Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 3465 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 226, 227, 228, 229, 230, 231  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 2024-03-26 21:31:49 
Wcale nie jestem uzależniony od forum

Dołączył(a): 2016-03-01 21:03:14
Posty: 1478
Lokalizacja: Warka
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Ready to remont
Karbą zdecydowanie lepiej


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2024-03-26 21:31:49 
admin ręczy i poleca:)

Dołączył(a):2011-10-03
Posty: 714
Lokalizacja: Polska

PostNapisane: 2024-03-26 22:30:48 
Niemowlak

Dołączył(a): 2021-08-12 16:36:10
Posty: 33
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Yamaha FZS 600 Fazer
No ba!


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2024-03-26 22:45:24 
Legenda forum

Dołączył(a): 2018-08-01 19:28:01
Posty: 2321
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: XV250 R1200GS CBF600
Ziomki, czy ktoś z szanownych usuwał wgniotki z kolektorów wydechowych? Przy polerowaniu odkryłem solidną wgniotę od spodu jak po uderzeniu o krawężnik przy zjeżdżaniu z chodnika, nie widać tego więc w oczy nie kłuje, ale jest to na tyle duże, że przypuszam możliwe ograniczenie przepływu spalin...

Będę wdzięczny za info jakie metody znacie lub słyszeliście


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2024-03-27 11:08:37 
Niemowlak

Dołączył(a): 2014-08-21 18:40:53
Posty: 30
Lokalizacja: Leźno
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: XT1200Z
Usuwałem u siebie wgniotki z rur kolektorów. Wyciąłem uszkodzony fragment, wyklepałem i dałem do ponownego wspawania.
Natomiast sama wgniotka zmniejszała prześwit rury o jakieś 20%, ale nie było to odczuwalne dla pracy silnika.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2024-03-27 12:07:24 
Legenda forum

Dołączył(a): 2018-08-01 19:28:01
Posty: 2321
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: XV250 R1200GS CBF600
Dzięki za info;) zrobię chyba zdjęcia i podjadę do jakichś blacharzy i zagadam. Widziałem na YT jak w crossach 2T usuwają wgnioty w puszce rezonatora, na zdjętym wydechu zatykają końce i pompują wodę która naciska na wgnioty, opukują młotkiem dookoła na zagięciach uwalniając z metalu energię i stopniowo przywracają oryginalny kształt. Nie wiem czy znajdę takich magików ze szpejem do takiej operacji. Inna opcja to nawiercić, nagwintować i ciagnąc za śrubę też opukiwać i później zaspawać otworki.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2024-03-27 14:06:17 
Legenda forum

Dołączył(a): 2011-02-15 15:47:22
Posty: 3829
Lokalizacja: 3miasto
Płeć: Pół człowiek pół muffin
Obecne moto: tiger 800
sfazowany napisał(a):
No to pewnie kurek zostawiony otwarty i gaźnikiem przelało paliwo na cylindry i do oleju, misiek miał tak w kawce

przypomniała mi sie ta historia, pomyślałem o tym jak zobaczyłem fotę jeszcze przed przeczytaniem.

jak nie odpalaliście go długo, to po prostu zrobiliśce mu agresywną płukankę. polecam wymienić filtr oleju na jakiś prosty, zmienić olej na niedrogu, polatać z 100km, i po tym znów zmiana oleju i filtra na docelowy, bo ta wacha w róznych miejscach sie potrafi utrzymać.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2024-03-27 14:09:06 
Wcale nie jestem uzależniony od forum

Dołączył(a): 2016-03-01 21:03:14
Posty: 1478
Lokalizacja: Warka
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Ready to remont
Taki był plan ale o filtrze faktycznie zapomniałem, a papier mógł od tej beznyzy ucierpieć. Dzieki


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2024-03-27 15:33:27 
Zamykacz opon

Dołączył(a): 2019-03-14 12:26:17
Posty: 275
Lokalizacja: wrocław
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: bmw s1000xr
tomo80
elegancko wyszło , o wiele lepiej od oryginału :thumbup: i zajebistość znacznie się poprawiła :)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2024-03-27 21:22:15 
Niemowlak

Dołączył(a): 2021-08-12 16:36:10
Posty: 33
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Yamaha FZS 600 Fazer
Dzięki. Dodatkowo, nie było to jakoś super skomplikowane. Gotowa płytka carbon, maskownica z licznika przyklejona na taśmę dwustronną posłużyła za wzornik. Z narzędzi- kątówka z tarczą ścierną i wiertarka z lamelkową ściernicą trzpieniową. Klejone na żywicę epoksy. Jedno popołudnie, dwa browce i włala.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2024-03-30 12:19:59 
Legenda forum

Dołączył(a): 2018-08-01 19:28:01
Posty: 2321
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: XV250 R1200GS CBF600
Stęskniłem się za Czarną i na razie odpusciłem polerkę reflektorów kierunków i szyby i poskładałem cebeefkę do kupy, przy okazji domyłem elementy plastikowe czaszy i innych dupereli. Lewy boczek nowy, czasza używka odświeżona, błotnik nowy. Wywaliłem też akcesoryjny tylny błotnik bo raz że mi się nie do końca podobał, dwa że był za szeroki względem wnęki w ogonie i był podrapany po bokach od zahaczania przy ugięcia h amortyzatora o brzegi wnęki. Po zdjęciu tego błotnika łańcuch był bez osłony więc zamówiłem najtańszą z "amelinium". Może ją plastidipem zrobię na czarny mat bo trochę rzuca się w oczy taka jasna. Zdjętego błotnika nie wyrzucam jeszcze, jeśli okaże się że bez niego okolica amorka jest bardziej zasyfiona to może do niego wrócę, ale na pewno ze zmianą lakieru z błyszczącego na matowy. Same materiały jak owiewka, czasza, błotnik przedni, naklejki, śrubki zatrzaski i inne elementy mocujące to ok 3k zł. Sama owiewka OEM pod kolor w Hondzie to 1350zł, błotnik OEM nowy ale z allegro 300zł. Czasza używka polakierowana na czarny mat jak w oryginale 850zł. W używkach jest posucha i generalnie ciężko dostać takie nietypowe elementy. Poza konkursem zamówiłem jeszcze pokrycie siedziska w Wijalisie do samodzielnego montażu i wrzuciłem nowy akumulator Yuasa. Płytę kufra systemu monolock zamieniłem na tą pod system monokey i teraz mogę przekładać duży kufer givi między betą a hanką.

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2024-03-30 23:05:52 
Mistrz Polski

Dołączył(a): 2020-01-05 20:24:48
Posty: 485
Lokalizacja: Wrocław
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZ6 S2
Dzieje się dzieje. Widzę, ze już koniec odbudowy


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2024-03-30 23:17:46 
Zamykacz opon

Dołączył(a): 2013-01-13 20:48:01
Posty: 299
Lokalizacja: Polkowice
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Fz6 Fazer S2 ABS
Ja też coś działam, czasu mało, robię na raty, wymieniona oponka przód na PR5, wymieniony olej w lagach plus dokładne płukanie czystym olejem, teraz składam napęd, trochę zeszło, by wszystko ze smaru dokładnie domyć i niczego nie zepsuć, łańcuch AFAM w kolorze blue od rhazza. Na zdjęciu jeszcze przymiarka bez zakuwki, dziś już zakuty i gotowy do naciągnięcia. W międzyczasie kupiłem sobie zabawkę elektryczną na dojazdy do pracy :). Do zrobienia mam jeszcze serwis silnika, kontrola luzów zaworowych, rozrządu, wymiana świec, wymiana filtra powietrza, synchronizacja przepustnic. Ja się z tym uporam, to duży przegląd na 40 tys. km będę mieć z głowy.


Załączniki:
20240321_211712.jpg [1.05 MiB]
Pobrane 90 razy
20240328_152940.jpg [410.34 KiB]
Pobrane 90 razy
Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2024-03-30 23:53:40 
Mistrz Polski

Dołączył(a): 2020-01-05 20:24:48
Posty: 485
Lokalizacja: Wrocław
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZ6 S2
pawcio81 działaj, działaj bo sezon szybko przyszedł :) a tym elektrykiem daleko nie zajedziesz :lol:


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2024-03-31 23:25:11 
Legenda forum

Dołączył(a): 2018-08-01 19:28:01
Posty: 2321
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: XV250 R1200GS CBF600
Świąteczne pozdrowienia z centrali :D

Warto było poskładać hondę, na miasto ideolo!

[ img ]

[ img ]


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2024-04-01 20:19:39 
Niemowlak

Dołączył(a): 2023-09-03 22:04:50
Posty: 32
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZS600 [2000r.]
Kurna belek super poskładana, BlackRider:D te kolektory muszę zrobić jak u Ciebie.
U mnie przez święta to całkiem sporo udało się zrobić bo gaźniki poskręcać, wymiana króćców na używki ale nie popękane chociaż stare wyglądały na szczelne - dołożyłem uszczelki pod króćce na zamówienie no i jak serwis gaziorów to i synchro trzeba było zrobić. Rozrząd i luzy porobione ~2weeks ago już więc z bani.
Zmiana baku z wgniotką na taki ładniejszy akurta w kolorze udało się znaleźć i jeszcze filtr paliwa muszę zmienić, niby z jesieni ale po wymianie baku syfu spłynęło;) no i jakieś pierdoły z listy TO DO ala wymiana czujnika poziomu paliwa, a i za namową misiakw wlanie Mannol klej do gwintów średni na wydłużane klamki bo tam faktycznie jest płytko z gwintem, i oplot parciany na kabel od ładowarki, który był w pojedynczej izolacji (porada zawodowa tuzmena) 8)
Montaż zacisków i podmianka przewodów na w oplocie stalowym i odpowietrzyć to wszystko OMG poszło tego płynu.
No i tako ehh zostało olej i jegoż filterek wymienić, a i przy okazji może zdejmę miskę bo kupiłem uszczelkę aby tam zajrzeć po zakupie. No i jak zlać olej to może zajrzę na tarcze sprzęgła.
Tak jak przypuszczałem serwis gaźników pomógł, już mi nie rwie motocyklem przy ruszaniu lub przyśpieszając z niskiej prędkości miodzio ale to więcej fenomenu opiszę gdzieś przy wątku z gaźnikami bo naprawdę ciekawa sprawa wynikła. No i dodam że zalewało mi trochę prawe świece nie wiem czy to co zrobiłem pomogło ale zapewne tak bo kręciłem się w tym rejonie - taka zajafka;)
:moto:


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 3465 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 226, 227, 228, 229, 230, 231  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot]


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Administracja forum: admin@motocykl.org