Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 111 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 2016-03-15 18:12:15 
Wcale nie jestem uzależniony od forum

Dołączył(a): 2016-03-01 21:03:14
Posty: 1475
Lokalizacja: Warka
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Ready to remont
Rozum mówi Toyota
Serce BMW

W rodzinie mam 2 toyoty i na szczęście yamahę :)

Pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2016-03-15 18:12:15 
admin ręczy i poleca:)

Dołączył(a):2011-10-03
Posty: 714
Lokalizacja: Polska

PostNapisane: 2016-03-17 19:35:34 
Niemowlak

Dołączył(a): 2015-02-26 17:21:08
Posty: 23
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: fz6n s2
Yamahę
http://moto.pl/MotoPL/1,88389,19101079, ... -ride.html


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2017-01-26 21:30:40 
Wcale nie jestem uzależniony od forum

Dołączył(a): 2012-01-29 15:38:22
Posty: 1298
Lokalizacja: Szprotawa
Płeć: Mężczyzna
Telefon: 697 226 949
Obecne moto: fzs 600 fazer 2000r
A6C5 avant 2.0 ALT pg+lpg multitronic 6-cio biegowy. fajne auto, wygodne mało pali ale jednak do 3.0 v6 omegi się nie umywa


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2017-01-27 10:24:52 
Mistrz Polski

Dołączył(a): 2016-09-22 10:45:51
Posty: 499
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Telefon: sześć082x6 2x4 2x7
Obecne moto: BMW R1200R
I love VAG :)
...szczególnie 1.8T


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2017-01-27 16:07:43 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2012-10-03 18:12:47
Posty: 78
Lokalizacja: Wielkopolska/Stęszew
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: MT 10
Fiat marea 1.8 od nowości do 240 tys przebiegu super zasuwał nic sie nie psuło, fokus mk1 1.8 tddi super jeździł do 280 tys po czym padła pompa wtryskowa i złom, Picasso 1.8 taki sobie. Teraz Nissan kaszok II 1.6 turbo, na razie super


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2017-01-27 17:35:39 
Legenda forum

Dołączył(a): 2010-11-08 15:23:23
Posty: 2332
Lokalizacja: Katowice
Płeć: Mężczyzna
Telefon: Note 10+
Obecne moto: KTM 1290 SAS
Jak wszystko jutro dobrze pójdzie to zamienię swoją Sintrę na Renault Megane III 1,5dci Dynamique 2011r ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2017-01-27 18:09:22 
Zamykacz opon

Dołączył(a): 2015-11-04 22:28:46
Posty: 226
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Fz6 s2
Tylko nie 1.5 Dci chyba ze jesteś bogaty i lubisz mieć zajęcie.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2017-01-27 19:02:34 
Prawie jak Mistrz Świata

Dołączył(a): 2013-11-03 13:05:03
Posty: 845
Lokalizacja: LPU
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Sprint ST 1050
1.5 DCI to chyba jedna z większych pomyłek jaka trafiła pod maski samochodów, podobnie z resztą jak 1.4 TSI w wersji z turbiną i kompresorem, z grupy VAG.

Ja jeżdżę aktualnie starą A4 B5 2.8 Quattro, awaryjność na poziomie zerowym, ale swoje lata już ma, dystans na księżyc ma już za sobą, swoje bolączki już ma i będzie trzeba się go pozbyć powoli. Osobiście skłaniam się ku Fiatowi Bravo 1.4 T-Jet, Fiat ma generalnie bardzo dobre silniki, a mity na temat awaryjności tej marki można wsadzić między bajki, tak samo z resztą, jak mity na temat Alfy Romeo ;). Osiągi ma bardzo przyzwoite i ma jedną, fabrycznie genialną sprawę, zakuty dół silnika, gdzie przy małym nakładzie finansowym można nawet zdublować moc silnika na fabrycznych gratach ;). Mam jeszcze na oku Seata Leona 1.8T, z większych rozglądam się za A4 B7 1.8T i Skodą Octavią II VRS, koncern VAG-a biorę pod uwagę, przede wszystkim ze względu na skrzynię DSG, która marzy mi się od bardzo dawna, miałem okazję pojeździć kilkoma samochodami z taką skrzynią i we wszystkich robi WOW! :). Co do jej awaryjności też bym się nie martwił, znajomy ma Superba 1.8T z DSG, salonowego, prawie 300.000km na blacie i poza rzeczami eksploatacyjnymi, ŻADNEJ awarii :D


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2017-01-27 21:19:27 
Pierwszy wydech regionu

Dołączył(a): 2012-12-01 16:35:28
Posty: 377
Lokalizacja: Katowice
Płeć: Mężczyzna
Telefon: dotykowy
Obecne moto: FZ1S Fazer
Jeżeli mówimy o 1.5dci z 2011 to już jest mocno poprawiona wersja tego silnika. Pilnować dobrej jakości oleju (millers, motul, liqui moly itd.) jego poziomu i skrócić interwał wymiany do 15000 km i można spokojnie latać. Demon przyśpieszania i prędkości to nie będzie ale powinno być ekonomicznie.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2017-01-27 23:12:51 
Prawie jak Mistrz Świata

Dołączył(a): 2013-11-03 13:05:03
Posty: 845
Lokalizacja: LPU
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Sprint ST 1050
Iroszek napisał(a):
skrócić interwał wymiany do 15000 km


To co ile on ma wymianę "książkowo"? :shock: Jeszcze nigdy nie zrobiłem na oleju więcej niż 10.000km...i nie mam zamiaru, bez względu na to, co twierdzi producent. Szczególnie, przy typowej, codziennej eksploatacji - miasto, krótkie trasy.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2017-01-28 06:21:29 
Zamykacz opon

Dołączył(a): 2015-11-04 22:28:46
Posty: 226
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Fz6 s2
U mnie w korpo sa auta wylacznie z tymi silnikami min z 2013r i 60% jest juz po wymianie silnika :lol: więc mają jeszcze dużo do poprawienia.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2017-01-28 16:34:54 
Zamykacz opon

Dołączył(a): 2011-11-29 13:42:13
Posty: 251
Lokalizacja: Bestwina (koło Bielska Białej)
Płeć: Mężczyzna
Telefon: 504219468
Obecne moto: Suzuki V-strom 1000
rhazz napisał(a):
Jak wszystko jutro dobrze pójdzie to zamienię swoją Sintrę na Renault Megane III 1,5dci Dynamique 2011r ;)

rhazz Renault :wtf: :think: :roll: :!: :?:


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2017-01-28 17:31:18 
Pierwszy wydech regionu

Dołączył(a): 2016-01-31 22:18:37
Posty: 384
Lokalizacja: okolice Tarnowa
Płeć: Mężczyzna
Telefon: NJU Mobile
Obecne moto: FZ6
Z mojego doświadczenia to części do "francuzów" są droższe niż do "niemców" a biorąc pod uwagę kwestie kosztownych serwisów nowoczesnych diesli to życzę powodzenia :D

Mój kolega od lat mawia, że nie jeździ dieslami, bo go na nie nie stać. Ale Mercedesa 500 w benzynie m.in. ma. Co kolega ma na myśli można się domyślać.

Ja też zawsze ujeżdżam benzyniaki. Może jestem w błędzie, ale podejścia do tematu nie zmienię. Szacunek dla tych co mają odmienne zdanie.
Przynajmniej nie muszę studiować co to jest turbosprężarka, pompowtryski, "dwumasa", filtr cząstek stałych itp, itd.

Pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2017-01-28 18:07:31 
Legenda forum

Dołączył(a): 2010-11-08 15:23:23
Posty: 2332
Lokalizacja: Katowice
Płeć: Mężczyzna
Telefon: Note 10+
Obecne moto: KTM 1290 SAS
glenroy napisał(a):
Iroszek napisał(a):
skrócić interwał wymiany do 15000 km


To co ile on ma wymianę "książkowo"? :shock: Jeszcze nigdy nie zrobiłem na oleju więcej niż 10.000km...i nie mam zamiaru, bez względu na to, co twierdzi producent. Szczególnie, przy typowej, codziennej eksploatacji - miasto, krótkie trasy.

Producent podaje co 30000 ale mam wujka w salonie Renault i mówi że 15 to jest max. Oczywiście full syntetyk.
Silnik po 2010 został poprawiony i większość bolączek została wyeliminowana ;)
Ja potrzebuję auto na dojazdy do pracy i na wakacje - a jeżdżę 35km po trasie w jedną i 35 w drugą - 99% po trasie ;) Więc dla mnie dieselek będzie idealnym wyborem - szczególnie że nie lubię jeździć szybko - a ekonomicznie ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2017-01-28 18:11:54 
Legenda forum

Dołączył(a): 2010-11-08 15:23:23
Posty: 2332
Lokalizacja: Katowice
Płeć: Mężczyzna
Telefon: Note 10+
Obecne moto: KTM 1290 SAS
excop napisał(a):
Z mojego doświadczenia to części do "francuzów" są droższe niż do "niemców" a biorąc pod uwagę kwestie kosztownych serwisów nowoczesnych diesli to życzę powodzenia :D

Mój kolega od lat mawia, że nie jeździ dieslami, bo go na nie nie stać. Ale Mercedesa 500 w benzynie m.in. ma. Co kolega ma na myśli można się domyślać.

Ja też zawsze ujeżdżam benzyniaki. Może jestem w błędzie, ale podejścia do tematu nie zmienię. Szacunek dla tych co mają odmienne zdanie.
Przynajmniej nie muszę studiować co to jest turbosprężarka, pompowtryski, "dwumasa", filtr cząstek stałych itp, itd.

Pozdrawiam

Mity mity i jeszcze raz mity. Mam w rodzinie nowoczesnego diesla, nowoczesną benzynę i starą beznzynę. I mają kolejno zrobione 200tys 155tys i 330tys.
Jak się używa auta z głową i zgodnie z przeznaczeniem to nie ma stresu że zostaniesz stać gdzieś na drodze ;)
W samochodzie idealne jest powiedzienie "jak dbosz tak mosz" :)


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 111 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: rhazz


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
cron
Administracja forum: admin@motocykl.org