Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 16 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 2007-04-09 11:23:10 
Główny Wódz Bractwa

Dołączył(a): 2007-03-27 11:57:43
Posty: 1123
Lokalizacja: Elbląg
Płeć: Mężczyzna
Telefon: 735 200 934
Obecne moto: BMW K1600GT
Jakie ciśnienie powinienem utrzymywać w ogumieniu (opony Continental, obciążenie ok. 150 kg - dwie osoby)?
Pytanie dla wielu z was pewnie banalne, lecz mam wiele wątpliwości, a instr. obsł. nie zawiera takich danych.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2007-04-09 11:23:10 
admin ręczy i poleca:)

Dołączył(a):2011-10-03
Posty: 714
Lokalizacja: Polska

 Tytuł:
PostNapisane: 2007-04-09 12:34:51 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2006-03-21 11:31:05
Posty: 164
Lokalizacja: świdnik/lublin
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: vfr 800 fi
pojedynczo przód 2.2 bara tył 2.5 bara
2 osoby lub b.szybka jazda przód 2.5 bara i tył 2.8 bara
chyba tak stoi napisane w którejś z książek serwisowych


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2007-04-09 13:49:36 
Główny Wódz Bractwa

Dołączył(a): 2007-03-27 11:57:43
Posty: 1123
Lokalizacja: Elbląg
Płeć: Mężczyzna
Telefon: 735 200 934
Obecne moto: BMW K1600GT
Dzięki defull.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2007-04-10 21:52:31 
Założyciel forum

Dołączył(a): 2005-06-15 18:42:35
Posty: 738
Lokalizacja: Piaseczno/Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Brak.
jako, ze nie ma jak zmieniac cisnienia w oponach przed kazda jazda (z pasazerem i bez), stosuje zawsze p/t : 2.5, 2.8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2007-07-02 09:22:34 
Główny Wódz Bractwa

Dołączył(a): 2007-03-27 11:57:43
Posty: 1123
Lokalizacja: Elbląg
Płeć: Mężczyzna
Telefon: 735 200 934
Obecne moto: BMW K1600GT
Panowie, pytanko?
Na ile ryzykowna jest jazda z naprawianą oponą tylną?
Czy przebicie oznacza jej dyskwalifikację?
Po ostatniej trasie i po kilkudniowym garażowaniu zauważyłem kapcia w moim prawie nowym Continentalu. Usterka pewnie nie jest dramatycznie poważna, gdyż jazdę dokończyłem bez problemu. Zaworek trzyma.
Nie mam stosownego doświadczenia z użytkowaniem naprawianego ogumienia motocyklowego, a obaw sporo.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2007-07-03 07:43:28 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2006-03-21 11:31:05
Posty: 164
Lokalizacja: świdnik/lublin
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: vfr 800 fi
nie zaleca sie łatania dziurawych opon ale z własnego doświadczenia moge powiedzieć ze naprawy w moim wypadku były udane, żadnych niespodzianek w eksploatacji , bezproblemowe wyważenie koła

wszystko mozna ale na własne ryzyko, nikogo nie namawiam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2007-07-04 01:02:17 
Główny Wódz Bractwa

Dołączył(a): 2007-03-27 11:57:43
Posty: 1123
Lokalizacja: Elbląg
Płeć: Mężczyzna
Telefon: 735 200 934
Obecne moto: BMW K1600GT
Myśle defull, że masz rację. dzięki za podpowiedź.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2007-07-05 14:10:28 
witam.ja w mojej tylnej gumie złapałem kapcia,potężny gwóźdź 125mm.załatałem oponę wyważyłem i jeżdżę. podobno jeśli to byłby przód to raczej się nie łata-to opinia właściciela serwisu.jak do tej pory zrobiłem ok.1000km i wszystko okej.nawet nie myślę o łatce i kołku w ylnej oponie.jednak jak wcześniej napisano wszystko na własne ryzyko.myślę,że jednak pzry ryzyku jakim jest jazda po naszych wspaniałych drogach i wśród tych wszystkich uprzejmych kierowców aut to mały pikuś.pozdrawiam.


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2007-07-06 08:46:55 
Główny Wódz Bractwa

Dołączył(a): 2007-03-27 11:57:43
Posty: 1123
Lokalizacja: Elbląg
Płeć: Mężczyzna
Telefon: 735 200 934
Obecne moto: BMW K1600GT
Przypadek z gwoździem, który <jancat> opisujesz jest swego rodzaju moim nightmare. Czy powietrze zeszło od razu, czy zauważyłeś na postoju spadek ciśnienia? Jakie wrażenia, jeżeli powietrze zeszło w trakcie jazdy?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2007-07-06 15:00:13 
Zamykacz opon

Dołączył(a): 2007-04-18 12:11:09
Posty: 240
Lokalizacja: Gliwice
Płeć: Mężczyzna
No taka sytuacja to chyba wszystkich przeraża :shock:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2007-07-06 20:47:56 
co do gwoździa to po prosty sobie siedział w oponie jak gdyby nic.byłem na małej przejaźdźce po mieście z żoną,pzrystanąłem na chwilkę patrzę a tam gwóźdź.jak go poruszałem to zaczęło powietrze schodzić,więc zostawiłem go w spokoju.powolutku wróciłem do domu i dopiero postawiwszy motorek na stojaku zacząłem wyciągać dziada z koła.był naprawdę spory.jazda na ten dzień się skończyła,ale myślę,że gdybym go nie wyciągał to mógłbym jechać spokojnie za 100km.nawet nie wiem kiedy go złapałem i jechałem jak zwykle dopóki go nie zobaczyłem. :lol:


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2007-07-11 00:07:56 
Założyciel forum

Dołączył(a): 2005-06-15 18:42:35
Posty: 738
Lokalizacja: Piaseczno/Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Brak.
Sam jezdze z gwozdziem w tylnej oponie (powietrze nie schodzi), a w dodatku mam jakas neiszczelnosc (nikt nie wie gdzie) w przedniej i musze co tydzien dopompowywac (bo spada do 1 bar :D)... Na (nie)szczescie juz niedlugo konczy mi sie przeglad i bede zmienial komplet opon (jak bedzie za co)...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2007-07-11 08:06:13 
Główny Wódz Bractwa

Dołączył(a): 2007-03-27 11:57:43
Posty: 1123
Lokalizacja: Elbląg
Płeć: Mężczyzna
Telefon: 735 200 934
Obecne moto: BMW K1600GT
Toz to prawie jazda ekstremalna Mr. Jack! Z ciałem obcym w oponie?!
Swoją już wymieniłem. Była drobna nieszczelnośc, którą naprawili i na kilka dni było dla mnie ok.
Postanowiłem jednak wymienić, choć Continental miał nie więcej niż 1000km. Jedyna opona, jaką od ręki dostałem w Elblągu był Dunlop Sportmax Mutant. Ma dosyć dziwny kształt bieżnika, lecz podobno rewelacyjnie odprowadza wodę. Zobaczymy, ocenimy.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2007-07-12 09:13:00 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2006-03-21 11:31:05
Posty: 164
Lokalizacja: świdnik/lublin
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: vfr 800 fi
dunlopy dobrze sie kleją do asfaltu ale maja mała żywotność


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2007-07-12 12:26:52 
Pierwszy wydech regionu

Dołączył(a): 2006-08-15 15:57:13
Posty: 358
Lokalizacja: POZNAN
Generalnie z oponkami tak to juz jest, czym bardziej sie klei do asfaltu tym szybciej sie kończy...


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 16 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Administracja forum: admin@motocykl.org