Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 3449 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 122, 123, 124, 125, 126, 127, 128 ... 230  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 2020-05-30 11:04:30 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2020-01-17 10:33:17
Posty: 71
Lokalizacja: Mosina
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZ6 S2 GT
Jak wsiąde na moto to sprawdzę napięcia, ale może to być dopiero w poniedziałek.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2020-05-30 11:04:30 
admin ręczy i poleca:)

Dołączył(a):2011-10-03
Posty: 714
Lokalizacja: Polska

PostNapisane: 2020-05-30 13:31:55 
Mistrz Polski

Dołączył(a): 2020-01-05 20:24:48
Posty: 484
Lokalizacja: Wrocław
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZ6 S2
Jakiś czas temu zamontowałem gniazdo zapalniczki na kierce które podpiąłem przez bezpiecznik bezpośrednio do akku. Jak będzie klękać akku to łatwo mogę naładować. Kupiłem też ładowarkę USB z woltomierzem który o dziwo dokładnie pokazuje napięcie. Na zimno pokazuje mi 12,9-13V. Po odpaleniu jest jakieś 13,6V. Od ok 5 tys obrotów napięcie 14-14,1V. Tak przynajmniej u mnie jest.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2020-05-30 14:06:04 
Legenda forum

Dołączył(a): 2018-08-01 19:28:01
Posty: 2312
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: XV250 R1200GS CBF600
Dzięki, po weekendzie zerknę czy u mnie też przy wyższych obrotach wchodzi powyżej 14V. Zastanawiałem się czy poziom 13,5V mierzony na akumulatorze na wolnych obrotach powinien mnie niepokoić, czy tak ma być...


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2020-05-30 14:47:41 
Prawie jak Mistrz Świata

Dołączył(a): 2013-11-03 13:05:03
Posty: 845
Lokalizacja: LPU
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Sprint ST 1050
sfazowany napisał(a):
Zastanawiałem się czy poziom 13,5V mierzony na akumulatorze na wolnych obrotach powinien mnie niepokoić, czy tak ma być...

Jest OK. Nie pamiętam już ile tam serwisówka podaje, ale chyba alternator w FZ6 swoje znamionowe parametry ma przy 4-5 tys. obrotów. I jest to zupełnie normalne, ze względu na wysokie obroty silników motocyklowych, alternatory na niskich obrotach nie są w stanie się odpowiednio wzbudzić.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2020-05-30 16:28:39 
Pierwszy wydech regionu

Dołączył(a): 2016-01-31 22:18:37
Posty: 384
Lokalizacja: okolice Tarnowa
Płeć: Mężczyzna
Telefon: NJU Mobile
Obecne moto: FZ6
Ja mam podgląd napięcia w czasie jazdy i wynosi ono zawsze 13,8 V. Nie mam grzanych manetek tylko to co oryginalne. Należy pamiętać, że w naszych maszynach automatycznie załączają się światła po odpaleniu i to może być powód, że napięcie ładowania nie przekracza 14 V.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2020-06-01 22:48:33 
Legenda forum

Dołączył(a): 2018-08-01 19:28:01
Posty: 2312
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: XV250 R1200GS CBF600
Dzięki Panowie za podpowiedzi z napięciem, u mnie cały czas wskazanie przy uruchomionym sikniku oscyluje w okolicach 13.5V, po zgaszeniu 12.8-12.6V.
Po myciu nie zauważyłem różnicy w zachowaniu.

Jadzia błyszczy :) no, może wypadałoby trochę podciagnąć kolektory...

[ img ]
[ img ]


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2020-06-01 22:51:56 
Wcale nie jestem uzależniony od forum

Dołączył(a): 2019-10-01 16:23:53
Posty: 1073
Lokalizacja: Gdańsk
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: F800GS
"nówka sztuka" , kolektory powinny się naturalnie starzeć :D :D :D


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2020-06-02 22:05:21 
Pierwszy wydech regionu

Dołączył(a): 2016-01-31 22:18:37
Posty: 384
Lokalizacja: okolice Tarnowa
Płeć: Mężczyzna
Telefon: NJU Mobile
Obecne moto: FZ6
marcingda napisał(a):
"nówka sztuka" , kolektory powinny się naturalnie starzeć :D :D :D


....ale w zimowe ponure dni bierze się czteropaka i maszeruje do garażu pucować kolektory :D :beer:


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2020-06-03 14:25:35 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2019-05-29 12:25:15
Posty: 89
Lokalizacja: Łódź
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZ1
wymienilem kolo magnesowe na to 'poprawione'. musze przyznac, ze 70Kkm i nic sie nie odkleilo, ale z moim szczescie, teraz jak wiem o tej wadzie, rozpadloby sie jakbym byl jakies 2Kkm od domu :lol: przy okazji musial sciagac miske, bo jeden ten gumowy amortyzator sie rozlaczyl i postanowil sobie wpasc do silnika, a na koniec pekla mi ta centralna sroba na deklu.. najlepsze, ze nie przy skladaniu, bo dokrecilem lekko, tylko jak chcialem drugi raz dokrecic, po posmarowaniu sylikonem (cieklo na oringu), gdy zaczalem nakrecac delikatnie


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2020-06-03 18:03:19 
Pierwszy wydech regionu

Dołączył(a): 2012-08-05 08:39:48
Posty: 372
Lokalizacja: Kołobrzeg
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Yamaha Tracer 900 GT
Córka wreszcie poszła do przedszkola :D więc mogłem zabrać się za montaż kilku rzeczy, które leżały od dłuższego czasu.
Uchwyt do telefonu przeniosłem z kierownicy wyżej. Doszła osłona chłodnicy i przedłużenie tylnego błotnika. Efekty na zdjęciach.


Załączniki:
img_20200603115242_IMG-6493_zmniejszamy_pl.jpg [447.38 KiB]
Pobrane 184 razy
img_20200603115225_IMG-6491_zmniejszamy_pl.jpg [454.19 KiB]
Pobrane 200 razy
img_20200603115203_IMG-6489_zmniejszamy_pl.jpg [570.34 KiB]
Pobrane 176 razy
img_20200603115145_IMG-6488_zmniejszamy_pl.jpg [424.65 KiB]
Pobrane 169 razy
img_20200603115116_IMG-6487_zmniejszamy_pl.jpg [444.83 KiB]
Pobrane 194 razy
Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2020-06-03 18:17:06 
Wcale nie jestem uzależniony od forum

Dołączył(a): 2014-08-17 12:43:43
Posty: 1156
Lokalizacja: Przemyśl
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Tracer 900 GT 2019
maciej_pk co to za wynalazek na którym trzyma się ten RAM-mount? Handmade product z drukarki 3D? :) Daj znać jak wibracje na owiewce czy przenoszą się na uchwyt i telefon czy raczej jest stabilnie? Warto stosować gumkę do tego uchwytu bo od drgań można zgubić łatwo telefon bo zwyczajnie się wysunie - uchwyty tego typu są dosyć popularne ale ta konstrukcja nie jest pozbawiona wad. Te na ramionach też trzeba podkleić superglue bo odpadną bardzo szybko :)
Modyfikacje bardzo słuszne :thumbup:


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2020-06-03 19:30:07 
Pierwszy wydech regionu

Dołączył(a): 2012-08-05 08:39:48
Posty: 372
Lokalizacja: Kołobrzeg
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Yamaha Tracer 900 GT
Blue7 ten "wynalazek" znalazłem na międzynarodowej grupie Tracerowskiej na facebooku. Ktoś go tam zaprojektował i robi na drukarce 3D i oczywiście sprzedaje. Na "zachodzie" jest to dość popularne rozwiązanie. Nie miałem jeszcze czasu potestować ale widziałem filmiki na youtubie. Na pewno nie obędzie się bez wibracji/drgań ale mam nadzieję, że będą akceptowalne. Jeśli chodzi o stabilność to kierownica jest najlepsza ale trochę jest za nisko.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2020-06-03 20:04:07 
Wcale nie jestem uzależniony od forum

Dołączył(a): 2019-10-01 16:23:53
Posty: 1073
Lokalizacja: Gdańsk
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: F800GS
Maciej, proponuję od razu założyć dokładkę przedniego błotnika a z tyłu osłonę amortyzatora


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2020-06-03 20:32:02 
Legenda forum

Dołączył(a): 2018-08-01 19:28:01
Posty: 2312
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: XV250 R1200GS CBF600
maciej_pk musisz zabrać tylną oponę do fryzjera na wiraże i podgolić boki :)

Fajne miejsce na nawigację, byle nie drgało za bardzo ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2020-06-03 21:03:54 
Wcale nie jestem uzależniony od forum

Dołączył(a): 2019-10-01 16:23:53
Posty: 1073
Lokalizacja: Gdańsk
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: F800GS
u Was naprawdę są takie drgania? Ja mam RAM-a przymocowanego za pośrednictwem kuli przykręconej do kierownicy i nie ma praktycznie żadnych drgań


Załączniki:
kula.jpg [3.8 KiB]
Pobrane 176 razy
Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 3449 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 122, 123, 124, 125, 126, 127, 128 ... 230  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Administracja forum: admin@motocykl.org