Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 891 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5 ... 60  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 2008-05-25 15:21:18 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2007-12-18 22:29:47
Posty: 156
Lokalizacja: Kraków
PS a potem wszyscy piszą na allegro że motorek ani razu nie leżał ;P hahahaha ;) ja na szczęście przygody z glebami miałem na pierwszym motorze czyli na bandicie więc chociażby dla tego go polecam bo tam nie ma co się rozwalić przy szlifie poza paroma drobiazgami ;);P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re:
PostNapisane: 2008-05-25 15:21:18 
admin ręczy i poleca:)

Dołączył(a):2011-10-03
Posty: 714
Lokalizacja: Polska

 Tytuł:
PostNapisane: 2008-05-27 18:18:46 
Prawie jak Mistrz Europy

Dołączył(a): 2007-09-28 09:20:16
Posty: 717
Lokalizacja: Kozienice-Warszawa
a u mnie
1)Zbyt duża prędkość na nieznanym mi odcinku gdzie jest zakręt 90 stopni(w nocy) mało by brakowało a wyladował bym w rowie przy predkości 160km ,ale jakoś sie wyratowałem
Nauczka: nie znasz trasy :?: nie zapierdalaj :!: szczególnie w nocy :!:
2)Popisy na ulicy koło przystanka gdzie stal autobus wypchany po brzegi z ludźmi= delikatna gleba poprzez chamowanie przednim chamulcem na piachu.
Nauczka:chcesz poświrowac na jednym kole to sie naucz lub kup streeta :wink:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2008-05-27 21:51:17 
Prawie jak Mistrz Europy

Dołączył(a): 2007-06-14 18:49:22
Posty: 622
Lokalizacja: Kraków
wiec tak:
1)uslizg tylnego kola podczas gwaltownego dodania gazu (opona zabrudzona nie rozgrzana)/w ostatniej chwili odjecie gazu :D
2)zbyt gwaltowna redukcja uslizg tylnego kola/zachcialo mi sie silnikiem hamowac
3)zbyt duza predkosc przy wejsciu w zakret (wyjazd na przeciwlegly pas)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2008-05-28 17:55:24 
Prawie jak Mistrz Europy

Dołączył(a): 2007-12-29 01:27:59
Posty: 540
Lokalizacja: Skierniewice/w-wa
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: GSX-R 750 K5
A u mnie:
    - awaryjne hamowanie przed skrzyżowaniem / zbyt duża prędkość i nieumiejętność wykorzystania hamulców, teraz już z tym lepiej
    - ledwo unikniony wyjazd na przeciwległy pas / zbyt duża prędkość w zakręcie o zmniejszającym się promieniu, udało mi się dohamować, ale powinienem zacieśnić zakręt, tu wychodzi brak umiejętnego korzystania z przeciwskrętu (niestety nadal )
    - uślizg przodu na rondzie i prawie gleba, sam nie wiem jak wystawiłem nogę, żeby się podeprzeć, bo przód już leciał / niedogrzana przednia opona

Więcej nie grzechów nie pamiętam, naszczęście wszędzie udało się wyjść bez szwanku :wink:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2008-05-28 21:44:17 
Niemowlak

Dołączył(a): 2007-11-07 17:55:57
Posty: 36
Lokalizacja: Mysłowice
Sory, że się tak wtrącę, gdyż jestem jeszcze niedoświadczonym motocyklistą. Jestem teraz w trakcie robienia kursu na A. I widzę, że niektórzy piszą o uślizgu tylnego koła podczas redukcji ... A stosujecie Panowie "między gaz" ??


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2008-05-28 22:34:10 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2007-12-18 22:29:47
Posty: 156
Lokalizacja: Kraków
BarT już ci mówię ;)..
uślizg tylniego koła o którym tu wszyscy piszą spowodowany jest najczęsciej z dwóch przyczyn:
1. zbyt mocen dodanie gazu w zakręcie na śliskiej nawierzchni
2. podczas zmiany biegu na wysokich obrotach
Kiedy masz na obrotomierzu około 7 tys i wyżej i masz zamiar zredukować bieg na niższy bo zwalniasz przed zakrętem, wtedy najczęściej ujmujesz gazu żeby zwolnić, jak wciśniesz sprzęgło w zakręcie bez świadomości że wtedy obroty silnika szybko zmaleją jeśli nie zmienisz szybko biegu i w dodatku jeśli do tego dojdzie jeszcze szybkie puszczenie klamki sprzęgła to zrozumiałe że silnik który wcześniej już pracował na dość wysokich obrotach będzie chciał wrócić na takie same obroty po redukcji mimo że prędkość niższa , wtedy dochodzi do chwilowego zblokowania koła.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2008-05-29 14:28:27 
Mistrz Polski

Dołączył(a): 2008-05-17 21:04:01
Posty: 411
Lokalizacja: Wawa
Płeć: Mężczyzna
jak szybko jeździcie w korku między samochodami? Czasami ktoś chce zmienić pas i może nam zajechać :/ kiedyś szalałem po 70km/h między stojącym korkiem, teraz zdecydowanie wolniej. Na alejach jerozolimskich prawie codziennie widze jak motocyklista wbija się na samochód, albo ledwo z tego wychodzi i musi hamować bardzo gwałtownie :/


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2008-05-29 19:25:38 
Legenda forum

Dołączył(a): 2008-04-10 22:54:31
Posty: 4037
Lokalizacja: Bydgoszcz
Płeć: Mężczyzna
Telefon: Czarny
Obecne moto: YZF 600R
Adas6 napisał(a):
kiedyś szalałem po 70km/h między stojącym korkiem

samobojca :shock:
W korkach tocze sie na dwojce ok 20 km/h, juz mi tyle razy zajechali droge, ze zawsze w takich wypadkach dwa palce na klamce hamulca i oczy dookola glowy :S


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2008-05-29 22:52:44 
Zamykacz opon

Dołączył(a): 2008-03-04 00:02:24
Posty: 266
Lokalizacja: Wrocław
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: GSXR750
zbyt gwałtowna redukcja gazu na zakręcie na 2gim biegu/ uślizg tylnego kola


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2008-06-01 15:01:27 
Niemowlak

Dołączył(a): 2007-11-07 17:55:57
Posty: 36
Lokalizacja: Mysłowice
WItam

Dosłownie przed godziną miałem bardzo niemiłą sytuacje na drodze ...
Mianowicie jestem aktualnie na wsi 150 km od domu, przyjechalem tu na MZ. Narazie jeszcze prawka na A nie mam. Jest w drodze. Ale dobra do rzeczy...

Jadę sobie przez wieś, przede mną czerwone VW Polo, jedzie dość powoli, zastanawiam sie czy wyprzedzać je z lewej czy nie ... nagle patrze wyrzuca kierunek w lewo i zjeżdża do osi jezdni, no to ja zaczynam je brać z prawej strony, a tu nagle jakaś głupia/głupi cipa/kutas otwiera drzwi ... No i ja ciul w te drzwi ... Tzn nie tak prosto sie wpasowałem tylko zachaczyłem o nie, na szczęście sie nie przewrociłem tylko dość mocna mną zachwiało... Zatrzymuje sie od razu i pytam czy nic saie nie stało ? A gościu na mnie z ryjem "JAk ty kurwa jeździsz ... Naucz sie jezdzic itd" to odpalilem moto i ogień ... dalej w trase. W Etli sie jedynie stopka skrzaywiła (juz naprostowana) a mnie cała lewa stopa napierdziela ... i palec u dłoni stłuczony. Kogo to była wina ?? Wg mnie jego bo kierunek był w lewo ... Ale nie chciałem sie chajac gdyz jeszcze prawka na moto nie mam, i nie chcialem policji.

PS: A co z drzwiami w Polo to nie wiem, jedynie czerwony lakier na bucie mi został O_o. Zaniedługo pewnie cala wieś będzie o tym trąbiła ... Ehhh te wieśniaku kur**...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2008-06-01 15:56:15 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2008-02-21 12:53:44
Posty: 147
Lokalizacja: Poznań
faktem jest że w takich miejscach się drzwi nie otwiera na zachodzie walą srogie mandaty za takie bezmyślne otwieranie drzwi. Nie wiem jak to do końca jest z tym wymijaniem z prawej, ale wydaje mi się że bardziej ich wina niż Twoja bo skoro było z prawej miejsce to spokojnie (z tym że gdybyś miał prawko :roll: ) :wink:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2008-06-03 13:25:14 
Zamykacz opon

Dołączył(a): 2008-03-24 16:51:52
Posty: 260
Lokalizacja: ŁDZ
Pośmigałem właśnie po szybszych winklach i motor ma tendencje do shimmy.
Nie powiem żeby to było przyjemne dla niedoświadczonego jeźdźcy...

Powiedzcie mi proszę co sprawdzić, żeby wyeliminować usterki mechaniczne mogące powodować shimmy...

Zacznę od sprawdzenia ciśnienia w gumach..
Wiem że olej w lagach może być i sprężyny do wymiany. Uszczelniacze na lagach są suche.
Opona wygląda ok, luzów na główce nie ma..


:roll:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2008-06-03 14:00:41 
Legenda forum

Dołączył(a): 2008-04-10 22:54:31
Posty: 4037
Lokalizacja: Bydgoszcz
Płeć: Mężczyzna
Telefon: Czarny
Obecne moto: YZF 600R
Sprawdz regulacje zawieszen jesli gpz ja ma czy jest na obu lagach tak samo ustawione.
To, ze lagi sa suche nie znaczy, ze jest rowny poziom oleju. Ale tego raczej nie sprawdzisz, musisz wymienic.
Wyważenie dynamiczne przedniego kola, moze po prostu masz cholernie niewywazone przednie kolo.
Jak juz bedzies wymienial olej to sprawdz czy lagi masz proste, moze moto po dzwonie jest :>


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2008-06-03 21:46:55 
Zamykacz opon

Dołączył(a): 2008-03-24 16:51:52
Posty: 260
Lokalizacja: ŁDZ
A więc tak, miałem o atmosfera za mało powietrza... Dopompowałem i wydaje się że jest ok. :-)

GPZ nie ma regulacji, a moto w 100% nie jest po dzwonie i lagi są proste.
Jeżeli nadmuchanie kół odniosło w 100% skutek i shimmy znikło to na zimę zmienię sam olej w lagach.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2008-06-03 22:47:56 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2008-03-16 21:53:40
Posty: 117
Lokalizacja: Wrocław
dzis mialem szlifa na usranej zwirkiem drodze, zwirku nie zauwazylem, zahamowalem przednim, moment i gleba, cale szczscie wolno sie tczylem moze z 40km/h owiewy zdarte ale umiem takie rzeczy reperowac :P
rada:
gdy przednie wchodzi w slizg momentalnie pusc hamulec!

w moim przpadku mialem na reakcje byc moze z 0,5 sekundy (jesli nie mniej) wec dupa blada;) kolanko troche zdarte, ale zamknąłem przednią oponke :D :D


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 891 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5 ... 60  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Administracja forum: admin@motocykl.org