1300R
Tak czy siak, w jedynke i dwojke trzeba zawsze dobrze pierdolnac aby siedzialo jak trzeba :wink:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re:
PostNapisane: 2009-09-13 23:48:26 
admin ręczy i poleca:)

Dołączył(a):2011-10-03
Posty: 714
Lokalizacja: Polska

 Tytuł:
PostNapisane: 2009-09-14 00:00:58 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2009-07-15 12:33:18
Posty: 85
Lokalizacja: warszawa
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: ThunderCat
Nemm napisał(a):
To ucza w ogole teraz czegos na nauce jazdy?

Oczywiscie, ze kazdy bieg pokolei... sprzeglo... miedzygaz....redukcja....i znowu.... sprzglo...miedzygaz....redukcja...


Nie uczyli tego...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-09-14 00:03:27 
Legenda forum

Dołączył(a): 2009-07-15 23:58:19
Posty: 3245
Lokalizacja: ELE
Płeć: Mężczyzna
Telefon: czarny
Obecne moto: r1100gs
Rigano jesteś z Wawy, idź na doszkolenie do PROMOTORA albo do TOMKA KULIGA i masz spokój, oni odpowiedzą na Twoje pytania związane z techniką jazdy. :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-09-14 00:07:07 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2009-07-15 12:33:18
Posty: 85
Lokalizacja: warszawa
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: ThunderCat
nom pojde za rok w nastepnym sezonie bo takich waznych szczegolow napewno jest jeszcze wiecej


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-09-14 08:31:35 
Prawie jak Mistrz Europy

Dołączył(a): 2009-04-28 10:19:35
Posty: 653
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Telefon: 603873840
Obecne moto: Thundercat
rigano00 napisał(a):
Luterq napisał(a):
generalnie redukuje się podczas hamowania i to po jednym biegu

Luterq czy poprawnie powinno sie robic w ten sposob że sprzeglo redukcja puscic sprzeglo wcisnac sprzeglo redukcja itd?


dokładnie tak, dwoma paluszkami hamujesz, i delikatnie zrzucasz biegi, jak będziesz miał opanowane jednoczesne hamowanie i redukowanie, to możesz jeszcze przy redukcji dodawać troszkę gazu aby po wciśnięciu sprzęgła obroty podskoczyły o ok tysiąc obr.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-09-14 09:29:01 
Paramedic

Dołączył(a): 2009-01-01 12:46:21
Posty: 1342
Lokalizacja: LU/PO/ZSW
Płeć: Mężczyzna
Telefon: 112 lub 601100100
Obecne moto: lookinforFZ1
Gdzieś były dobre artykuły na temat zmiany biegów i na tym forum też sie przewinęły.


Wystarczy odrobina chęci i samozaparcia i redukcja biegów z międzygazem wchodzi w nawyk - na pocztąku cięzko to wszytsko ogarnąć ale trening czyniu "miszcza" :P



Co do wbijania 1 i 2 - mocno wciśniete sprzęgło, zamknięta do końca manetka gazu i zdecydowana praca stopą - i idzie dobrze - co innego zgrzyt a co innego głośna praca skrzyni co w Yamszynach chyba jest znakiem firmowym.


Już pisałem o tym - ja lubie to ŁUP na jedynke i na dwójke - wyżej jest już cicho.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-09-14 18:11:45 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2009-08-02 21:22:53
Posty: 188
Lokalizacja: Łochów
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: T-cat
dokładnie redukcja jest najtrudniejszą czynnością w moto ale jak sie poćwiczy to nic trudnego sprzegło trochę gazu bieg w dół puszczamy sprzegło i jednocześnie palce na klamce hamulca ja tak robię jak zwalniam troche to trwało zanim sie nauczyłem płynnie znieniać biegi na szczęście nie było to kot tylko bandit a to odporna maszyna


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-09-14 19:16:04 
forumowa amazonka

Dołączył(a): 2008-02-11 21:40:45
Posty: 1133
Lokalizacja: SI-SH-SK
Płeć: Kobieta
Telefon: 0700 :-)
Obecne moto: Yamaha
No ale jest jeszcze druga sprawa , która może Nam utrudniać zmienianie biegów a mianowicie źle ustawiona dźwignia . Każdy może sobie ją ustawić pod siebie i nie koniecznie moje ustawienie moze pasować komuś innemu :)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2010-08-18 19:03:11 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2010-07-03 14:53:59
Posty: 192
Lokalizacja: Jaworzno woj.śląskie
Płeć: Mężczyzna
Telefon: 506 089 307
Obecne moto: r6 2002 i r6 2006
kolejnymi winowajcami nieprecyzyjnej zmiany biegów mogą być zużyte simmerigi które utrzymują wałek w deklu od przeniej zębatki i pod zębatką w silniku,u mnie ten połaczony z dźwignią zmiany biegów wałek miał w deklu duży luz (przy poruszaniu dzwignia ruszał się do przodu a obracał się dopiero jak oparł się o simmering) w silniku to samo,ruszał się na boki i było widać minimalny wyciek oleju,wymieniłem wszystkie trzy i w moim odczuciu jest lepiej...zainteresowanym podaję wymiary simmeringów do dekla: 12x18x4 (4zł za sztukę x2 daje 8 zł:) do silnika 12x22x5 (10-15zł,serwis 25zł) do silnika lepiej użyć jak Wojats poradził simmeringi fluorowe (wytrzymują pracę do 200 stopni Celcjusza) lub zamówić w serwisie Yamahy gdyż mogą sprowadzić


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2010-08-18 19:39:11 
Prawie jak Mistrz Europy

Dołączył(a): 2009-11-23 20:31:27
Posty: 621
Lokalizacja: Wawa Włochy
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: brak
Ja powiem w skrócie. Stopa zaczyna i stopa kończy ;) Wtedy wszystkie biegi wchodzą cicho (oprócz dwójki, gdzie zawsze w jamaszcze jest 'STUK')


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2010-08-25 20:42:02 
Pierwszy wydech regionu

Dołączył(a): 2009-03-06 23:13:29
Posty: 340
Lokalizacja: Berlin
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Suzuki GSX 1300R
A mi się dwójka już kompletnie wysypała. Moto od 2 tyg stoi u mechanika bo yamaha nie wie jakie części ma przysłać. Ogólnie mój mechanik doszedł do wniosku, że yamaha ma naprawdę bardzo kiepskie skrzynie biorąc pod uwagę, że silnik jak mi powiedział mam igłę. Dwójka u mnie to już kompletny trup, a szóstka już zaczynała się mocno zużywać. Wydaje mi się, że poprzedni właściciel anglik, wszystko robił na czas i nie szczędził pieniędzy na maszynę, ale chyba też nie szczędził maszyny.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2010-08-25 20:43:00 
Legenda forum

Dołączył(a): 2009-07-15 23:58:19
Posty: 3245
Lokalizacja: ELE
Płeć: Mężczyzna
Telefon: czarny
Obecne moto: r1100gs
wywalona dwójka to nie umiejętna zmiana biegów i przebijanie na kole. Nic więcej !!


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2010-08-25 21:24:12 
Niemowlak

Dołączył(a): 2010-03-18 15:43:41
Posty: 31
Lokalizacja: Rzeszów,Lublin
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Yamaha Fazer 1000
a wywalona szóstka to efekt jazdy na niej przy prędkosci 60 km/h


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2010-08-25 23:32:59 
Pierwszy wydech regionu

Dołączył(a): 2009-03-06 23:13:29
Posty: 340
Lokalizacja: Berlin
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Suzuki GSX 1300R
No dobra Wojtas, ale trzeba przyznać, że yamahowskie skrzynie do najlepszych nie należą, hondy dostaja straszne baty zazwyczaj, a tak sie nie sypia. Inna sprawa, że może jakoś bardzo dbale tych biegów nie zmieniałem, ale chyba też nie jakoś masochistycznie. Miglanz mi to się raczej wydaje, że to dlatego że dwójka i 6 jakoś współpracują. Nie kojarzę abym jakoś specjalnie telepał się na ostatnim telepiąc łańcuchem.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2010-08-25 23:43:12 
Legenda forum

Dołączył(a): 2009-07-15 23:58:19
Posty: 3245
Lokalizacja: ELE
Płeć: Mężczyzna
Telefon: czarny
Obecne moto: r1100gs
Taser dokładnie skrzynie Yamahy nie są najtrwalsze, ale prawidłowa obsługa i w sumie 4 na 5 kotów przeżywa bez zaglądania do skrzyni, niestety to nie wada konstrukcji tylko taki projekt. Fakt że w Hondzie niby wszystko takie idioto-odporne, ale to kiedyś i tak wyjdzie, że przez 10 tys przebijania 2jka nadal jest, to nie znaczy że za kolejne 2 będzie, a zakatować skrzynie w kocie można bardzo szybko. Dla mnie i tak najlepsze skrzynie występuje w gixerach, ale to trzeba lubić i tyle, tak jak skrzynie Colotti w rajdowych polonezach/fiatach :mrgreen:


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 58 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Administracja forum: admin@motocykl.org