Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1386 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 89, 90, 91, 92, 93
Autor Wiadomość
PostNapisane: 2019-03-15 14:07:29 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2018-08-01 19:28:01
Posty: 172
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZ6S 2006 ABS
Łukasz021 napisał(a):
są aluminiowe ,zanodowane i pomalowane


Nie masz obaw ze zamiast rozproszyc energię, skumukują ją w punkcie mocowania do ramy i go uszkodzą? Wyglądają ładnie ale mial bym obawy zamontowac takie sztywne dynksy.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2019-03-15 14:07:29 
admin ręczy i poleca:)

Dołączył(a):2011-10-03
Posty: 714
Lokalizacja: Polska

PostNapisane: 2019-03-15 14:32:45 
Honorowy członek ;)

Dołączył(a): 2011-02-15 15:47:22
Posty: 1874
Lokalizacja: 3miasto
Płeć: Pół człowiek pół muffin
GG: 2794713
Telefon: my0 k1z 10m
Obecne moto: FZ6N
Łukasz021 napisał(a):
nie miałem ertalonu więc są aluminiowe ,zanodowane i pomalowane

sfazowany napisał(a):
Nie masz obaw ze zamiast rozproszyc energię, skumukują ją w punkcie mocowania do ramy i go uszkodzą? Wyglądają ładnie ale mial bym obawy zamontowac takie sztywne dynksy.


dokładnie takie samo pierwsze stwierdzenie miałem - śliczne, ale z racji tego że są twarde i zamocowane na stałe mogą pogiąć ramę, mogą wpaść na dekiel i go połamać... Zrobić więcej krzywdy niż pożytku. Weź pod uwagę że crashe albo są z miękkiego materiału który się zdeformuje podczas upadku (tak było z moim) albo są montowane nie bezpośrednio do ramy, tylko przez blachę która się odgina w razie wypadku w ten sposób przyjmując energię (jak na zdjęciu poniżej). Zastanawiałbym się czy nie dorzucić do tych twoich własnie takiej blachy do mocowania. Bo w klatce, w crash padach właśnie o energię chodzi. Crashpady są jednorazowe nie bez powodu (tak jak kaski swoją drogą) - mają przyjąć uderzenie, i część energii wykorzystać na odkształcenie, pęknięcie itp. dzięki temu mniej energii idzie w motocykl. W Przypadku klatek działanie jest inne - ma za zadanie przyjąć uderzenie i tę energię podzielić na kilka składowych, a te przenieść na inne punkty w motocyklu, takie które wytrzymają ten strzał.

[ img ]


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2019-03-17 20:29:53 
Funkiel Nówka

Dołączył(a): 2019-02-14 11:42:09
Posty: 1
Lokalizacja: Tarnobrzeg
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: XJ600s-FZS 1000
Blaszki miałem ale tak na szybko zamontowałem pomaluję i przerobię to,dzięki za podpowiedzi


Załączniki:
IMG_20190316_134858.gif [1.29 MiB]
Pobrane 83 razy
Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2019-03-17 21:56:00 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2008-02-24 19:17:18
Posty: 181
Lokalizacja: Poznań
Płeć: Mężczyzna
Telefon: Nikon
Obecne moto: XV535-XJ600-FZS600
Ja wczoraj zmieniłem napęd, a dzisiaj "brum! brum!" :-D


Załączniki:
FHD0011[(013368)2019-03-17-19-57-32] 2 1200.jpg [744.65 KiB]
Pobrane 78 razy
Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2019-03-18 01:28:04 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2018-08-01 19:28:01
Posty: 172
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZ6S 2006 ABS
Oj cóż to był za dzień :) przetestowalem nowe zabawki i jestem mega zadowolony, zaczynam się też z powrotem wyjeżdżać w maszynę i dziś już jazda była cudowna, uwielbiam swój motór! Nabrałem odwagi i przetestowałem wreszcie abs, działa znakomicie zarówno na tyle jak i przodzie, więc naprawa abs zakończona pełnym sukcesem. Dodatkowe światlo mijania spisuje się znakomicie, bardzo dobrze doswietla prawą krawedz drogi i pobocze, roznica jest kolosalna. Dodatkowe halogeny dają lekką łunę na poboczu i w zakretach jak doswiecę długimi z tymi halogenami led to wreszcie zakręty nie są całkowicie ślepe. Przy manewrowaniu skręcają razem z kierownicą wiec lepiej widać na boki. Szyba puig double bubble podnosi strugę z szyi i rozbija ją lekko na boki, robi to czego oczekiwalem, nie wieje mi tak na szyję. Przynajmniej do predkosci 120kmh a na dzisiejsze wieczorne 10 stopni w letniej kominiarce bylo spoko, nie wyziebilem sobie gardla.

Ponizej zdjęcia w trybie manualnym ze stalymibwarunkami ekspozycji, na żywo roznica dodatkowym swiatlem z H4 jest jeszcze bardziej widoczna:

Sama żarówka H7 oryginalne światło mijania:
[ img ]

Sama żarówka H4 włókno świateł mijania dodatkowe:
[ img ]

Obie żarówki mijania H4 + H7
[ img ]


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2019-03-22 13:11:59 
Funkiel Nówka

Dołączył(a): 2019-03-14 12:26:17
Posty: 10
Lokalizacja: wrocław
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: fz1 rn16 gt
Toooomelo świetne zdjęcie popełniłeś :thumbup:
Wczoraj swojej nowej wybrance zmieniłem filtry , oraz oliwe . Natomiast dzisiaj zamówiłem szybę turystyczna PUIG , bo oryginalna to jakaś farsa jest :)


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1386 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 89, 90, 91, 92, 93


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Administracja forum: admin@motocykl.org