Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 3465 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 175, 176, 177, 178, 179, 180, 181 ... 231  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 2021-08-11 23:53:15 
Wcale nie jestem uzależniony od forum

Dołączył(a): 2019-10-01 16:23:53
Posty: 1073
Lokalizacja: Gdańsk
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: F800GS
Z tym komfortem akustycznym jak w aucie to bym nie przeszkadzał ale prawda jest taka, że jest dużo ciszej.
Na rynku jest jeszcze innym produkt dla motocyklistów
https://www.loopearplugs.com/


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2021-08-11 23:53:15 
admin ręczy i poleca:)

Dołączył(a):2011-10-03
Posty: 714
Lokalizacja: Polska

PostNapisane: 2021-08-12 10:14:37 
Legenda forum

Dołączył(a): 2018-08-01 19:28:01
Posty: 2332
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: XV250 R1200GS CBF600
Wyglądają ciekawie ale wszystko co może być dotykane przez kominiarkę czy kask może się przesuwać i zacząć uwierać lub pogorszyć działanie. Nowe zatyczki alpine mają dynksa gumowego do łatwiejszego wyciągania ich z ucha. Jeden z nich przyciąłem niechący suwakiem pokrowca i odpadł. Po paru wyjazdach zauważyłem, że zatyczka która ma nadal dynksa to czasem się przesunie, uwiera itp więc urwałem dynksa w drugiej. Zdecydowanym plusem tych zatyczek jest ogólnie ich malutki rozmiar i mała wrażliwość na właśnie zakladanie kominiarki, kasku itp. Ciężej je przez to założyć i bardzo przydaje się przyrząd z kompletu, ale jak już dobrze siedzą to siedzą tak godzinami.

Przyrównanie do auta było bardzo uproszczone :) powiedzmy że jazda z zatyczkami zbliża wrażenia akustyczne do... auta z uchylonymi oknami :D


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2021-08-12 10:49:40 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2019-05-29 12:25:15
Posty: 89
Lokalizacja: Łódź
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZ1
a dla mnie te czarne za malo wyciszaja. moze to przez glosny wydech, ale nawet jak jade w grupie z interkomami to zakladam czerwone. mam je juz 3 sezon i mysle o nowych na przyszly i wlasnie o tych loop'ach :)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2021-08-12 18:50:40 
Zamykacz opon

Dołączył(a): 2019-03-14 12:26:17
Posty: 276
Lokalizacja: wrocław
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: bmw s1000xr
Sfazowany zgadzam się po całości :thumbup:
A jakość wygłuszenia dzwięku , najlepiej docenić gdy się ich nie założy :D


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2021-08-12 19:37:13 
Legenda forum

Dołączył(a): 2018-08-01 19:28:01
Posty: 2332
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: XV250 R1200GS CBF600
Dokładnie! Bardzo dobre określenie. To trochę jak niezauważanie że jeździ się głośnym autem do póki nie przejedziesz się takim naprawde cichym... Czasem nie chce mi się ich zakladac zatyczek bo plan jest powolnej jazdy albo koledzy wyrywni pojadą zanim się ogarnę i po kilkunastu minutach zaczynam szukac okazji do zatrzymania się i założenia ich....


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2021-08-13 00:23:21 
Legenda forum

Dołączył(a): 2018-08-01 19:28:01
Posty: 2332
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: XV250 R1200GS CBF600
Przejechałem się nowym tracerem 9 gt, no Panowie.. jest progres względem 900tki. Jeszcze mam nadzieję pojeździć po winklach bo na razie pod Narodowym na prostych się powygłupiałem. Aksamitny, precyzyjny, lekki, wybaczający, zwarty, poręczny. O wiele lepiej mi się na nim np zawracało i skręcało niż na starym, pozycja za kierownicą jest nieco skompresowana ale tu jestem wypaczony gieesem. Tłumik fabryczny mniej charakterny niż w starym, nie słyszałem tego charakterystycznego dwudźwięku z CP3. Rolgaz o wiele plynniejszy niż w poprzedniku, nawet na najmocniejszym trybie 1 gaz jest szybko reagujący ale nie zero-jedynkowy. Wheelie control działa :D Muszę też pochwalić quickshifter i down shifter, działa całkiem płynnie bez szarpania i przy różnym stopniu dodawania gazu. Jedynie zegary malo intuicyjne i zupełnie nie wiedziałem gdzie patrzeć, zdecydowanie z tych wymagających oswojenia co gdzie jest, na przejażdżce nawet prędkości nie moglem znaleźć - tak tam jest naćkane drobnych informacji. Hamulce niezłe, ale trzeba dużo siły w ręce żeby solidnie zahamować, bardziej cecha niż wada. Kanapa twarda, ale fajnie wyprofilowana. Ogólnie spory postęp względem poprzednika. Jestem bardzo ciekaw jak tym sie będzie jeździło poza miastem, czy przód nadal jest taki lekki i nieco nerwowy... Kolega mówi że motocykl jest bardzo wrażliwy na podmuchy boczne ale możliwe że na razie tak mówi z braku porownania, to jego pierwszy poważny motocykl. Wczesniej jezdził.. moim Ciapkiem :D


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2021-08-13 07:09:43 
Wcale nie jestem uzależniony od forum

Dołączył(a): 2019-10-01 16:23:53
Posty: 1073
Lokalizacja: Gdańsk
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: F800GS
Stary Tracer był niezły. Nowy i to w wersji GT jest z całą pewnością bardzo dobrym motocyklem. Niestety nie jest to motocykl typowo turystyczny do komfortowego nawijania kilometrów, a raczej maszyna średniego zasięgu.
Zastanawiam się z jakiego powodu na naszym rynku nie jest oferowana super tenere.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2021-08-13 09:02:17 
Legenda forum

Dołączył(a): 2018-08-01 19:28:01
Posty: 2332
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: XV250 R1200GS CBF600
Chodzi o ekologię silnika, nawet nowsze silniki cp2 i cp3 już były aktualizowane do nowych norm a silnik 1200 pamięta jeszcze rok 2010. Euro 5 wymusiła wycofanie jeszcze kilku innych modeli, R6, fjr1300, u innych marek też zniknie kilka dinozaurów np CB1100 ale też nowszych konstrukcji jak ostatnie VFR.

https://motovoyager.net/ciekawostki/jak ... er-tenere/


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2021-08-13 21:45:51 
Mistrz Polski

Dołączył(a): 2013-12-07 11:23:36
Posty: 469
Lokalizacja: WWY
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Ninja 1000SX
A się w końcu przejechałem. To zdjęcie kosztowało mnie :lol: 30 min przerwę i rozmowę o wakacjach z Wojskowymi bo o niczym innym nie mogliśmy rozmawiać
Załącznik:


Ostatnio edytowano 2021-08-13 22:37:20 przez Cimaj, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2021-08-13 22:34:54 
Wcale nie jestem uzależniony od forum

Dołączył(a): 2019-10-01 16:23:53
Posty: 1073
Lokalizacja: Gdańsk
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: F800GS
sfazowany napisał(a):
Chodzi o ekologię silnika

ale tenere 1200 jest oferowane w Hiszpanii, Niemczech nie wiem jak w innych krajach


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2021-08-13 22:50:37 
Zamykacz opon

Dołączył(a): 2019-11-22 23:17:30
Posty: 210
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZS 600 99
Generalnie na stronie https://www.yamaha-motor.eu jest dostępna.

To tylko moje gdybanie, ale może dostali zgodę od UE na jeszcze ileś sztuk w 2021 roku i oferują je na rynkach które mają większe szanse na ich sprzedanie niż u nas.

FZS600 '99


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2021-08-13 23:07:24 
Wcale nie jestem uzależniony od forum

Dołączył(a): 2019-10-01 16:23:53
Posty: 1073
Lokalizacja: Gdańsk
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: F800GS
Dziwna sprawa. U nas tenere 1200 dobrze się sprzedawała, więc na pewno by byli chętni.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2021-08-14 01:49:58 
Legenda forum

Dołączył(a): 2018-08-01 19:28:01
Posty: 2332
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: XV250 R1200GS CBF600
Swojego czasu w salonie yamahy bywałem aż za często, trochę się nagadałem ze sprzedawcami. Kalkulowalem czy stać mnie na nową sztukę i rozważalem też mniejszego tigera. Sprzedaż Tenerki była marginalna, bardzo długo czekałem aż pojawi się w Warszawie chociaż demo, w konću ją dorwałem ale w Olsztynie. Na pniu sprzedają się tracery i mniejsze motocykle MT, te z linii heritage xsr i super tenere to zdecydowanie mniejszy kawałek tortu. Mniejsza tenerka to co innego, bardzo popularny sprzęt. Myślę, że yamaha już szykuje coś nowego w temacie dużych turystyków, zarówno na miejsce fjr i dużej tenery. Żeby być konkurencyjną względem gieesa, afryki, v-stroma, muszą zrobić coś naprawdę oryginalnego, tak jak wstrzelili się w lukę z małą tenerką. Albo zrobią coś super lekkiego, albo ascetycznego technologicznie. Nawet uterenowniony tracer 9 byłby ciekawą opcją gdyby zachował niską masę. Nie zdziwiłbym się gdyby nowa duza tenera miała 3 cylindry i pojemność w okolicach 1100cm.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2021-08-14 09:46:51 
Pierwszy wydech regionu

Dołączył(a): 2012-08-05 08:39:48
Posty: 372
Lokalizacja: Kołobrzeg
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Yamaha Tracer 900 GT
Po ostatnich dwóch położeniach motocykla na parkingu (lewa i prawa strona) postanowiłem trochę bardziej "chronić lakier" na motocyklu.


Załączniki:
IMG_0404.jpg [106.6 KiB]
Pobrane 119 razy
IMG_0403.jpg [100.28 KiB]
Pobrane 125 razy
Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2021-08-14 11:15:59 
Wcale nie jestem uzależniony od forum

Dołączył(a): 2019-10-01 16:23:53
Posty: 1073
Lokalizacja: Gdańsk
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: F800GS
Maciek, rozumiem że śruby osi musiałeś zmienić na dłuższe.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 3465 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 175, 176, 177, 178, 179, 180, 181 ... 231  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Administracja forum: admin@motocykl.org