Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 3429 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 90, 91, 92, 93, 94, 95, 96 ... 229  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 2019-03-15 14:07:29 
Legenda forum

Dołączył(a): 2018-08-01 19:28:01
Posty: 2284
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: XV250 R1200GS CBF600
Łukasz021 napisał(a):
są aluminiowe ,zanodowane i pomalowane


Nie masz obaw ze zamiast rozproszyc energię, skumukują ją w punkcie mocowania do ramy i go uszkodzą? Wyglądają ładnie ale mial bym obawy zamontowac takie sztywne dynksy.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2019-03-15 14:07:29 
admin ręczy i poleca:)

Dołączył(a):2011-10-03
Posty: 714
Lokalizacja: Polska

PostNapisane: 2019-03-15 14:32:45 
Legenda forum

Dołączył(a): 2011-02-15 15:47:22
Posty: 3805
Lokalizacja: 3miasto
Płeć: Pół człowiek pół muffin
Obecne moto: tiger 800
Łukasz021 napisał(a):
nie miałem ertalonu więc są aluminiowe ,zanodowane i pomalowane

sfazowany napisał(a):
Nie masz obaw ze zamiast rozproszyc energię, skumukują ją w punkcie mocowania do ramy i go uszkodzą? Wyglądają ładnie ale mial bym obawy zamontowac takie sztywne dynksy.


dokładnie takie samo pierwsze stwierdzenie miałem - śliczne, ale z racji tego że są twarde i zamocowane na stałe mogą pogiąć ramę, mogą wpaść na dekiel i go połamać... Zrobić więcej krzywdy niż pożytku. Weź pod uwagę że crashe albo są z miękkiego materiału który się zdeformuje podczas upadku (tak było z moim) albo są montowane nie bezpośrednio do ramy, tylko przez blachę która się odgina w razie wypadku w ten sposób przyjmując energię (jak na zdjęciu poniżej). Zastanawiałbym się czy nie dorzucić do tych twoich własnie takiej blachy do mocowania. Bo w klatce, w crash padach właśnie o energię chodzi. Crashpady są jednorazowe nie bez powodu (tak jak kaski swoją drogą) - mają przyjąć uderzenie, i część energii wykorzystać na odkształcenie, pęknięcie itp. dzięki temu mniej energii idzie w motocykl. W Przypadku klatek działanie jest inne - ma za zadanie przyjąć uderzenie i tę energię podzielić na kilka składowych, a te przenieść na inne punkty w motocyklu, takie które wytrzymają ten strzał.

[ img ]


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2019-03-17 20:29:53 
Funkiel Nówka

Dołączył(a): 2019-02-14 11:42:09
Posty: 6
Lokalizacja: Tarnobrzeg
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZS 1000
Blaszki miałem ale tak na szybko zamontowałem pomaluję i przerobię to,dzięki za podpowiedzi


Załączniki:
IMG_20190316_134858.gif [1.29 MiB]
Pobrane 420 razy
Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2019-03-17 21:56:00 
Zamykacz opon

Dołączył(a): 2008-02-24 19:17:18
Posty: 263
Lokalizacja: Poznań
Płeć: Mężczyzna
Telefon: Nikon
Obecne moto: XV535-XJ600-FZS600
Ja wczoraj zmieniłem napęd, a dzisiaj "brum! brum!" :-D


Załączniki:
FHD0011[(013368)2019-03-17-19-57-32] 2 1200.jpg [744.65 KiB]
Pobrane 420 razy
Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2019-03-18 01:28:04 
Legenda forum

Dołączył(a): 2018-08-01 19:28:01
Posty: 2284
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: XV250 R1200GS CBF600
Oj cóż to był za dzień :) przetestowalem nowe zabawki i jestem mega zadowolony, zaczynam się też z powrotem wyjeżdżać w maszynę i dziś już jazda była cudowna, uwielbiam swój motór! Nabrałem odwagi i przetestowałem wreszcie abs, działa znakomicie zarówno na tyle jak i przodzie, więc naprawa abs zakończona pełnym sukcesem. Dodatkowe światlo mijania spisuje się znakomicie, bardzo dobrze doswietla prawą krawedz drogi i pobocze, roznica jest kolosalna. Dodatkowe halogeny dają lekką łunę na poboczu i w zakretach jak doswiecę długimi z tymi halogenami led to wreszcie zakręty nie są całkowicie ślepe. Przy manewrowaniu skręcają razem z kierownicą wiec lepiej widać na boki. Szyba puig double bubble podnosi strugę z szyi i rozbija ją lekko na boki, robi to czego oczekiwalem, nie wieje mi tak na szyję. Przynajmniej do predkosci 120kmh a na dzisiejsze wieczorne 10 stopni w letniej kominiarce bylo spoko, nie wyziebilem sobie gardla.

Ponizej zdjęcia w trybie manualnym ze stalymibwarunkami ekspozycji, na żywo roznica dodatkowym swiatlem z H4 jest jeszcze bardziej widoczna:

Sama żarówka H7 oryginalne światło mijania:
[ img ]

Sama żarówka H4 włókno świateł mijania dodatkowe:
[ img ]

Obie żarówki mijania H4 + H7
[ img ]


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2019-03-22 13:11:59 
Zamykacz opon

Dołączył(a): 2019-03-14 12:26:17
Posty: 273
Lokalizacja: wrocław
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: bmw s1000xr
Toooomelo świetne zdjęcie popełniłeś :thumbup:
Wczoraj swojej nowej wybrance zmieniłem filtry , oraz oliwe . Natomiast dzisiaj zamówiłem szybę turystyczna PUIG , bo oryginalna to jakaś farsa jest :)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2019-03-31 23:13:26 
Legenda forum

Dołączył(a): 2018-08-01 19:28:01
Posty: 2284
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: XV250 R1200GS CBF600
Ja dziś strzelilem jakieś 500km i żeby było weselej zatrzasnalem sobie kluczyki w kufrze w połowie drogi więc było ciekawie :) piekny dzień z super ekipą!

Kupilem też pasty autosola anti blau i metal polish, bedzie pucowanko kolektorów, jednak jak blyszczaly to każdy pytał (kto się aż tak nie znał :D) czy to nowe moto! [ img ][ img ][ img ]


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2019-04-01 14:44:01 
Legenda forum

Dołączył(a): 2011-02-15 15:47:22
Posty: 3805
Lokalizacja: 3miasto
Płeć: Pół człowiek pół muffin
Obecne moto: tiger 800
sfazowany napisał(a):
żeby było weselej zatrzasnalem sobie kluczyki w kufrze w połowie drogi więc było ciekawie


zamki z kufrów tak łatwo otworzyć byle drutem że aż szkoda wkładki zamka na taką walkę śrubokrętem bo to wiecej roboty i potem straty większe :)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2019-04-01 15:11:10 
Legenda forum

Dołączył(a): 2018-08-01 19:28:01
Posty: 2284
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: XV250 R1200GS CBF600
misiakw napisał(a):
byle drutem


No wlasnie byle druta brakło, trafiłem byle śrubokręt płaski :)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2019-04-01 16:07:54 
Legenda forum

Dołączył(a): 2011-02-15 15:47:22
Posty: 3805
Lokalizacja: 3miasto
Płeć: Pół człowiek pół muffin
Obecne moto: tiger 800
sfazowany, trzeba było się do jakieś kobitki uśmiechnąć po spinkę :)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2019-04-02 11:53:46 
Zamykacz opon

Dołączył(a): 2019-03-14 12:26:17
Posty: 273
Lokalizacja: wrocław
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: bmw s1000xr
Wczoraj w nocy zamówiłem kufer centralny Sw-motech 48l , a przed paroma min kurier przywiózł stelaż centralny tej samej firmy . Używany , ale kurcze , niemal bez śladów tejże . Mam nadzieję , że są wszystkie śruby :D


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2019-04-02 12:27:29 
Legenda forum

Dołączył(a): 2018-08-01 19:28:01
Posty: 2284
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: XV250 R1200GS CBF600
misiakw napisał(a):
sfazowany, trzeba było się do jakieś kobitki uśmiechnąć po spinkę :)
A ze mnie taki zlodziej jak z koziej dupy trąba. Pewnie skonczyloby sie i tak na srubokrecie :D jestem manualny ale nie lubie jak mi ktoś patrzy na rece a tu patrzyl kazdy kto wchodzil do galerii bo oczywiscis musielismy zaparkowac na samym wejsciu :)

@strażak będzie dobrze, grunt to miec żelastwo, sruby jakies zawsze dobierzesz :)

Mi nowy uchwyt telefonu uszkodzi kamere w telefonie, uchwyt ogolnie jest doskonaly i doskonale sztywny i niestety przez to przenosil wibracje z kierownicy na telefon. Podczas jazdy ciagle obracal mi sie ekran czyli glupial akcelerometr, musialem wylac, yc auto obrot ekranu. W polowie wycieczki podczas robienia zdjec okazalo sie ze stabilizacja/ostrosc calkowicie zglupiala, brzeczy cos mechanicznie i rozmywa obraz. Znalazlem w necie taki sam objaw w tym modelu i.. tez u motocyklisty. Musze albo znaleźć nowe ustawienie uchwytu ktore nie bedzie przenosilo wibracji, albo zmienic uchwyt :( czego mi zal bo bardzo sie polubilismy...


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2019-04-02 12:50:15 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2018-05-20 20:47:19
Posty: 62
Płeć: Mężczyzna
Telefon: Jabłkowy
Obecne moto: FZS 600
sorki za OT
sfazowany to co to za uchwyt? poka poka?

a co myślicie o montażu telefonu na uchwycie przy wlewie paliwa?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2019-04-02 12:59:52 
Legenda forum

Dołączył(a): 2018-08-01 19:28:01
Posty: 2284
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: XV250 R1200GS CBF600
Jest w tym wątku wyżej, przewiń :) im telefon jest nizej tym bardziej musisz schylac glowe zeby na niego zerknac co w moto jest krytycznie złe, patrzenie na telefon trzeba zminimalizowac zeny nie dac sie zaskoczyc wiec powinien byc w takim miejscu zeby nawet patrzac na tel, kątem oka caly czas filowac na droge. Dodaj do tego ograniczone pole widzenia w kasku.. Niektórzy zegarow nie widzą przy patrzeniu na wprost, co tu mowic o wlewie paliwa. Jak dla mnie to nie jest bezpieczne rozwiazanie.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2019-04-02 13:36:02 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2018-03-13 12:59:42
Posty: 75
Lokalizacja: Toruń
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Thundercat
Tak się poleruje kolektor


Załączniki:
55935548_2150937448318595_2484271412571799552_n.jpg [112.81 KiB]
Pobrane 294 razy
Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 3429 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 90, 91, 92, 93, 94, 95, 96 ... 229  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Administracja forum: admin@motocykl.org