Forum Motocykli Yamaha https://www.motocykl.org/ |
|
Thunderace https://www.motocykl.org/viewtopic.php?f=1&t=313 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | czerez [ 2007-03-03 03:19:23 ] |
Tytuł: | Thunderace |
czy wśród ludzi na forum jest ktoś kto pomyka Thunderace-em bardzo mnie interesuje porównanie do Tcata ( i nie chodzi mi o pojemność) bardzo będę wdzięczny za opinie - być może własnie kuię Thunder Ace-a |
Autor: | Mr.Jack [ 2007-03-03 13:46:33 ] |
Tytuł: | |
Tak z ciekawosci - widziales go na zywo? Bo na zdjeciach wygladal fajnie, ale na zywo znaaacznie gorzej :) |
Autor: | Pytek [ 2007-03-03 18:10:31 ] |
Tytuł: | |
Wygląda beznadziejnie nażywo to fakt, a szkoda... |
Autor: | czerez [ 2007-03-05 15:29:25 ] |
Tytuł: | |
kiedyś widziałem na żywca ale jeździłem jeszcze fazerem i nie bardzo mnie wtedy interesował teraz jeszcze zimno i ciężko uwidzieć ciekawe co go tak szpeci w naturze :) |
Autor: | Groszek [ 2007-03-05 18:04:31 ] |
Tytuł: | |
nic, wszystko kwestia gustu. Tak naprawde jak mu sie przyjrzec to tylko taki napompowany Thundercat. owiewki boczne mają prawie identyczny kształt - podstawowe róznice to światła i ich okolice, zarówno przód jak i tył. ThunderAce jest naprawdę dużo większy. Jest po prostu ogromny, zwłaszcza jak się go postawi obok T-cata. ma strasznie szerokie siodło i wysoko umieszczone. do tego niezwykle szeroki zbiornik paliwa, naprawdę nie widziałem motocykla na którym trzeba byłoby bardziej kolana rozkraczać niż na tym. pozycja za kierownicą na nim jest o wiele bardziej zbliżona do pozycji na jakimś supersporcie niż np. do thundercata. Siedzi się zgarbionym z rozkraczonymi i dosć podkulonymi nogami, jak na sedesie. jednak jak się okazuje i to jest kwestia gustu i przyzwyczajenia, bo kolega, który nim jeździ twierdzi, że jest mu na nim niezwykle wygodnie. Ja mam 180 wzrostu, kolega ponad 190. Z tego powodu, ze jest się bardziej pochylonym i siedzi sie bliżej owiewki i szyby lepsza wydaje się ochrona tułowia i ogólnie górnych partii ciała przed wiatrem. kolana z tego względu, ze są szeroko rozsunięte i wystaja obrywają za to troszke mocniej i to czuć przy długiej jeździe lub w chłodniejszy dzień. Wyposażenie identyczne jak w Thundercacie - czyli po prostu brak czegokolwiek! Zestaw zegarów jest w zasadzie chyba nawet ten sam co w kocie. Ogólnie motocykl jest większy i mniej poręczny... jednak skoro daje sobie z nim radę szczupła żona mojego kumpla (160cm wzrostu) to chyba nie jest tak strasznie. jednak thundercat był zwinniejszy. Tak jak sobie myślę, to w zasadzie poza porobnym wyglądem, nazwą i kilkoma wspólnymi częściami (jak np zegary) te motocykle mają więcej różnic niż podobieństw. podstawowa to silnik. Podobne do jazdy catem jest tylko to, że jest delikatny skok mocy przy ~6000obr/min. a potem potężny kop przy ~10 000 obr/min. W momencie kiedy siedzisz na motocyklu i odpalisz silnik masz wrazenie jakbymial on z 5 litrów pojemnosci. dzwięk (złowieszcze chrapanie), wibracje, szerokosc zbiornika powodują już na wstępie niezłe emocje. ruszanie spokojne, dwójka...gaz... i motocykl po prostu ciągnie. nie czujesz tego, tylko widzisz, ze w ułamku sekundy kończy Ci się prosta, i w tym momencie motocykl dochodzi dopiero do 10 tyś obr i dostaje kopa który tak jak w thundercacie powoduje wrażenie, ze przednie koło ci sie zaraz uniesie. Jak dla mnie motocykl jest po prostu za mocny i nie ma gdzie nawet go rozbujać. każda prosta kończy się w momencie kiedy dopiero jesteś gotowy zapiąć trójkę. |
Autor: | Groszek [ 2007-03-05 18:28:36 ] |
Tytuł: | |
aha, swoje refleksje opisuję na podstawie obserwacji Thunderace'a kolegi, którym dane mi było kilka razy pojeździć. jeszcze mogę dodać, ze pasażer ma tam wygodnie - szerokie siodło, może siedzieć w ko0mfortowej wyprostowanej pozycji - mimo, że siedzi wyzej niż kierowca, nogi nie są jakoś strasznie podkurczone. Wadą jest jedynie to, że to szerokie siodło jest cholernie twarde. |
Autor: | Koma600 [ 2007-03-16 16:24:50 ] |
Tytuł: | |
znajomy miał thunderace i lepij mi sie podoba lampa z przodu niż w kocie.W tym motorze jest silnik pierwszej r1. ale to miota siedziałem z tyłu to mam dobre odczucie i z wyglądu jest spoko tylko weług mnie robi wrażenie bardzo ciężkiego motoru. |
Autor: | mieton [ 2010-08-18 15:25:50 ] |
Tytuł: | Re: Thunderace |
Koma600 napisał(a): W tym motorze jest silnik pierwszej r1 czyżby r1 robili w latach 80tych?? hehe thunderace ma silnik z fzr 1000 tak samo jak t-cat ktory ma silnik z fzr 600 ktory przeszedł pewne modyfikacje w celu uzyskania lepszego momentu obrotowego,silniki asa i kota pamietaja jeszcze lata 80, zaś silnik r1 to już inna racingowa bajka |
Autor: | skidmarks [ 2010-08-19 01:53:24 ] |
Tytuł: | Re: Thunderace |
Mi sie podoba bardziej od t-cata . Chętnie bym wsiadł na litra ale juz na szprycy, ten wachy wciągnie . |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |