Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 68 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5
Autor Wiadomość
PostNapisane: 2018-01-19 12:36:52 
Mistrz Polski

Dołączył(a): 2016-09-22 10:45:51
Posty: 499
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Telefon: sześć082x6 2x4 2x7
Obecne moto: BMW R1200R
tuzmen napisał(a):
Piwek napisał(a):
Te Yamahy 300 i 400 robią z litrami na starcie co chcą... Litry do setki nie mają żadnych szans :)


Żartujesz?


Nie... poważnie... Chłopaki robili testy na torze - do 100 km/h skutery objeżdżają sporty, jak chcą :)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2018-01-19 12:36:52 
admin ręczy i poleca:)

Dołączył(a):2011-10-03
Posty: 714
Lokalizacja: Polska

PostNapisane: 2018-01-19 13:12:24 
Prawie jak Mistrz Europy

Dołączył(a): 2016-03-01 21:03:14
Posty: 729
Lokalizacja: Warka
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Tiger 1050
Piwek napisał(a):
tuzmen napisał(a):
Piwek napisał(a):
Te Yamahy 300 i 400 robią z litrami na starcie co chcą... Litry do setki nie mają żadnych szans :)


Żartujesz?


Nie... poważnie... Chłopaki robili testy na torze - do 100 km/h skutery objeżdżają sporty, jak chcą :)


Podeślij linka.
Co prawda napisałeś że "na starcie do 100km/h" w co nie uwierzę, to samo nie uwierzę że burgman 300 złoi sporta na torze.
Ale dobrze zrobiony lekki dwusuw z dobrym kierownikiem to już możliwe o ile mówimy o ciasnym kartingowym torze


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2018-01-19 13:25:18 
Legenda forum

Dołączył(a): 2011-02-15 15:47:22
Posty: 2043
Lokalizacja: 3miasto
Płeć: Pół człowiek pół muffin
GG: 2794713
Telefon: my0 k1z 10m
Obecne moto: Yamasaki 1100 fz6er5
Piwek napisał(a):
Chłopaki robili testy na torze - do 100 km/h skutery objeżdżają sporty, jak chcą


tu żeś zaszalał. uwierzę że na pierwszych 100m skutery z racji automata sa nie do łyknięcia, natomiast na szybko googlując Burgman 650 ma 6s do setki a BMW s1000rr 3 sek więc jednak jest rozjazd...


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2018-01-19 14:29:37 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2016-09-30 10:06:24
Posty: 129
Lokalizacja: WS
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZ6 Fazer
misiakw napisał(a):
Piwek napisał(a):
Chłopaki robili testy na torze - do 100 km/h skutery objeżdżają sporty, jak chcą


tu żeś zaszalał. uwierzę że na pierwszych 100m skutery z racji automata sa nie do łyknięcia, natomiast na szybko googlując Burgman 650 ma 6s do setki a BMW s1000rr 3 sek więc jednak jest rozjazd...

Może Piwkowi chodziło o prędkość na krętym torze do 100km/h, np. takim Radomiu to byłybym w stanie uwierzyć, tu jest przykład:
https://www.youtube.com/watch?v=EFjakgypqSs
misiakw nie słyszałem o 4-cylindrowym skuterze (chociaż może są), te duże 500-650cm3 mają po 2 gary.

A wracając do tematu wątku (co na 1 moto), to kolega, który zaczął wątek miał dwa pytania -
1. pierwsze pytanie o gabaryty - i tutaj najlepiej niech się przymierzy do każdego ze sprzętów bo to jemu musi być wygodnie i powinien mieć poczucie jako takiej kontroli nad daną masą motocykla.
2. Drugie pytanie o pojemność i tutaj zdecydowanie poleciłbym mniejszą niż 1000 i nawet nie 600. Na plus 1000 tylko lepsza charakterystyka momentu przy niższych obrotach ale for God's sake, to nie jest tak, że 600 się nie zbiera... W fz6 dwójkę można dociągnąć do jakichś 140kmh i jest dynamika w całym zakresie a na trójce można uzyskać każdą prędkość potrzebną na drodze publicznej.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2019-02-27 18:13:15 
Pierwszy wydech regionu

Dołączył(a): 2018-08-01 19:28:01
Posty: 382
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZ6S 2006 ABS
Robert, zerknij sobie na motki takie jak suzuki GS500, honda CBF500/600, yamaha XJ600. Szczegolnie CBF600 jest ciekawa bo jest ich duzo z ABS, z owiewkami spokojnie da rade w trasie, jest wygodna i bezawaryjna. Silnik jest ponoć liniowy i nie odgryza głowy jak przekroczysz 7.000 obrotów. Bardzo wdzieczne moto na poczatek i z łatwością pozniej odsprzedasz. Zobacz test cbf motobandy, mają 500 i 600 w jednym odcinku w bezposrednim porownaniu. Jezdzilem cbf500 i jest naprawde spoko, daje poczucie jazdy "dojrzałym" i solidnym motocyklem, z pasażerem tez daje radę.

Jesli masz wiekszy budzet to super motocyklem jest yamaha tracer 700.

Ja robiac prawko marzyłem o sv650, pozniej o mt07 bo nowsza i z abs albo gsr600/fz6 jako opcja bez kredytu, zaczalem ogladac cbf600 abs i w koncu kupilem fz6 fazer abs jako pierwsze - bo trafioem ladna sztuke, byl to tez kompromis ceny, abs na pokladzie i moc na rozwojową naukę - i choc jestem w niej zakochany to sie jej boje bo ma mocy jak osa, kusi do odkrecania i uwielbiam jak drze jape, co nie jest dobre jesli jestem poczatkujacy. Mialem juz "akcje" ale zadna nie wynikala z pojemnosci czy mocy tylko z mojego braku doświadczenia, te same bledy jak, mini-panika, fiksacja wzroku w ciasnym zakrecie i zagapienie sie moglem miec na kazdym moto. Czasem brakuje oddechu na 6 biegu zeby wyprzedzic no ale od czego są redukcje :) na 2 biegu stracisz prawko w miescie.. Nie brakuje tu mocy, oj niee! Ja mam 180cm i bolą mnie kolana na fz6, mysle ze Ty tez sie troche na nim umeczysz ale kazdy jest inny. Jesli chodzi o pozycje to CBFki sa duzo wygodniejsze.

Mysle ze fz6 zostanie ze mna jeszcze kilka lat bo trochę minie zanim okiełznam fazkę. Prędzej zmienię na mlodsze moto niz na szybsze/mocniejsze. Wiem ze z CBFki tez bylbym zadowolony, mimo ze slabsza to jednak tez jest to swietny bajk z silnikiem od horneta, na dobrym tlumiku tez brzmi swietnie i nikt Ci nie powie ze jedziesz na sprzęcie dla początkujących bo z daleka widac ze to juz normalne powazne moto.

Zerknij sobie na przykladowy egzemplarz, nie chodzi mi o ten konkretny tylko o sylwetke.

Test motobandy CBF 500 i 600
https://youtu.be/5CPl0ATpYKo
https://www.otomoto.pl/oferta/honda-cbf ... BGvI0.html

Ja odradzam litra bo przez 90% czasu bedziesz czul sie happy, ogromny moment, przyspieszenie, przywykniesz do przyspieszenia i do smialego odkrecania itd a potem gdzies w stresowej sytuacji lub w niekorzystnych warunkach za mocno odkrecisz i dostaniesz uslizgu tam gdzie tego sie nie spodziewasz albo nie bedziesz w stanie zareagowac. Nawet slabsze moto na mokrym asfalcie, piachu czy sliskim asfalcie potrafi uciec dupką, lepiej przywyknac do tego zjawiska na motocyklu ktory nie ucieka spod dupy bo za mocno odkreciles na suchym asfalcie. Nie oszukuj sie ze bedziesz jezdzil ostroznie i wtedy nic sie nie stanie. Po miesiacu bedziesz wiedzial jak przyspiesza do 200 przy maksymalnych obrotach.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2019-02-28 10:56:52 
Mistrz Polski

Dołączył(a): 2011-09-07 17:54:43
Posty: 493
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZS 1000
sfazowany

Myślisz, że facet nie kupił nic przez ponad rok? :D :D


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2019-02-28 11:39:52 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2016-09-30 10:06:24
Posty: 129
Lokalizacja: WS
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZ6 Fazer
bierny napisał(a):
sfazowany

Myślisz, że facet nie kupił nic przez ponad rok? :D :D

Robert1910 jeśli zaglądasz na forum, odezwij się i daj znać czym śmigasz :D
:moto:


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2019-03-01 02:16:43 
Pierwszy wydech regionu

Dołączył(a): 2018-08-01 19:28:01
Posty: 382
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZ6S 2006 ABS
bierny napisał(a):
sfazowany

Myślisz, że facet nie kupił nic przez ponad rok? :D :D
Niektórzy kupują latami ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 68 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Administracja forum: admin@motocykl.org