Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 26 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-04-30 10:05:18 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2009-04-26 23:30:16
Posty: 110
Lokalizacja: wwa
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZS 600
Adas6 napisał(a):
Grim napisał(a):
Adas6 napisał(a):
Na motobajzlu jak byłem to grupką około 8 moto staliśmy 10 minut na światłach, jeden koleś zeskoczył z moto i zaczął kopać w słup i nic :D:D Dlatego też wszyscy pojechali na czerwonym.


na ulicy Poleczki ?:P


Chyba poleczki ...

Chyba polaczki.. :twisted:

A czemu Poleczki z "małej"?

Btw, jest ktoś z okolic Poleczki, bo ja mieszkam kilometr dalej przy puławskiej (wawa)?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re:
PostNapisane: 2009-04-30 10:05:18 
admin ręczy i poleca:)

Dołączył(a):2011-10-03
Posty: 714
Lokalizacja: Polska

 Tytuł:
PostNapisane: 2009-04-30 14:35:10 
Wcale nie jestem uzależniony od forum

Dołączył(a): 2008-09-19 21:38:05
Posty: 1133
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Fz6S
Pracuję na Poleczki :P
A mieszkam niedaleko bo przy stacji Metro Wilanowska.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-05-03 22:25:23 
Mistrz Polski

Dołączył(a): 2009-01-01 17:30:39
Posty: 408
Lokalizacja: Ślesin k\Konina
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZS 1000 05r
muszę powiedzieć że nie wiedziałem o tych pętlach, ostatnio byłem w Inowrocławiu i naciąłem się na takie skrzyżowanie, skręcałem w lewo i czekałem trzy zmiany, w końcu zdenerwowany pojechałem jak było zielone do jazdy na wprost. Wtedy się zastanawiałem dlaczego światła się nie zmieniały :evil:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-05-06 09:41:18 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2009-05-04 06:57:53
Posty: 147
Lokalizacja: Jaworzno
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZS600
a o dużym magnesie neodymowym pod spodem motocykla słyszeli? Patent się ponoś sprawdza. osobiście nie testowałem.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-05-06 09:49:21 
Główny Wódz Bractwa

Dołączył(a): 2007-03-27 11:57:43
Posty: 1123
Lokalizacja: Elbląg
Płeć: Mężczyzna
Telefon: 735 200 934
Obecne moto: BMW K1600GT
Słyszeli, słyszeli. Skuteczny, ale ponoć zakłóca pracę komputerów pokładowych Thundercata.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-05-06 12:06:22 
Paramedic

Dołączył(a): 2009-01-01 12:46:21
Posty: 1342
Lokalizacja: LU/PO/ZSW
Płeć: Mężczyzna
Telefon: 112 lub 601100100
Obecne moto: lookinforFZ1
A nie lepiej na czerwonym ?? :lol:

Przyjelibyście mandat?? Bo ja nie. A w dzień to zazwyczaj zawsze jakaś konserwa sie trafi ;]


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-05-06 18:55:31 
Niemowlak

Dołączył(a): 2009-01-25 00:30:58
Posty: 49
Lokalizacja: Gdynia
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZ6-S
Wystarczy stanąć przednim kołem na krawędzi pętli (reszta moto w środku pętli), oczywiście pod warunkiem, że krawędzie te widać. Jeśli były zatopione w asfalcie przy jego układaniu to dupa.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-05-09 18:16:24 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2008-12-02 00:00:03
Posty: 107
Lokalizacja: 0-61
napisałem kiedyś do zarządu dróg miejskich o naszym problemie i po wielu miesiącach dostałem odpowiedź.


Witam!
W odpowiedzi na zgłoszony przez Pana problem nie wykrywania motocykli przez detektory w sygnalizacjach ruchu drogowego, Zarząd Dróg Miejskich w Poznaniu wyjaśnia.
Problem nie wykrywania motocykli przez detektory dotyczy zasadniczo starszych sygnalizacji. W celu eliminacji tego mankamentu podjęta została próba zwiększenia czułości detektorów w ich części elektronicznej. Niestety, w dużym procencie tych przypadków, zwiększenie czułości okazało się nieskuteczne, a nawet pod innym względem szkodliwe, gdyż w dalszym ciągu detektory nie reagowały na rowery i motocykle, a za to niepotrzebnie wzbudzały się na stałe. W tych sytuacjach rozwiązaniem stało się wykonanie nowej pętli, o innych parametrach (innym kształcie i większej ilości zwojów). Czynione jest to w dalszym ciągu. Ponieważ ilość pętli koniecznych do â��przeróbkiâ�� jest duża, a każde nowe nacinanie nawierzchni, które musi być w tym celu wykonane, jest pewną degradacją techniczną (osłabieniem) nawierzchni, więc zadanie to staramy się realizować przy okazji napraw uszkodzonych pętli i przy remontach nawierzchni. W niektórych przypadkach pętle zastąpiliśmy wideodetektorami. We wszystkich nowobudowanych sygnalizacjach wideodetekcja jest już standardem.
Przepraszam Pana za utrudnione poruszanie się po poznańskich ulicach, a ponadto za późną odpowiedź.
Z poważaniem
Andrzej Nadolny
starszy specjalista


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-05-09 18:38:03 
Wcale nie jestem uzależniony od forum

Dołączył(a): 2008-09-19 21:38:05
Posty: 1133
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Fz6S
Dobrze chociaż, że odpowiedzieli.
Szkoda tylko, że w niektórych miejscach w Warszawie mają to gdzieś.
Ulica Poleczki, świeżo wyremontowana, nowe sygnalizacje i nawierzchnia.
A jak stanę sam na światłach - tak mógłbym stać do usranej śmierci.
Albo podjedzie samochód albo ruszę na czerwonym.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-05-10 01:28:20 
Paramedic

Dołączył(a): 2009-01-01 12:46:21
Posty: 1342
Lokalizacja: LU/PO/ZSW
Płeć: Mężczyzna
Telefon: 112 lub 601100100
Obecne moto: lookinforFZ1
W Lublinie właśnie sa te skrzyżowania z kamerkami "detektorami" i wszytsko jest ok. A na paru są widocznie stare pentle bo nie łapie ale to na mniejszej części.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-05-13 01:28:50 
Prawie jak Mistrz Europy

Dołączył(a): 2007-10-29 18:54:05
Posty: 567
!@#$%%^^&&**&^%$#@!!~i się zesrało dziś trafiłem na to cudo i oczywiście na czerwonej lampie :twisted:


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 26 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Administracja forum: admin@motocykl.org