Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 277 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 15, 16, 17, 18, 19  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 2011-06-16 22:16:04 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2009-05-21 10:26:59
Posty: 96
Lokalizacja: Łomża
Z moich skromnych doświadczeń, promień łuku do ćwiczeń powinien być przynajmniej taki żeby na drugim biegu mieć jako takie średnie obroty, powiedzmy 4k+. Wszelkie place manewrowe do nauki jazdy są zwykle za małe. Ale już małe (nie mikro) ronda jak najbardziej oki. Przynajmniej ja tak mam.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2011-06-16 22:16:04 
admin ręczy i poleca:)

Dołączył(a):2011-10-03
Posty: 714
Lokalizacja: Polska

PostNapisane: 2011-06-17 11:17:34 
Mistrz Polski

Dołączył(a): 2009-12-08 09:33:58
Posty: 446
Lokalizacja: Gdynia
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZS 600 2002
Od jeżdżenia w kółko może zwyczajnie zakręcić się w głowie. Ostatnio ćwiczę na dużym pustym parkingu i miałem z tym kłopoty. Zrobisz 20 kółek i musisz się zatrzymać.

Optymalna moim zdaniem prędkość do ćwiczeń to 30-50 km/h.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2011-06-17 14:49:52 
Paramedic

Dołączył(a): 2009-01-01 12:46:21
Posty: 1342
Lokalizacja: LU/PO/ZSW
Płeć: Mężczyzna
Telefon: 112 lub 601100100
Obecne moto: lookinforFZ1
Nie miałem problemów z zawrotami głowy nigdy :)


Patrzcie zawsze na profil rond bo większość rond ma profil ujemny ;/ nie wiem czemu kretyni nie robią na prosto zwyczajnie? Woda musi spływać od wysepki, żeby się jezioro nie robiło czy coś? Kij ich wie.

A można przez to łatwo wyrżnąć. Asfalt wyglądający na przyczepny, również może zaskoczyć - przy pierwszym uślizgu mimo dogrzania opon, radzę przestać i poszukać innej miejscówy, bo można wyrżnąć pięknie. :D Sam to przerabiałem.


No i dobre miejsca to oczywiście bieszczady czy tam inne kręte górskie dróżki (warunek jest jeden - trzeba znleźć miejscówę bez ślepych winkli) w Bieszczadach moja ulubiona to serpentyny koło Wetliny. A już w ogóle cud miód i orzeszki to oczywiście tor...


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2011-06-17 15:54:23 
Prawie jak Mistrz Europy

Dołączył(a): 2009-04-28 10:19:35
Posty: 653
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Telefon: 603873840
Obecne moto: Thundercat
Leśmian napisał(a):
A można przez to łatwo wyrżnąć. Asfalt wyglądający na przyczepny, również może zaskoczyć


Pierwszą glebę właśnie zaliczyłem na rondzie ucząc się winklowania... niestety nader często są właśnie ujemne i zachlapane olejem. A do tego te przyhipermarketowe są często robione po taniości z grubych gładkich kamyczków wymieszanych ze smołą... zamiast odpowiedniego kruszywa, dodatku asfaltu itp.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2011-06-17 17:28:30 
Zamykacz opon

Dołączył(a): 2009-03-07 20:39:35
Posty: 268
Lokalizacja: Lublin
Leśmian napisał(a):
Jarosław - no w regulaminie jest, że wjeżdżasz na tor na własną odpowiedzialność. Każdy jak po raz pierwszy wjeżdża jest informowany o zasadach bezpieczeństwa - jedna z głównych brzmi

"Jadący z przodu dyktuje tor jazdy, wyprzedzasz na własną odpowiedzialność."


No właśnie coś takiego pamiętam z regulaminu ale wiesz przecież jak jest np na ulicy jak jest jakaś stłuczka, powiedzmy że człowiek jest uparty i twierdzi że to nie ego wina to co wtedy?-wzywamy policje i policja ustala co i jak ewentualnie kieruje sprawę do sądu. a na torze? kto określi czyja to wina i na jakiej podstawie? a sądzić się to w wiesz jak w Polsce można do usranej śmierci.... ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2011-06-17 23:45:23 
Prawie jak Mistrz Europy

Dołączył(a): 2008-06-10 17:40:55
Posty: 610
Lokalizacja: Mikołów
Płeć: Mężczyzna
każda droga jest robiona ze spadem...czasem nawet 1% ale spad musi być. Zależy od tego czy to łuk, czy prosty odcinek, czy droga jedno lub dwujezdniowa :) woda musi jakoś spływać :)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2011-06-23 01:16:51 
Paramedic

Dołączył(a): 2009-01-01 12:46:21
Posty: 1342
Lokalizacja: LU/PO/ZSW
Płeć: Mężczyzna
Telefon: 112 lub 601100100
Obecne moto: lookinforFZ1
Thunder - no i owszem :D ale niektóre zakręty/ ronda są patologiczne :D


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2011-06-26 23:49:27 
Niemowlak

Dołączył(a): 2010-11-08 16:54:21
Posty: 44
Płeć: Mężczyzna
Moje początki z kolanem :) każda uwaga mile widziana :)

[ img ]

[ img ]


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2011-06-27 01:58:15 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2009-05-18 19:34:34
Posty: 98
Lokalizacja: Lidzbark Warm.
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZS 600 - sprzedane
Kolano to nie wszystko jest jeszcze głowa ;) http://www.youtube.com/watch?v=GAU2wdY4 ... r_embedded


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2011-06-27 22:29:29 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2010-04-17 20:42:51
Posty: 198
Lokalizacja: Trójmiasto
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: thundercat
ta głowa to masakra widziałem wczoraj koleś ma naprawę dużego skilla. Tutaj moje dalsze poczynania

http://www.youtube.com/watch?v=vDpc3ow3 ... ideo_title

http://img534.imageshack.us/img534/8937/dsc8585.jpg


Ostatnio edytowano 2011-06-28 10:47:16 przez fizol, łącznie edytowano 5 razy

Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2011-06-28 08:35:52 
Mistrz Polski

Dołączył(a): 2011-03-10 22:24:07
Posty: 411
Lokalizacja: DKL- dolnoslaskie krolestwo lądek
Płeć: Mężczyzna
Telefon: E52 :P
Obecne moto: Fz6 S
panowie, a czy wystawianie kolana jest konieczne?? powoli domykam opony ale jakos kolana nie wystawiam. co daje taka pozycja?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2011-06-28 10:38:35 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2010-04-17 20:42:51
Posty: 198
Lokalizacja: Trójmiasto
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: thundercat
jeśli pozycja jest dobra wystawienie kolana nie jest koniecznie powinno się je wystawiać w warunkach słabej przyczepności bo na kolanie idealnie czujesz ślizgi tylnego koła, na wyścigach możesz zaobserwować, że często chowają nawet kolana, ale większość osób wystawia je bo fajnie poczuć szuranie o asfalt :D


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2011-06-28 10:47:57 
Prawie jak Mistrz Europy

Dołączył(a): 2009-04-28 10:19:35
Posty: 653
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Telefon: 603873840
Obecne moto: Thundercat
sensei_ps napisał(a):
powoli domykam opony ale jakos kolana nie wystawiam. co daje taka pozycja?


Lans, lans, lans i radocha.
Ja już mam łyse opony na krawędziach a kolanem nie dotykam. Ja będziesz czuł uślizgi kół w pełnym złożeniu gdy trzeba podwyższać sportowe sety, to jest ten moment gdy kolano staje się pomocne, podobno, ja jeszcze znam to tylko z opowieści.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2011-06-28 12:55:54 
Mistrz Polski

Dołączył(a): 2011-03-10 22:24:07
Posty: 411
Lokalizacja: DKL- dolnoslaskie krolestwo lądek
Płeć: Mężczyzna
Telefon: E52 :P
Obecne moto: Fz6 S
a widzialem ostatnio na wyscigach superbikow ze goscie prostowali jedna noge, chyba od wewnetrznej czesci zakretu i na chwile przed zlozenie ja chowali. co to daje? jakis wiekszy opor powietrza przy hamulcowaniu czy jak?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2011-06-28 18:09:54 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2010-04-17 20:42:51
Posty: 198
Lokalizacja: Trójmiasto
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: thundercat
sensei_ps napisał(a):
a widzialem ostatnio na wyscigach superbikow ze goscie prostowali jedna noge, chyba od wewnetrznej czesci zakretu i na chwile przed zlozenie ja chowali. co to daje? jakis wiekszy opor powietrza przy hamulcowaniu czy jak?



przyzwyczajenie większości z jazdy w młodości crossami :P było o tym przy wywiadzie z rossim który powiedział że sam nie wie czemu tak robi po prostu tak ma i czuje się pewniej jak wystawi nogę nie ma to jakiejś funkcji :P


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 277 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 15, 16, 17, 18, 19  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Administracja forum: admin@motocykl.org