Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 3465 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 192, 193, 194, 195, 196, 197, 198 ... 231  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 2022-02-03 13:10:50 
Legenda forum

Dołączył(a): 2011-02-15 15:47:22
Posty: 3833
Lokalizacja: 3miasto
Płeć: Pół człowiek pół muffin
Obecne moto: tiger 800
sfazowany napisał(a):
Co do gaźnika to nie mam obaw, lubię obcowanie z ręcznym ssaniem, kranikami itp

też tak mówiłem. ale potem pojeździłem troszkę tą moją er5 i zmieniłem zdanie. Wtychodzę z roboty, chcę byuć szybko w domu ale nioe, zchodzę na parking pod biurowcem w windzie juz załrzyłem rękawiczki i kask ale dupa, wciąż musze odpalić ssanie, poczekać aż toto się nagrzeje bo szarpie. w miedzyczasie objawia się brak pomyślunku ze strony projektatów budynku i czyjnik spalin umieszczony na ścianie za miejscem na motocykle dostaje pierdolca, załącza wentylatory więc w całej hali garażowej wszystko buczy jakby startował tam jakiś odrzutowiec, a na to nakłada się komunikat mówiący o tym że "przekroczono bezpieczny poziom stęrzenia spalin w powietrzu, proszę, z zachowaniem spokoju, opuścić parking". Dodatkowo na początku sezonu zajarany chcesz sobie wyjechać na pierwszą przejażdżkę, a moto prycha, strzela, gaźnik trzeba przeczyścić i wyregulować... A idź mnie z tym pan. A w FZ6? wchodze ubrany na halę, przekręcam kluczyk i ruszam - bez wjkręcania na wysokie obroty na niedogrzanym silniku ale bez zbędnego oczekiwania opuszczam halę słysząc jedynie dźwięk swojego wydechu. a na wiosnę odpalam moto i wszystko działą jak powinno. przy całych moich 10 lataczh czyli 70tys km zrobionych tym motocyklem rtylko dwa razy musiałem oddać moto na synchronizacje i regulacje. Myślałem że mi nie przeszkadza gaźnik ale jednak przeszkadza. W maszynie odpalanej 2-3 razy w miesiacuu spoko, ale jak mam jeździć nią częściej to doceniam ten wynalazek jakim jest wtrysk.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2022-02-03 13:10:50 
admin ręczy i poleca:)

Dołączył(a):2011-10-03
Posty: 714
Lokalizacja: Polska

PostNapisane: 2022-02-03 13:56:56 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2020-05-29 19:40:48
Posty: 91
Lokalizacja: KR
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: YAMAHA FZ6
misiakw napisał(a):
sfazowany napisał(a):
Co do gaźnika to nie mam obaw, lubię obcowanie z ręcznym ssaniem, kranikami itp

też tak mówiłem. ale potem pojeździłem troszkę tą moją er5 i zmieniłem zdanie. Wtychodzę z roboty, chcę byuć szybko w domu ale nioe, zchodzę na parking pod biurowcem w windzie juz załrzyłem rękawiczki i kask ale dupa, wciąż musze odpalić ssanie, poczekać aż toto się nagrzeje bo szarpie. w miedzyczasie objawia się brak pomyślunku ze strony projektatów budynku i czyjnik spalin umieszczony na ścianie za miejscem na motocykle dostaje pierdolca, załącza wentylatory więc w całej hali garażowej wszystko buczy jakby startował tam jakiś odrzutowiec, a na to nakłada się komunikat mówiący o tym że "przekroczono bezpieczny poziom stęrzenia spalin w powietrzu, proszę, z zachowaniem spokoju, opuścić parking". Dodatkowo na początku sezonu zajarany chcesz sobie wyjechać na pierwszą przejażdżkę, a moto prycha, strzela, gaźnik trzeba przeczyścić i wyregulować... A idź mnie z tym pan. A w FZ6? wchodze ubrany na halę, przekręcam kluczyk i ruszam - bez wjkręcania na wysokie obroty na niedogrzanym silniku ale bez zbędnego oczekiwania opuszczam halę słysząc jedynie dźwięk swojego wydechu. a na wiosnę odpalam moto i wszystko działą jak powinno. przy całych moich 10 lataczh czyli 70tys km zrobionych tym motocyklem rtylko dwa razy musiałem oddać moto na synchronizacje i regulacje. Myślałem że mi nie przeszkadza gaźnik ale jednak przeszkadza. W maszynie odpalanej 2-3 razy w miesiacuu spoko, ale jak mam jeździć nią częściej to doceniam ten wynalazek jakim jest wtrysk.
Pamietam takie procedury odpalania z Suzuki gs500 - kilka razy był bunt i kropka , kumpel pogłaskał i od strzała działała - gaźnikowe maja humory ale też miało to swój urok

Teraz też fz6 i odpalam jadę


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2022-02-03 23:22:38 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2018-01-02 13:54:29
Posty: 174
Lokalizacja: Jelenia Góra
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: fz6 s2
Cóż ja dzisiaj zrobiłem dla moto.. może nie koniecznie dzisiaj, ale w ostatnich kilku dniach założyłem nowe kapcie a dokładniej pirelli angel GT II, poprzednio miałem założoną starszą wersję, nie narzekałem więc poszły te same z tym że dwójeczki.
Dzisiaj tak poczytałem forum i wszędzie każdy poleca i zachwyca się Michelin road 5.. może przy następnej wymianie.
Dodatkowo nowe wentyle, łożysko i uszczelniacz w tylnym kole, regulacja zaworów, synchro przepustnic, wymiana łańcuszka rozrządu. Co prawda był w połowie swojego żywota, ale jak już moto stało na serwisie rozebrane to warto było zrobić przy okazji niż za te 15-20kkm bulić więcej. A sam łańcuszek mega drogi nie jest.
Na dniach wymienię filtry, olej, podświetlenie tablicy rejestracyjnej bo coś przestało świecić i przekładka lampy angielskiej na europejską i to chyba na tyle.
Bliżej wiosny skuszę się na nowy aku bo aktualnie mam 3 letni jakiś tani moretti czy inny tego typu wsadzony, niby daje jeszcze radę, ale po moich przygodach ze spalonymi regulatorami napięcia, rozładowanym doszczętnie poprzednim aku, wolę nie ryzykować. A ten był wsadzony byle tylko dojechać z powrotem 400km a został na 3 sezony. No i klocki się kończą powolutku.
Generalnie przygotowania do sezonu pełną parą :D


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2022-02-04 09:59:54 
Legenda forum

Dołączył(a): 2010-11-08 15:23:23
Posty: 2332
Lokalizacja: Katowice
Płeć: Mężczyzna
Telefon: Note 10+
Obecne moto: KTM 1290 SAS
Oskarkor napisał(a):
Bliżej wiosny skuszę się na nowy aku bo aktualnie mam 3 letni jakiś tani moretti czy inny tego typu wsadzony, niby daje jeszcze radę, ale po moich przygodach ze spalonymi regulatorami napięcia, rozładowanym doszczętnie poprzednim aku, wolę nie ryzykować. A ten był wsadzony byle tylko dojechać z powrotem 400km a został na 3 sezony. No i klocki się kończą powolutku.

Zapraszam po aku i klocki na priv :P

Ja swojego MTka nie ruszyłem od połowy października... :roll:
tzn mało brakło bym go sprzedał bo zmieniałem terenówkę, ale jak gość przyjechał z kasą to jakoś mi się przykro zrobiło i się wycofałem :lol:

Muszę mu zmienić olej i filtr i zamontować nowe aku litowe z Shido które woże w aucie od 2 miesięcy. W tym roku ma pojechać na majówkę do Chrowacji potem 2x na tor i we wrześniu znowu do Chorwacji więc mam nadzieję, że trochę km zrobię w 2022

Aaaaa i w marcu mam AC do zapłacenia... :roll:


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2022-02-04 10:16:30 
Wcale nie jestem uzależniony od forum

Dołączył(a): 2016-03-01 21:03:14
Posty: 1484
Lokalizacja: Warka
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Ready to remont
rhazz napisał(a):
ale jak gość przyjechał z kasą to jakoś mi się przykro zrobiło i się wycofałem :lol:


Mam nadzieje że wraz kasą zabrał ze sobą wiadro cierpliwości


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2022-02-04 10:56:13 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2018-01-02 13:54:29
Posty: 174
Lokalizacja: Jelenia Góra
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: fz6 s2
rhazz napisał(a):
Zapraszam po aku i klocki na priv

Oj odezwę się, i to jeszcze jak!
Masz niebieskie nissiny NS w ofercie? bodaj 210NS


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2022-02-04 12:26:20 
Wcale nie jestem uzależniony od forum

Dołączył(a): 2019-10-01 16:23:53
Posty: 1073
Lokalizacja: Gdańsk
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: F800GS
Ja dołożyłem przedłużenie tylnego błotnika.


Załączniki:
IMG_20220203_202705_Easy-Resize.com.jpg [218.41 KiB]
Pobrane 160 razy
IMG_20220203_203210_Easy-Resize.com.jpg [236.22 KiB]
Pobrane 156 razy
Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2022-02-04 15:32:46 
Mistrz Polski

Dołączył(a): 2020-01-05 20:24:48
Posty: 487
Lokalizacja: Wrocław
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZ6 S2
Oskarkor tak z ciekawości zapytam, przy jakim przebiegu robiłeś rozrząd?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2022-02-04 16:34:08 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2018-01-02 13:54:29
Posty: 174
Lokalizacja: Jelenia Góra
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: fz6 s2
Janusz81 napisał(a):
Oskarkor tak z ciekawości zapytam, przy jakim przebiegu robiłeś rozrząd?

50kkm i teraz przy 68kkm - z tym że zaznaczam, nie wymagał on roboty, ale że był już mniej więcej w połowie żywota, a motocykl stał na serwisie, to przy nie dużym koszcie bo około 230-250pln, warto było od razu zrobić przy okazji regulacji zaworów, synchro przepustnic etc.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2022-02-05 14:37:09 
Mistrz Polski

Dołączył(a): 2020-01-05 20:24:48
Posty: 487
Lokalizacja: Wrocław
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZ6 S2
Oskarkor napisał(a):
Janusz81 napisał(a):
Oskarkor tak z ciekawości zapytam, przy jakim przebiegu robiłeś rozrząd?

50kkm i teraz przy 68kkm - z tym że zaznaczam, nie wymagał on roboty, ale że był już mniej więcej w połowie żywota, a motocykl stał na serwisie, to przy nie dużym koszcie bo około 230-250pln, warto było od razu zrobić przy okazji regulacji zaworów, synchro przepustnic etc.

Dzięki :) Czyli potwierdza się, że rozrząd trzeba zmieniać przy ok 80-100kkm.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2022-02-05 16:29:46 
Legenda forum

Dołączył(a): 2011-02-15 15:47:22
Posty: 3833
Lokalizacja: 3miasto
Płeć: Pół człowiek pół muffin
Obecne moto: tiger 800
Cytuj:
Czyli potwierdza się, że rozrząd trzeba zmieniać przy ok 80-100kkm.

Tak i nie. U mnie przy 95 kkm wyszło że łańcuch jest ok, lapinacz tylko wymagał wymiany.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2022-02-05 21:16:15 
Zamykacz opon

Dołączył(a): 2013-01-13 20:48:01
Posty: 299
Lokalizacja: Polkowice
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Fz6 Fazer S2 ABS
To ładnie Ci napinacz wytrzymał, mój był wymieniony na gwarancji przy przebiegu 10 razy mniejszym, ponoć był wadliwy według mechanika z ASO.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2022-02-06 13:48:39 
Legenda forum

Dołączył(a): 2011-02-15 15:47:22
Posty: 3833
Lokalizacja: 3miasto
Płeć: Pół człowiek pół muffin
Obecne moto: tiger 800
wiesz, motocyklem jeżdżę dużo, ale połowa tego to trasy z żonką gdzie raczej na spokojnie, bez jakiś ostrych przyspieszeń i kręcenia pod czerwone, raczej tak 4-5 tys. Przez to przy nieco ponad 80 na regulacji luzów zaworowych wciąż były w normie, w silniku cykanie zaczęło sie jakoś koło 91-92 tys km więc teraz zima oddałem na sprawdzenie, napinacz zmieniony i znów jest spoko.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2022-02-06 18:10:54 
Niemowlak

Dołączył(a): 2014-08-21 18:40:53
Posty: 30
Lokalizacja: Leźno
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: XT1200Z
misiakw napisał(a):
napinacz zmieniony i znów jest spoko.


Tak z ciekawości ile to kosztowało z wymianą? Też mnie to czeka...


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2022-02-06 20:52:55 
Wcale nie jestem uzależniony od forum

Dołączył(a): 2014-08-17 12:43:43
Posty: 1156
Lokalizacja: Przemyśl
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Tracer 900 GT 2019
Janusz81 napisał(a):
Czyli potwierdza się, że rozrząd trzeba zmieniać przy ok 80-100kkm.
Potwierdzam ze tak dlugi przebieg moze być realny. U siebie w FZ6 po 40kkm przebiegu profilaktycznie zajrzałem do rozrządu i też wszystko idealnie wyglądało w sensie napinacz i łańcuch więc nie było sensu tego ruszać.
Obecnie czasem lepiej jest zostawić i dojezdzić fabryczne podzespoły niż wymieniać na komplet nowych zamienników bo niestety bardzo rzadko dorównują jakością tym z pierwszego montażu - dotyczy to również części oryginalnych.
Dziwnie natomiast ślizg łańcucha był wytarty nierównomiernie więc jego wymieniłem na oryginał i tak później motocykl sprzedałem. Następny nabywca zmienił cały rozrząd przy 68kkm ale nie wiem jak moto było jeżdżone więc trudno to ocenić czy to przebieg czy sposob użycia go wykończył.
Nie mniej jednak profilaktycznie dobrze jest sprawdzić czy wszystko gra dla spokoju ducha żeby można było jechać daleko i nie martwić się że coś padnie przez nasze zaniedbanie.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 3465 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 192, 193, 194, 195, 196, 197, 198 ... 231  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Administracja forum: admin@motocykl.org