Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 3429 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 121, 122, 123, 124, 125, 126, 127 ... 229  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 2020-05-21 14:55:10 
Legenda forum

Dołączył(a): 2018-08-01 19:28:01
Posty: 2285
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: XV250 R1200GS CBF600
Czyli ten kabelek swobodnie wisi między szczęką a resztą kasku? U mnie wszystkie kabelki muszą być schowane albo przyklejone na gładko taśmą, inaczej bym dostał cholery :)

Spróbuj z tym mikrofonem na pałąku, wiem że przy otwartym kasku wygląda się jak highway patrol, ale rozmówcy to docenią :)

U mnie skoro z zewnątrz tego nie widać to mi to nie przeszkadza bo siedzi wszystko solidnie. Jeśli szum z kartki wentylacyjnej będzie zakłócał odbiór mikrofonu to wtedy spróbuję tego przyklejanego.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2020-05-21 14:55:10 
admin ręczy i poleca:)

Dołączył(a):2011-10-03
Posty: 714
Lokalizacja: Polska

PostNapisane: 2020-05-21 14:59:19 
Wcale nie jestem uzależniony od forum

Dołączył(a): 2019-10-01 16:23:53
Posty: 1068
Lokalizacja: Gdańsk
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: F800GS
sfazowany napisał(a):
Czyli ten kabelek swobodnie wisi między szczęką a resztą kasku?

Trochę tak ale mikrofon przykleiłem z boku więc tego kabelka ani nie widzę ani nie czuję a co najważniejsze o nic się nie zaczepia


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2020-05-21 20:19:41 
Mistrz Polski

Dołączył(a): 2020-01-05 20:24:48
Posty: 481
Lokalizacja: Wrocław
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZ6 S2
Wczoraj w końcu wziąłem się za wymianę świec. Robota była lekko mówiąc przerąbana. Chłodnicę odkręciłem z mocowań ale węży nie wypinałem. Następnym razem jakbym miał to robić to na pewno bym zdjął chłodnicę. Robota na klęczkach trwała całe 3 godziny :oops: Dostęp bardzo słaby ze względu na elektrykę powyżej pokrywy i osłony gumowe. Wstawiam fotki starych świec. Założyłem irydy od Denso typ IU27A. Niby nie polecane ale u mnie działają i na zimno i na ciepło. Zakupiłem je jeszcze w grudniu.


Załączniki:
20200520_190335.jpg [460.32 KiB]
Pobrane 292 razy
20200520_190132.jpg [505.56 KiB]
Pobrane 287 razy
Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2020-05-21 20:47:25 
Legenda forum

Dołączył(a): 2010-11-08 15:23:23
Posty: 2331
Lokalizacja: Katowice
Płeć: Mężczyzna
Telefon: Note 10+
Obecne moto: KTM 1290 SAS
Co dziś zrobiliśmy - wietrzyliśmy maszyny z Iroszek i Zak91 :whistle:


Załączniki:
ddds.jpg [345.14 KiB]
Pobrane 296 razy
Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2020-05-21 21:22:14 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2020-01-17 10:33:17
Posty: 71
Lokalizacja: Mosina
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZ6 S2 GT
Przyjechały chińskie gripy[ img ]

Wysłane z mojego SM-N960F przy użyciu Tapatalka


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2020-05-21 23:02:16 
Legenda forum

Dołączył(a): 2018-08-01 19:28:01
Posty: 2285
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: XV250 R1200GS CBF600
rhazz napisał(a):
Co dziś zrobiliśmy - wietrzyliśmy maszyny z Iroszek i Zak91 :whistle:


Beng beng beng, 3 litry poszły :D


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2020-05-24 18:34:48 
Wcale nie jestem uzależniony od forum

Dołączył(a): 2019-10-01 16:23:53
Posty: 1068
Lokalizacja: Gdańsk
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: F800GS
W piątek zacząłem oglądać wydech pod kątem jego demontażu ale nie planowałem jeszcze go zdejmować. Okazało się że brakuje jednej nakrętki przy flanszy od kolektora. Próbowałem nakręcić nową ale się nie udało więc zdjąłem cały wydech żeby naprawić lub wymienić szpilkę. Okazało się, że szpilkę udało się poprawić narzynką bo miała lekko uszkodzone zwoje, pewnie przy nakładaniu kolektora. Nikomu nie życzę montażu, trzeba mieć małe japońskie rączki.
Przypomniałem sobie że Tracer miał przy zakupie/od nowości nałożony wydech akrapovic-a (mam fakturę), kupiłem go z wydechem oryginalnym bo nie chciałem płacić 4tyś. Szczytem chamstwa było zostawienie kolektora bez nakrętki!!!!!!!! Swoją drogą oglądałem moto przed zakupem i tego nie zauważyłem :oops:
ps reszta nakrętek była ledwo dokręcona, zgodnie z zaleceniami dokręca je się momentem 22Nm, to bardzo mało, pewnie pod wpływem temperatury wszystko się uszczelnia, dobrze że miałem miedziane warstwowe podkładki / uszczelki


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2020-05-24 19:17:28 
Legenda forum

Dołączył(a): 2010-11-08 15:23:23
Posty: 2331
Lokalizacja: Katowice
Płeć: Mężczyzna
Telefon: Note 10+
Obecne moto: KTM 1290 SAS
Pojeździłem chwilę ale złapał mnie deszcz i rezerwa więc zawróciłem do domu. Zasięg od tankowania 167km do rezerwy :lol:
Do korka wchodzi jakieś 13L (nie wiem jak wlać tqm 17L a ponoć taki jest zbiornik)
Zabrałem się więc za usuwanie czerwonych naklejek z felg i powiem Wam że 4 naklejki z obręczy zajęły mi równo 4min. Chyba miałem fart i nie zdążyły się zakumplować z rantami felg :)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2020-05-25 00:27:27 
Legenda forum

Dołączył(a): 2018-08-01 19:28:01
Posty: 2285
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: XV250 R1200GS CBF600
Ja też wymoczyłem Jadwigę i siebie, w piątek przejazd z Warszawy do Zagórza Śląskiego 450km jadąc bokami - ładna pogoda ale zimno. W hotelu okazało się że jest jeszcze kilka innych ekip na motocyklach więc hotel był zdominowany stojącymi wszędzie jednośladami. W sobotę lało równo cały dzień, kupa ludzi w hotelu się zalkoholizowała i w sobotę zostali na dupach ale nasza grupa dzielnie pojechała na rundę 200km. Mgła, ulewy, auta w rowach, ale mimo wszystko mieliśmy mega satysfakcję że jednak pośmigaliśmy. Było parę kilometrów suchego na którym tempo od razu solidnie wzrosło, żeby zaraz znów pompa z nieba wypłukała błoto na zakręty. Powrót do Wawy rownież na zmianę w słoncu, gradzie, ulewie i wietrze spychającym z drogi. W sumie wpadło 1100km. Cała 15-osobowa ekipa zaraz po powrocie przyznała że wyjazd udał się mega i jednogłośnie pyta kiedy następny trip! Bo z taką ekipą można jechać w każdej pogodzie :)

[ img ]


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2020-05-25 06:55:28 
Wcale nie jestem uzależniony od forum

Dołączył(a): 2019-10-01 16:23:53
Posty: 1068
Lokalizacja: Gdańsk
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: F800GS
To znowu chyba miejsce gdzie stale pada. W ubiegłym roku byłem na zamku w Grodnie, też lało ale przynajmniej było ciepło. Zazdroszczę bo w weekend nie przejechałem nawet 1km


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2020-05-28 23:00:28 
Legenda forum

Dołączył(a): 2018-08-01 19:28:01
Posty: 2285
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: XV250 R1200GS CBF600
Dziś założyłem lusterka od fzs1000, wizualnie to może Jadzia nie zyskała, ale widoczność pola za kierowcą poprawiła się znacząco. Lusterka są wyżej, szerzej i bliżej, powierzchnia szklana też jest ciut większa przez co widać w nich dużo więcej, szczególnie kiedy zmieniam pasy i zerkam czy komuś nie zajeżdżam drogi. Boję się tylko o przeciskanie w korkach, szczególnie przy autobusach gdzie na starych lusterkach często było na centymetry. Niby można złożyć, ale jadąc przez korek to już jest za późno na składanie a ze złożonymi nie chciałbym jechać zbyt długo. Pojeździmy, zobaczymy.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2020-05-29 12:52:43 
Legenda forum

Dołączył(a): 2018-08-01 19:28:01
Posty: 2285
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: XV250 R1200GS CBF600
Motobatt z dystrybucji rhazzowej zastąpił LP, dołożyłem też ładowarkę usb z quick charge (sprawdzilem i rzeczywiście telefon ładuje w trybie szybkim) z wbudowanym wyświetlaczem napięcia do szybkiego podglądu stanu baterii i poziomu ładowania. Pod kanapą jest gniazdo hermetyczne do podłączania prostownika bez potrzeby ściągania baku, mam nadzieję że prędko tam nie zajrzę bo jest to mega upierdliwa robota :)

[ img ][ img ]


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2020-05-29 19:46:36 
Pierwszy wydech regionu

Dołączył(a): 2016-01-31 22:18:37
Posty: 384
Lokalizacja: okolice Tarnowa
Płeć: Mężczyzna
Telefon: NJU Mobile
Obecne moto: FZ6
sfazowany,jak długo służył Ci LP? Dlaczego poszedł na emeryturę? Pytam, bo ja z takim akumulatorem kupiłem moto kilka lat temu i dotąd jest gites :D


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2020-05-29 22:39:17 
Wcale nie jestem uzależniony od forum

Dołączył(a): 2019-10-01 16:23:53
Posty: 1068
Lokalizacja: Gdańsk
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: F800GS
Ja dzisiaj założyłem deflektor (foto wrzuciłem w wątku dot deflektora) i poprawiłem mocowanie szyby, od czasu kiedy zmieniłem na GIVI zaczęły odkręcać się śruby od regulacji położenia


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2020-05-30 08:33:58 
Legenda forum

Dołączył(a): 2018-08-01 19:28:01
Posty: 2285
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: XV250 R1200GS CBF600
excop napisał(a):
sfazowany,jak długo służył Ci LP? Dlaczego poszedł na emeryturę? Pytam, bo ja z takim akumulatorem kupiłem moto kilka lat temu i dotąd jest gites :D
Nie wiem ile czasu siedział w moto wczesniej ale ja na nim jeździłem od czerwca 2018, ok 22.000km. jak robiło się chłodno i dłuższe przerwy to szybko się rozładowywał, na wiosnę kilka razy musiałem odpalić na pych, że względu na przej...ny dostęp do akumulatora podładowałem go tylko raz jak grzebałem przy elektryce. Teraz niby ładnie kręcił ale na wycieczce miałem problemy z zasilaniem, koledzy mówili że kierunki moje słabo widać (a prowadziłem peleton przez 1000km) no i sterownik grzanych manetek Oxford v8 który ma wbudowane zabezpieczenie przez zabiciem akumulatora w czasie jazdy wykrywał niskie napięcie i wyłączał grzanie. Nie miałem multimetru ale miałem wrażenie że światła mijania też świecą jakoś blado. Prawie całe 2 dni jeździliśmy w deszczu wiec to też mogło nabroić. Stary akumulator miał 12.8V na postoju i 13.4-6 podczas jazdy po garażu. Na nowym przy jeździe po mieście jest tak samo. Ciekawe jest że napięcie na odpalonym silniku nie spada poniżej tych 13 nawet jeśli włączę dodatkowe światło mijania, grzane manetki i ładowarkę telefonu. Przypuszczam że na wycieczce mogło coś zamoknąć i zwierać, może też regulator napięcia klęka. Teraz jak mam podgląd przy stacyjce to będę monitorował podczas jazdy.

Czy ktoś z Szanownych jeździł już z podglądem napięcia i mógłby mi podpowiedzieć czy napięcie osiągało ponad 14V podczas jazdy? Jeśli problemy nadal będą mnie dręczyły to pomierzę przy regulatorze, może jak się zagrzeje albo wtyczka zamoknie to przestaje wyrabiać. Wtyczka jest nieco na wierzchu, potencjalnie narażona jest na zamoknięcie przy dłuższej jeździe w deszczu, będę tam zaglądał. No i przy myciu trzeba uważać żeby nie kierować tam strugi wody.

[ img ]


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 3429 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 121, 122, 123, 124, 125, 126, 127 ... 229  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Administracja forum: admin@motocykl.org