Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 3468 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 223, 224, 225, 226, 227, 228, 229 ... 232  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 2024-02-20 11:41:09 
Legenda forum

Dołączył(a): 2011-02-15 15:47:22
Posty: 3836
Lokalizacja: 3miasto
Płeć: Pół człowiek pół muffin
Obecne moto: tiger 800
no ba, ja mam cała listę czynności, powoli dłubię, Honda bez przedniego koła stoi bo za łożuysko głowki sie zabieram, przy okaji zmieniam przewód hamulcowy na przodzie na dłuższy żeby mi starczyło do jeszcze mocniej podniesionej kierownicy, jak już tam grzebie to i zacisk wyczyszczę, olej w lagach wymienię... pełne uzbrajanie się przed sezonem.

a w tigerze też lista z wymianą klocków i filtra powietrza na czele!


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2024-02-20 11:41:09 
admin ręczy i poleca:)

Dołączył(a):2011-10-03
Posty: 714
Lokalizacja: Polska

PostNapisane: 2024-02-20 22:37:54 
Niemowlak

Dołączył(a): 2023-09-03 22:04:50
Posty: 36
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZS600 [2000r.]
sfazowany napisał(a):
Kurcze widzę że koledzy na poważnie się szykują :D
Jak księżniczka się nawet upieprzy przy gaźnikach to znaczy, że to już nie są ćwiczenia;)
[ img ]

b]misiakw[/b
No właśnie te lagi hmmm...ja mam do wymiany przewody gumowe na oplot i też za razem będę zaciski rozkręcać a zauważyłem, że te nieszczęsne uszczelki przeciwpyłowe mają mikropęknięcia i tak się zastanawiam czy nie pojechać po całości i ogarnąć lagi:olej, +uszczelki, lagi na szczęście suche albo zostawię na nastepny sezon te pierdoły. A skoro przód rozkręcony to grzech nie obadać łożyska.
Końca nie widać :D


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2024-02-20 22:52:15 
Wcale nie jestem uzależniony od forum

Dołączył(a): 2016-03-01 21:03:14
Posty: 1486
Lokalizacja: Warka
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Ready to remont
Cza było zaczynać w październiku a nie tera jak wiosna tuż tuż


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2024-02-20 22:56:25 
Niemowlak

Dołączył(a): 2023-09-03 22:04:50
Posty: 36
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZS600 [2000r.]
Chciałem ale nie mogłem bo jeździłem;) jeszcze jest trochę tej zimnicy więc się ogarnie na czas. Jakby nie było jest satysfakcja z dobrze wykonanej roboty.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2024-02-20 23:59:21 
Legenda forum

Dołączył(a): 2018-08-01 19:28:01
Posty: 2336
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: XV250 R1200GS CBF600
No tak to jest z tymi samodzielnymi serwisami, im dalej w las tym więcej drzew :) mi na razie idzie to jak po grudzie, przeważnie w lutym byłem już ogarnięty na nowy sezon a teraz raptem napęd w hondzie umyłem...


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2024-02-21 00:21:21 
Wcale nie jestem uzależniony od forum

Dołączył(a): 2016-03-01 21:03:14
Posty: 1486
Lokalizacja: Warka
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Ready to remont
Ja myślałem że dziobak zrobiony ale zachciało mi się tuningu i teraz nie schodzi z obrotów.
Więc rozkrecanko czeka


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2024-02-22 11:46:40 
Legenda forum

Dołączył(a): 2011-02-15 15:47:22
Posty: 3836
Lokalizacja: 3miasto
Płeć: Pół człowiek pół muffin
Obecne moto: tiger 800
szymoon87 napisał(a):
Końca nie widać

sfazowany napisał(a):
No tak to jest z tymi samodzielnymi serwisami, im dalej w las tym więcej drzew

żebyście kurde wiedzieli. Jako że zdjąlem cąły przód do wymiany łożsyk głowki ramy, to już zdjąlem też zacisk, rozłożyłem, czyszczę, zmienię przewód hamulcowy - tutaj wszystko jest spoko. ale yznałem ze jak juz koło nie blokuje dojścia do cały wydech z dolotem zdejmę, wydech miał małe dziurki chciałem go oddać do pospawania. no ale po zdjęciu i wymyciu okazuje się że to nie małe dziurki tylko spory kawał puchy jestpordzewiały tak, że nawet nie ma gdzie spawartką chwytać, a do tego środek grzechocze, to odkrycie z przedwczoraj wiec szukam teraz kogoś kto mi potnie to co z tej puchy zostało, wymieni całe wnętrze, a potem dołata brakujące części i pospawa - bo chciałem ten moto trzyamć w miarę w oryginale, no ale jak się nie da to będę pewnie jakiegoś nowego komina szukał. to na tyle unikalny moto że o ile zacisk hamulcowy z przodu jest nissina, wciąż w użyciu w np CRF450, o tyle pucha wydechu jest strasznie cieżka do dostania w Polsce, a z zagranicy drogie do sprowadzenia i nie ma pewnsci ze w lepszym stanie niż mój.


ale to takie uroki starych motocykli. W tigerze temat jest prosty, raptem do wymiany klocek w zacisku z tyłu (to go przy okazji wyczyszczę jak już tam grzebię), filtr powietrza do wymiany, do tego płyn hamulcowy i chłodniczy. olej w sezonie zmieniałem więc spokojnie da radę. tam sprawa prosta i relatywnie szybka. Zabawa się robi ze starymi sprzętami... no ale lubię to. jakby ktoś szukał pomysłu na prezent urodzinowy dla mnie to podpowiadam - myjka ultrasoniczna, taka około 2-3 litry. przy grzebaniu w starych moto się przydaje, a coś mnie ciągnie do tych starszych sprzetów, im bardziej patrze na nowe (szczeólnei na lampy) to coraz mocniej okopuje się w swoim garażu z klasykami.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2024-02-22 13:39:07 
Legenda forum

Dołączył(a): 2018-08-01 19:28:01
Posty: 2336
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: XV250 R1200GS CBF600
Misiek mówisz o dominatorku? Zagadaj edhausta czy by się podjął naprawy tego układu wydechowego z nowym wypełnieniem tłumika. Na eBayu też może coś się znajdzie, choćby akcesoryjnego.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2024-02-22 17:12:32 
Legenda forum

Dołączył(a): 2011-02-15 15:47:22
Posty: 3836
Lokalizacja: 3miasto
Płeć: Pół człowiek pół muffin
Obecne moto: tiger 800
Wydech zdjąłem przedwczoraj, więc jeszcze nie szukałem nikogo. wolałbym poszukać lokalnie, Edek się zrobił wybredny, znam przypadki gdzie odrzucił robotę bpo po prostu była zbyt upierdliwa. z resztą pakwanie, wysyłanie... dla tego jak będę miał chwilkę podjadę do jednego magika w okolicy i się podpytam. Wolałbym trzymać moto w miarę jak najbliżej oryginału więc będe kombinował. Na razie nie mam czasu na latanie więc masz czas na to zeby się tym zająć.

mam też opcję pożyczenia od znajomka wydechu od CRF250 więc mocno podobnego modelu, tam tylko lekko dorobię dolot (mam typa co wycenił to na coś ponizej stówki), więc jak zajdzie potrzeba to wrzucę i będę dalej kombinował. Jakbym chciał iść na stałe w akcesorie to luz, to by proste było. moja chęć naprawienia zamiast wymiany jest tu ograniczeniem


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2024-02-22 23:23:49 
Niemowlak

Dołączył(a): 2023-09-03 22:04:50
Posty: 36
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZS600 [2000r.]
ehh i przypomniałeś mi dodatkową robotę, muszę kolektory zdjąć, ale z takiego powodu, że naoglądałem się zdjęć na forum jak wyglądają wypucowane Czyszczenie kolektorów i konserwacja, bez tej czarnej okrutnej farby :) też chcę takie mieć :D


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2024-02-22 23:50:53 
Legenda forum

Dołączył(a): 2018-08-01 19:28:01
Posty: 2336
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: XV250 R1200GS CBF600
To mi teraz Ty przypomniałeś że w hondzie miałem zobaczyć czy to nierdzewka w kolektorach i czy da się je tak doprowadzic jak w fz6 :) ehhh zima za krótka.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2024-02-23 10:03:11 
Niemowlak

Dołączył(a): 2023-09-03 22:04:50
Posty: 36
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZS600 [2000r.]
Jak ktoś mi powie kiedyś "bierz Pan, tylko zalewać i jeździć" to już po oględzinach ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2024-02-23 10:53:04 
Legenda forum

Dołączył(a): 2011-02-15 15:47:22
Posty: 3836
Lokalizacja: 3miasto
Płeć: Pół człowiek pół muffin
Obecne moto: tiger 800
szymoon87 napisał(a):
muszę kolektory zdjąć, ale z takiego powodu, że naoglądałem się zdjęć na forum jak wyglądają wypucowane Czyszczenie kolektorów i konserwacja,

sprawdć czy to nierdzewka inaczej zrobisz sobie krzywdę. nie sprawdziłem w hondzie i teraz będę lakierował :P

ale i tak prawdę mówiąc nie polecam polerowania, pierwszy deszcz/błoto (w moim przypadku kwestia tygodnia od polerki) i wygląda jak poprzednio


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2024-02-23 11:39:21 
Legenda forum

Dołączył(a): 2018-08-01 19:28:01
Posty: 2336
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: XV250 R1200GS CBF600
Eee bez przesady :) jeśli po myciu moto przetrzesz je szmatką to efekt jest dużo trwalszy.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2024-02-25 18:50:01 
Legenda forum

Dołączył(a): 2011-02-15 15:47:22
Posty: 3836
Lokalizacja: 3miasto
Płeć: Pół człowiek pół muffin
Obecne moto: tiger 800
jak dwa razy w roku (czyli jak mówisz, po każdorazowym myciu) przecieram kolektory w tigerze to mu niewiele pomaga...


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 3468 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 223, 224, 225, 226, 227, 228, 229 ... 232  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Administracja forum: admin@motocykl.org