Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 17 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 2010-04-26 12:42:30 
Prawie jak Mistrz Europy

Dołączył(a): 2008-06-10 17:40:55
Posty: 610
Lokalizacja: Mikołów
Płeć: Mężczyzna
Mam pytanko. Zabieram się wymianę łożyska główki ramy i musze podnieść przód. Mogę zrobić to w taki sposób, że unieruchomię tylne koło (np na podnośniku) i podniosę przód lewarkiem od spodu za kolektory? (zabezpieczając np deską powierzchnię styku).Nie mam żadnej belki aby podwisić motocykl i muszę tak kombinować. Da radę tak podnieść całość nie uszkadzając kolektorów?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2010-04-26 12:42:30 
admin ręczy i poleca:)

Dołączył(a):2011-10-03
Posty: 714
Lokalizacja: Polska

PostNapisane: 2010-04-26 12:57:58 
Prawie jak Mistrz Świata

Dołączył(a): 2008-07-28 16:59:02
Posty: 902
Lokalizacja: NOS
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Kawasaki ZRX 1100
spokojnie możesz podnosić właśnie w ten sposób..


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2010-04-26 13:13:55 
Prawie jak Mistrz Świata

Dołączył(a): 2008-02-03 20:08:05
Posty: 868
Lokalizacja: Kobyłka
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Ktm 950 sm
Ja tez właśnie tak to robie


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2010-04-26 13:21:07 
Prawie jak Mistrz Europy

Dołączył(a): 2009-04-28 10:19:35
Posty: 653
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Telefon: 603873840
Obecne moto: Thundercat
miki napisał(a):
spokojnie możesz podnosić właśnie w ten sposób..


Nie dalej jak miesiąc temu też wymieniałem łożysko główki. Jak sobie przypomnę ile to się młotkiem trzeba namachać aby to wybić, to mam wątpliwości, czy kolektory gdzieś nie popękają... I nigdy już tego sam nie będę robił :D


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2010-04-26 13:49:05 
Prawie jak Mistrz Europy

Dołączył(a): 2008-06-10 17:40:55
Posty: 610
Lokalizacja: Mikołów
Płeć: Mężczyzna
Heheh aż tak źle z tym jest? miałeś pościągane plastiki?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2010-04-26 14:53:35 
Prawie jak Mistrz Świata

Dołączył(a): 2008-07-28 16:59:02
Posty: 902
Lokalizacja: NOS
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Kawasaki ZRX 1100
nie bede sie powtarzał :mrgreen:


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2010-04-26 15:00:38 
Prawie jak Mistrz Europy

Dołączył(a): 2009-04-28 10:19:35
Posty: 653
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Telefon: 603873840
Obecne moto: Thundercat
thundercat_98 napisał(a):
Heheh aż tak źle z tym jest? miałeś pościągane plastiki?

źle ? górna bieżnia bez problemu, dolna to był jakiś koszmar, miałem wrażenie, że ją ktoś wkleił albo wspawał. Wszystkie śrubokręty się gięły albo ścinały.
Na szlifierce dorabiałem sobie narzędzia z prętów zbrojeniowych i testowałem kucie i hartowanie aby uzyskać twardość taką by się nie gięło i ścinało ale jak przesadzałem to się metal kruszył i łamał. Więc bywa różnie.
U mnie na tym etapie była goła rama.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2010-04-26 20:01:16 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2009-12-12 23:24:35
Posty: 78
Lokalizacja: Siemiatycze/okolice (BSI)
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: YZF 600R ThunderCat
jakie łożyska polecacie i gdzie je kupić bo zamierzam w swoim kocie też wymienić ????
sorry za off-topa :)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2013-08-08 13:12:36 
Wracając do tematu ... jak podnieść przód motocykla by tak go przezimowac?
Chcę na centralce go zostawic ale tak by przednie kolo spoczywalo swobodnie - tj. może
dotykać ziemii ale żeby lag nie był obciążony masą moto - podwieszanie za kolektory odpada.


Góra
  
 
PostNapisane: 2013-08-08 13:42:39 
Wcale nie jestem uzależniony od forum

Dołączył(a): 2012-01-29 15:38:22
Posty: 1298
Lokalizacja: Szprotawa
Płeć: Mężczyzna
Telefon: 697 226 949
Obecne moto: fzs 600 fazer 2000r
Pieraś
robię to na zasadzie centralka, blokada kierownicy i podpieram wyciętą na wymiar deską o śrubę mocującą koło, aby było ok 2 cm na ziemią


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2013-08-08 13:49:38 
Ale to wciąż masa motocykla opiera się na lagach ... skraca to ich żywotność (uszczelki i sprawność amora)


Góra
  
 
PostNapisane: 2013-08-08 14:09:42 
Wcale nie jestem uzależniony od forum

Dołączył(a): 2012-01-29 15:38:22
Posty: 1298
Lokalizacja: Szprotawa
Płeć: Mężczyzna
Telefon: 697 226 949
Obecne moto: fzs 600 fazer 2000r
w takim razie pod kolektory wydechowe podstaw coś aby unieść moto, mi tam tylko zależy na oponie aby się nie marnowała dotykając ziemi, nie wiem czy jest coś takiego jak skrócenie żywotności uszczelek czy amortyzatora, ktoś to tak zaprojektował aby wytrzymywało taki nacisk, tak mi się wydaje


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2013-08-08 14:44:57 
Czytalem artykul na innym portalu moto o tym.
Jakby nie patrzec przychodzi mroz i uszczelki przymarzaja, a moto naciska ... latem tego problemu nie ma (mrozu)


Góra
  
 
PostNapisane: 2013-08-08 14:49:04 
Legenda forum

Dołączył(a): 2011-02-15 15:47:22
Posty: 3805
Lokalizacja: 3miasto
Płeć: Pół człowiek pół muffin
Obecne moto: tiger 800
Pieraś napisał(a):
Jakby nie patrzec przychodzi mroz i uszczelki przymarzaja, a moto naciska

jeśi nie ruszasz nie naciska... znaczy, moto naciska, ale sprężyna rekompensuje i uszczelki zajmują swoją pozycję. potem ewentualnie przymarzają, ale o ile nie tykasz moto lagi względem uszczelek się nie ruszają. IMO temat raczej akademicki a problem marginalny, ale zawsze ciekawe dyskusje sie tworzą z takich tematów.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2013-08-08 15:44:51 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2012-09-10 15:26:55
Posty: 132
Lokalizacja: Nakło Śląskie
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZ1-S 2010
możesz spróbować zaczepić linkę o tylny set i "zakotwiczyć" do ziemi - oczywiście moto na centralce - wtedy podniesiesz przód bez podkładania czegokolwiek...


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 17 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Administracja forum: admin@motocykl.org