Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 3452 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 110, 111, 112, 113, 114, 115, 116 ... 231  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 2019-12-23 21:10:03 
Wcale nie jestem uzależniony od forum

Dołączył(a): 2012-01-29 15:38:22
Posty: 1298
Lokalizacja: Szprotawa
Płeć: Mężczyzna
Telefon: 697 226 949
Obecne moto: fzs 600 fazer 2000r
Nowe świece i kilka km

Wysłane z mojego RNE-L21 przy użyciu Tapatalka


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2019-12-23 21:10:03 
admin ręczy i poleca:)

Dołączył(a):2011-10-03
Posty: 714
Lokalizacja: Polska

PostNapisane: 2019-12-28 18:17:12 
Funkiel Nówka

Dołączył(a): 2019-09-29 00:06:50
Posty: 6
Lokalizacja: Inowrocław
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: WSK 125
Wstępna polerka kolektorów bez demontażu.
[ img ]
image0

[ img ]


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2019-12-28 20:55:15 
Legenda forum

Dołączył(a): 2018-08-01 19:28:01
Posty: 2313
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: XV250 R1200GS CBF600
Czego użyłeś? Autosol antiblau? Polecam teraz przetrzeć autosolem metal polish, będą jak nowe...


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2019-12-29 11:43:37 
Funkiel Nówka

Dołączył(a): 2019-09-29 00:06:50
Posty: 6
Lokalizacja: Inowrocław
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: WSK 125
sfazowany napisał(a):
Czego użyłeś? Autosol antiblau? Polecam teraz przetrzeć autosolem metal polish, będą jak nowe...


Papiery wodne od 600 do 2500. Z autosolu na pewno skorzystam ale najpierw muszę pozbyć się wszystkich ciemnych przebarwień. Nie muszą sie świecić jak psu jajca bo potem będzie trzeba je co chwile polerować :santa:


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2019-12-29 13:16:16 
Legenda forum

Dołączył(a): 2018-08-01 19:28:01
Posty: 2313
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: XV250 R1200GS CBF600
To zobacz w tym wątku jak moje wyglądały przed i po autosolu, nie narobilem sie a zeszly i czarne przebarwienia, i kolorowe, i brud, patyna.. wszystko zeszlo. Papieru sciernego bym nie uzyl, jak dla mnie to juz tworzy w powierzchni metalu mikro rysy w ktore później brud szybciej wchodzi.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2019-12-29 19:50:17 
Wcale nie jestem uzależniony od forum

Dołączył(a): 2019-10-01 16:23:53
Posty: 1073
Lokalizacja: Gdańsk
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: F800GS
a ja w drugi dzień świąt trochę przewietrzyłem moto
w Trójmieście było sucho i dość ciepło :D :D :D


Załączniki:
20191226_151608_Easy-Resize.com.jpg [806.16 KiB]
Pobrane 349 razy
Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2019-12-29 21:53:14 
Funkiel Nówka

Dołączył(a): 2019-09-29 00:06:50
Posty: 6
Lokalizacja: Inowrocław
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: WSK 125
Korciło mnie i pozwoliłem sobie wymienić świece i przy okazji oczyścić chłodnicę z owadów:

[ img ] [ img ] [ img ] [ img ] [ img ] [ img ]

Operacja parszywa. Głównie przez dojście, mało miejsca na klucz dynamometryczny przy dokręcaniu świec.
Po 13 latach świece brązowe czyli mieszanka spoko i o dziwo nie zardzewiałe :-) Po tylu latach 8)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2019-12-30 18:36:05 
Niemowlak

Dołączył(a): 2017-09-16 17:34:40
Posty: 41
Lokalizacja: Inowrocław
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZ6S S2
Serwis na całego :wink: , widzę, że szykuje się też wymiana uszczelniaczy i łożysk :wink:


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2019-12-30 23:58:54 
Funkiel Nówka

Dołączył(a): 2019-09-29 00:06:50
Posty: 6
Lokalizacja: Inowrocław
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: WSK 125
Keny napisał(a):
Serwis na całego :wink: , widzę, że szykuje się też wymiana uszczelniaczy i łożysk :wink:


Uszczelniaczy tak, łożysk raczej nie bo Yamaha była w ASO na przeglądzie i stwierdzili, że są ok. Jedna laga już złożona a do drugiej musiałem dokupić uszczelniacz bo popełniłem z pośpiechu błąd przy wymianie i dla pewności zamówiłem nowy. A ogólnie tak jak piszesz. W każdym moto robię serwis pod siebie. Wymieniam wszystko co zużyte lub wymaga już wymiany. Po pełnym serwisie mam większy komfort psychiczny w trasie :moto:


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2020-01-02 21:37:37 
Niemowlak

Dołączył(a): 2017-09-16 17:34:40
Posty: 41
Lokalizacja: Inowrocław
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZ6S S2
Zastanawiam się nad zainstalowaniem halogenów (na gmolach) jednakże czy ma to sens?! Może, ktoś z kolegów ma zamontowane halogeny ? Czy warto?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2020-01-02 22:45:51 
Wcale nie jestem uzależniony od forum

Dołączył(a): 2012-01-29 15:38:22
Posty: 1298
Lokalizacja: Szprotawa
Płeć: Mężczyzna
Telefon: 697 226 949
Obecne moto: fzs 600 fazer 2000r
Mam i fzs w końcu pokazał mi co ma przed sobą. Oczywiście mowa o nocy lub wieczorze

Wysłane z mojego RNE-L21 przy użyciu Tapatalka


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2020-01-02 23:07:38 
Prawie jak Mistrz Świata

Dołączył(a): 2013-11-03 13:05:03
Posty: 845
Lokalizacja: LPU
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Sprint ST 1050
Keny napisał(a):
Zastanawiam się nad zainstalowaniem halogenów (na gmolach) jednakże czy ma to sens?! Może, ktoś z kolegów ma zamontowane halogeny ? Czy warto?


U siebie niestety nie mam możliwości zainstalowania nawet gmoli :P, ale znajomi jeżdżący głównie na ADV doposażali się w tzw. szperacze. Czy warto? Jeżeli masz możliwość to powiedział bym, że nawet obowiązkowo. Przyjemnie jest lecieć sobie po nocy z kumplem jeżdżącym Tigerem 800, który takimi dwoma pierdółkami na gmolach, robi Ci dzień 500m do przodu :).

Tylko jeszcze dobierając światła, sprawdź sobie wcześniej na co pozwoli Ci alternator. Nie pamiętam co to są za halogeny u kumpla, ale w jednym jest siedem 10-watowych diod Cree XPL, dwa reflektory to 140W, świeci to obłędnie :P.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2020-01-03 09:31:30 
Legenda forum

Dołączył(a): 2018-08-01 19:28:01
Posty: 2313
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: XV250 R1200GS CBF600
glenroy napisał(a):
w jednym jest siedem 10-watowych diod Cree XPL, dwa reflektory to 140W, świeci to obłędnie :P.


Dżizas!!!! To musi byc powódź światła...

Ja mam 2x10W podłączone pod dlugie i jak nic nie jedzie z przodu to fajnie wspomagają długie i doświetlenie zakrętów. Akuratnio jak zamontowalem je zeby sobie latac po ciemku to w tym samym czasie na maskę auta zlowilem sarnę i ostudzilo to mój zapał do nocnego jeżdżenia.

Niestety spora część "kolegów" uznaje ze po zamontowaniu takich ledów (nawet od 2-5W wzwyż) jest lepiej widoczna i jadą na nich caly czas, na.kur.wiając wszystkim aż do odklejenia siatkowki. Jak boni dydy, naparzał bym kijem po plecach za takie egoizstyczne podejscie. Światła ktore nie mają profilowania jak mijania lub nie są homologowane jako do jazdy dziennej DRL nie powinny byc uzywane inaczej niz z długimi. Geniuszy z mrugajacymi ledami po 10W spychajacymi wszystkich z trasy juz nawet nie komentuję.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2020-01-03 10:19:19 
Pierwszy wydech regionu

Dołączył(a): 2012-08-05 08:39:48
Posty: 372
Lokalizacja: Kołobrzeg
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Yamaha Tracer 900 GT
Dotarła z "dalekiego wschodu" ;-)


Załączniki:
IMG-5692m.jpg [106.39 KiB]
Pobrane 311 razy
Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2020-01-04 13:38:13 
Prawie jak Mistrz Świata

Dołączył(a): 2013-11-03 13:05:03
Posty: 845
Lokalizacja: LPU
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Sprint ST 1050
sfazowany napisał(a):
Dżizas!!!! To musi byc powódź światła...


No nie ukrywam, że ryje beret dokumentalnie :D. W sezonie może trafi się jakiś dłuższy wypad, to zrobię fotkę jak to sobie radzi. Ogólnie światła mają dwa tryby, low-beam i hi-beam. W trybie low załączają się ze światłami drogowymi i efektywny zasięg mają też zbliżony, dają na jakieś 150-200m, ale baaardzo szeroko. High jest już na osobnym obwodzie z osobnym przełącznikiem, po prostu załączają się dodatkowe diody i sam tryb hi, świeci już jak typowy szperacz, wąskim strumieniem światła, ale stojąc u mnie koło chaty, w lesie 400m dalej można liczyć drzewa :D.

Ogólnie, po przemyśleniu tematu cały układ działa tak, że low-beam załącza się wyłącznie ze światłami drogowymi, przy czym można wyłączyć cały układ jeżdżąc tylko na fabrycznym oświetleniu. Natomiast opcję dalekosiężnego oświetlenia można włączyć tylko i wyłącznie, kiedy działa oświetlenie low-beam. To tak w trosce o innych użytkowników drogi, raczej nie chcemy, żeby ktoś wypadający zza zakrętu dostał dalekosiężnymi po oczach ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 3452 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 110, 111, 112, 113, 114, 115, 116 ... 231  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Administracja forum: admin@motocykl.org