Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 17 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 2018-07-23 20:35:16 
Zamykacz opon

Dołączył(a): 2013-07-26 10:28:06
Posty: 267
Lokalizacja: Kraków + Bełchatów
Płeć: Mężczyzna
Telefon: Mam
Obecne moto: FZS 1000
Szczałeczka
Miałem już dwa fazerki małego FZS"a i FZ6 teraz poszukuję kolejnego sprzętu tyle, że teraz nie wykluczam litra.
Główne założenia to sprzęt uniwersalny, którym można pojeździć dla przyjemności po zakrętach ale czasem też w dwie osoby zrobić 300km w jedną stronę, tak żeby pasażerka nie chciała mnie zabić.
Nie bardzo wiem na czym zawiesić oko... Na tą chwilę upatruje westchnienia w:
FZS 1000
CBF 1000
Co jeszcze warto wziąć pod uwagę zakładając, że budżet to 13 tysięcy?
Jakie sprzęty mogą sprawdzić się w roli uniwersalnego wozidła?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2018-07-23 20:35:16 
admin ręczy i poleca:)

Dołączył(a):2011-10-03
Posty: 714
Lokalizacja: Polska

PostNapisane: 2018-07-23 20:38:55 
Pierwszy wydech regionu

Dołączył(a): 2013-12-07 11:23:36
Posty: 362
Lokalizacja: WWY
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Z1000SX
Ja Ci polecę VFR 800 VTEC - zobaczysz co to turysta - a sportu też ma tzn: 110KM. Lżejszy wariant od CBF i nie taki nudny :)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2018-07-26 20:12:54 
Zamykacz opon

Dołączył(a): 2013-07-26 10:28:06
Posty: 267
Lokalizacja: Kraków + Bełchatów
Płeć: Mężczyzna
Telefon: Mam
Obecne moto: FZS 1000
A jak jest z pozycją na VFR? Bardziej prosta czy raczej "srający bocian" jak na sporcie?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2018-07-27 07:49:22 
Pierwszy wydech regionu

Dołączył(a): 2013-12-07 11:23:36
Posty: 362
Lokalizacja: WWY
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Z1000SX
Coś pomiędzy. Pozycję utrzymujesz na ledzwiach a przy pewnych prędkościach szyba ci w tym jeszcze pomaga. Jeździłem starsza i młodsza i ta druga jest bardziej sportową niz ta pierwsza.

Wysłane z mojego SM-T560 przy użyciu Tapatalka


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2018-07-27 14:42:50 
Prawie jak Mistrz Europy

Dołączył(a): 2011-07-24 13:26:40
Posty: 667
Lokalizacja: Tarczyn
Płeć: Mężczyzna
Telefon: 794 749 233
Obecne moto: Yamaha Fazer 1000
Fzs 1000 użyteczność w milionie procentach. Mocy w hu.....j a i elastyczność na wysokim poziomie pozycja wygodniejsza jak na małym FZS i FZ6 . Co do cbf to wszystko podobnie tylko muł jest straszy i mocy brakuje ... :)
Ja polece FZS 1000 ujeżdżam już drugiego i nie chce innego motocykla....


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2018-07-27 16:16:00 
Zamykacz opon

Dołączył(a): 2013-07-26 10:28:06
Posty: 267
Lokalizacja: Kraków + Bełchatów
Płeć: Mężczyzna
Telefon: Mam
Obecne moto: FZS 1000
W cbf"IE bardzo odczuwalna jest ta mniejsza moc w porównaniu do FZS? Jest to aż 40kunia różnicy, ale czy cbf'a nie nadrabia momentem trochę? A jak kwestie zawieszenie i hamulców w porównaniu tych dwóch skuterków.?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2018-07-27 20:46:48 
electronic supersonic

Dołączył(a): 2008-08-04 21:17:27
Posty: 1710
Lokalizacja: Koło Koła
Płeć: Mężczyzna
GG: 1045321
Telefon: czarny
Obecne moto: Tiger 1050
http://www.motogen.pl/Triumph-Sprint-ST-1050,7881.html


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2018-07-28 22:09:08 
Prawie jak Mistrz Europy

Dołączył(a): 2016-03-01 21:03:14
Posty: 723
Lokalizacja: Warka
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Tiger 1050
VFR nie polecam na uniwersalne moto, to jest turysta ale na szybkie przeloty, a nie latanie wokół komina. za ciężki, pozycja jednak sportowa, no i inne nie fajne problemy gdy chcesz się potrurlać po okolicy


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2018-07-29 08:33:17 
Pierwszy wydech regionu

Dołączył(a): 2013-12-07 11:23:36
Posty: 362
Lokalizacja: WWY
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Z1000SX
tuzmen napisał(a):
VFR nie polecam na uniwersalne moto, to jest turysta ale na szybkie przeloty, a nie latanie wokół komina. za ciężki, pozycja jednak sportowa, no i inne nie fajne problemy gdy chcesz się potrurlać po okolicy


Czyli chcesz mi powiedzieć że moje 4 lata na VFR to same problemy? I że 70kkm zrobione w tym czasie to tylko drogi ekspresowe i autostrady? Przy zmianie VFR na coś innego latałem też Yamahą - MT 09 tracer - dla mnie był za lekki (z resztą jak każda Yamaha), kiera za szeroka i dziwnie wygięta na końcach. Poprostu taki rowerek. Skrzynia biegów jako jedyna z wszystkich objerzdzonych nieprecyzyjna. Lusterka w których nic nie widać i umiejscowione tragicznie. Że sportowy? Polecam przejechać się albo usiąść na R1 czy czymś naprawdę sportowym. Ale czy to oznacza że komuś to też nie będzie pasowało - jak nie sprawdzi to nie wie. Ja wiem że wpadłem w jedną pułapkę - z byt długo jeździłem jednym motocyklem. Nie czułem różnicy jak można jeździć też inaczej. VFR jeździłem robiąc wiele km po Warszawie - nie buspasami - tylko w korkach. Szerokość tego motocykla, umiejscowienie lusterek na to bardzo pozwalała. Wsiadłem na MT i problem. Jedyny motocykl którym nie mogłem się przepychać między samochodami. Nieraz na VFR było na styk - tu mogłem o tym zapomnieć. Wysokość siodełka - kształt kanapy - nie podemnie. Światła - polecam VFR przejechać sie nocą. Polecam polatać 14-18zł. Polecam pojeździć w deszczu wokół komina. Polecam coś porobić samemu przy moto. Wtedy będzie wiadomo czy pasuje czy nie. W tej chwili zetem lata mi się podobnie jak na VFR - bo praktycznie te motocykle są gabarytowo podobne. Ja wiedziałem czego szukam w kolejnym motocyklu i długo się zastanawiałem czy będzie mi pasowało czy nie. Jazdą tracerem - przypomniałem sobie dlaczego Yamaha póki co nie jest dla mnie :)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2018-07-29 09:33:51 
Wcale nie jestem uzależniony od forum

Dołączył(a): 2012-01-29 15:38:22
Posty: 1273
Lokalizacja: Szprotawa
Płeć: Mężczyzna
Telefon: 697 226 949
Obecne moto: fzs 600 fazer 2000r
Zapomniałeś dodać o ogrzewaniu w vfr. To moto w lato nie do miasta

Wysłane z mojego RNE-L21 przy użyciu Tapatalka


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2018-07-29 16:49:26 
Pierwszy wydech regionu

Dołączył(a): 2013-12-07 11:23:36
Posty: 362
Lokalizacja: WWY
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Z1000SX
No tak zapomnialem napisac, ze ja nim latalem po Warszawie od wrzesnia do marca :) a z reszta w moim Wyszkowie tez :) Tak na poważnie VFR ma optymalna temp. pracy na poziomie 82st. W lato przy 25-30st szybko wchodzi na 105 gdzie sie wlacza wentylator i zbija do 100 i tak w kółko. Tylko nie wydaje mi sie po wpisach z forum jakims dziwnym zjawiskiem. A teraz ciekawostka myslicie że Z1000sx jest inny? nadaje sie do miasta czy nie? A jak wam napisze ze caly swoj kurs prawa jazdy na nowych zasadach kilka lat temu zrobiłem na VFR to nadaje sie na motocykl na szkolenie czy nie? Może sie nienadaje jednak dla każdego - z tym sie zgodze, niemniej ja wychodze z założenia że trzeba spróbować żeby wyrobić sobie zdanie :) Sprobowałem FZS, fajne ale tylko na krótko dla mnie, sprobowalem obu vfr, teraz zet. Jak mnie starosc złapie wrócę na rower :)

Jestem też na forum VFR-OC, myslicie że tam ktos napiszę że VFR nie nadaje sie do miasta? A to ludzie z poza miast? Ja jestem potwierdzeniem że przesiadka z vfr na cos innego jest ciezka bo ciężko jest znaleźć cos tak uniwersalnego.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2018-07-29 21:49:55 
Honorowy członek ;)

Dołączył(a): 2010-11-08 15:23:23
Posty: 1958
Lokalizacja: Katowice
Płeć: Mężczyzna
Telefon: Note 8
Obecne moto: Kilofazer 2005
bartek-keks napisał(a):
Ja polece FZS 1000 ujeżdżam już drugiego i nie chce innego motocykla....

mam to samo - nie ma innego motocykla skrojonego tak idealnie na moje potrzeby :D


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2018-07-29 23:07:47 
Prawie jak Mistrz Europy

Dołączył(a): 2016-03-01 21:03:14
Posty: 723
Lokalizacja: Warka
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Tiger 1050
Cimaj

Nie twierdzę że się nie da, sądzę że hayabusą też się da, tylko jeśli komuś mogę polecić uniwersalne moto to nie będzie to 240kg z pozycją embrio.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2018-07-29 23:42:08 
Pierwszy wydech regionu

Dołączył(a): 2013-12-07 11:23:36
Posty: 362
Lokalizacja: WWY
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Z1000SX
Wszystko się da. Tak jak tu: https://www.youtube.com/watch?v=lsE9UToXcKs Rozumiem że uniwersalność dla każdego jest czym innym. Dla mnie oznacza - ochrona przed wiatrem (lato/jesień) bardzo dobra, zbiornik (~20l) tak żeby minimum zrobić 350km za jednym razem, pozycja - w zakręty wymuszona żeby dupa nie wykręcała specjalnie ręce natomiast na tyle komfortowa żeby w cały dzień zrobić 700km po polskich drogach. Serwis najprostszy jak się da -włącznie z regulacją w trakcie jazdy łańcucha/wymianą opony. Stabilność przy prędkościach 16-18zł, włącznie z obładowanymi 3 kuframi - bo zawiecha nie powie ci że nie domaga - bo konstruktor przewidział możliwość zamontowania ich najprościej jak się da. Światła jak w samochodzie :) To jest dla mnie uniwersalność. Ja latam kilka razy w tygodniu po cały dzień trasy i miasto. Nie boję się w korkach o swoje końcówki kierownicy w przypadku samochód osobowych oraz o lusterka w przypadku SUV-ów. Odkręcam manetkę na niskich obrotach i jadę - nie czekam. Pasażer siedzi wygodnie, bez podkurczu nóg - to samo ja. A że wymuszona delikatnie do przodu pozycja, ale NIE embrionalna - pięknie się tak robi zakręty. Jeździłem sportami - to tam pozycja jest embrionalna - kolana przy zębach, brzucho na baku - więc dobrze jest je mieć duże :)

FZS 1000 nie jeździłem ale wiem że nie spełni kilku moich parametrów dotyczących uniwersalności - żeby była jasność mojej uniwersalności :).


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2018-07-30 08:39:19 
Wcale nie jestem uzależniony od forum

Dołączył(a): 2012-01-29 15:38:22
Posty: 1273
Lokalizacja: Szprotawa
Płeć: Mężczyzna
Telefon: 697 226 949
Obecne moto: fzs 600 fazer 2000r
Mi chodziło o wentylatory, że parzą w nogi pasażerke. Dodatkowo po jednej paradzie mieli dość oboje. Ogólnie kolega chwali moto, za minusy podał, grzanie, wagę i spalanie

Wysłane z mojego RNE-L21 przy użyciu Tapatalka


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 17 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Administracja forum: admin@motocykl.org