Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 24 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 2008-03-05 14:55:09 
Pierwszy wydech regionu

Dołączył(a): 2007-11-12 15:23:03
Posty: 395
Lokalizacja: Izbica Kujawska/Poznań
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: YZF600R
mowicie ze 95 lejecie?ja wlalem ost 98,to moze zaszkodzic?no i takie troche banalne pytanie,ale sie nie orientuje wiec pytam:moge dolac 95 do 98?tzn jesli zostanie mi w baku troche 98.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re:
PostNapisane: 2008-03-05 14:55:09 
admin ręczy i poleca:)

Dołączył(a):2011-10-03
Posty: 714
Lokalizacja: Polska

 Tytuł:
PostNapisane: 2008-03-05 15:00:10 
Prawie jak Mistrz Europy

Dołączył(a): 2006-02-19 22:30:22
Posty: 568
Lokalizacja: Limanowa
Widzę, że się szukać nie chce...
http://www.motocykl.org/thundercat/foru ... .php?t=103


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2008-03-05 15:38:19 
Wcale nie jestem uzależniony od forum

Dołączył(a): 2007-03-06 09:44:52
Posty: 1040
Lokalizacja: Warszawa
możesz dolać bez obaw...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2008-03-05 16:36:11 
Niemowlak

Dołączył(a): 2008-02-11 20:58:44
Posty: 46
Lokalizacja: Turek
Maciek napisał(a):
1.Co ile wymienia sie olej ,filtry.


davmich napisał(a):
Po pierwsze wymiana oleju i filtra powinnna się odbywać co 6000km.


popieram przedmówcę, tak powinno być z olejem i filtrem,

Maciek napisał(a):
2.Co jeszcze robi sie okresowo i co jaki czas(rzeczy takie jak regulacje itp)


Pytek napisał(a):
2. Nie wiem ile masz przejechane na moto (zakładając, że oryginalny przebieg) i niestety w tym Ci nie pomogę bo nie wiem. Ja mam 20 tys km i na razie nie myśle jechać coś regulować czy wymieniać i pewnie robie zle?


Regulacja gaźników + wymiany płynów (chłodnicy, oleju) i na zimę pamiętać o konserwacji.

Maciek napisał(a):
3.Ile można przejechać na pełnym baku i ile od zapalenia rezerwy(bo z tego co widzie to chyba jest kontrolka)?


to zależy od Twójej jazdy ;) Statystycznie pełny bak ma 19l, a przyjmijmy, że średnio zjada Ci 5,5l/100km tak więc 19: 5,5 x 100 = 345km <- tyle powinieneś przejechać od zakrętki po dno baku, przy spalaniu 5,5l/100. Zawsze możesz sprawdzić ile spalasz tankując do pełna, zerując licznik, jeżdżąc normalnie aż do zapalenia się kontrolki a gdy ta się zapali zrób proste obliczenie: 16 (bo ok 3l jest w rezerwie)x100km i wynik na końcu podzielić przez ilość przejechanych kilometrów, a zobaczysz średnie spalanie na 100

Maciek napisał(a):
4.Jakią benzynke tankujecie 95 czy 98?


95, oczywiście

Maciek napisał(a):
5. No i ogólnie co trzeba robić z kotem żeby działał bez zarzutu?


Pytek napisał(a):
5. Zmiana oleju i filtra oleju, smarowanie łańcucha co dłuższa jazda, sprawdzenie naciągu, musisz popatrzeć sobie na płyny wszystkie, odnośnie wrzucania drugiego biegu, poczytaj sobie na forum było o tym niedawno, a jest chyba jeden z najsłabszych punktów kota. moim zdaniem tyle plus rozwaga na winklach Wink


+ sprawdzanie i dbanie o klocki hamulcowe, bo jakby nie było one robią za Twoje pasy, poduszkę powietrzną i oczywiście hamulec ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2008-03-05 17:40:06 
Pierwszy wydech regionu

Dołączył(a): 2007-11-12 15:23:03
Posty: 395
Lokalizacja: Izbica Kujawska/Poznań
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: YZF600R
dzieki za linka Pytek, nie moglem sie doszukac.
a regulacja gaznikow,to tak mniej wiecej co ile kkm?
co do rezerwy,to ni zapala sie przy 3,5 l?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2008-03-05 18:49:24 
Niemowlak

Dołączył(a): 2008-02-11 20:58:44
Posty: 46
Lokalizacja: Turek
Michu napisał(a):
a regulacja gaznikow,to tak mniej wiecej co ile kkm?


Nie określiłbym tego w kilometrach, ja to stosowałem się do tego, żeby zawsze przed sezonem je wyregulować, ewentualnie jakby motocykl nie łapał Ci odpowiednio obrotów, dusił się przy większych to możesz pomyśleć o spojrzeniu w gaźniki bądź.. zmienić paliwo. Przez cały sezon membrany nie powinny Ci się zniszczyć, a jak już dajesz moto na wymianę filtra z olejem możesz poprosić mechanika by spojrzał Ci w gaźniki, jak będą w porządku to Ci ich nie ruszy i kasy za to nie weźmie, a lepiej mieć tą pewność :)

Michu napisał(a):
co do rezerwy,to ni zapala sie przy 3,5 l?


Bardzo prawdopodobne, chociaż jeszcze sprawdzę dokładniej przy kolejnym tankowaniu.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2008-03-05 19:35:54 
Zamykacz opon

Dołączył(a): 2008-01-27 00:04:02
Posty: 254
Lokalizacja: Szczytno
Nie mam teraz zbytno czasu sie rozpisywać...oczywiście że lać paliwo 95. żeby zalewać paliwo 98 musi automatycznie przestawiać się zapłon. Paliwo z wiekszą ilościa oktanow nie poprawi osiągów, może służyć np do oczyszczenia układu paliowowego, no i zwiekszy sie spalanie. Rezerwa dokładnie to 3,1 L


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2008-03-05 20:03:03 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2006-03-21 11:31:05
Posty: 164
Lokalizacja: świdnik/lublin
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: vfr 800 fi
Widzę, że co niektórym kolegom nie chce się odpisywać. A notki w stylu "serwisówka" jest śmieszne, bo po co miało by być to forum.



motocykl to nie jest rzecz dla leniwych ludzi a podstawy angielskiego zna chyba każdy, później wypisuje się tu takie głupoty że na wymiane filtrów i oleju jade do serwisu tak samo z wymiana żarówki i zapłaciłem xxx złotych - żenada


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2008-03-05 20:08:05 
Zamykacz opon

Dołączył(a): 2008-01-27 00:04:02
Posty: 254
Lokalizacja: Szczytno
nie powiedziałem ze mi sie nie chce... tylko musze sie uczyc bo mam jutro egzaminy :(


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 24 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Administracja forum: admin@motocykl.org