Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 3470 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 160, 161, 162, 163, 164, 165, 166 ... 232  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 2021-05-11 18:30:25 
Wcale nie jestem uzależniony od forum

Dołączył(a): 2019-10-01 16:23:53
Posty: 1073
Lokalizacja: Gdańsk
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: F800GS
to był żart oczywiście :lol: jak na moje potrzeby czy umiejętności moc i pojemność wystarczająca

Proszę doradźcie mi, czy regulować zawory teraz - wypadnie pewnie przy ok 14500/15000km czy przy 20tyś. Do 25 maja muszę zrobić przegląd gwarancyjny, obejmuje wymianę oleju silnikowego, oleju w napędzie + płyn hamulcowy. Natomiast przy 20tyś dochodzi sprawdzenie/regulacja zaworów. Podczas wyjazdu nie zrobię więcej niż 5/6tyś więc istotnie nie przekroczę przebiegu przy którym należy zabrać się za zawory.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2021-05-11 18:30:25 
admin ręczy i poleca:)

Dołączył(a):2011-10-03
Posty: 714
Lokalizacja: Polska

PostNapisane: 2021-05-11 18:54:38 
Legenda forum

Dołączył(a): 2010-11-08 15:23:23
Posty: 2341
Lokalizacja: Katowice
Płeć: Mężczyzna
Telefon: Note 10+
Obecne moto: KTM 1290 SAS
Zrobiłbym przy jednej robocie od razu - chociaż pewnie nie będzie tam co robić :)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2021-05-11 21:15:05 
Pierwszy wydech regionu

Dołączył(a): 2012-12-01 16:35:28
Posty: 377
Lokalizacja: Katowice
Płeć: Mężczyzna
Telefon: dotykowy
Obecne moto: FZ1S Fazer
Jak nie przekroczysz przebiegu w tym sezonie to zrób przy następnym. Serwis robi się co rok, to możesz przerzucić zawory na przyszły rok.

Wysłane z mojego SM-N975F przy użyciu Tapatalka


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2021-05-11 21:26:46 
Zamykacz opon

Dołączył(a): 2019-11-22 23:17:30
Posty: 210
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZS 600 99
Ja bym robił teraz.

FZS600 '99


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2021-05-11 21:58:06 
Pierwszy wydech regionu

Dołączył(a): 2012-12-01 16:35:28
Posty: 377
Lokalizacja: Katowice
Płeć: Mężczyzna
Telefon: dotykowy
Obecne moto: FZ1S Fazer
2 do 1 przegłosowane. Rób teraz


Ostatnio edytowano 2021-05-12 09:54:24 przez Iroszek, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2021-05-11 22:41:22 
Zamykacz opon

Dołączył(a): 2020-08-26 22:13:41
Posty: 261
Lokalizacja: WOT
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZ6
Ja jest pewien,że nie przekroczy przebiegu,to po co zmieniać interwał? Finansowo i tak pewnie nic nie zyska,bo zakresy prac się nie pokrywają.Po co sobie komplikować życie i pamiętać,że kolejne regulacje nie są krotnością 20tyś km?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2021-05-12 06:34:38 
Pierwszy wydech regionu

Dołączył(a): 2013-01-13 20:48:01
Posty: 300
Lokalizacja: Polkowice
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Fz6 Fazer S2 ABS
Ja bym nie robił, nie przesadzajmy, to nie apteka, nawet jak przekroczysz 1 000km, to nic się nie stanie, oczywiście nie mówię o sprawach formalnych, bo jeśli masz gwarancję i przekroczysz przebieg, to mogą być ewentualne problemy, chociaż jest na pewno jakaś kilkuprocentowa tolerancja. Ja jestem pedant techniczny i lubię mieć wszystko porobione jak należy, ale jak to mówią nadgorliwość gorsza od faszyzmu i już kilka razy mi się to potwierdziło w życiu. Oczywiście to tylko moja opinia, zgodnie z prośbą marcingda :)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2021-05-12 07:17:09 
Legenda forum

Dołączył(a): 2018-08-01 19:28:01
Posty: 2350
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: XV250 R1200GS CBF600
A co na to sam serwis? Zapytał bym ich wprost czy jeśli przekroczę o tysiąc sugerowany przebieg 20k to czy będą z tego robili aferę. To są motocykle wyprawowe i w serwisie muszą sobie zdawać sprawę z tego, że duże wycieczki na kilka tysięcy km mogą spowodować że nie wstrzelimy się z serwisem w widełki optymalnego interwału. Zrobić 5 tysięcy wczesniej żeby nie zrobić 1 tysiąc później? Osobiście też bym robił później. Jeśli sprawdzenie zaworów robi się tak prosto jak w olejaku to bym sam sprawdził teraz żeby wiedzieć przed wycieczką czy czymś realnie ryzykuję.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2021-05-12 07:25:02 
Zamykacz opon

Dołączył(a): 2019-11-22 23:17:30
Posty: 210
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZS 600 99
Serwis powie teraz ze spoko, a jak coś się sp... to potem BMW powie spadać. Jest ryzyko że przekroczysz interwał, rób teraz.

Jak już chcesz czekać to wyślij zapytanie do BMW, będziesz miał odpowiedzieć na papierku, tak na wszelki wypadek.

Ja zawsze wychodzę z założenia że będą mnie chcieli zrobić w balona i już raz mi to tyłek uratowało.

FZS600 '99


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2021-05-12 09:59:15 
Legenda forum

Dołączył(a): 2011-02-15 15:47:22
Posty: 3846
Lokalizacja: 3miasto
Płeć: Pół człowiek pół muffin
Obecne moto: tiger 800
Iroszek napisał(a):
Jak nie przekroczysz przebiegu w tym sezonie to zrób przy następnym.

on to mówi o przegroczeniu przebiegu przed wypadem. W sezonie na pewno przekroczy :P
Pikulahay napisał(a):
A co na to sam serwis? Zapytał bym ich wprost czy jeśli przekroczę o tysiąc sugerowany przebieg 20k to czy będą z tego robili aferę.

nie odpowiedzą jednoznacznie. Mielismy ten problem z zetą - ASO które nam sprzedawało wpisało w ksiażeczke kolejny przegląd serwisowy przy 11 tys, natomiast w instrukcji info ze przegląd powinien być przy 6 tys. przeczytaliśmy to że ma być przy 6 tys i ze nierobiony serwis powoduje brak gwartancji jak już było 7 na liczniku. Moto tyrafiło na przegląd, natomiast kawasaki nie było w stanie powiedzieć czy przegląd zrobiony 1000km PO terminie z instrukcji użytkownika, ale 5000 PRZED terminem wpisanym w ksiażeczkę serwisową przez ASO powoduje problem z gwarancją czy nie. Mam nadzieję że nie bedzie trzeba z gwarancji korzystać, bo jak wyjdzie że będzie trzeba obawiam się ze bedziemy się ocierali o sądy.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2021-05-12 11:04:49 
Wcale nie jestem uzależniony od forum

Dołączył(a): 2019-10-01 16:23:53
Posty: 1073
Lokalizacja: Gdańsk
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: F800GS
Dziękuję za Wasze opinie.
W BMW sprawa wygląda w ten sposób, że ustalony przebieg można przekroczyć o 600/700km (tak mnie poinformowano), powiedziano mi również, że przegląd mogę zrobić w dowolnym ASO BMW w Europie.
Umówiłem się już na przegląd po 20tyś (będzie zrobiony przy około 14500) w następnym tygodniu bo wydaje mi się, że wrócę do Gdańska z przebiegiem >20.
W sumie to niewielka różnica, zawory będą regulowany przy 15, 35, ...
Tak przy okazji, przegląd po 20tyś kosztuje 2tyś.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2021-05-13 22:32:11 
Wcale nie jestem uzależniony od forum

Dołączył(a): 2014-08-17 12:43:43
Posty: 1156
Lokalizacja: Przemyśl
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Tracer 900 GT 2019
Tak sobie czytam piękne wypracowania jak to dbają wszyscy o sprzęty to aż mnie zmotywowaliście 8) i dziś korzystając z chybionej prognozy popołudnie moje spędziłem nad kolektorami.
Przez zimę myślałem sobie jak uprzejemnić sobie życie i pracę nad nimi więc zakupiłem takie stożki polerskie mające mi pomóc trochę z ogarnięciem tego tematu.
Standardowo poleciał Autosol Anti Blau i polerka tym najtwardszym stożkiem, całkiem to to łatwo usuwa osad szczególnie tam gdzie jest go najwięcej, wiadomo że wszędzie się nie dotrze ale skraca i ułatwia to pracę. Dalszy etap starym szorstkim dosyć ręcznikiem dopracowałem i muszę przyznac, że chyba lepiej kolektory wyglądają niż jak odbierałem moto z salonu bo tak wypolerowane nie były na błysk, na koniec oczywiście Autosol Metal Polish i praca skończona. Taki jestem dumny z całego tego procesu, że postanowiłem i Wam przypomnieć jak można fajnie spędzić czas, najlepiej z muzyką na uszach :whistle:.

[ img ]


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2021-05-13 23:27:41 
Legenda forum

Dołączył(a): 2018-08-01 19:28:01
Posty: 2350
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: XV250 R1200GS CBF600
Sztos :) ja lubię wypolerowane kolektory ;) ciekawy pomysł z polerką stożkową.

Ja założyłem chinskie "jeże", dziś przetestowałem jadąc na południe na zlot, na razie jestem bardzo zadowolony. Jazda na stojąco to teraz jeszcze wieksza przyjemność. Przy normalej jezdzie też czuję, że mam pod stopami platformy.
Za te pieniądze - rewelacja.

[ img ]

[ img ]


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2021-05-14 09:05:48 
Legenda forum

Dołączył(a): 2011-02-15 15:47:22
Posty: 3846
Lokalizacja: 3miasto
Płeć: Pół człowiek pół muffin
Obecne moto: tiger 800
sfazowany napisał(a):
Przy normalej jezdzie też czuję, że mam pod stopami platformy.

brak gumek nie przenosi ci wibracji na stopy? bo jak jeżdziłem (co rpawda crossami więc siglami) to jednak czyłem na nogach wibracie silnika. w terenie nie robi ale podejrzewam że na asfalcie mało miłe uczucie.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2021-05-14 09:18:05 
Wcale nie jestem uzależniony od forum

Dołączył(a): 2019-10-01 16:23:53
Posty: 1073
Lokalizacja: Gdańsk
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: F800GS
Blue7, efekt rewelacyjny. Czy końcówkę tłumika też czyściłeś czy tak normalnie wygląda? Pamiętam, że w tracer miałem stale mocno "okopconą"

Sfazowany, udanej zabawy na zlocie :D a niektórzy muszą pracować ... :(


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 3470 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 160, 161, 162, 163, 164, 165, 166 ... 232  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Administracja forum: admin@motocykl.org