Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 108 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 4, 5, 6, 7, 8  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 2013-07-28 21:36:50 
Zamykacz opon

Dołączył(a): 2012-04-02 22:16:27
Posty: 292
Lokalizacja: K-ce
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZS 600 01
To centralką też można przytrzeć? :roll: Do tego to mi jeszcze daleko....

Szybkiego powrotu do zdrowia.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2013-07-28 21:36:50 
admin ręczy i poleca:)

Dołączył(a):2011-10-03
Posty: 714
Lokalizacja: Polska

PostNapisane: 2013-09-09 20:08:36 
Zamykacz opon

Dołączył(a): 2013-07-26 10:28:06
Posty: 267
Lokalizacja: Kraków + Bełchatów
Płeć: Mężczyzna
Telefon: Mam
Obecne moto: FZS 1000
Mam w okolicy piękną drogę, szeroka, czyściutka, zerowy ruch, idealna widoczność ogólnie to cud miód i orzeszki.
Jadąc po łukach na tej drodze z prędkością około 200km/h odczuwam pływanie tyłu, przód trzyma się ładnie- idzie jak po sznurku, ale tył wyraźnie pływa na boki. Czy to może być wina złej pozycji (raczej mało prawdopodobne), złego ciśnienia (mam po 2.2 przód i tył), opon, czy ewentualnie zawieszenia?
Dla porównania powiem że w innych zakrętach jadąc wolniej ale w większym złożeniu nie odczuwam takiego pływania.
Mam też założoną wyższą turystyczną szybę, czy zmieniona aerodynamika może mieć wpływ na to??


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2013-09-09 20:14:58 
Prawie jak Mistrz Świata

Dołączył(a): 2010-08-13 11:38:35
Posty: 962
Lokalizacja: Lublin
Płeć: Mężczyzna
fincher napisał(a):
złego ciśnienia (mam po 2.2 przód i tył),

Przede wszystkim ciśnienia, przód w miare (co najwyżej do ostrej jazdy albo w 2 osoby można dobić do 2,4-2,5), ale z tyłu przydałoby się ze 2,5bara chociaż (nawet do 2,8-2,9). Podejrzewam że to wyeliminuje problem.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2013-09-10 08:30:08 
Legenda forum

Dołączył(a): 2007-08-28 13:23:30
Posty: 4605
Obecne moto: jamaha pw 50
Fincher a jakie opony masz?
Zawias tylny był serwisowany?

Wojtek z tym 2,9 to przesada moim zdaniem, jak mu się opona nagrzeje to będzie miał ponad 3. Wystarczy trzymać się tego co producent przewidział. Chyba że przewidział 2.9 to sorrki. :wink:


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2013-09-10 09:50:56 
Prawie jak Mistrz Świata

Dołączył(a): 2010-08-13 11:38:35
Posty: 962
Lokalizacja: Lublin
Płeć: Mężczyzna
Też uważam że 2,9 za dużo, ale jakoś tak podają do jazdy z obciążeniem albo z dużymi prędkościami w wielu motocyklach ;) Takie ciśnienie ma sens tylko jak jest zimno i opona się nie grzeje za bardzo. Ja ładuje u siebie zwykle 2,6-2,7.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2013-09-10 11:02:03 
Mistrz Polski

Dołączył(a): 2012-08-26 15:31:33
Posty: 416
Lokalizacja: Firlej/Newport
Płeć: Mężczyzna
Telefon: 726578606
Obecne moto: fzs 600 99r.
FINCHER masz moto od kilkunastu dni a juz na zakretach latasz 200km/h? wiem ze droga szeroka i pusta przy takim stazu na fazie to troszke za szybko... wybaczcie za offtop... zaciekawiło mnie to.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2013-09-10 12:21:06 
Legenda forum

Dołączył(a): 2010-11-08 15:23:23
Posty: 2331
Lokalizacja: Katowice
Płeć: Mężczyzna
Telefon: Note 10+
Obecne moto: KTM 1290 SAS
Może na końcu tej drogi ma od razu szpital lub cmentarz...who cares... :roll:


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2013-09-10 14:25:56 
Mistrz Polski

Dołączył(a): 2009-12-08 09:33:58
Posty: 446
Lokalizacja: Gdynia
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZS 600 2002
Szykuje się nowy wpis w temacie "wypadki".


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2013-09-10 15:12:48 
Legenda forum

Dołączył(a): 2011-02-15 15:47:22
Posty: 3805
Lokalizacja: 3miasto
Płeć: Pół człowiek pół muffin
Obecne moto: tiger 800
oby nie do rozmów z trupem!

uważaj tam na siebie i pamiętaj - najwięcej wypadków zdarza się (statystycznie) pod koniec pierwszego sezonu oraz mniej więcej op przejechaniu pierwszych 5-7 tys km...


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2013-09-10 17:52:26 
Zamykacz opon

Dołączył(a): 2013-07-26 10:28:06
Posty: 267
Lokalizacja: Kraków + Bełchatów
Płeć: Mężczyzna
Telefon: Mam
Obecne moto: FZS 1000
Moje oponki to Michelin radial pilot power.
Przód z 2008 tył 2010.

Ja wyznaję zasadę że odkręcam tylko tam gdzie jestem pewny że mogę to zrobić,(jeśli jadę po nieznanej drodze trzymam się tego co mówią takie czarne cyferki w czerwonej obwódce na białym tle) bezpiecznie dla siebie jak i innych, tak wiem że powiecie "bezpieczeństwo i 2 z przodu...." ale kto jest bez winy niech pierwszy rzuci kamień. Wy też przecież sprawdzaliście swoje maszyny i nie robiliście tego w pierwszym lepszym miejscu tylko tam gdzie naprawdę nie stworzy to jakiegoś mega niebezpieczeństwa.
Specjalnie opisałem miejsce w jakim to się odbywało żeby uniknąć zbędnych komentarzy, ale jednak się nie udało.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2013-09-10 19:58:58 
Mistrz Polski

Dołączył(a): 2012-08-26 15:31:33
Posty: 416
Lokalizacja: Firlej/Newport
Płeć: Mężczyzna
Telefon: 726578606
Obecne moto: fzs 600 99r.
no dobrze masz pusta znana i szeroka droge wiec lubisz tam sprzeta popedzic to zrozumiałe. ale przy 200km/h to co widzisz jest juz za Toba. ja OGOLNIE nie jechałem jeszcze szybciej niz 170km/h( i to tylko dwa razy na ekspresowej). ale nikt ci nie zabroni. obys jezdził bez przygod i wypadków tego ci zycze :moto:


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2013-09-10 20:06:34 
Prawie jak Mistrz Europy

Dołączył(a): 2011-07-05 15:51:48
Posty: 521
Lokalizacja: Opole
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZS600 01
fincher napisał(a):
Specjalnie opisałem miejsce w jakim to się odbywało żeby uniknąć zbędnych komentarzy, ale jednak się nie udało.

nie dziw się temu bo niestety był tu na forum jeden użytkownik fazera, który na początku sezonu pytał co to przeciwskręt i jak się go używa a chwilę później chwalił się jak to lata na kole i zamyka opony...
niestety chwilę po tym co się tym chwalił była informacja, że miał groźny wypadek, którego finał był śmiertelny.
Jeździł pół sezonu...
fincher napisał(a):
Jadąc po łukach na tej drodze z prędkością około 200km/h

Słusznie zostało to zauważone...
Ja na prostej pustej (w obu kierunkach) drodze RAZ jedyny przekroczyłem prędkość 200km/h (to było w tym roku po przejechaniu ponad 20tyś km na na moim fzs od kupna i ponad 40tyś km w życiu) i za nic w świecie nie rozpędziłbym się na tego typie maszynie na jakimkolwiek łuku. Na prostej również nie -> dla mnie zero frajdy i duża niepewność motocykla.
Każda maszyna w granicach swej prędkości max. zaczyna być niestabilna. A poza tym to ciśnienie na tył przy dużych prędkościach to serwisówka fzsa 600 podaje bodajże 2,5 bara.

Naprawdę przyhamuj trochę z prędkościami. Tym bardziej już teraz kiedy to często jest wilgotno na asfalcie (czy to rano, czy pod wieczór) a nie zawsze jest to widoczne.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2013-09-10 21:16:40 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2011-09-19 01:34:42
Posty: 76
Lokalizacja: Poznań/Gniezno
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: kot
ponad 200 kmh widzisz tylko punkt oddalony setki metrow od siebie, ktory osiagniesz za kilka sekund. nie powiem, ze nei jechalem tyle... z perspektywy czasu oraz tego, ze mialem dzwonka jadac ok 40kmh (zwolnilem do ok 5, szkody osobowe nieduze, motocyklowe troche wieksze, trauma pozostala...), niepredko sie pokusze na takie predkosci na drodze (z dzika rozkosza wroce na tor, bylem raz, zakochalem sie... [mam na mysli tor poznan, gdzie 200 na prostej startowej przebijasz gdzies przy linii start-meta]). nie wyobrazam sobie na tym poziomie zaawansowania wchodzic w zakret przy 200... pomijajac adrenaline, to jest jeden wielki huk w kasku i mysl, ze zaraz moge spotkac na drodze kamien albo plame albo zwierzaka...

to PRZYSPIESZENIE uzaleznia, a nie predkosc ;) wole ostro do 100 niz jechac minute przy 200 ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2013-09-10 22:04:44 
Zamykacz opon

Dołączył(a): 2013-07-26 10:28:06
Posty: 267
Lokalizacja: Kraków + Bełchatów
Płeć: Mężczyzna
Telefon: Mam
Obecne moto: FZS 1000
Panowie, nidzie nie napisałem ze to jest moja normalna prędkość jazdy. Poprostu byłem ciekaw jak top jest jechać z taką prędkością to wybrałem najlepsze miejsce do "testy" im jednoraz odkrecilem i zauważyłem przy tym niestabilnosc motocykla to chciałem się dowiedzieć czy to normalne czy nie.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2013-09-11 00:07:25 
Mistrz Polski

Dołączył(a): 2011-04-07 11:14:27
Posty: 448
Lokalizacja: wrowaw albo wawro ;p
Płeć: Mężczyzna
Telefon: 512-933-050
Obecne moto: fz6 Fazer S1 2004r
przede wszystkim masz złe ciśnienie na tyle, ale to już na samym początku napisał Wojtek_lbn. Weź ustaw zgodnie z serwisowką.
A co do prędkości to popieram większość. Rozumiem ciekawość ale absolutnie nie popieram. Sam w kilka dni po odebraniu moto jadąc autostradą stwierdziłem jak Ty, że zobaczę jak to jest na większych prędkościach. Jechałem prawie 200 gdy pan z prawego pasa postanowił wyprzedzić tira zajeżdżając mi drogę. Majtki miałem pełne ale jakoś cudem wyhamowałem. Później z pół roku 140 nie przekroczyłem lol Byłem głupi i głupio zrobiłem i w pełni się do tego przyznaję...Brak doświadczenia, słaba znajomość moto a do tego niekompletny strój heh Bóg czy tam Allah czy inny tam u góry uratował mnie od szybszego końca...

Nie pisz że miejsce pewne, najlepsze itp bo głupia mysz polna wyleci na drogę a Ty odruchowo skręcisz kierownicę starając się ją wyminąć. I w finale zamiast wspólnie na zlot pojedziemy na Twój pogrzeb. Czego absolutnie Tobie ani nikomu innemu nie życzę...Przy tej prędkości nie ma bezpiecznych i pewnych miejsc. Są po prostu bezpieczniejsze jak tor czy zamknięty pas startowy i mniej bezpieczne jak cała reszta.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 108 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 4, 5, 6, 7, 8  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot]


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Administracja forum: admin@motocykl.org