Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 11 ] 
Autor Wiadomość
PostNapisane: 2009-01-06 13:53:39 
Zamykacz opon

Dołączył(a): 2008-06-23 09:36:20
Posty: 231
Lokalizacja: Legnica
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: RSV 1000 R
Czytaliście ten artykuł? http://www.scigacz.pl/Wspolczesne,motocykle,lans,poza,czy,poza,kontrola,8094.html Ciekaw jestem wypowiedzi tych co starego dobrego kota zmienili na cos nowszego :-)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2009-01-06 13:53:39 
admin ręczy i poleca:)

Dołączył(a):2011-10-03
Posty: 714
Lokalizacja: Polska

PostNapisane: 2009-01-06 14:27:12 
Legenda forum

Dołączył(a): 2007-08-28 13:23:30
Posty: 4620
Obecne moto: jamaha pw 50
all3n napisał(a):
Ciekaw jestem wypowiedzi tych co starego dobrego kota zmienili na cos nowszego :-)


Zawsze znajdzie się jakieś wytłumaczenie :D :wink:
A artykuł bardzo ciekawy, daje do myślenia.

Cytuj:
Przy obecnym tempie postępu technicznego, niedługo telewizor będziemy obsługiwać myślami, a zdjęcia wykonają nasze źrenice. Niestety, ów postęp objął także motocykle.


Cytuj:
Do tego dochodzą systemy YCC-T i YCC-I i D-MODE. Bóg jeden wie, jakie jeszcze zestawienia liter. I po cholerę to wszystko? Większość nowych R1 nie zobaczy nawet z bliska toru wyścigowego.


Cytuj:
Maszyna o masie 180 kg i mocy ponad 180 KM, czujecie co mam na myśli? Nie mówię teraz o użytkowaniu takiego pocisku zgodnie z przeznaczeniem, czyli na torze, ale na ulicy. Po co przeciętnemu zjadaczowi chleba taka moc? Na co dzień, nie wykorzysta on nawet 30% potencjału sportowej maszyny. Przecinaki powoli stają się niefunkcjonalnymi, obłędnie mocnymi maszynami do szpanowania i lansu.


Ale tak pomyślec to rzeczywiście przez te wszystkie systemy w samochodach i motocyklach abs-y, asr-y i wiele innych głupawych skrótów to ludzie coraz mniejsze mają umiejętnosci jazdy.
Nawet w F1 po zmianie przepisów jak zabronili używac jakiś tam systemów pomagających kierowcy to wiekszośc się obsrała i musiała uczyc sie jeździc.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-01-06 18:24:59 
Prawie jak Mistrz Europy

Dołączył(a): 2008-07-25 11:09:36
Posty: 508
Lokalizacja: Mieścisko
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: SUZUKI GSXR 600 K4
a ja sie całkowicie w 100% zgadzam :D


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-01-06 18:44:26 
Paramedic

Dołączył(a): 2009-01-01 12:46:21
Posty: 1342
Lokalizacja: LU/PO/ZSW
Płeć: Mężczyzna
Telefon: 112 lub 601100100
Obecne moto: lookinforFZ1
Niestety true story. Wszystkie te systemy to w większości jedynie "chłyt matetingowy" i 75% ludzi nie rozumie o co w tym chodzi i jaka jest z tego korzyść użytkowa... - "ale mam, pełen lans, nie jestem gorszy od innych".


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-01-06 21:24:53 
Prawie jak Mistrz Europy

Dołączył(a): 2008-07-25 11:09:36
Posty: 508
Lokalizacja: Mieścisko
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: SUZUKI GSXR 600 K4
http://www.scigacz.pl/Wyscigi,motocyklo ... ,8115.html

to jest dopiero paranoja... a dokładniej to te ceny.... szczegolnie z ostatniej czesci.... masakraaaaaa :shock:

Cytuj:
zaciski hamulcowe Brembo - 16000 zł


Cytuj:
wahacz 12000zł


Cytuj:
wyścigowa skrzynia biegów 21000 zł


Cytuj:
aluminiowy zbiornik paliwa za 14,5 tysiąca zł


Cytuj:
alternator za 14 tysięcy


ludzie przeciez to jest wrecz smieszne... aluminiowy zbironik paliwa... 15 tysiecy.... to za to mam zajebisty motor a nie kawałek aluminium.... nie moge w to uwierzyc.... :shock:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-01-06 21:46:14 
electronic supersonic

Dołączył(a): 2008-08-04 21:17:27
Posty: 1717
Lokalizacja: Koło Koła
Płeć: Mężczyzna
Telefon: czarny
Obecne moto: Tiger 1050
ale twoj jest ciezszy i wolniejszy przez to o 0,015 sek. :D
a artykuł 100% się zgadzam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-01-06 22:15:31 
Wcale nie jestem uzależniony od forum

Dołączył(a): 2007-09-22 20:05:58
Posty: 1077
Lokalizacja: Ełk
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Suzuki SV1000S
Gdyby myśleć tokiem rozumowania autora to dziś, ferrari produkowało by rodzinne vany.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-01-06 23:48:54 
Paramedic

Dołączył(a): 2009-01-01 12:46:21
Posty: 1342
Lokalizacja: LU/PO/ZSW
Płeć: Mężczyzna
Telefon: 112 lub 601100100
Obecne moto: lookinforFZ1
Niezgodze się - własnie tok rozumowania jest dobry. Postęp jest ok - ale w pewnych granicach. Przesada w żadną strone nie jest dobra.

Generalnie ogólnie motoryzacja zmierza do tego żeby kierowca posiadał jedynie znajomośc systemów komputerowych i umiał je obsługiwać.

Nedługo wsiądziesz do samochodu, sparwdzisz komputer pokładowy, właczysz dwa przełączniki, powiesz gdzie jechać i tyle. Bedzie można wypić herbatke, gazetke poczytać :lol:


I zapomina sie o najważniejszym - przyjemnosci z jazdy... na co mi 200 konny zblokowany silnik? Jak będe chciał posiedzieć na rakiecie to sie wybiore do NASA.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-01-07 01:37:55 
Wcale nie jestem uzależniony od forum

Dołączył(a): 2007-09-22 20:05:58
Posty: 1077
Lokalizacja: Ełk
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Suzuki SV1000S
leśmianin Nie o to mi chodzi. Wydaje mi się po prostu ,że autor zarzuca producentom to ,że nie produkują motocykli bardziej praktycznych ,kosztem odchudzania masy, zwiększania osiągów zapominając np o schowkach i innych pierdołach.
Ma też za złe ,że enduro jest takie ciężkie.Ciekawe co by napisał o super lekkich crossach.
Wspomina też swój zdezelowany skuterek i mówi ,że jego najlepiej wspomina. Więc zadaję sobie pytanie czemu teraz nie kupi sobie takiego samego przecież mu nikt nie zabroni.
Nie mam nic przeciwko jak komuś R1 jest zbyt nowym sprzętem to proszę bardzo może jeździć jakimś sprzętem z lat 90-tych.
Nie będzie miał tak zaburzonej esencji motocykla żadnymi bajerami.
Czasem naprawdę jak czytam artykuły na necie to wydaje mi się ,autorom płacą za wypełnianie stron literami ,a nie treścią.
Poza tym postęp jest nieunikniony bo bez niego byśmy siedzieli jeszcze na drzewach. :D
PS A jeśli chodzi o samochody to bym tak chciał bo jeżdżenie w długie trasy to nic przyjemnego.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-01-12 00:14:30 
Prawie jak Mistrz Europy

Dołączył(a): 2008-06-18 21:46:31
Posty: 777
Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Kocur
A ja z tego artykułu wywnioskowałem tylko jedno że autor ma jakąś starą MZ-ete i jest wściekły na cały świat że powstają coraz to lepsze bryki bo cały ten artykuł to tylko ciągłe narzekanie zupełnie jak bym wypowiedź starego dziadka słyszał,przypuszczam że gdyby w nowych produkcjach nic się zabardzo nie zmianiało pod kątem technicznym też by biadolił że-" nic się nie dzieje auta coraz lepsze a motory jak były kiedyś robione tak są do dziś". Znam sporo takich ludzi którym ni cholere nic nie pasuje i to chyba tak z zasady


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2009-01-12 10:44:06 
electronic supersonic

Dołączył(a): 2008-08-04 21:17:27
Posty: 1717
Lokalizacja: Koło Koła
Płeć: Mężczyzna
Telefon: czarny
Obecne moto: Tiger 1050
Ja tam to widzę nieco inaczej. Myślę ze autor chciał pokazać ze producenci niejako nauczyli potencjalnych nabywców tzw pogoni za cyferkami. I zwraca uwagę ze najczęściej te wlasnie "cyferki" są nic nie znaczącymi i nieistotnymi hasłami reklamowymi. Zaznaczam ze nei zawsze , ale co za różnica kiedy np mam podnóżki pasażera i kierowcy stalowe a powinienem miec aluminiowe z supermegawhujwypas cienka powłoką jakiegoś gówna i wtedy moto mam szybsze o .0.0001 sekundy. tylko kiedy to jest istotne ? tylko na torze a wiadomo ze na tor to taki czy inny motor i tak sie nie nadaje bo tych podnóżków (przykładowych akurat) po prostu nei bedzie bo i tak są zbędne. I to są te "cyferki" działające na wyobraźnię i to nie koniecznie wyobraźnię właściciela ale i tzw słuchaczy oglądaczy prestiż rośnie bo to ten co ma SHSHGHS system. wow!!!


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 11 ] 


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Administracja forum: admin@motocykl.org