Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 108 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 8  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 2011-06-02 10:13:17 
Legenda forum

Dołączył(a): 2008-04-10 22:54:31
Posty: 4037
Lokalizacja: Bydgoszcz
Płeć: Mężczyzna
Telefon: Czarny
Obecne moto: YZF 600R
Żuku zobacz czy ktos przed sprzedaza nie pociagnal czyms po oponach aby sie lepiej swiecily? Na brzegach moglo zostac tego syfu troche.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2011-06-02 10:13:17 
admin ręczy i poleca:)

Dołączył(a):2011-10-03
Posty: 714
Lokalizacja: Polska

PostNapisane: 2011-06-04 00:34:46 
Paramedic

Dołączył(a): 2009-01-01 12:46:21
Posty: 1342
Lokalizacja: LU/PO/ZSW
Płeć: Mężczyzna
Telefon: 112 lub 601100100
Obecne moto: lookinforFZ1
Generalnie dziwnie jest z oponami.

W Fazerach są z przodu 110/70 - to stanowi duży problem wg mnie jeżeli chodzi o bezpieczny zapas przyczepności na większych złożeniach. Też nie raz miałem w Fazerze uślizgi przodu na większym złożeniu - na dobrych asfaltach np na tym rondzie na którym Gixem jeździłem na kolanie i pochylenie było większe.


Zależy jakie opony są - może masz starzy DOT i już jest kiła, może jest tak jak napisał Nemm, lub też masz jeszcze ten cały fabryczny szit konserwujący oponę - schodzący ponoć dopiero po ok 100 km.


Generalnie jest miliard czynników.


Po raz kolejny polecam przeczytać Pełną kontrolę i Twista 8) Bo nie będę ich przepisywał. A pewnie większość z was jak i ja by otworzyła szeroko oczy i powiedziała "o kurw* - o tym nie pomyślałem.../nie zwracałem uwagi..."


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2011-06-04 04:24:40 
Mistrz Polski

Dołączył(a): 2009-08-16 19:46:14
Posty: 487
Lokalizacja: Wwa/B-stok
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: TnT
Z przodu kapeć 120/70 i zauważyłem to, że szerszy kapeć to większy komfort w złożeniu.
Jedno mi tylko nie bangla co do opon. Zalecane cisnienie 2.5/2,9 nieważne czy obciążenie, czy nie, czy sportowo czy nie.
Gumy normalnie jak wyciosane z kamienia przy tym ciśnieniu.

Żebym nie wiem jak i od której strony czytał Twista, to doświadczenia nie wyczytam :)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2011-06-06 01:17:11 
Prawie jak Mistrz Europy

Dołączył(a): 2009-11-23 20:31:27
Posty: 621
Lokalizacja: Wawa Włochy
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: brak
Żuku, fzs600 masz ?


Ostatnio edytowano 2011-06-06 12:20:41 przez Szopix, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2011-06-06 11:40:59 
Prawie jak Mistrz Europy

Dołączył(a): 2010-05-31 11:38:02
Posty: 699
Lokalizacja: Lublin
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZS 600 CBF 1000A
Szopix z tego co kojarze ostatnio chwalil sie fz1 :mrgreen:


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2011-06-06 17:10:14 
Mistrz Polski

Dołączył(a): 2009-08-16 19:46:14
Posty: 487
Lokalizacja: Wwa/B-stok
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: TnT
Dokładnie, FZ1 Nic nie kombinowałem z rozmiarami :)
A co do pochylania, to przeniesienie kierowcy i całej masy do przodu, szersza kierownica robią swoje. Wszystko to sprawia, ze bardziej precyzyjnie można ogarnąć sprzęta w złożeniu w porównaniu do FZS600.
Takie dziwne, bo niby szersze opony, większa trochę masa, a motocykl kładzie się znacznie łatwiej.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2011-06-07 23:21:56 
Paramedic

Dołączył(a): 2009-01-01 12:46:21
Posty: 1342
Lokalizacja: LU/PO/ZSW
Płeć: Mężczyzna
Telefon: 112 lub 601100100
Obecne moto: lookinforFZ1
A profil opon?


Co do książek - pewnie że od czytania dużo nie przybędzie - ale wiesz czego nie musisz sprawdzac na własnej dupie :P I później czytasz i - faktycznie - wyrżnąłem już z tego powodu... To po co urywać lub prawie urywać :P Jak ktoś już to zrobił za nas i coś zaobserwował i wyciągnął wnioski :D


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2011-06-08 08:18:01 
Mistrz Polski

Dołączył(a): 2009-08-16 19:46:14
Posty: 487
Lokalizacja: Wwa/B-stok
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: TnT
120/70 i 190/50 tak jak w manualu.

Co do wiedzy teoretycznej rzeczywiście wiele pomaga.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2011-06-22 12:01:58 
Zamykacz opon

Dołączył(a): 2009-03-07 20:39:35
Posty: 268
Lokalizacja: Lublin
Leśmian napisał(a):
@ Colo - to tyk zapierniczasz tym Fazerem po Torze - w środę jeździł taki czub na Fazerze, że głowa mała :D Dobry wariat - jak to ty - to masz chłopaczyno niezłe umiejętności :shock:

ja też to widziałem, gość jeździł w takim pochyleniu rzadko sie widuje kolesi na sportach tak jeżdzących, a zapier@alał jak zły


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2011-07-18 13:22:35 
Funkiel Nówka

Dołączył(a): 2011-07-02 18:49:33
Posty: 4
Lokalizacja: Rzeszów/Słocina
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZS 600 1999r. red
ups sorry


co do poslizgów przedniego koła to nie jest to zbytnio przyjemne na prawym zakręcie i jeszcze obsadzonym dwoma tirami brrrrrrrrrrrrr aż mnie ciarki przechodza (początkuję stąd taka uwaga), DOT napewno do wymiany mimo, że bieżnik jeszcze w normie.

Czytaj ze zrozumieniem!!! - FZ1 ma Żuku


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2011-07-18 14:33:00 
Mistrz Polski

Dołączył(a): 2009-08-16 19:46:14
Posty: 487
Lokalizacja: Wwa/B-stok
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: TnT
[ img ]

[ img ]

Efekt jazdy taki, że w gonitwie za RRami, mój dyliżans ciągnie podnóżkami po całości, a czasem tłumikiem. CBRy miały jeszcze z 10cm zapasu, no i goście zwieszali się trochu.
Ale co tam wymagać, ja tylko turystycznie chce jeździć :)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2011-07-18 21:26:17 
TO nie kładź tylko się wychyl z moto - oszczędzisz wychylenia a pojedziesz szybciej...


Góra
  
 
PostNapisane: 2011-07-18 22:32:32 
Mistrz Polski

Dołączył(a): 2009-08-16 19:46:14
Posty: 487
Lokalizacja: Wwa/B-stok
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: TnT
Ewolucje ze zwieszaniem tyłka jakoś mnie nie ciągną :D
Poza tym, podejrzewam, ze w takiej pozycji znacznie trudniej pozbierać się po uślizgu przodu, czy tyłu :confused2:
A moim głów... nianym podłożem jest uliczny asfalt, który szybko potrafi zaznaczyć, ze to nie tor.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2011-07-19 03:02:05 
Prawie jak Mistrz Europy

Dołączył(a): 2009-11-23 20:31:27
Posty: 621
Lokalizacja: Wawa Włochy
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: brak
miąchal napisał(a):
TO nie kładź tylko się wychyl z moto - oszczędzisz wychylenia a pojedziesz szybciej...


Po co ma się wychylać skoro nie ma skóry więc nie bedzie "szorować kolanem" ? ....

a skąd ta teoria ze szybciej pojedzie ? :lol: :lol:


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2011-07-19 18:16:03 
Mistrz Polski

Dołączył(a): 2009-12-08 09:33:58
Posty: 446
Lokalizacja: Gdynia
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZS 600 2002
Szopix napisał(a):

Po co ma się wychylać skoro nie ma skóry więc nie bedzie "szorować kolanem" ? ....

a skąd ta teoria ze szybciej pojedzie ? :lol: :lol:


Stąd, że takie są prawa fizyki. Przesuwa środek ciężkości do wewnątrz więc motocykl wymaga mniejszego pochylenia, żeby pokonać zakręt z tą samą prędkością. Mniejsze pochylenie to większe przyspieszenie na wyjściu z zakrętu.

Pochylanie się wyłącznie, żeby dotknąć kolanem podłoża - to dopiero powód do śmiechu.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 108 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 8  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Administracja forum: admin@motocykl.org