Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 114 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 4, 5, 6, 7, 8
Autor Wiadomość
PostNapisane: 2016-10-25 10:15:38 
Pierwszy wydech regionu

Dołączył(a): 2012-02-23 16:33:37
Posty: 376
Lokalizacja: 3miasto / Kołobrzeg
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: VFR 800 Vtec
Na przełomie lipca i sierpnia zamieniłem Thundercata na VFR Vtec. Chwalę sobie ten wybór :mrgreen: pod każdym względem i na każdej płaszczyźnie (no może oprócz przepychania na parkingu).


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2016-10-25 10:15:38 
admin ręczy i poleca:)

Dołączył(a):2011-10-03
Posty: 714
Lokalizacja: Polska

PostNapisane: 2016-10-25 11:15:05 
Funkiel Nówka

Dołączył(a): 2016-10-19 13:17:05
Posty: 10
Płeć: Mężczyzna
A jak pod względem spalania?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2016-10-25 13:18:03 
Legenda forum

Dołączył(a): 2009-07-15 23:58:19
Posty: 3245
Lokalizacja: ELE
Płeć: Mężczyzna
Telefon: czarny
Obecne moto: r1100gs
Nav napisał(a):
Na przełomie lipca i sierpnia zamieniłem Thundercata na VFR Vtec. Chwalę sobie ten wybór :mrgreen: pod każdym względem i na każdej płaszczyźnie (no może oprócz przepychania na parkingu).

Poczekaj jak Ci przyjdzie zrobić rozrząd i regulacje luzów zaworowych wraz z vteciem :lol: albo zrobić pełen serwis układu hamulcowego.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2016-10-25 14:23:39 
Mistrz Polski

Dołączył(a): 2013-12-07 11:23:36
Posty: 468
Lokalizacja: WWY
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Ninja 1000SX
Wojt@s napisał(a):
Poczekaj jak Ci przyjdzie zrobić rozrząd i regulacje luzów zaworowych wraz z vteciem :lol: albo zrobić pełen serwis układu hamulcowego.


Dlatego niektórzy jeżdżą Fi. Tanio nie jest to fakt:) ale jak czytam ile inni zostawiają w ASO za zmianę oleju i etc "pierdół" to chyba nie jest tak do końca źle :) A tak naprawdę kiedyś się pytałem ile napinacze kosztują do FZS to dzisiaj za te same pieniądze kupuję do VFR - łąńcuszki tyle samo kosztują więc chyba największa różnica jest w zaworach czytaj w VTEC`u

Arcisz napisał(a):
A jak pod względem spalania?
:)

330km można śmisało zrobić na 18l :)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2016-10-25 14:27:25 
Mistrz Polski

Dołączył(a): 2013-12-07 11:23:36
Posty: 468
Lokalizacja: WWY
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Ninja 1000SX
Wojt@s napisał(a):
zrobić pełen serwis układu hamulcowego.


Co masz na myśli?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2016-10-25 20:34:11 
Legenda forum

Dołączył(a): 2009-07-15 23:58:19
Posty: 3245
Lokalizacja: ELE
Płeć: Mężczyzna
Telefon: czarny
Obecne moto: r1100gs
Czyszczenie tłoczków, zacisków, cała procedura prawidłowego odpowietrzania a nie tylko 3 punkty jak w większości japończyków.

A co do rozrządu 2x łańcuch, 2 x uszczelka pokrywy zaworowej, płytki zaworowe, szklanki od vteca jak trzeba ( a tanie nie są 40Euro jedna szklanka ) , uszczelka sprzęgła ( bo trzeba całe sprzęgło zrzucić by dostać się do dolnych kół) , ASO zaleca wymianę napinaczy ( 125 Euro szt. ) przy rozrządzie nawet jak są sprawne...
Do tego trzeba mieć oryginalny zestaw blokad vtec-a ( a nie wszystkie serwisy mają, choć tak bardzo drogie nie są bo kupiłem ) , tonę czasu ( w tym samym czasie zrobiłbym 4x rozrząd i zawory w fz6 ) .


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2016-10-25 20:57:47 
Pierwszy wydech regionu

Dołączył(a): 2012-02-23 16:33:37
Posty: 376
Lokalizacja: 3miasto / Kołobrzeg
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: VFR 800 Vtec
Pewnie przyjdzie mi jeszcze zapłakać nad rachunkiem od mechanika. No ale cóż :P Wszystko poza silnikiem sobie zrobię, za resztę będzie trzeba zapłacić. No ale nie jest to BMW i mam nadzieję, że tragedii nie będzie. 35 tys. km przebiegu dopiero (jest szansa, że realny), a sam robię średnio 5-7 tysięcy na sezon. Może jeszcze pochodzi :)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2016-10-25 23:11:52 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2015-02-14 18:51:43
Posty: 52
Lokalizacja: Żyrardów
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Hayabusa
A jak w rzeczywistości wygląda V-tec ? Motocykl jest bardziej mułowaty do tych ok 7k rpm niż wersja wcześniejsza FI ?

Ja od przyszłego tygodnia dosiadam Haykę :D Niestety pogoda tragiczna i weekendy narazie full więc myślę że dopiero w przyszłym tygodniu ruszę na prawdziwe testy.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2016-10-26 23:11:36 
Mistrz Polski

Dołączył(a): 2013-12-07 11:23:36
Posty: 468
Lokalizacja: WWY
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Ninja 1000SX
Wojt@s napisał(a):
A co do rozrządu 2x łańcuch, 2 x uszczelka pokrywy zaworowej, płytki zaworowe, szklanki od vteca jak trzeba ( a tanie nie są 40Euro jedna szklanka ) , uszczelka sprzęgła ( bo trzeba całe sprzęgło zrzucić by dostać się do dolnych kół) , ASO zaleca wymianę napinaczy ( 125 Euro szt. ) przy rozrządzie nawet jak są sprawne...
Do tego trzeba mieć oryginalny zestaw blokad vtec-a ( a nie wszystkie serwisy mają, choć tak bardzo drogie nie są bo kupiłem ) , tonę czasu ( w tym samym czasie zrobiłbym 4x rozrząd i zawory w fz6 ) .


Dobra nius - te koszty i czas poświęcony to nic z tym czym się będę musiał zmierzyć. Zrobienie korony porcelanowej zęba będzie droższe i trwa prawie miesiąc czasu :) Jednak rozrząd w VFR to nic w porównaniu z tym :)


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 114 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 4, 5, 6, 7, 8


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Administracja forum: admin@motocykl.org