Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 3429 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 185, 186, 187, 188, 189, 190, 191 ... 229  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 2021-10-04 13:52:48 
Legenda forum

Dołączył(a): 2011-02-15 15:47:22
Posty: 3805
Lokalizacja: 3miasto
Płeć: Pół człowiek pół muffin
Obecne moto: tiger 800
marcingda napisał(a):
Prędkość podróżna na poziomie 180km/h jest raczej nie możliwa do utrzymania.

toooo... ważne info. ale w sumie przy Vmax na poziomie 190-200 rzeczywiście ciężko wymagać komfortu w dalekiej jeździe przy 180 :/ to troszke słabo przy takiej lokomotywce...


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2021-10-04 13:52:48 
admin ręczy i poleca:)

Dołączył(a):2011-10-03
Posty: 714
Lokalizacja: Polska

PostNapisane: 2021-10-04 14:13:50 
Wcale nie jestem uzależniony od forum

Dołączył(a): 2016-03-01 21:03:14
Posty: 1466
Lokalizacja: Warka
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Ready to remont
Wybaczcie chłopaki za szydere ale zobaczcie na ceny części do tego cuda, elementy 1, 6, 13. To chyba technologia nasa :)

https://sklep-bmw.pl/przeglad-czesci/?s ... ped-pasowy


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2021-10-04 15:35:28 
Mistrz Polski

Dołączył(a): 2013-12-07 11:23:36
Posty: 468
Lokalizacja: WWY
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Ninja 1000SX
misiakw napisał(a):
ooo F800GT. Wiesz może jak toto sie sprawdza w dalsze trasy na autostradach przy prędkościach 150-180? nie wibruje za mocno?

Przejechałem się kiedyś. Tyle że ja w tamtym czasie miałem V4 hondy - bezwibracyjne :). Jeździ i zbiera się fajnie. Jest wymuszona pozycja - jak to na sport-turystę przystało. Jednak to co pamiętam to wibracje. Miałem wrażenie że te dwa cylindry już przy 120 kończą swój żywot. Jest to silnik wysokoobrotowy i ma to co ciekawego non stop ciąg - ale mi przy V4 w VFR srednio pasował.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2021-10-04 15:38:25 
Mistrz Polski

Dołączył(a): 2013-12-07 11:23:36
Posty: 468
Lokalizacja: WWY
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Ninja 1000SX
tuzmen napisał(a):
Wybaczcie chłopaki za szydere ale zobaczcie na ceny części do tego cuda, elementy 1, 6, 13. To chyba technologia nasa :)

https://sklep-bmw.pl/przeglad-czesci/?s ... ped-pasowy


No jak się wszystko wymienia to jest dużo jak to w B(będziesz)M(miał)W(wydatki). Kumpel właśnie zmienił w ST pas i kosztowało go raptem 800zł - nowy. Ma kolegę w BMW więc sobie radzi :lol:


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2021-10-04 15:52:59 
Wcale nie jestem uzależniony od forum

Dołączył(a): 2016-03-01 21:03:14
Posty: 1466
Lokalizacja: Warka
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Ready to remont
Cimaj
Jeśli te koła pasowe/zębate ok to faktycznie 800zł można przeżyć.
Ciekawe jak wygląda zużycie tych kół per 100k/200k km


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2021-10-04 16:07:48 
Mistrz Polski

Dołączył(a): 2013-12-07 11:23:36
Posty: 468
Lokalizacja: WWY
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Ninja 1000SX
tuzmen napisał(a):
Ciekawe jak wygląda zużycie tych kół per 100k/200k km

Trzeba by było poszukać na necie. Ale w Polsce motocykle z takimi przebiegami z reguły już nie mają drugiego życia :) Więc pewnie można gruzować. Ja jak sprzedawałem Zeta miałem pytania czy przy TAKIM przebiegu czyt. 50kkm to on już nie bierze oleju :)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2021-10-04 17:51:04 
Wcale nie jestem uzależniony od forum

Dołączył(a): 2019-10-01 16:23:53
Posty: 1068
Lokalizacja: Gdańsk
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: F800GS
Ceny faktycznie lekko szokujące. Pytanie jak często wymienia się te koła. Myślę że trwałość pasa jest znacznie większa od łańcucha. Co do prędkości podróżnej to chyba nie ma takiego motocykla, żeby komfortowo można było stale tak jechać 180. No może K1600GT ale wówczas zużycie paliwa jest znacznie powyżej 10 litrów. Zresztą mój GS przy takiej prędkości pali też >10 i dość mocno wieje. Czasami pozwalam sobie na odrobinę szaleństwa i na S7 od zjazdu na Pasłęk do Gdańska staram się utrzymywać powyżej 200. Na odcinek 75 km potrzebuję dokładnie 10 litrów :lol:


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2021-10-04 19:54:04 
Mistrz Polski

Dołączył(a): 2013-12-07 11:23:36
Posty: 468
Lokalizacja: WWY
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Ninja 1000SX
marcingda napisał(a):
Myślę że trwałość pasa jest znacznie większa od łańcucha

Pas ma wytrzymać 40-50kkm a koła to nie wiem. Leciałem jako plecak z kumplem na GS. Śmieszne to moto - ten silnik. Działa jak diesel. Przy 120 miałem wrażenie że to dla motocykla to już ostra prędkość i za wysokie obroty. Wibracje czułem ale na tylnym stelażu nie były jakoś straszne. Za to wał huczał, wbijana jedynka brzmiała jak by ktoś młotem jebn.. w puste wiadro :lol: Ale po tej przejażdżce mocno się zastanawiam nad nim bądź CRF1100. Za GSem idzie ESA, główne światło led i QS działający góra/dół. Za to Africa to silnik i cena/rocznik motocykla w stosunku do GS-a


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2021-10-04 20:22:16 
Wcale nie jestem uzależniony od forum

Dołączył(a): 2019-10-01 16:23:53
Posty: 1068
Lokalizacja: Gdańsk
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: F800GS
Hmm, Cimaj każdy inaczej odbiera motocykl. Wału nie słyszę ani nie czuję. Jedynka faktycznie napie ... ale to jest i tak subtelnie w porównaniu do 1600GT. Tam można było przestraszyć pieszego. Co do silnika to już do niego się przyzwyczaiłem i to w sumie od samego początku się polubiliśmy. Dodam tylko, że na GS-a przesiadłem się z 6 cylindrowego GT. Wibracje w GS są ale nie przeszkadzają. Jak dla mnie silnik jest dostatecznie dynamiczny. Jeśli jedziemy ze stoperami i nie przeszkadza nam zużycie paliwa to można utrzymywać z kuframi prędkość bez problemu 180/200. Zgadzam się, że GS ma stosunkowo wysokie obroty ale ma tak każdy motocykl nawet 1600GT. Nie mam pojęcia dlaczego tak są zestopniowane skrzynie biegów. "6" powinna być tylko do utrzymywania prędkości, nie ma potrzeby aby na niej motocykl zapewniał dobre przyspieszenie. Jednak konstruktorzy myślą inaczej. Zgadzam się, że największą zaletą GS-a to zawieszenie. ESA i telelever + paralever powodują, że zapomina się o dziurawej nawierzchni po której jedziemy z prędkością autostradową. Przymierzałem się do hondy (mam sentyment do marki ze względu na posiadanie VTR1000F przez 11 czy 12 lat) to jakoś mi nie pasowała głównie ze względu na ergonomię i silnik (chyba nigdy nie przekonam się silnika R2). Jak wsiądzie się pierwszy raz na GS-a to niby nic szczególnego ale to jest chyba najwygodniejszy motocykl jaki wyprodukowano. Docenia się go po tysiącach przejechanym kilometrów.
Mi stale chodzi po głowie multistrada V4, na razie omijam salon szerokim łukiem, bo kto wie co się stanie po jeździe próbnej :lol:


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2021-10-05 16:21:18 
Zamykacz opon

Dołączył(a): 2019-03-14 12:26:17
Posty: 273
Lokalizacja: wrocław
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: bmw s1000xr
Cimaj sprzedałeś kawe ze względu na pecha , który Cię dotknął ? Czy wspomniany tylko przyspeszył decyzję ?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2021-10-05 17:12:14 
Mistrz Polski

Dołączył(a): 2013-12-07 11:23:36
Posty: 468
Lokalizacja: WWY
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Ninja 1000SX
Zecik stoi w garażu i robi za wieszak bo żona coś po przeprowadzce do domu nie może znaleźć miejsca w garderobie na moje ciuchy motocyklowe.
Załącznik:
20211005_164204.jpg [1.16 MiB]
Pobrane 169 razy

Chciałem go dużo wcześniej sprzedać i zamienić na coś. Na dwa motocykle: jakieś softenduro (CRF250, starszego GS-a, Trampka) i wściekłą 600. Ale że ze sprzedażą szło mi słabo to teraz będzie czekał. A też że podatkowo już w tym roku mi się nie opłaca nic zarabiać :lol: bo zwaliłem z decyzją na początku roku to tak sobie myślę i myślę. Mi dalej jest najbliżej do asfaltu i do cliponów. Ale 7 lat na czarnym i to nasze piękne, proste Mazowsze jednak chyba mnie znudziło. Przeprowadziłem się na nieutwardzone grunty i tak się zastanawiam na co tu teraz.
Załącznik:
20211005_170037.jpg [1.7 MiB]
Pobrane 175 razy

Najchętniej to bym go oddał w rozliczeniu i zamienił na jakiegoś GS-a albo Afrykę z dopłatą. Oprócz tego dokupił sobie jakąś 300-tę, trochę ją pomodził i powściekał się na torze. Myślę że taki będzie plan. Tylko na razie musze dojechać do salonu :lol:


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2021-10-07 22:12:37 
Mistrz Polski

Dołączył(a): 2013-12-07 11:23:36
Posty: 468
Lokalizacja: WWY
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Ninja 1000SX
marcingda napisał(a):
Mi stale chodzi po głowie multistrada V4, na razie omijam salon szerokim łukiem, bo kto wie co się stanie po jeździe próbnej

Ja ciągle się zastanawiam co te ducaty mają w sobie :) Chyba to że są tak nieobliczalne i ciągły znak "?" co tym razem i kiedy.
Załącznik:
duc1.jpg [229.89 KiB]
Pobrane 146 razy

Załącznik:
duc2.jpg [124.89 KiB]
Pobrane 145 razy


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2021-10-07 23:30:24 
Wcale nie jestem uzależniony od forum

Dołączył(a): 2016-03-01 21:03:14
Posty: 1466
Lokalizacja: Warka
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Ready to remont
Oj tam, w moich stronach mawiają "co śmierdzi to smak ma" - pasuje idelanie :)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2021-10-08 08:56:50 
Legenda forum

Dołączył(a): 2007-08-28 13:23:30
Posty: 4605
Obecne moto: jamaha pw 50
Ja miałem sbk Ducati przez ponad 10 lat i nic mu się nie działo. Wqrwiający był tylko brak porządnego serwisu blisko co by wymienił paski i zajrzał do zaworów, w sposób cywilizowany nie jak kowal, najbliższy mam Toruń(~300km) ew. coś na południu.
Jak będę chciał znowu coś cięższego i będzie mnie stać to na pewno kupię duca.
Mam teraz KTM supermoto i tu jakość jest co najmniej byle jaka w porównaniu do starego sbk.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2021-10-08 16:34:18 
Zamykacz opon

Dołączył(a): 2019-03-14 12:26:17
Posty: 273
Lokalizacja: wrocław
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: bmw s1000xr
Delta
Mam teraz KTM supermoto i tu jakość jest co najmniej byle jaka w porównaniu do starego sbk. :lol: :lol:


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 3429 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 185, 186, 187, 188, 189, 190, 191 ... 229  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot]


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Administracja forum: admin@motocykl.org