Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 3429 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 75, 76, 77, 78, 79, 80, 81 ... 229  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 2017-08-04 09:15:39 
Główny Wódz Bractwa

Dołączył(a): 2007-03-27 11:57:43
Posty: 1123
Lokalizacja: Elbląg
Płeć: Mężczyzna
Telefon: 735 200 934
Obecne moto: BMW K1600GT
toooomelo napisał(a):
Przed wyjazdem na wakacje zakupione nowe obie oponki.


Tak z ciekawości - gdzieś dalej? Ostre, drące gumę nawierzchnie w planach?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2017-08-04 09:15:39 
admin ręczy i poleca:)

Dołączył(a):2011-10-03
Posty: 714
Lokalizacja: Polska

PostNapisane: 2017-08-04 17:30:48 
Zamykacz opon

Dołączył(a): 2008-02-24 19:17:18
Posty: 263
Lokalizacja: Poznań
Płeć: Mężczyzna
Telefon: Nikon
Obecne moto: XV535-XJ600-FZS600
Zbyszek napisał(a):
Tak z ciekawości - gdzieś dalej?

Dla mnie "gdzieś dalej", bo z Poznania w Bieszczady.
A w sumie zrobione 2.324 kilometry ;-)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2017-08-06 17:21:04 
Pierwszy wydech regionu

Dołączył(a): 2012-08-05 08:39:48
Posty: 372
Lokalizacja: Kołobrzeg
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Yamaha Tracer 900 GT
Dzisiaj znalazłem trochę czasu i zamontowałem wyświetlacz biegów. Montaż bardzo prosty i szybki, wszystko opisane "łopatologicznie" łącznie ze zdjęciami. Po montażu trzeba go było jeszcze zaprogramować i gotowe. Niestety na większe testy już zabrakło czasu. Jutro go sprawdzę w praktyce.
Pozdrawiam!


Załączniki:
20170806_134451.jpg [76.69 KiB]
Pobrane 623 razy
Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2017-08-11 18:20:11 
Niemowlak

Dołączył(a): 2016-12-05 18:18:20
Posty: 17
Lokalizacja: Gliwice
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZ1 2011
Wymieniony wydech ;)

[ img ]
[ img ]


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2017-08-16 10:36:23 
Mistrz Polski

Dołączył(a): 2016-09-22 10:45:51
Posty: 499
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Telefon: sześć082x6 2x4 2x7
Obecne moto: BMW R1200R
Wróciłem do fabrycznego oświetlenia tylnego... ledy poniżej 700 PLN są beeee :(


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2017-08-16 11:01:20 
Prawie jak Mistrz Europy

Dołączył(a): 2016-05-23 07:52:53
Posty: 500
Lokalizacja: Kraków
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Fazer S2
Troszke rozebrałem, żeby przywrócić do żywych...
viewtopic.php?f=42&t=20389&start=30


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2017-08-21 09:20:18 
Legenda forum

Dołączył(a): 2011-02-15 15:47:22
Posty: 3805
Lokalizacja: 3miasto
Płeć: Pół człowiek pół muffin
Obecne moto: tiger 800
w weekend skleiłem i zamocowałem mocowanie rejestracji mojego projektu (wicinane CNC z węgla). głowny powód zamiany - chciałem żeby kierunki z tyłu były bliżej środka moto bo nie mogłem zamontowac stelaża pod kufry boczne, a rozwiązanie od GIVI mi się nie podobało.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2017-08-22 16:51:06 
Niemowlak

Dołączył(a): 2014-06-18 08:22:25
Posty: 17
Lokalizacja: WPR
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZS600
Mógłbyś pokazać jak Ci to wyszło, i jakie rozwiązanie GIVI oferuje?
Ja mam teraz takie rozwiązanie, które w ogóle mi się nie podoba.....


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2017-08-23 09:46:12 
Legenda forum

Dołączył(a): 2011-02-15 15:47:22
Posty: 3805
Lokalizacja: 3miasto
Płeć: Pół człowiek pół muffin
Obecne moto: tiger 800
vidark napisał(a):
Mógłbyś pokazać jak Ci to wyszło, i jakie rozwiązanie GIVI oferuje?

Givi oferuje coś takiego:
[ img ]

Ja u siebie zrobiłem coś takiego jak an zdjęciach poniżej. Jedyne czego nie policzyłem to własnie szerokość mocowania kierunkowskazów - zrobiłem na szerokość rejestracji, jednak kierunki mam nieco węziej przez co musiałem na miejscu dopiłowywać w garażu podziemnym. jak będę miał troszkę czasu (może zima) to przytnę tak jak na ostatnim obrazku żółte linie.Dziś zamocowałem cały stelaż boczny - mogę z nim tez zrobić fotki jak coś.
Załącznik:
IMG_1354.JPG [109.68 KiB]
Pobrane 507 razy

Załącznik:
IMG_1356.JPG [142.56 KiB]
Pobrane 492 razy

Załącznik:
IMG_1357.JPG [83.51 KiB]
Pobrane 587 razy


tu plany zmiany:
Załącznik:
ToBeDone.jpg [110.55 KiB]
Pobrane 471 razy


na papierze milimetrowym to rozrysowałem, zrobiłem dwa błędy - ten z szerokością kierunków i górna cześć mocująca do moto jest o jakiś cm za krótka, przez co nie dochodzi do tej "pionowej" części - ale tu wyszło na plus bo przez szczelinę pusciłem kable od kierunków i podświetlenia rej. samo podświetlenie zmieniałem na ledowe z homologacją, więc nie mierzyłem szerokości oryginalnego. za wykonanie projektu, płytę szklano-węglową (zewnętrzne warstwy to carbon, wnętrze płyty włókno szklane) + wycięcie gość którego rpzez allegro namierzyłem zawołał 150zł (po zmianie szerokości dwóch elementów będzie pewnie taniej). do tego za 20zł podświetlenie i za 15zł klej metakrylowy żeby posklejać całość.

moje wymiary sa na tyle proste że można spokojnie kupić taniej taką płyte i samemu ogarnąć, albo nawet z blachy sobie wyciąć. zrobione przeze mnei dziury pod kierunki pasuja do oryginalnego mocowania.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2017-08-23 10:04:41 
Mistrz Polski

Dołączył(a): 2016-09-22 10:45:51
Posty: 499
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Telefon: sześć082x6 2x4 2x7
Obecne moto: BMW R1200R
Nawet z rozstawem kierunków zmieściłeś się praktycznie w punkt :)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2017-08-23 10:06:47 
Legenda forum

Dołączył(a): 2011-02-15 15:47:22
Posty: 3805
Lokalizacja: 3miasto
Płeć: Pół człowiek pół muffin
Obecne moto: tiger 800
Piwek napisał(a):
Nawet z rozstawem kierunków zmieściłeś się praktycznie w punkt

przy montowaniu korzystałem z brzeszczota i pilnika. ale wysokość już była planowana własnie z myślą o tym żeby ewentualnie móc dociąć.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2017-08-23 17:41:16 
Legenda forum

Dołączył(a): 2011-02-15 15:47:22
Posty: 3805
Lokalizacja: 3miasto
Płeć: Pół człowiek pół muffin
Obecne moto: tiger 800
A czego sie tu bać? Przepisy są proste: ma być odblask, homologowane podświetlenie rejestracji. Rejestracja ma byc widoczna pod pewnymi kątami ale te kąty dają spore pole do manewru. Jest tez minimalny odstęp między kierunkami ale on mniejszy niz szerokosc rejestracji jest. To nie układ hamowania czy wnętrze silnika zeby cos popsuć. W najgorszym przypadku rejestracje zgubię. Więcej ryzyka jest w samodzielnie robionych stelarza h kufra niz tu


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2017-08-26 14:05:19 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2014-04-29 09:39:49
Posty: 55
Płeć: Mężczyzna
Dziś założony wydech dominator hp3 :) w trzech cylindrach przelot to cudowna rzecz :)

Wysłane z mojego GT-I9505 przy użyciu Tapatalka


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2017-08-26 14:20:27 
Wcale nie jestem uzależniony od forum

Dołączył(a): 2012-01-29 15:38:22
Posty: 1298
Lokalizacja: Szprotawa
Płeć: Mężczyzna
Telefon: 697 226 949
Obecne moto: fzs 600 fazer 2000r
marcinn06 uzupełnij profil
dzisiaj rozebrałem połowę instalacji od świateł i dupa, dalej ich nie ma :D
jedyne do czego doszedłem to, mam zwarcie w głównej wiązce, za 2-3 tyg czeka mnie kolejny demontaż instalacji


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2017-08-26 15:25:19 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2017-01-26 15:56:37
Posty: 90
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Fz6n 04
Założyłem większy rolgaz od R6 for fun na testy. Całkiem inne moto. Żeby odwinąć jest potrzebny dużo mniejszy ruch manetką , co też jest wygodniejsze. Myślałem, że na niższych obrotach, albo gdzieś na dziurach będzie hardkor i ogólne szarpanie manetą i silnikiem, ale tak nie jest. Jedyny "minus" to taki, że musiałem skleić grip z rolgazem bo się guma ślizgała. Wjechały też nowe podnóżki :moto:


Załączniki:
ggggaz.jpg [1.56 MiB]
Pobrane 479 razy
CAM00303.jpg [1.29 MiB]
Pobrane 473 razy
Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 3429 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 75, 76, 77, 78, 79, 80, 81 ... 229  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Administracja forum: admin@motocykl.org