Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 3460 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 113, 114, 115, 116, 117, 118, 119 ... 231  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 2020-03-06 19:35:22 
Mistrz Polski

Dołączył(a): 2020-01-05 20:24:48
Posty: 485
Lokalizacja: Wrocław
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZ6 S2
W zeszły weekend zamontowałem stelaż GIVI pod kufer centralny V47, a od jakiegoś czasu robiłem oświetlenie do kufra które w końcu dziś zamontowałem. Elektryka do kufra jeszcze nie podciągnięta, bo nie mam pomysłu na przejście z płyty do kufra (pozycja + stop). Wrzuciłbym fotkę ale nic nie wchodzi (chyba nie mam uprawnień) :?:
W tym miesiącu do zrobienia mam jeszcze:
- łożyska główki ramy
- kpl. remont lag
- wymiana olejów i filtrów
- wymiana świec na irydowe
- wymiana płynu hamulcowego
- montaż gniazda zapalniczki
Wszystko już mam kupione tylko czekać na wolny czas :wink:


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2020-03-06 19:35:22 
admin ręczy i poleca:)

Dołączył(a):2011-10-03
Posty: 714
Lokalizacja: Polska

PostNapisane: 2020-03-07 00:47:43 
Legenda forum

Dołączył(a): 2018-08-01 19:28:01
Posty: 2321
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: XV250 R1200GS CBF600
Janusz81 napisał(a):
Elektryka do kufra jeszcze nie podciągnięta, bo nie mam pomysłu na przejście z płyty do kufra (pozycja + stop)


Też mam givi V47 więc ten sam komplet. Kable do tylnej lampy czyli sygnał stop którego będziesz potrzebował, wychodzą spod lewego boczku, tam gdzie są przekaźniki, tam też szczęśliwie zaczyna się stelaż kufra który jest pusty w środku. Jak odkręcisz płytę od stelaża to możesz wywiercić w tej płaskiej blaszce otwór do rurki i puścić tą rurką stelaża kabel od lewego boczku wprost do płyty montażowej kufra. W tym wątku opisywałem i wrzucałem zdjęcia rok temu w okolicach kwietnia jak montowałem stelaże boczne givi i przenosiłem kierunkowskazy właśnie tą drogą do płyty kufra centralnego, masz gotowca jak to zrobić.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2020-03-07 16:13:55 
Prawie jak Mistrz Świata

Dołączył(a): 2013-11-03 13:05:03
Posty: 845
Lokalizacja: LPU
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Sprint ST 1050
Janusz81 napisał(a):
- wymiana świec na irydowe


Nie ma sensu, jeżeli producent nie przewidział montażu świec irydowych do silnika, to chcąc pójść w coś bardziej premium, niż standardowe niklowe świece, lepiej zamontować świece platynowe, które są zbliżone parametrami do świec standardowych.
Świece irydowe oddają mniej ciepła z iskry i mieszanka zapala się z inną charakterystyką. Tak samo nie zaleca się świec irydowych w chłodniejszych klimatach, czy w czasie używania pojazdu na krótkich dystansach, bo przez niższą temperaturę iskry, mogą występować nawet problemy z rozruchem.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2020-03-07 17:13:32 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2020-01-21 20:40:35
Posty: 167
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Yamaha FZ1
Jak nie ma sensu zakładać świeć irydowych ?
Na Youtube są filmiki UE że goscie tylko takie zakładają CR9EIX.IRYDIUM.
Oczywiście do FZ1.

Lewa!


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2020-03-07 18:10:55 
Legenda forum

Dołączył(a): 2010-11-08 15:23:23
Posty: 2332
Lokalizacja: Katowice
Płeć: Mężczyzna
Telefon: Note 10+
Obecne moto: KTM 1290 SAS
Skrab74 napisał(a):
Jak nie ma sensu zakładać świeć irydowych ?
Na Youtube są filmiki UE że goscie tylko takie zakładają CR9EIX.IRYDIUM.
Oczywiście do FZ1.

Lewa!

No nie ma :) to że ktoś tak robi i to prawie działa nie znaxzy że ma to sens :) w tym przypadku bezsensowne wydawanie kasy.
Tak samo jak z wymianą tylko i wyłącznie filtra KN w gaźnikowym motocyklu :)
Jak ktoś lubi...to po co zabraniać mu wydawać kasę? (Zajmuje się sprzedażą części do moto także wiesz...) :lol:


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2020-03-07 18:38:34 
Prawie jak Mistrz Europy

Dołączył(a): 2016-05-23 07:52:53
Posty: 500
Lokalizacja: Kraków
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Fazer S2
Tak jak i lanie 98 oktanów do Fazera :)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2020-03-07 18:47:50 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2020-01-21 20:40:35
Posty: 167
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Yamaha FZ1
rhazz napisał(a):
Skrab74 napisał(a):
Jak nie ma sensu zakładać świeć irydowych ?
Na Youtube są filmiki UE że goscie tylko takie zakładają CR9EIX.IRYDIUM.
Oczywiście do FZ1.

Lewa!

No nie ma :) to że ktoś tak robi i to prawie działa nie znaxzy że ma to sens :) w tym przypadku bezsensowne wydawanie kasy.
Tak samo jak z wymianą tylko i wyłącznie filtra KN w gaźnikowym motocyklu :)
Jak ktoś lubi...to po co zabraniać mu wydawać kasę? (Zajmuje się sprzedażą części do moto także wiesz...)
CR9EIX i CR9EK to prawie ta sama kasa ,wiec takie czy takie, to te same pieniądze wydane.

Lewa!


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2020-03-07 19:10:38 
Prawie jak Mistrz Świata

Dołączył(a): 2013-11-03 13:05:03
Posty: 845
Lokalizacja: LPU
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Sprint ST 1050
Skrab74 napisał(a):
rhazz napisał(a):
Skrab74 napisał(a):
Jak nie ma sensu zakładać świeć irydowych ?
Na Youtube są filmiki UE że goscie tylko takie zakładają CR9EIX.IRYDIUM.
Oczywiście do FZ1.

Lewa!

No nie ma :) to że ktoś tak robi i to prawie działa nie znaxzy że ma to sens :) w tym przypadku bezsensowne wydawanie kasy.
Tak samo jak z wymianą tylko i wyłącznie filtra KN w gaźnikowym motocyklu :)
Jak ktoś lubi...to po co zabraniać mu wydawać kasę? (Zajmuje się sprzedażą części do moto także wiesz...)
CR9EIX i CR9EK to prawie ta sama kasa ,wiec takie czy takie, to te same pieniądze wydane.

Lewa!


Taaa, prawie taka sama 40 zł vs. 28 zł :). Ale dobra, powiedzmy, że na tych 4 sztukach nie będzie to fortuna. Tylko...po co? Skoro komora spalania nie jest przystosowana do takich świec. Jak pisałem wyżej, to, że świece są droższe, nie znaczy, że lepsze dla naszego silnika. Irydy dają zimniejszą iskrę, w inny sposób zapalają paliwo i zwyczajnie nie nadają się do silnika, do którego producent ich nie przewidział, bo ten nie będzie pracował w swoich optymalnych warunkach. Pomijam już, że w codziennym użytkowaniu i jeździe na krótkie dystanse, irydy to już kompletnie debilny pomysł. Oczywiście, co kto lubi.
Tylko, że jeżeli już chcesz wydać pieniądze mądrze, to wrzuć albo świece platynowe, albo srebrne Brisk-a, AR10S bodajże.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2020-03-07 19:53:01 
Niemowlak

Dołączył(a): 2017-09-16 17:34:40
Posty: 41
Lokalizacja: Inowrocław
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZ6S S2
Powoli przygotowuję sprzęt do sezonu (wyjaz Częstochowa 05.04) i zauważyłem, że klocki z tyłu raczej do wymiany. Co polecacie? Myślałem o EBC FA174 HH.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2020-03-07 21:03:10 
Legenda forum

Dołączył(a): 2010-11-08 15:23:23
Posty: 2332
Lokalizacja: Katowice
Płeć: Mężczyzna
Telefon: Note 10+
Obecne moto: KTM 1290 SAS
Keny napisał(a):
Powoli przygotowuję sprzęt do sezonu (wyjaz Częstochowa 05.04) i zauważyłem, że klocki z tyłu raczej do wymiany. Co polecacie? Myślałem o EBC FA174 HH.

Na tyl lepsze beda organiczne. Hh sa troche za ostre na tyl i jak ktos nie ma wyczucia to czesto blokuje kolo.
Jak cos to pw - ogarniemy w dobre cenie :)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2020-03-07 21:09:56 
Wcale nie jestem uzależniony od forum

Dołączył(a): 2019-10-01 16:23:53
Posty: 1073
Lokalizacja: Gdańsk
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: F800GS
Keny napisał(a):
Co polecacie? Myślałem o EBC FA174 HH.


ja mogę polecić TRW seria SH, wg mnie są wystarczające i mają umiarkowaną cenę ok 120zł


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2020-03-07 21:25:45 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2020-01-21 20:40:35
Posty: 167
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Yamaha FZ1
Keny napisał(a):
Powoli przygotowuję sprzęt do sezonu (wyjaz Częstochowa 05.04) i zauważyłem, że klocki z tyłu raczej do wymiany. Co polecacie? Myślałem o EBC FA174 HH.
Skąd bedzies jechał? też sie chce załapać ,popatrzmy na yamaszki i pogadamy ,ja mam 40km do Czwy od strony Szczercowa, jestem co rok ze swoją bandą.

Lewa!


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2020-03-08 15:19:46 
Wcale nie jestem uzależniony od forum

Dołączył(a): 2016-03-01 21:03:14
Posty: 1476
Lokalizacja: Warka
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Ready to remont
Jeśli chodzi o filtr KN to nie tylko osiągi, ale też i trwałość bo taki filtr przeżyje kilka razy więcej niż papier


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2020-03-08 20:33:47 
Wcale nie jestem uzależniony od forum

Dołączył(a): 2019-10-01 16:23:53
Posty: 1073
Lokalizacja: Gdańsk
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: F800GS
Ja dzisiaj trochę pojeździłem w pobliżu Gdańska.


Załączniki:
16078321_20200308_1633321.jpg [160.75 KiB]
Pobrane 226 razy
Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2020-03-09 19:05:51 
Mistrz Polski

Dołączył(a): 2020-01-05 20:24:48
Posty: 485
Lokalizacja: Wrocław
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZ6 S2
sfazowany napisał(a):
Janusz81 napisał(a):
Elektryka do kufra jeszcze nie podciągnięta, bo nie mam pomysłu na przejście z płyty do kufra (pozycja + stop)


... masz gotowca jak to zrobić.

Znalazłem na 96 stronie jak poprowadziłeś kable i przełożyłeś kierunki - dla mnie to łatwizna. Własne oświetlenie w kufrze mam już zrobione razem z elektryką ale nie mam pomysłu jak przejść z kufra do stelaża, chodzi o rodzaj złącza. Oryginalne złącze można kupić ale jest dwupinowe, a ja potrzebuję na 3 piny i szukam czegoś co mógłbym w przewidziane do tego miejsca zamontować. Miejsce może być inne ale warunek jest taki, że przed zdjęciem/zamontowanie kufra łatwo można było go odpinać/podpiąć. Drugi warunek to żeby gniazdo wewnątrz kufra nie wystawało za dużo, żeby nie narazić go na uszkodzenie pakunkami. Szukałem złącza magnetycznego które idealnie by się tam wkomponowało ale raczej jest ono nieosiągalne na sztuki.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 3460 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 113, 114, 115, 116, 117, 118, 119 ... 231  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Administracja forum: admin@motocykl.org