Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 738 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 50  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Adwenczery
PostNapisane: 2020-10-21 23:13:26 
Legenda forum

Dołączył(a): 2018-08-01 19:28:01
Posty: 2321
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: XV250 R1200GS CBF600
Mi się podobają te lampy jak oczy Minionka i sam pomysł na takie wsadzenie Vki w ramę, reszta już mi nie podchodzi. Brzydkie kolory... Dziwne wykończenie np paneli poniżej linii kanapy, brzydki kokpit, błotnik też taki niby jak w crossie ale z tymi lampami wygląda jak dziobak. Zdobiony na styl super moto wyglada ciekawie, w serii szczególnie ten żółto-czerwony wygląda jak pomalowany po wypadku hammeritem w garażu a kolory akurat takie bo została farba po malowaniu furtki.

Nie zaryzykowałbym też szukania serwisu do napraw tak egzotycznego sprzętu, drogich akcesoriów i potencjalnego problemu z odsprzedaniem w dobrych pieniądzach.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Re: Adwenczery
PostNapisane: 2020-10-21 23:13:26 
admin ręczy i poleca:)

Dołączył(a):2011-10-03
Posty: 714
Lokalizacja: Polska

 Tytuł: Re: Adwenczery
PostNapisane: 2020-10-22 07:32:32 
Zamykacz opon

Dołączył(a): 2019-03-14 12:26:17
Posty: 273
Lokalizacja: wrocław
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: bmw s1000xr
Za każdym razem ułożenie i wyeksponowanie silników w Moto Guzzi powoduje , iż odbieram ich motocykle jako bardziej oryginalne od reszty na rynku . Tak jak oryginalne przeciętne w osiągach . A po przeczytaniu artykułu o tym konkretnym modelu , mam wrażenie , że Włosi nie chcą sie pozbyć linii produkcyjnej silników i będą je trzaskać do kresu dziejów , co i rusz wprowadzając jakieś smieszne modyfikacje . Ogólna ocena motocykla - kup mnie bo jestem inny .


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Adwenczery
PostNapisane: 2020-10-22 07:51:50 
Mistrz Polski

Dołączył(a): 2013-12-07 11:23:36
Posty: 469
Lokalizacja: WWY
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Ninja 1000SX
strażak napisał(a):
Cimaj Nie brałeś wcześniej pod uwagę VFR 1200F ?

Nie, ciężkie to bydle jest - 250kg. Miałem motocykl z taką wagą i tylko sie męczyłem. A po drugie lepiej się czuję na motocyklach jednak nie za dużych. Po kilku latach jazdy dochodzę do wniosku że jak dla mnie idealny motocykl powinien ważyć ~220kg.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Adwenczery
PostNapisane: 2020-10-22 10:46:47 
Legenda forum

Dołączył(a): 2018-08-01 19:28:01
Posty: 2321
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: XV250 R1200GS CBF600
Cimaj, czasem przetestuj coś na przekór, takie mam wrażenie po przejazdzkach różnymi że nowsze motocykle vs te starsze prowadzą się lżej mimo podobnych mas, geometria sporo robi, szerokość kiery, pozycja itd... może te klocki okażą sie znośne jeśli ergonomia podpasuje? Np r1250gs wydaje się być lżejszy w przestawianiu niż ma wagi na papierze, po ruszeniu to można robić zawody kto pojedzie wolniej... :)

Ja jakoś lubię te nieco toporne motocykle które wymagają wkładu w skręt, fz6 jest spoko ale np tracer 900 czy mt to skrecają przy samym pomyśleniu o tym. To jest fajne jak jesteś 110% skoncentrowany na pokonywaniu zakrętów, ale jeśli to ma być jazda spokojna turystyczna to lubię przez sekundę czy dwie popatrzeć na krajobraz bez błyskawicznego skręcania motonga w krzaki ;) oczywiście jest to kwestia przywyknięcia...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Adwenczery
PostNapisane: 2020-10-22 13:29:25 
Wcale nie jestem uzależniony od forum

Dołączył(a): 2019-10-01 16:23:53
Posty: 1073
Lokalizacja: Gdańsk
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: F800GS
Ciekawy byłem Waszych opinii o MG, muszę powiedzieć że są trafne. Kupiłem brevę bo gwałtowanie "skończyła" się VTR i nie miałem koncepcji co kupić. Szukałem MG Norge lub Stelvio a pojawiła się w idealnym stanie Breva. Stwierdziłem, że jest to ciekawy motocykl, chyba dość wygodny a jak mi nie będzie pasował to zmienię na coś innego. Ustawienie silnika V2 powoduje że moto to całkowita egzotyka, a wał jest korzystny z punktu widzenia eksploatacji. Okazało się, że motocykl jest bardzo przyjemny w obyciu, no może brakowało mu trochę dynamiki. Konstrukcja silnika ma chyba z pół wieku ale przez to jest bardzo prosty w obsłudze (regulacja zaworów jak w fiacie 126), wymiana świec itp. Mimo, że to naked to przy szybie turystycznej można było bez problemu utrzymywać prędkości rzędu 150/160km/h. Co do awaryjności to przede wszystkim był problem z elektryką, wymieniałem też pompę hamulcową- tył.
Być może, że gdyby V85TT miało większą pojemność i moc to bym je kupił. Żółte malowanie to nawiązanie do modelu V65TT który brał udział w Paryż -Dakar 85.
Ten silnik to trochę oryginalność na siłę podobnie jak desmo w Ducati ale może klienci tego oczekują. Motocykle z Mandello bez wątpienia mają swój charakter.
Na foto, moja breva a ten czerwony do demo.


Załączniki:
IMG_20190530_160619_Easy-Resize.com.jpg [243.32 KiB]
Pobrane 189 razy
IMG_20190615_181338_Easy-Resize.com.jpg [240.4 KiB]
Pobrane 187 razy
Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Adwenczery
PostNapisane: 2020-10-22 14:58:44 
Zamykacz opon

Dołączył(a): 2020-08-26 22:13:41
Posty: 260
Lokalizacja: WOT
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZ6
W nogi nie grzało od cylindrów? :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Adwenczery
PostNapisane: 2020-10-22 21:52:14 
Wcale nie jestem uzależniony od forum

Dołączył(a): 2019-10-01 16:23:53
Posty: 1073
Lokalizacja: Gdańsk
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: F800GS
Riccardoa napisał(a):
W nogi nie grzało od cylindrów?


może trochę, włosów nie miałem opalonych :D
chyba bardziej grzeje silnik w BMW, jak jest ciepło i stoi się lub wolno jedzie przy włączonym wentylatorze ciepłe powietrze leci wprost na głowę


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Adwenczery
PostNapisane: 2020-10-23 07:45:20 
Mistrz Polski

Dołączył(a): 2013-12-07 11:23:36
Posty: 469
Lokalizacja: WWY
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Ninja 1000SX
sfazowany napisał(a):
Cimaj, czasem przetestuj coś na przekór.........

Zeta mam na sprzedaż i jak tylko wypadnie to kupuję coś ADV i jako drugie wściekłą 636 albo street triple żeby na tor sobie wjechać, pobawić się. Miałem okazję przejechać się kolegi R1200GS, jak po pierwszym dotknięciu sprzęt - rowerek. Oprócz tego że nie estetyczne są te sterczące cyce, skrzynia biegów to sieczkarnia, silnik jakoś dziwnie gra, to jednak zdziwiony byłem bo za wrotkę na drodze robi w miejscu a motocykl waży ~220kg :) Sprzęt pierwszy raz dotknąłem. Moto wykorzystywane przeze mnie do pracy musi mieć parę rzeczy przez co automatem wpadam w nowsze motocykle. Muszę się tylko pożegnać z zetem i wybieramy :)


Ostatnio edytowano 2020-10-23 09:11:43 przez Cimaj, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Adwenczery
PostNapisane: 2020-10-23 08:29:14 
Legenda forum

Dołączył(a): 2018-08-01 19:28:01
Posty: 2321
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: XV250 R1200GS CBF600
Jeśli finanse będą po nowym roku korzystne to też planuję przesiadkę na nieco starsze adv, ale na tyle młode żeby miało przynajmniej abs, optymalnie by było z tempomatem na dojazdy autobanami.

Właśnie z GSem to co opisałeś sprawia że ludzie po jeździe próbnej podpisują papiery zakupu jednego z najdroższych motocykli :) ja na pierwszej jezdzie demo pojechalem na szutry i bawilem sie jak dziecko zrywając gazem i blokując tylne koło, choć zupełnie nie miałem w tym doświadczenia. Drugi taki fajny jest tiger 900, 20k tańszy i ze 20kg albo więcej lżejszy :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Adwenczery
PostNapisane: 2020-10-23 09:17:05 
Mistrz Polski

Dołączył(a): 2013-12-07 11:23:36
Posty: 469
Lokalizacja: WWY
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Ninja 1000SX
Moje moto musi mieć :)
1. Podwójnie świecące światła led - albo dobrą lampę led
2. TC+ABS+IMU - mam i pięknie działa w zakrętach, a na prostej walę w heble, moto wierzga :) ale hamuje.
3. Tempomat
4. Antyhopping
5. QS

W ten sposób mocno zawężam wybór :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Adwenczery
PostNapisane: 2020-10-23 11:56:48 
Legenda forum

Dołączył(a): 2011-02-15 15:47:22
Posty: 3827
Lokalizacja: 3miasto
Płeć: Pół człowiek pół muffin
Obecne moto: tiger 800
Cimaj napisał(a):
Moje moto musi mieć


całe szczęście ja mam prostsze wymagania.
dwa koła, silnik 80-120 koni i spory moment. dobrze żeby chroniło przed wiatrem :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Adwenczery
PostNapisane: 2020-10-23 12:29:26 
Legenda forum

Dołączył(a): 2018-08-01 19:28:01
Posty: 2321
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: XV250 R1200GS CBF600
Ze wszystkimi punktami się zgadzam, tylko antyhopping uwazam za taki se bajer... Chyba ze chcesz na leniwca redukować bez przygazowki, a tak to fajnie jak ten tyl troszke sie przyblokowuje przy agresywnej jezdzie:) przynajmniej nigdy jeszcze nie wpakowalo mnie to w klopoty. W którychś demowkach to bylo (chyba beemki) to sprawialo wrazenie ślizgającego sprzęgła. Bez QS tez mogę żyć bo rzadkoscią jest fajnie działający qs. Bardziej bajer niz pierwsza potrzeba, dla mnie na równi z elektryczną szybą... Ale cornering abs tez bym chciał mieć. Ja bym tylko do listy dorzucił wałek kardana, brak smarowania i czyszczenia kajdana bardzo mnie kusi. Jednostronny wahacz wydaje się być praktyczny przy potrzebie zdjęcia koła gdzies na zadupiu, ale to juz nie priorytet.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Adwenczery
PostNapisane: 2020-10-23 14:14:10 
Wcale nie jestem uzależniony od forum

Dołączył(a): 2019-10-01 16:23:53
Posty: 1073
Lokalizacja: Gdańsk
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: F800GS
Ja jeśli chodzi o dużego GS-a to mam odmienne wrażenia. Moto od zawsze mi się podobało zwłaszcza w wersji ADV, i jeszcze ten zbiornik paliwa ... Na weekend otrzymałem demo i pojechałem na mazury. Motocykl rozczarował mnie: słaba ochrona przed wiatrem, kiepskie zachowanie przy wysokich prędkościach, stosunkowo niska prędkość podróżna, niska kultura pracy silnika, bardzo przeciętne osiągi. Oceniam motocykl z punktu widzenia użytkownika "szosowego". Jak dla mnie to nie ma sensu płacić sporo więcej no chyba że musimy mieć BMW. Podczas długich tras wg mojej oceny większa masa wpływa korzystnie na stabilność motocykla. Co do wszystkich systemów, mimo że już trochę kilometrów przejechałem (pewnie z 300/350tyś) to wyważam że znacznie one wpływają na poprawę bezpieczeństwa. Sprzęgło antyhoppingowe jest też jak najbardziej OK, przy dużych pojemnościach przydaje się. Pamiętam że honda VTR miała wyjątkowo silny moment hamujący. Wystarczyło zamknąć gaz przy trochę wyższych obrotach np. na 2 biegu na śliskiej nawierzchni ....


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Adwenczery
PostNapisane: 2020-10-23 16:30:02 
Mistrz Polski

Dołączył(a): 2020-01-05 20:24:48
Posty: 485
Lokalizacja: Wrocław
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZ6 S2
marcingda napisał(a):
... Pamiętam że honda VTR miała wyjątkowo silny moment hamujący. Wystarczyło zamknąć gaz przy trochę wyższych obrotach np. na 2 biegu na śliskiej nawierzchni ....

Tak samo jest w SV1000. Ciut mniejsza przyczepność i przy redukcji z 3 na 2 koło się ślizga, a dupka lata na boki.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Adwenczery
PostNapisane: 2020-10-23 16:52:53 
Mistrz Polski

Dołączył(a): 2013-12-07 11:23:36
Posty: 469
Lokalizacja: WWY
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Ninja 1000SX
sfazowany napisał(a):
Ze wszystkimi punktami się zgadzam, tylko antyhopping uwazam za taki se bajer

Antyhopping jest potrzebny, zwłaszcza jak jest mokro. Potrafi zarzucić kołem i jest to fajne ale bez tego przy schodzeniu z dużych obrotów, dużych prędkości - wchodząc w zakręt nie ma czasu na ułożenie się tylko trzeba walczyć o stabilność. To samo na suchym. Podciąga obroty i To samo tyczy się przy odkręcaniu manety w zakręcie czy na ślimaku. Podczas zmiany biegu zawias siada co powoduje niestabilność w złożeniu a z QS nic takiego się nie dzieje, przebitka i jazda.
Jako punkt 6 miał być kardan - ale jak dla mnie za dużo jest szarpania w tym układzie. Fajnie bo jest prawie bezobsługowy ale ja czekam na spopularyzowanie nowego łańcucha od BMW :)

-- 2020-10-23 16:53:57 --

misiakw napisał(a):
Cimaj napisał(a):
Moje moto musi mieć


całe szczęście ja mam prostsze wymagania.
dwa koła, silnik 80-120 koni i spory moment. dobrze żeby chroniło przed wiatrem :)


No to idealnie pasuje Ducati :lol:


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 738 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 50  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Administracja forum: admin@motocykl.org