Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 68 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 2017-03-05 14:17:48 
Funkiel Nówka

Dołączył(a): 2015-10-13 22:28:43
Posty: 8
Lokalizacja: Gdynia
Płeć: Mężczyzna
Dziękuję za sugestie. Brałem pod uwagę ten egzemplarz https://www.otomoto.pl/oferta/yamaha-yz ... yKleb.html
Napisalibyście, dlaczego CBR600 F4 (i) jest lepsza od Thundercata i pomoglibyście podjąć ostateczną decyzję co do zakupu?
Z tego, co piszecie, mnie się bardziej widzi wersja łagodniejsza na wtrysku.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2017-03-05 14:17:48 
admin ręczy i poleca:)

Dołączył(a):2011-10-03
Posty: 714
Lokalizacja: Polska

PostNapisane: 2017-03-05 17:49:22 
Legenda forum

Dołączył(a): 2008-04-10 22:54:31
Posty: 3962
Lokalizacja: Bydgoszcz
Płeć: Mężczyzna
GG: 1108480
Telefon: Czarny
Obecne moto: YZF 600R
Nie ma to jak wypowiadac sie na temat TCata jak sie go nie mialo ;)

Mogę Ci bezpośrednio porównać TCata i F4i bo mam okazji nimi jeździć naprzemiennie od kilku lat. F4i jest lżejsza i poręczniejsza - fajna na winkle. Ogólnie robi wrażenie znacznie lżejszej od kota mimo, że na papierze różnica nie jest taka duża. Kot za to jest bardziej stabilny na koleinach, nierównej drodze czy przy silnych podmuchach wiatru. Ogólnie porównując subiektywnie to na F4i fajnie jest się przejechać kawałek a TCatem można pochłaniać kilometry.
Pozycja to rzecz gustu ale na hóndzie jest mniej miejsca i mi osobiście wygodniej jeździ się na kocie.
Jeśli natomiast chodzi o osiągi no to przy typowym pałowaniu lżejsza i nieco mocniejsza honda odjedzie TCatowi aczkolwiek różnica nie jest jakaś znaczna. Jednakże przy codziennej jeździe charakterystyka silnika kota jest fajniejsza, ma zdecydowanie lepszy dół, jedzie już fajnie od ok 5-6 tyś obr gdzie honda budzi się dopiero przy 8-9 tyś. Jak chcesz jeździć w trasy z plecakiem i bagażem na F4i będziesz się męczył, kot ogarnia to znacznie lepiej.
Na F4 nie jeździłem więc się nie wypowiadam.
Powyższe to moja subiektywna opinia i nie każdy musi mieć podobne odczucia - każdy inaczej czuje się na różnych moto.

Na moje to przy budżecie na poziomie 7-9 tyś złotych to powinieneś brać pod uwagę wszystkie 3 moto i po prostu obejrzeć wszystkie z okolicy i zobaczyć co będzie w stanie godnym kupienia i wtedy dopiero podjąć decyzje ;) Ale obawiam się, że o F4i w dobrym stanie przy tej walucie nie będzie łatwo.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2017-03-06 00:20:04 
Funkiel Nówka

Dołączył(a): 2015-10-13 22:28:43
Posty: 8
Lokalizacja: Gdynia
Płeć: Mężczyzna
Serdecznie dziękuję za odpowiedź. Szczerze mówiąc, w okolicy nie ma żadnego godnego uwagi moto z trzech, z dobrymi zdjęciami, wszystko na południu i planuję na dniach wziąć z wypożyczalni busa na dwa dni, pojechać obejrzeć kilka i coś wybrać.
W dalekie trasy nie planuję jeździć, raczej niedzielne wyjazdy w ciepłe i suche dni.
W pełni się zgadzam, że za 9 kzł ciężko o coś dobrego (F4i), ale oferty powiedzmy do 10 tys. zł do negocjacji wyglądają całkiem przyzwoicie.
https://www.olx.pl/oferta/honda-cbr-600 ... jgvO5.html
https://www.otomoto.pl/oferta/honda-cbr ... xtor=SEC-8
Jak sprzęt będzie spoko, a sprzedający nie opuści, to 10 też jestem skłonny dać.
Thundercat za 7200 też:
https://www.otomoto.pl/oferta/yamaha-yz ... xtor=SEC-8

Za F4i przemawia niezawodność, popularność, a co za tym idzie łatwiej o części i wsparcie, ew. odsprzedaż, poza tym nowszy wygląd, ale to drobiazg.
Thundercat jest tańszy, nieco starszy konstrukcyjnie - gaźniki. Szczerze, to nie wiem jeszcze na pewno, co wybiorę...
Z przyczyn zawodowych chciałbym zakupić do końca najbliższego weekendu, potem nie będzie u mnie łatwo o wolne.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2017-03-06 18:22:32 
Zamykacz opon

Dołączył(a): 2011-11-29 13:42:13
Posty: 233
Lokalizacja: Bestwina (koło Bielska Białej)
Płeć: Mężczyzna
Telefon: 504219468
Obecne moto: Suzuki DL650 V-strom
Też bym tak zrobił jak Nemmo radzi, przy pasować się do tych trzech i porównać który najbardziej Tobie odpowiada. Mnie najbardziej z tych 3ech odpowiada f4 z racji bardzo wygodnej pozycji i łatwości prowadzenia (mam 176cm wzrostu). T-cat toporny, f4i za sportowy ale to tylko i wyłącznie moje odczucia. Ja stawiam na komfort podróżowania we dwoje dlatego miałem FZSa 600 a teraz rozglądam się za V-strom em. Musisz niestety i tak sam zadecydować co dla Ciebie lepsze i w jaki sposób będziesz wykorzystywać moto.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2017-03-06 21:05:54 
Moderator globalny

Dołączył(a): 2012-04-20 21:21:46
Posty: 520
Lokalizacja: Kamionna k. Węgrowa - WWE
Płeć: Mężczyzna
Telefon: Samsung Galaxy S4 :P
Obecne moto: Kocio
Miałem kiedyś ten sam problem co Ty i wybrałem kota. Pojechałem w zasadzie po F4 a mam sierściucha. Jak pojechałem do gościa który sprowadza moto przysiadłem się do F4 i dla mnie za małe i mniej wygodna pozycja za kierą głowa wystawała mi poza czachę przy złożeniu (mam 186cm wzrostu) taka mała zabaweczka, jednocześnie kolo wyprowadził kota usiadłem i się zakochałem. Wygodniejsza pozycja, wygodna kanapa stabilne moto z świetną osłoną przed wiatrem. Każdy Kociarz Ci powie że ciężko znależć na rynku moto 600 cc które jest tak uniwersalne jak kotek bo masz albo sporty albo turystyki a kot ci daje wszystko wygodę i pazur :) . Oto mój punkt widzenia, miałem wybór i wybrałem. Jak jesteś niski to kot może być dla Ciebie za toporny jak jesteś wyższy to masz idealne moto pod siebie.
Pozdro


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2017-03-06 23:47:39 
Mistrz Polski

Dołączył(a): 2014-12-18 22:28:32
Posty: 403
Płeć: Mężczyzna
Nie będę się rozwodził co lepsze i dlaczego.

Powiem tylko, że Honda to Honda.
Trzyma cenę, nie sypnie się skrzynia, nie odpadnie zębatka zdawcza. Co tu więcej mówić, Honda to Honda i już.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2017-03-07 08:19:14 
Prawie jak Mistrz Europy

Dołączył(a): 2016-03-01 21:03:14
Posty: 621
Lokalizacja: Warka
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Tiger 1050
technologicznie tcat to motocykl z innej epoki i można go porównywać z F3.
F4i to inna liga.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2017-03-07 09:10:59 
Honorowy członek ;)

Dołączył(a): 2010-11-08 15:23:23
Posty: 1844
Lokalizacja: Katowice
Płeć: Mężczyzna
Telefon: Note 8
Obecne moto: Kilofazer 2005
ahamay napisał(a):
Trzyma cenę, nie sypnie się skrzynia, nie odpadnie zębatka zdawcza. Co tu więcej mówić, Honda to Honda i już.

Za to zgasną Ci światła w czasie jazdy bo kostka w lewym wypełnieniu się złamie, albo licznik przestanie stykać, albo pokaże Ci błąd wyssany z d**y... :D
Tak można szukać i zawsze będzie jakieś za i jakieś przeciw.
Prawda jest taka że tcat a f4i to motocykle zupełnie nie podobne (może trochę wizualnie)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2017-03-07 09:52:39 
Moderator globalny

Dołączył(a): 2012-04-20 21:21:46
Posty: 520
Lokalizacja: Kamionna k. Węgrowa - WWE
Płeć: Mężczyzna
Telefon: Samsung Galaxy S4 :P
Obecne moto: Kocio
rhazz napisał(a):
Prawda jest taka że tcat a f4i to motocykle zupełnie nie podobne (może trochę wizualnie)


Kot i F4 są podobne F4i zupełnie inny


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2017-03-07 16:34:56 
Mistrz Polski

Dołączył(a): 2012-11-17 12:48:12
Posty: 473
Lokalizacja: Warszawa/ WZW
Płeć: Mężczyzna
GG: 263688
Telefon: 792076895
Obecne moto: Tcat
Te sypiące się skrzynie to też nie tylko w Kotach występują tylko i w innych motocyklach z "epoki", Miąchal dobrze to kiedyś opisał - ludzie kupują bo są to już starsze i zarazem tańsze motocykle, uczą się jeździć, próbują też stawiać na koło itd itp i są efekty...
Nie pamiętam ile Siojek ma przelotu w swoim, ja mam coś pod 70 tys km (no z 68) kolega sprzedał swój z przelotem ponad 70 tys km i zgadnij czy w którejś z tych 3 maszyn szarpie bądź wypada dwójka...
Kot ma swoje plusy i jest ich sporo, jak koledzy napisali - przysiądź się do każdej z tych maszyn i kupuj motocykl w jak najlepszym stanie, cbrki z racji swej popularności, trzymania ceny są częściej "ofiarami" osób które je tylko "pokatują" i sprzedają bo "szkoda inwestować" jak i handlarzy którzy kupują szrot i odpicowują by sprzedać odpicowanego złomka...


Ostatnio edytowano 2017-08-08 11:15:00 przez cezary1808, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2017-06-23 23:28:24 
Wcale nie jestem uzależniony od forum

Dołączył(a): 2012-01-29 15:38:22
Posty: 1213
Lokalizacja: Szprotawa
Płeć: Mężczyzna
Telefon: 697 226 949
Obecne moto: fzs 600 fazer 2000r
Jest jeszcze jeden kolega z forum który ma 80kkm i też ani ani problemu ze skrzynia

Wysłane z mojego LG-D722 przy użyciu Tapatalka


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2017-06-28 23:35:56 
Moderator globalny

Dołączył(a): 2012-04-20 21:21:46
Posty: 520
Lokalizacja: Kamionna k. Węgrowa - WWE
Płeć: Mężczyzna
Telefon: Samsung Galaxy S4 :P
Obecne moto: Kocio
U mnie 69K i żadnych problemów z zębatką ani z biegami "jak się dba się tak się ma się :)" no ale od solidnej podstawy należy zacząć czyli moto w dobrym stanie :)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2017-06-29 13:05:27 
Pierwszy wydech regionu

Dołączył(a): 2012-02-23 16:33:37
Posty: 375
Lokalizacja: 3miasto / Kołobrzeg
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: VFR 800 Vtec
Sprzedałem Kota z 85k przebiegu i skrzynia bez zarzutu. I wątpię by sprawiła problem jeszcze długi czas. Zależy tylko i wyłącznie od nowego kierownika.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2017-08-04 13:38:40 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2017-01-26 15:56:37
Posty: 90
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Fz6n 04
Ooooooo..,
wyczyściłem
Top


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2017-08-06 23:11:54 
Moderator globalny

Dołączył(a): 2012-04-20 21:21:46
Posty: 520
Lokalizacja: Kamionna k. Węgrowa - WWE
Płeć: Mężczyzna
Telefon: Samsung Galaxy S4 :P
Obecne moto: Kocio
Ja tam F4i (zwykłe nie sport) objechałem kotem na 2 skrzyżowaniach na trzecim szedł równo nie wiem czy kot lepszy czy kierownik na F4i dupa.
A wracając do kolegi bystrzaka to niech język powściągnie, się dziwię że moderatorzy jeszcze nie pojechali po nim.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 68 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Administracja forum: admin@motocykl.org