Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 3464 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 156, 157, 158, 159, 160, 161, 162 ... 231  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 2021-04-10 12:04:09 
Wcale nie jestem uzależniony od forum

Dołączył(a): 2019-10-01 16:23:53
Posty: 1073
Lokalizacja: Gdańsk
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: F800GS
Storm-a, miałem w MG, byłem bardzo zadowolony. Był na tyle cichy, że jeździłem w długie trasy bez db killera. Jedyny problem to usunięcie nitu. Możesz podesłać link, zobaczę ile kosztuje do mojego gs-a


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2021-04-10 12:04:09 
admin ręczy i poleca:)

Dołączył(a):2011-10-03
Posty: 714
Lokalizacja: Polska

PostNapisane: 2021-04-10 12:34:01 
Wcale nie jestem uzależniony od forum

Dołączył(a): 2019-10-01 16:23:53
Posty: 1073
Lokalizacja: Gdańsk
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: F800GS
Ja do GS-a, zamówiłem opony, założyłem kufry, wyższą szybę i uchwyt do telefonu


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2021-04-10 14:31:19 
Legenda forum

Dołączył(a): 2018-08-01 19:28:01
Posty: 2321
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: XV250 R1200GS CBF600
Ktore opony wybrałeś?

Do Twojego chyba pasuje ta wersja, 2013+? 1200zł...

https://www.ebay.pl/itm/Tempete-Slip-On ... 3916416067

Mozna negocjować cenę na tej ofercie. Kolega kupił sharka z homologacją i wynegocjował z 1800zl na ok 1200 wiec warto próbować.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2021-04-10 16:12:50 
Wcale nie jestem uzależniony od forum

Dołączył(a): 2019-10-01 16:23:53
Posty: 1073
Lokalizacja: Gdańsk
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: F800GS
Dzięki, tak ten do mnie pasuje; B.016.LX2
muszę sprawdzić w warunkach gwarancji, czy można zmienić wydech, czy np. nie tylko na akrapa

opony kupiłem zupełnie inne niż planowałem, na początku miały być bardziej off road a wybrałem on ... dunlop TrailSmart MAX :oops:


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2021-04-10 18:04:21 
Legenda forum

Dołączył(a): 2018-08-01 19:28:01
Posty: 2321
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: XV250 R1200GS CBF600
Jesli wydech ma homologacje to nie powinni robic problemow, ale warto jeszcze dopytac. Moze na forum bmw ktos podpowie... A o tych oponach to nawet nie slyszalem, poczytam sobie.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2021-04-10 21:44:47 
Wcale nie jestem uzależniony od forum

Dołączył(a): 2019-10-01 16:23:53
Posty: 1073
Lokalizacja: Gdańsk
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: F800GS
sfazowany napisał(a):
Moze na forum bmw ktos podpowie...

dzisiaj trochę pojeździłem i muszę powiedzieć, że mój fabryczny wydech brzmi całkiem dobrze
nawet przyjemnie strzela gdy zmienia się biegi bez sprzęgłowo
zmiana biegów też mi już idzie lepiej, najważniejsze jest to, żeby pamiętać o zwolnieniu nacisku na dźwignię bo wtedy bieg się nie zmieni
co do gwarancji, to mogę się dowiedzieć od kolegi, jest radcą prawnym u dealera bmw w Gdańsku
nie odpowiada mi klimat na forum bmw, dość specyficzni ludzie ...

opony
https://www.dunlop.eu/pl_pl/motorcycle/ ... smmax.html


Załączniki:
bmw10_Easy-Resize.com.jpg [241.68 KiB]
Pobrane 196 razy
Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2021-04-10 22:46:19 
Legenda forum

Dołączył(a): 2018-08-01 19:28:01
Posty: 2321
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: XV250 R1200GS CBF600
Sliczna bestia ;) opony rzeczywiście stricte drogowe. Dunlopy niestety popadły w moją niełaskę po qualifierach 2 które miałem w fz6, moze to kwestia modelu niedopasowanego do stylu jazdy lub średniowiecznej technilogii starego modelu, ale jakoś teraz mam dystans do marki. Stricte drogowe wziąłbym road 5 trail albo metzeler tourance, czyli inaczej zapakowane angel gt.

Ze zmianami biegów mam podobnie, przebijanie w górę wychodzi mi ładnie ale przy redukcjach z miedzygazem mam tendencje do podbijania gazu zbyt dużo. Zdjąłem też gumki podnóżków żeby jeżdżąc na stojąco poza asfaltem stać na ząbkach, przez to dzwignia poszła względem podnóżka niecały centymetr w górę i już kilka razy redukując znalazłem niechcący fałszywy neutral. Na razie założyłem te gumki z powrotem, jak już przyjdą zamówione szerokie platformy z ząbkami to wyreguluję dzwignię pod nową wysokość żeby nie katować skrzyni tymi neutralami miedzy biegami. R1200 wodniak brzmi czysto bez brzdękania zaworów i skrzyni, wtedy wydech nie zakłócany niechcianymi dźwiękami ładnie mruczy. Mój olejak z suchym sprzęglem i nieamortyzowanym kardanem gruchocze i telepie jak ursus c330, trzeba to zagluszyć ciekawszym wydechem :) w zasadzie jedyny przyjemny dźwięk w tym momencie z mojego to odglosy dobiegające z airboxa, gardłowe dudnienie przy wychodzeniu z niskich obrotów. Na początku wydawał mi się wystarczająco głośny, ale z czasem slyszę więcej dźwięków mechanicznych które trochę zabierają frajdę ze sluchania silnika. Czekam na Storma ;)

Co do forum bmw, szkoda słów.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2021-04-10 23:43:00 
Wcale nie jestem uzależniony od forum

Dołączył(a): 2019-10-01 16:23:53
Posty: 1073
Lokalizacja: Gdańsk
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: F800GS
Te opony to odpowiednik metzeler Tourance Next czy Pirelli Scorpion Trail 2, na zdjęciach może tego nie widać ale mają dość szerokie nacięcia. Powinny stawiać jakiś opór w piasku. Są 2- składników, mają dość dobre opinie, kupiłem z indeksem prędkości do 270. Oczywiście nie planuję jeździć z takimi prędkościami, ale świadczy to o jakości opony. Na początku chciałem kupić z jakimś bardziej "ostrym " bieznikiem ale bym nie czuł się na nich swobodnie na asfalcie.
Co do zmiany biegów to mam coś co nazywa się asystentem zmiany biegów pro, czyli quickshifter. Trzeba się do tego przyzwyczaić. Trudno pozbyć sie nawyku pracy gazem przy zmianie biegów.

https://www.motocykl-online.pl/testy/Te ... ro,14122,1


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2021-04-12 18:30:51 
Wcale nie jestem uzależniony od forum

Dołączył(a): 2019-10-01 16:23:53
Posty: 1073
Lokalizacja: Gdańsk
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: F800GS
Wczoraj udało mi się trochę poznać "małe" BMW. Miałem kilka spraw na Mazurach, łącznie zrobiłem 570km. Generalnie wrażenia mam jak najbardziej pozytywne. GS ma rewelacyjne hamulce i zawieszenie. Bez względu na prędkość hamulce efektywnie działają, w porównaniu do GT jest dużo lepiej (wydaje mi się, że mają te same tarcze). Oczywiście brak nurkowania. Zawieszenie to "meisterstuck", zmieniając nawierzchnie po których jedziemy można odnieść wrażenie, że poruszamy się innym motocyklem, nie testowałem jeszcze ustawień "pro". Silnik stale generuje dość mocne drgania, trzeba to polubić. Dźwięki które z niego się wydobywają czasami mogą nasuwać pytanie, czy na pewno wszystko jest ok?Jak dla mnie jest wystarczająco dynamiczny, 125koni/125Nm zapewnia całkiem niezłe przyspieszenie do około 180, do 220 nadal chętnie przyspiesza. Przy około 160/170 (pewnie zależy to od kierunku i siły wiatru) pojawiają się pewne negatywne skutki dużego naporu powietrza na ramiona, pojawia się coś w rodzaju delikatnego "trzepotania" ale nie ma to istotnego wpływu na stabilność prowadzenia i nie pogłębia się istotnie ze wzrostem prędkości. Założyłem akcesoryjną szybę GIVI (chyba +14cm), dobrze chroni przed wiatrem z tym, że jest dość głośno. Mimo to, praktycznie do 180 mogę w miarę komfortowo słuchać muzyki. Zużycie paliwa, średnie wyszło 6,7 ale na samej "S" przy umiarkowanej prędkości prawie 8,5. Wniosek jest taki, że zbiornik jest żenująco mały, jak na motocykl którym można "dojechać się na koniec świata"- ma tylko 20 litrów. Przyzwyczaiłem się również do asystenta zmiany biegów, sprzęgło jest nam potrzebne, w sumie tylko do włączenia pierwszego biegu. Największą radochę sprawia strzelanie w tłumik przy zmianie biegów gdy dość dynamicznie przyspieszamy, redukcje też są fajne bo "między gaz" dzieje się automatycznie. Seryjny wydech jest na tyle głośny, że wzbudza zainteresowanie przechodniów. BMW dba o zbyt akcesoriów sprzedawanych przez wunderlich, przedni błotnik jest tak zrobiony, że cały syf leci na blok silnika :oops: Zauważyłem, jeszcze, że silnik dość wolno nabiera temperatury.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2021-04-12 19:24:43 
Legenda forum

Dołączył(a): 2018-08-01 19:28:01
Posty: 2321
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: XV250 R1200GS CBF600
Esencja gieesa :) ale zaskoczyłeś mnie tak dobrą opinią o mastodoncie. Zawieszenie ESA to największy plus względem mojego modelu. Jeździłem dziś po mieście do pracy i generalnie względem fazera różnica w przeciskaniu się między autami jest spora, fazer był jak nóż w masło, tu czuję się zdecydowanie mniej pewnie.

Dokupiłem nowe zatyczki alpine, stare gdzieś zgubiłem. Tym razem wziąłem zestaw pro z 2 kompletami, tour i race. Jeździłem dziś w race i wrazenia są bardzo dobre. Mocno eliminują wiatr ale nadal słychać silnik i inne auta, klaksony itp.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2021-04-12 20:30:45 
Wcale nie jestem uzależniony od forum

Dołączył(a): 2019-10-01 16:23:53
Posty: 1073
Lokalizacja: Gdańsk
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: F800GS
Ja jakoś nie lubię zatyczek, zresztą zawsze słucham muzyki.
Żeby nie było tak pięknie muszę dodać o absurdalnym uruchamianiu trybów PRO , pod kanapą jest w woreczku wtyczka, którą należy włożyć w odpowiednie miejsce, gniazdko również pod siedzeniem :lol: , masakra


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2021-04-12 21:51:59 
Legenda forum

Dołączył(a): 2018-08-01 19:28:01
Posty: 2321
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: XV250 R1200GS CBF600
To w demo wystarczylo wybrać tryb pro z kierownicy. Najpierw wybawiłem się na tych trybach pro, a pozniej na jutiubach posluchalem jak to nie uzywac pro, bo to straszne jest, śmierć kapota i inne takie :) moze juz ta wtycxka była wpięta, wpinasz raz i już masz zawsze dostępne...? Biorąc pod uwagę klientów na gieesy to moze faktycznie lepiej żeby czasem nie dalo się przypadkowo wejść w ten tryb, jeśli nie jestes gotów na brak wspomagaczy.

Co do muzyki, to w zatyczkach muzyka jest o wiele lepsza bo nie konkuruje z tłem, może leciec sobie cichutko a i tak dobrze slychać. Jak nie mam zatyczek to nawet nie chce mi sie włączać muzyki...

Może w czwartek przyjdzie tłumiczek!! :D


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2021-04-12 22:03:44 
Wcale nie jestem uzależniony od forum

Dołączył(a): 2019-10-01 16:23:53
Posty: 1073
Lokalizacja: Gdańsk
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: F800GS
sfazowany napisał(a):
Co do muzyki, to w zatyczkach muzyka jest o wiele lepsza bo nie konkuruje z tłem

w takim razie muszę spróbować :D
pewnie demo jeździłeś 1250,jak by nie było to nowszy model więc pewnie jest dostęp do trybów pro z poziomu komputera, "wspomagacze" mogę też wyłączyć z poziomu "komputera"


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2021-04-12 22:30:04 
Wcale nie jestem uzależniony od forum

Dołączył(a): 2016-03-01 21:03:14
Posty: 1477
Lokalizacja: Warka
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Ready to remont
Co prawda w ten weekend nie dłubałem przy swoim tylko u kumpla przy sprincie ale przy okazji mieliśmy możliwość przypomnieć sobie podstawówkę:

[ img ]

Wyścig wykazał jednak wyższość czerwonego nad niebieskim lub s51 nad s50


Ostatnio edytowano 2021-04-12 23:15:45 przez tuzmen, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2021-04-12 22:36:24 
Wcale nie jestem uzależniony od forum

Dołączył(a): 2019-10-01 16:23:53
Posty: 1073
Lokalizacja: Gdańsk
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: F800GS
ale fajne, przy ich delikatnej budowie zaskakują stopki centralne


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 3464 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 156, 157, 158, 159, 160, 161, 162 ... 231  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Administracja forum: admin@motocykl.org