Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 74 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 2016-06-19 17:53:07 
Niemowlak

Dołączył(a): 2016-05-03 14:58:24
Posty: 26
Koledzy a ja mam oponę z tyłu 160/60 i też nie mogę zamknąć opony, brakuje jakies 1.5cm da sie tak wogóle zamknac?
ZA odp z gory dziękuję.

tąpniete z LG g3


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2016-06-19 17:53:07 
admin ręczy i poleca:)

Dołączył(a):2011-10-03
Posty: 714

PostNapisane: 2016-06-19 19:35:21 
Legenda forum

Dołączył(a): 2008-04-10 22:54:31
Posty: 4037
Lokalizacja: Bydgoszcz
Płeć: Mężczyzna
Telefon: Czarny
Obecne moto: YZF 600R
Da się, bez problemów nawet na normalnej drodze :)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2016-06-19 20:44:48 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2011-05-19 22:40:18
Posty: 142
Lokalizacja: Gliwice
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZ6 Fazer 2008
Wystarczy nie jechać w zakrętach w pionie :lol:


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2016-06-20 00:03:36 
Pierwszy wydech regionu

Dołączył(a): 2009-03-06 23:13:29
Posty: 340
Lokalizacja: Berlin
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Suzuki GSX 1300R
glenroy napisał(a):
Po przeczytaniu tego zdania
Taser napisał(a):
U siebie z przodu też mam jeszcze spory zapas tak na oko jakieś 1,5-2 cm, więc tutaj się nie martwię.

przychylał bym się do wypowiedzi misiakw w sprawie pozycji i techniki pokonywania zakrętów, bo 1,5-2 cm "czikena" z przodu, na zamkniętym tyle słabo świadczy o technice jednak.


Glenroy technika jazdy nie ma nic do rzeczy, to jest kwestia profilu opon. Z przodu jest opona o profilu 60 a z tyłu o profilu 50, to jest znacząca różnica. Technika jazdy nie ma tutaj nic do rzeczy, bo od niej co prawda zależy kąt pochyłu motocykla w zakręcie, ale nie ma wpływu na to że np przód zamkniesz a tyłu nie, lub odwrotnie bo to jest zależne od tego co ww.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2016-06-21 14:19:39 
Legenda forum

Dołączył(a): 2007-08-28 13:23:30
Posty: 4605
Obecne moto: jamaha pw 50
Taser napisał(a):
Jestem wstanie sobie wyobrazić, że opona się odkształca, tak że dalsze składanie motocykla nie stanowi problemu, natomiast pewien tego nie jestem.


To bądź pewien :wink: Jak w oponie jest odpowiednie ciśnienie, jest odpowiednio rozgrzana, asfalt jest czysty to set złożysz do końca bez problemu, testowane :wink:

https://youtu.be/1-hmPmuzSKE i kiere można ścierać

Może Bauer nie do końca jest dobrym przykładem, bo ma 3 punkt podparcia, ale nie w sumie Ty też masz kolano :D

Ale na ulicy tego bym nie sprawdzał i na zwykłych oponach.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2016-06-21 14:34:27 
Pierwszy wydech regionu

Dołączył(a): 2009-03-06 23:13:29
Posty: 340
Lokalizacja: Berlin
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Suzuki GSX 1300R
Delta81 napisał(a):
Taser napisał(a):
Jestem wstanie sobie wyobrazić, że opona się odkształca, tak że dalsze składanie motocykla nie stanowi problemu, natomiast pewien tego nie jestem.


To bądź pewien :wink: Jak w oponie jest odpowiednie ciśnienie, jest odpowiednio rozgrzana, asfalt jest czysty to set złożysz do końca bez problemu, testowane :wink:

https://youtu.be/1-hmPmuzSKE i kiere można ścierać

Może Bauer nie do końca jest dobrym przykładem, bo ma 3 punkt podparcia, ale nie w sumie Ty też masz kolano :D

Ale na ulicy tego bym nie sprawdzał i na zwykłych oponach.


Tak właśnie Delta przypuszczałem, choć nie ma co równać moich opon do tych które mają chłopaki założone na supermociakach, bo to całkiem inny profil jest.

A propos ciśnienia, w hayce mam podane 2,9 z przodu i z tyłu. Moje pytanie, czy na winkle spuszczać trochę tak powiedzmy do 2,6-2,7 czy latać na rekomendowanym?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2016-06-21 14:44:54 
Legenda forum

Dołączył(a): 2007-08-28 13:23:30
Posty: 4605
Obecne moto: jamaha pw 50
Taser napisał(a):
Tak właśnie Delta przypuszczałem, choć nie ma co równać moich opon do tych które mają chłopaki założone na supermociakach, bo to całkiem inny profil jest.

A propos ciśnienia, w hayce mam podane 2,9 z przodu i z tyłu. Moje pytanie, czy na winkle spuszczać trochę tak powiedzmy do 2,6-2,7 czy latać na rekomendowanym?


Tak inny profil i inne mieszanki. Ale jakbyś miękką supercorse założył byłoby lepiej, tyle że na ulicy nie rozgrzejesz opony do takiej temp. jak trzeba.

Cholera wie, trzeba by podpytać kogoś kto na torze dużo latał hajką. Wiem, że przodu za dużo się nie spuszcza bo ona tak bardzo się nie rozgrzewa, także i ciśnienie się tak bardzo nie podnosi. Ja w 748 dawałem tył 1.9 przód 2.1 ale to nie ta waga.
Na rekomendowanym po mocniejszym rozgrzaniu tył może odjeżdżać.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2016-06-21 15:05:38 
Pierwszy wydech regionu

Dołączył(a): 2009-03-06 23:13:29
Posty: 340
Lokalizacja: Berlin
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Suzuki GSX 1300R
Delta81 napisał(a):
Taser napisał(a):
Tak właśnie Delta przypuszczałem, choć nie ma co równać moich opon do tych które mają chłopaki założone na supermociakach, bo to całkiem inny profil jest.

A propos ciśnienia, w hayce mam podane 2,9 z przodu i z tyłu. Moje pytanie, czy na winkle spuszczać trochę tak powiedzmy do 2,6-2,7 czy latać na rekomendowanym?


Tak inny profil i inne mieszanki. Ale jakbyś miękką supercorse założył byłoby lepiej, tyle że na ulicy nie rozgrzejesz opony do takiej temp. jak trzeba.

Cholera wie, trzeba by podpytać kogoś kto na torze dużo latał hajką. Wiem, że przodu za dużo się nie spuszcza bo ona tak bardzo się nie rozgrzewa, także i ciśnienie się tak bardzo nie podnosi. Ja w 748 dawałem tył 1.9 przód 2.1 ale to nie ta waga.
Na rekomendowanym po mocniejszym rozgrzaniu tył może odjeżdżać.



Na torze to mało kto lata hajką. Chłopaki na forum hayabusy przede wszystkim latają na ćwiarę, a to zupełnie inna historia. Trzeba będzie trochę poeksperymentować. Dzięki Delta za konkretną odpowiedź. Czekam jeszcze na nową gumę o wyższym profilu i zobaczymy jak się będzie ten zestaw sprawdzał na drodze, bo dzidować na prostej to nie frajda, a dobrze przejechany winkiel potrafi poprawić humor na cały dzień.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2016-06-22 13:55:19 
Legenda forum

Dołączył(a): 2007-08-28 13:23:30
Posty: 4605
Obecne moto: jamaha pw 50
Taser napisał(a):
bo dzidować na prostej to nie frajda, a dobrze przejechany winkiel potrafi poprawić humor na cały dzień.


+pincet :D

to jakie opony teraz zakładasz?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2016-06-22 14:18:12 
Pierwszy wydech regionu

Dołączył(a): 2009-03-06 23:13:29
Posty: 340
Lokalizacja: Berlin
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Suzuki GSX 1300R
Na pewno w rozmiarze 190/55, a zastanawiam się nad:
Bridgestone bt-016 pro, bo można wyrwać za 4 stówki i kusi, z wyższej półki zastanawiam się nad michałami pilot power 2ct, dunlop sportsmar.

Wiesz jak to jest każdy chwali swoje i ciężko się zdecydować. Generalnie z dunlopami mam dobre doświadczenia, ale cena o 250 zł więcej od bridgstonów skłania ku batlaxxom.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2016-06-23 09:05:57 
Legenda forum

Dołączył(a): 2007-08-28 13:23:30
Posty: 4605
Obecne moto: jamaha pw 50
Taser napisał(a):
Na pewno w rozmiarze 190/55, a zastanawiam się nad:
Bridgestone bt-016 pro, bo można wyrwać za 4 stówki i kusi, z wyższej półki zastanawiam się nad michałami pilot power 2ct, dunlop sportsmar.

Wiesz jak to jest każdy chwali swoje i ciężko się zdecydować. Generalnie z dunlopami mam dobre doświadczenia, ale cena o 250 zł więcej od bridgstonów skłania ku batlaxxom.


Co do opon to Ci nie podpowiem, bo prawie nie jeżdżę po ulicy i skończyłem na pirelkach diablo rosso II, były super na ulicy i torze.
Myślę, że każde z miękkimi bokami będą dobre, na ulicy i tak w 100% się ich nie wykorzysta.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2016-06-23 11:21:50 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2015-07-09 09:17:39
Posty: 63
Lokalizacja: 12 km od Gdyni
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Ducati 848 SF
BT 016 PRO (ten dodatek pro ma duże znaczenie bo bez pro omijać opony szerokim łukiem) miałem te opony na mojej Żabce i sobie bardzo dobrze radziły, złego słowa o nich nie powiem.

Dobre doświadczenia mam również z Pirelli Diablo Rosso Corsa III. Obecnie śmigam między innymi na Pirelli Diablo SuperCorsa SP świetnie się nagrzewa klei jak głupia. W dobrej cenie SP chodzą ale w rozmiarze 200/55 i tak mam założony.

Opony zamykam tylko na torze z czego 200 udało mi się zamknąć wczoraj, tam jest dużo zapasu...


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2016-06-23 11:32:57 
Pierwszy wydech regionu

Dołączył(a): 2009-03-06 23:13:29
Posty: 340
Lokalizacja: Berlin
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Suzuki GSX 1300R
Fryc dzięki za info, bo właśnie ze względów budżetowych mocno rozważam zakup batlaxxów, do pirelli jako marki jakoś nie jestem przekonany, choć nigdy na żadnych pirelkach nie jeździłem.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2016-06-23 11:41:15 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2015-07-09 09:17:39
Posty: 63
Lokalizacja: 12 km od Gdyni
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Ducati 848 SF
Taser ja ogólnie wolę opony wyścigowe :)

Nie oczekuj też za dużego przebiegu na BT016 PRO :)

Pirelli mają jedną wadę CENE :) dobre Pirelki nie jakaś strada vel kartofel. :lol:


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2016-06-23 11:53:05 
Pierwszy wydech regionu

Dołączył(a): 2009-03-06 23:13:29
Posty: 340
Lokalizacja: Berlin
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Suzuki GSX 1300R
Też wolę bardziej miękkie gumy natomiast w ostatnim miesiącu natłukłem prawie 6 tyś. km w związku z czym przy sprzęcie który mam muszę trochę bardziej budżetowo do sprawy podejść, bo podejrzewam że na jednej nowej gumie się w tym roku nie skończy, ale też to co powiedział Deltowaty, na ulicy rzadko wykorzystasz cały potencjał opony, a na tor wybieram się dosyć sporadycznie w związku z czym potrzebuje coś bardziej uniwersalnego, co sobie też dobrze z deszczem w miarę poradzi. Na torze natomiast chyba najpierw muszę swoje limity poprzesuwać w górę zanim będę myślał o bardziej sportowych gumach.

Jak miałem kota to przelatałem z 3 komplety dunlopów smartroadów i byłem bardzo zadowolony, nigdy nie dały ciała, ale tak jak wspominałem $ jest dosyć istotnym czynnikiem, a batlaxx 0-16 pro nawet jeżeli nie jest kilometrożercą, to jest w na prawdę dobrej cenie i chyba dam mu szansę.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 74 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Administracja forum: admin@motocykl.org