Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 3429 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 103, 104, 105, 106, 107, 108, 109 ... 229  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 2019-08-02 16:44:40 
Legenda forum

Dołączył(a): 2018-08-01 19:28:01
Posty: 2285
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: XV250 R1200GS CBF600
Wlasnie wywalilem te podkladki. Czlowiek szuka roznych rozwiazań, akurat sprezyste mocowanie kiery spotkalem z rok temu w salonie yamahy. Wsiadlem na mt07 i musialem ją kawalek przepchnac zeby przy prostowaniu nie zaczepila o sąsiadkę, wtedy poczulem jak kierownica odchyla sie troszeczke na jakims sprezystym mocowaniu. Zapytalem sprzedawce czy tak ma byc, odpowiedzial ze jest to celowe do tlumienia wibracji dwucylindrowca. Albo to prawda, albo to dobry sprzedawca ktory ma szybką odpowiedz na kazde dziwne pytanie :)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2019-08-02 16:44:40 
admin ręczy i poleca:)

Dołączył(a):2011-10-03
Posty: 714
Lokalizacja: Polska

PostNapisane: 2019-08-02 17:05:04 
Niemowlak

Dołączył(a): 2019-07-15 08:55:19
Posty: 39
Lokalizacja: KR
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Z900 20
Oskarkor napisał(a):
Może warto poszperać w innych elementach które mogą odpowiadać za to mrowienie.


Wychodzi na to, ze ten typ tak ma.
W litrach w moim odczuciu jest zdecydowanie bardziej gładko (nie wiem jak w FZ1/1000), a w dwucylindrówkach ch-ka wibracji jest inna. Niby bardziej odczuwalna, ale - podkreslam - w moim odczuciu byla mniej męcząca.
Po m-cu jazdy fazerem przestałem na to zwracać uwagę (habituacja)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2019-08-02 22:04:25 
Legenda forum

Dołączył(a): 2011-02-15 15:47:22
Posty: 3805
Lokalizacja: 3miasto
Płeć: Pół człowiek pół muffin
Obecne moto: tiger 800
ja zmniejszyłem drgania na dupie w okolicach 6 tys obrotów mocując wydech na filcowych podkładkach - problem nie zniknął, ale znacznie się zmniejszył.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2019-08-03 02:40:30 
Legenda forum

Dołączył(a): 2018-08-01 19:28:01
Posty: 2285
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: XV250 R1200GS CBF600
misiakw napisał(a):
ja zmniejszyłem drgania na dupie w okolicach 6 tys obrotów mocując wydech na filcowych podkładkach - problem nie zniknął, ale znacznie się zmniejszył.


Misiek, ktos Ci podpowiedzial ten filc czy sam wymysliles ze sprobujesz z filcem? Zastanawiam sie czy filc narazony na warunki atmosferyczne i brud nie jest chlonny wilgoci i syfu i czy z czasem nie stanie sie w twardy jak beton..? Myslalem o wycieciu podkladek z gumy albo w casto hydraulicznych uszczelek kilka kupić... Zabieram się jak pies do jeża żeby rozebrać ogon, poprawić wydechy, zrobić osłonę i właśnie dać podkladki na wszystkich mocowaniach wydechu bo nie wiem jak drży oryginalny, ale dominator potrafi zmęczyć drganiami, szczegolnie jak mialem zalozone dbkillery.

Dzis dotarł do mnie deflektor loster ZR1, 30cm szerokosci, 18cm wysokosci, przetestowalem go z fabryczną szybą i... jest masakra. Powoduje takie turbulencje że aż poszarpuje kaskiem, hałas jest męczący pomimo stoperów w uszach. Zmiana kąta deflektora z pionowefo bardziej w poziom zamienia turbulencje w napór wiatru, generalnie żadna pozycja nie jest satysfakcjonująca. Pochylanie glowy niewiele daje, dopiero calkowite polozenie sie na baku powoduje znikniecie jakiegokolwiek wiatru i halasu.

Wrocilem do przyciętej szyby puiga i zalozylem deflektor w najnizszej mozliwej pozycji, jutro test. Nie spodziewam sie szału, pewnie bedzie chronił od wiatru szyję kosztem hałasu od turbulencji. Na wiosne/jesien bedzie ok zeby nie przechladzac szyi.

Jesli pierwotna szyba nie siega w linii poziomej przynajmniej do gardla to deflektor na mój gust niewiele daje. Pewnie gdybym do tego deflektora zamontowal drugi taki sam to pewnie osiągnąłbym oczekiwaną, akceptowalną ochronę przed wiatrem.

A tymczasem, przetestowalem aktywną pianę na świeżo wyremontowanej myjni BP na Połczyńskiej :) daje radę! Za 15 zł w nocy wychodzi 22 min mycia a to z zapasem starcza na pełne myju myju.[ img ][ img ][ img ]


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2019-08-03 23:58:48 
Legenda forum

Dołączył(a): 2018-08-01 19:28:01
Posty: 2285
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: XV250 R1200GS CBF600
No i "maly" F850GS zrył mi bańkę, sprzęt doskonały... 95 koni ale w bardzo, bardzo użytecznym zakresie, znakomita pozycja za kierownicą, wjedziłem sie w kilka minut a zabawa jest przednia. Gdyby tylko nie ta cena :)

Pozniej wsiadlem na swoją Jadzię i pierwsze wrazenie po przesiadce to ze u mnie siedze w pozycji wiewiórki opieprzajacej żołędzia :) siedzę na piętach, trzymam się za kolana, silnik daje czadu jak sciezka dzwiekowa z need for speed... zupełnie inna maszyna ale kocham Jadzię, tylko GS ma taki luuuuuz w sylwetce, gotowosc do skoku na niskich obrotach, technologiczne cudeńka i to zawieszenie.... Jak na wybojach w zakrecie nawigacja krzyknela W LEWO! to GS bez zająknięcia zrobił to co na fazerku by mnie nieco wystraszylo. Po rozpedzeniu bardzo chce pozostac w pionie, sam przeciwskret wymaga wiecej sily niz fazer i to mimo szerokiej kiery. Byc moze jest to przez efekt zyroskopowy wielkiego 21" kola przedniego. Mimo wszystko slalomy w ruchu miejskim są pewne i swojskie. W yeren nie zjezdzalem, nie bylo czasu. Zwrotność manewrowa przy niskich predkosciach jest fenomenalna, dopiero po opuszczeniu nóg i podparciu sie asfaltu samymi palcami uświadamiałem sobie jak wysoko siedzę, myslalem ze wysokie moto jest trudniejsze w balansie, nic bardziej mylnego. Z lekkim zalem oddawalem kluczyk od GSa :] Niestety na dużym R1250GS dzis przejechac sie nie zdążyłem, nastepnym razem..

Podsumowując, moc silnika jest swietna, potrafi napedzic maszyne ale ani razu nie poczulem braku kontroli nad przyspieszeniem, z doswiadczeniem na fazerze na F850 jest pelna swoboda. Nie ma tego kopa jak u nas po przekroczeniu pewnych obrotow, praktycznie od 3500rpm ciagnie az do 8000 rownym tempem. Brzmi niezle bo podobnie jak np mt07 wykorbienie jest przesuniete o 90 stopni przez co brzmi jak Vka 90 stopni. Oryginalny tlumik majtek nie zrywa ale brzmi przyjemnie, nieco basowo, na niektorych zakresach obrotow brzmi troche jak kosiarka. Z akcesoryjnym, bardziej basowym tlumikiem musi brzmiec genialnie.

Czyli co zrobilem dla swojego moto? Poznałem walory Jadzi względem innej maszyny i stwierdzam ze jak na swoje latka to Jadzia chodzi rewelacyjnie. To duzy komplement po przejazdzce na kozaku za 72k zł :)

Pozostaje tylko teraz przetestowac tracera i versysa.. chociaż odpowiednikiem gsa to bedzie tenere i vstrom...[ img ][ img ][ img ][ img ][ img ][ img ][ img ]


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2019-08-04 20:55:04 
Wcale nie jestem uzależniony od forum

Dołączył(a): 2016-03-01 21:03:14
Posty: 1466
Lokalizacja: Warka
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Ready to remont
tylko brać :)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2019-08-04 22:12:00 
Mistrz Polski

Dołączył(a): 2013-12-07 11:23:36
Posty: 468
Lokalizacja: WWY
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Ninja 1000SX
To moto ma dwa problemy. Do niego mogą spokojnie usiąść wysokie osoby oraz wersja ADV - czyli ta powyżej to już robi się waga cięższa. Nie to co starsza wersja :)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2019-08-04 22:50:09 
Legenda forum

Dołączył(a): 2018-08-01 19:28:01
Posty: 2285
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: XV250 R1200GS CBF600
Fus ma na parkingu F800 uzywke w dobrej cenie, to tak mowiac o starszej wersji. Generalnie... to zacząłem patrzec w strone duzej tenerki :) kolega w tym sezonie kupil i jak jechalismy raz razem to generalnie poza myślą "ale mastodont" nie przeszło mi przez mysl ze sam bym chcial takim jezdzic, nawet nie chcialem go poprosic o przejazdzke. A teraz po tym gieesie chcialbym przejechac sie za jednym zamachem tracerem i tenerką, wiem ze tracer jest genialny ale mnie korci wciaz zjechac na drogi polne i zobaczyc co jest na koncu... I tak czasem to robie ale jade powolutku i jak zaczyna sie sypki, "kopny" piasek to fazer pokazuje ze mu to nie odpowiada. I wcale sie nie dziwie :) stawanie na podnozkach konczy się pozycją z głową nad owiewką, czyli tak se :) boję się tylko ze tenerke bede mial problem zaparkowac w garazu a mniejszy adwenczer bedzie mial za slaby silnik. Takie 95-100 koni to minimum.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2019-08-04 22:53:44 
Wcale nie jestem uzależniony od forum

Dołączył(a): 2016-03-01 21:03:14
Posty: 1466
Lokalizacja: Warka
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Ready to remont
jeśli chodzi o nówki to niedawno wszyło ktm790 adv i to jest sprzęt który zamiata konkurencję o lata świetlne.
Koni ma ok bo około 100


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2019-08-05 08:13:22 
Mistrz Polski

Dołączył(a): 2013-12-07 11:23:36
Posty: 468
Lokalizacja: WWY
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Ninja 1000SX
Dobrym kompromisem pod kazdym wzgledem wydaje sie tiger 800. Jest go duzo na otomoto w kazdym wieku. Do tego zestawienia pasowała by rowniez africa twin ktora juz pojawia sie ponizej 40kzl.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2019-08-05 10:06:53 
Legenda forum

Dołączył(a): 2011-02-15 15:47:22
Posty: 3805
Lokalizacja: 3miasto
Płeć: Pół człowiek pół muffin
Obecne moto: tiger 800
sfazowany napisał(a):
Zastanawiam sie czy filc narazony na warunki atmosferyczne i brud nie jest chlonny wilgoci i syfu i czy z czasem nie stanie sie w twardy jak beton..?

przyznam ze ten "filc" top takie bardziej określenie - celowo kupowałem własnie piankę do podklejania mebli a nie filc żeby lepiej zniósł wilgoć. Paten spotkałem dawno temu na łódkach żeby wyciszuć elementy które stukały podczas fal, natomiast spotkałem kiedyś na torze gościa który wszystkie owiewki miał skręcone na filc (u niego normalny i dawało to radę) i przypomniałem sobie o tym patencie. ja mam Nakeda, więc poza zamocowaniem zegarów przez gumę i wydechów nic więcej do mocowania nie miałem. kiedyś
zwykły klasyczny filc miałem zmocowany na kasku żeby GoPro izolować od kasku - po 2 latachh mojej jazdy dalej był miękki, nie pleśniał, choć zamiast białego zrobił się szarawy.

sfazowany napisał(a):
No i "maly" F850GS zrył mi bańkę, sprzęt doskonały...
sfazowany napisał(a):
Po rozpedzeniu bardzo chce pozostac w pionie, sam przeciwskret wymaga wiecej sily niz fazer i to mimo szerokiej kiery.

Miałem z nim kontakt na początku sezonu jak braliśmy G310R żeby sprawdzić czy mojej pięknej podejdzie... Motocykl był fajny, silnik mi się podobał, ale miałem kompletnie inne odczycie - powyżej 140 strasznie wężykował i nie czyłem żeby był stabilny - zwaliłem to na węzszą oponę i wyższy środek ciężkości. W sumie interesował mnie bardziej niż 1200 i prawdę mówiąc... wyleczył mnie z GS'ów.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2019-08-05 13:23:48 
Legenda forum

Dołączył(a): 2018-08-01 19:28:01
Posty: 2285
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: XV250 R1200GS CBF600
misiakw napisał(a):
powyżej 140 strasznie wężykował i nie czyłem żeby był stabilny - zwaliłem to na węzszą oponę i wyższy środek ciężkości.


Ta Twoja demowka nie była na jakiejś kostce?

Ten ktorym jezdzilem mial opony bridgestone ax41 które są turystyczne z nastawieniem na szosę i troszke poza asfaltem i właśnie spodziewałem się gorszego odczucia w zakretach niż na drogowych jakie mam u siebie a w rzeczywistosci w zakręty szedł lepiej niż Jadzia, rozpędzałem go do 170-180 i szedł jak po sznurku. Generalnie te opony na asfalcie zachowywały się idealnie, zaczynam je rozważać jeszcze poważniej do Jadzi, tylko w wersji S, bardziej szosowej, AX41S. Lubię jeździć po zadupiach i bardzo często mam piasek albo kamyki na zakrętach.

P.S.
Co do filcu to myslalem wlasnie o miejscu w ktorym jest uzyty, tam gdzie na niego nie bryzga syf z ulicy to da rade, dla przykladu po deszczu szyba jest "umyta" z robakow ale tam gdzie koło rzuca i nie ma szybkiego przelotu powietrza jak pod ogonem, to jest sajgon :) a wlasnie tam jest mocowanie wydechu... Pianka zauwazylem ze jest podatna na sprasowanie i traci sprezystosc, guma najdluzej sprezynuje, filc tez jest niezly ale nie jestem pewien czy najlepszy tam gdzie sa duze sily i bardzo trudne warunki uzytkowe. Pojde w strone gumy :) dzieki misiek za opinie ;)


[ img ]


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2019-08-05 14:55:18 
Legenda forum

Dołączył(a): 2011-02-15 15:47:22
Posty: 3805
Lokalizacja: 3miasto
Płeć: Pół człowiek pół muffin
Obecne moto: tiger 800
sfazowany napisał(a):
a wlasnie tam jest mocowanie wydechu

mocowanie wydechu jest bezpośrednio pod siedzeniem - w tylnej części tuż przy lampie. szkoda że nie poruszyliśmy wcześniej wątku bo wczoraj rozkręcałem to wszytko bo wymieniałem dekata z powrotem na katalizator (mam dość smierdzących ciuchów) i musiałem całą puchę zdjąć.

co do opony - wydaje mi się że miałem taką jak twoja . Nie robiłem zdjęć GS'a, bo generalnie testowaliśmy G310 a ja GS'a dostałem bo jak to powiedział dealer "jak ona pojeździ sobie naszym motocyklem, to czemu i ty nie możesz sobie czymś polatać", ale na jednym złapałem to moto. Ogólnie jeśli chodzi o podejście do klienta to BMW w Gdańsku ma naprawdę super podejście i kwestia umówienia się, i próby dopasowania motocykla do potrzeb (krótkie nóżki wycinają sporo sprzetów, a że wczęśniej była 72 konna kawa to małe pojemności nie spełniają wymagań) były naprawdę super, i potem jak się okazało że nie mają nic co było by w stanie się sprawdzić sensowna rozmowa również o innych markach - super.

[ img ]

co do przymierzania się do moto - najprawdopodbniej kawasaki Z650 albo ninja 650 okaże się tym czego jej potrzeba. Pod koniec miesiąca lecimy do olsztyna sprawdzić czy to jest to. Mam dylemat - zastanawiam się co by tu sobie przy okazji wziąć, ale nie kojarzę żadnej kawy która by mnie ciekawiła. z750 czy z1000 są spoko, ale nie mam jakiejś wielkiej potrzeby przejechania się nimi.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2019-08-05 16:18:32 
Legenda forum

Dołączył(a): 2018-08-01 19:28:01
Posty: 2285
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: XV250 R1200GS CBF600
Cimaj, tym tigerem tylko mi powiekszyles bol glowy :) podoba mi się ten koteczek..!

Z650 jest super.. przysiadalem sie do niego przed zakupem swojego pierwszego moto. Ma swietne wytaliowanie, blisko kierownice i jest zwinny, tylko nogi mialem podgiete jakbym kleczal, nie wiem jak w trasie by się to sprawdzilo. Mysle ze dla drobnej osoby z650 jest bardzo mocną propozycją, ninja to "to samo", kierownica troche inna ale nadal jest super z dosieganiem nogami do ziemi. Zetka sprawia wrazenie mniejszego sprzetu niz wskazywalaby pojemnosc. A moze jako drugie moto obadaj sobie vulcana i zamiencie sie w miedzyczasie? Ten sam silnik co Ztka tylko w innej formie :)

Obsluga w BMW jest na 6+, to oni zachecaja zebym jeszcze przejechal sie tym, albo tym, albo tamtym... I faktycznie na wspomnienie innych marek nie reagują jak wampiry na czosnek :) tak ze przy okazji polecam Fusa na Ostrobramskiej, gdybym byl bananowym chlopcem to od nich za jednym zamachem bym wziął F850 w wersji adventure na wojaże i NineT na bujanie po miescie :] tak za sam fakt jak swietnie sie z nimi gada.

Masz jakies zdjecia z how-to rozkrecania ogona? Nie chce sciagac elementow ktorych nie trzeba demontowac, chetnie podejrzalbym jak to wygląda po rozebraniu..

I ostatnie pytanie, czy oryginalne łączenia rur wydechu w fz6 i akcesoryjne w dominatorze (naturalnie jesli ktos dominatora montował i pamięta) mają jakąś plecionkę jako uszczelnienie czy trzeba cementować łączenia tą paskudną pastą??


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2019-08-05 17:25:31 
Mistrz Polski

Dołączył(a): 2013-12-07 11:23:36
Posty: 468
Lokalizacja: WWY
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Ninja 1000SX
sfazowany napisał(a):
Cimaj, tym tigerem tylko mi powiekszyles bol glowy :) podoba mi się ten koteczek..!


Tiger jest prostszy niż gs. Nie ma az tyle frykasów ale powinien mieć tempomat i to co dla mnie jest mega ważne - podwójnie świecący reflektor. Malo kto zwraca na to uwagę bo praktycznie 99% moto ma pojedyncza jedna h4 tu są odrazu dwie h4. Hebel jest ostry jak to w triumphie, ich sławetny 3 cylindrowiec no i wersja tez pod adv. Ja bym gs nie kupił a ich jedyny motocykl który mi się mega podoba to cafe racer 1200. Natomiast musza być mili bo sposobem na zakup przez nas moto jest to aby zostali naszymi kolegami :) Fajnie ze można sobie posprawdzać bo tak powinna wyglądać mega w stronę klienta uprzejmość. Miałem przyjemność rozmawiać z chłopakiem z bmw jak sie zastanawiałem nad moto. Powiedziałem na czym mi zależy i czego oczekuje. Chciałem sprawdzić jak rs jeździ i w sumie xr. Ale on dla mnie stanowczo za wysoki jest. Nie udało mi się co prawda pojeździć bo czekalem na demo nowego rsa a w miedzy czasie trafił się z1000sx i w sumie temat się rozmył.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 3429 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 103, 104, 105, 106, 107, 108, 109 ... 229  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Administracja forum: admin@motocykl.org