Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 9 ] 
Autor Wiadomość
PostNapisane: 2007-08-17 12:11:51 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2007-06-17 20:01:06
Posty: 154
Lokalizacja: Skarżysko-Kam/Kraków
Czołem kotofile!

Z racji tego ze kumpel VFR będzie dopiero rejestrował w poniedziałek wszelkie testy przesunęły się w czasie, ale miałem ostatnio okazję porównać T-cata z CBR F3. Nie zrobiłem na CBR dużo kilometrów, ale po zamianie z kumplem porównaliśmy wrażenia i doszliśmy do następującychy wniosków:

1. CBR jest lżejsza albo wydaje się być lżejsza - po przesiadce z T-cata już przy pierwszym kontakcie jest to odczowalne. Łatwiej się manewruje na parkingu no i podczas jazdy dużo lżej po zakrętach się lata. Tutaj może być małe zakłamanie bo miałem więcej paliwa w kocie a kumplowi w CBR zaraz po testach się rezerwa włączyła

2. Hamulce - kumpel ma oploty i jak na razie ma przewagę, ale myśle że po założeniu oplotów do T-cata sytuacja się wyrówna albo może nawet T-cat wyjść na +.

3. Silnik - i tu miłe zaskoczenie w porównaniu do kocura to CBR wogóle nie jedzie z dołu. Na T-cacie jest zdecydowanie lepiej. Powyżej 7k obr jest podobnie, ale poniżej nie ma porównania.

4. Spalanie - jak można było się domyśleć punkt dla kocura. Spala troszkę mniej na 100km przy porównywalnym tempie jazdy.

5. Pozycja za sterami - bak w CBR jest bardzo wąski co po przesiadce z kocura sprawia wrażenie jakbym na romecie usiadł :p. Szybka owiewki jest zdecydowanie niżej i dużo słabiej chroni przed wiatrem (ja wymiękałem już od 130 km/h bez pochylania gdzie na kocurze klade się zazwyczaj przy 160km/h).

To chyba tyle moich wniosków. Nie wspomniałem o wyglądzie bo to rzecz gustu ale jak dla mnie kocur wygląda dużo ładniej :)

Jeśli macie jakieś inne uwagi co do porównania tych 2 moto to piszcie, może komuś się to przyda przy zakupie moto.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2007-08-17 12:11:51 
admin ręczy i poleca:)

Dołączył(a):2011-10-03
Posty: 714
Lokalizacja: Polska

 Tytuł:
PostNapisane: 2007-08-17 13:19:47 
Na zawsze w naszej pamięci [*]

Dołączył(a): 2006-09-03 12:15:05
Posty: 209
Lokalizacja: Oświęcim
nieporuszyles tu kwesti wygladu i tu chyba kazdy sie zgodzi ze tu wielki + dla thundercata wyglada o niebo lepiej od f3


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2007-08-17 16:19:27 
Pierwszy wydech regionu

Dołączył(a): 2005-12-28 18:45:54
Posty: 309
Lokalizacja: Opole Lubelskie
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: CBR 600 F4i
gdzies na jakiejs stronie widzialem porownanie 600tek z roku 96... i thundercat wypadl najlepiej... pobil CBRki i inne takie...
i dokladnie jak zauwazyl RooSu... po przesiadce z kota na CBR sie siedzi jak na zyletce... takie to waskie i wogole... ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2007-08-18 12:22:35 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2007-06-17 20:01:06
Posty: 154
Lokalizacja: Skarżysko-Kam/Kraków
Simon YZF
O wyglądzie wspomniałem w przedostatniej linijce, zreszta przewaga w tym elemencie jest tak wielka i oczywista, że nawet nie wypada o tym wspominać :mrgreen:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2007-08-18 15:53:35 
Na zawsze w naszej pamięci [*]

Dołączył(a): 2006-09-03 12:15:05
Posty: 209
Lokalizacja: Oświęcim
RooSu nie nie nie to niejest kwestia gustu KOT jest ladniejszy i to jest naukwo udowodnione :D :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2007-08-20 14:38:13 
Pierwszy wydech regionu

Dołączył(a): 2006-08-15 15:57:13
Posty: 358
Lokalizacja: POZNAN
Popza tym ze kot jest najladniejszy to jest bardzo ekonomiczny, na trasie do Brna spalil mi 5 L :shock: :shock: :shock: Jestem w pozytywnym szoku....


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2007-08-20 21:40:39 
Prawie jak Mistrz Europy

Dołączył(a): 2006-02-19 22:30:22
Posty: 568
Lokalizacja: Limanowa
Ja nie umiem nie odkręcać, w zeszłą środę zrobiłem 520 km po Słowacji. ponad 6,5/100km... no ale brakiem tłumika nadrabiam wysokimi obrotami :twisted:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2007-08-21 08:27:49 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2007-06-17 20:01:06
Posty: 154
Lokalizacja: Skarżysko-Kam/Kraków
Hehe a ja mam akcesoryjny tlumik i właśnie dlatego daje po obrotach bo go wtedy swietnie slychac i dzwiek jest kapitalny :twisted:
Wczoraj traska z domu do Wroca - 350km, prędkości 120-180 i spalanie poniżej 5,5l :) (jest świeżo po regulacjach)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2007-08-21 09:42:24 
Główny Wódz Bractwa

Dołączył(a): 2007-03-27 11:57:43
Posty: 1123
Lokalizacja: Elbląg
Płeć: Mężczyzna
Telefon: 735 200 934
Obecne moto: BMW K1600GT
Neh, byłeś w Brnie na Moto GP? Jak wrażenia?


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 9 ] 


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Administracja forum: admin@motocykl.org